Pentax Türkiye Topluluğu

Yardım Merkezi => Genel Teknik Yardım => Konuyu başlatan: turkayacar - 20 Mart, 2012, 19:13:51

Başlık: İstanbul Pentax Servisi ??
Gönderen: turkayacar - 20 Mart, 2012, 19:13:51
Geçen gün evde Pentax K x makinemle bir kaç fotoğraf çektim.Sonrasına kenara koydum.Az önce elime alıp açtığım da lcd ekranımın sol kısmında 3  tane şerit halinde çizik gibi bir görüntü vardı.Klavyem bozulur, makinemin ekranı sorun çıkartır of ya!  Acaba makinemi nereye götürebilirim bilginiz var mı ? Nar teknolojinin adresi var bu mudur gitmem gereken yer ?

NAR TEKNOLOJİ YATIRIM A.Ş.
Burhaniye Mah. Neşetbey Sok. No:7/B
Üsküdar 34676 İstanbul - Türkiye   ????
Başlık: Ynt: İstanbul Pentax Servisi ??
Gönderen: JoRDaN - 20 Mart, 2012, 19:21:01
Turkay, optik elektroniğe gidip orada gösterebilirsin. Ama lcd ekran çizilmişse nasıl olacak bilmiyorum yani. LCD ekran koruyucusu takmamışmısın ekranına ?

Başlık: Ynt: İstanbul Pentax Servisi ??
Gönderen: turkayacar - 20 Mart, 2012, 19:23:13
Turkay, optik elektroniğe gidip orada gösterebilirsin. Ama lcd ekran çizilmişse nasıl olacak bilmiyorum yani. LCD ekran koruyucusu takmamışmısın ekranına ?



Yok hocam oyle degil koruyucum var cızık dedıgım olay goruntude ya..Plastik cizilmesi degil yani pikseller kaybolmus gibi
Başlık: Ynt: İstanbul Pentax Servisi ??
Gönderen: JoRDaN - 20 Mart, 2012, 19:31:49
Anladım, optik elektroniğe gidip sıkıntını anlatabilirsin. Ellerinden geliyorsa zaten yaparlar. Yaptıkları iş kaliteli bunun ile ilgili bir topic vardı iletişim bilgisi de var. Orayı oku istersen gene bir sorun olursa sorabilirsin.

www.pentaxturk.com/forum/index.php/topic,234.0.html (http://www.pentaxturk.com/forum/index.php/topic,234.0.html)
Başlık: Ynt: İstanbul Pentax Servisi ??
Gönderen: turkayacar - 20 Mart, 2012, 19:32:13
Cok tesekkürlerrr
Başlık: Ynt: İstanbul Pentax Servisi ??
Gönderen: vedib - 20 Mart, 2012, 19:49:21
   "çalışıyorsa kurcalama" atasözünü size hatırlatayım. Kaydedilen görüntüde herhangi birşey yoksa; gövdenin ekranında öyle dekoratif bir çizgi olsun ne zararı var. Bahsettiğiniz bazen kendiliğinden düzeliyor. Bana sorarsanız makinenizi bu şekilde kullanmanızı öneririm.
Başlık: Ynt: İstanbul Pentax Servisi ??
Gönderen: turkayacar - 20 Mart, 2012, 19:53:57
   "çalışıyorsa kurcalama" atasözünü size hatırlatayım. Kaydedilen görüntüde herhangi birşey yoksa; gövdenin ekranında öyle dekoratif bir çizgi olsun ne zararı var. Bahsettiğiniz bazen kendiliğinden düzeliyor. Bana sorarsanız makinenizi bu şekilde kullanmanızı öneririm.

Abi evet haklısın ama yani zar zor aldığım bir üründe boyle sorun cıkınca sinirimi bozuyor..Goruntuye bir etkisi yok denedim az once...Servisi aradım sordum ilk once Üsküdara Nar Teknolojiye goturmem gerekiyormus..Hiçte uğrasmak istemiyorum ya neyse...
Başlık: Ynt: İstanbul Pentax Servisi ??
Gönderen: vedib - 21 Mart, 2012, 10:10:20
Arkadaslar Merhaba,

Güzel ve faydalı bir konu açılmış konuyla ilgili kısa bir bilgi vereyim.

Pentax Ürünleri'nin Teknik Servis İşleyişi (Garantili/Garantisiz Ürünler İçin):

1. Türkiye'nin her yerinden UPS Kargo ile garantili/garantisiz ürünlerinizi Nar Teknoloji adresine evinizden teslim ederek gönderebilirsiniz.

Bu gönderim sırasında müşterilerimizden istenilenler (garantili ürünler için);

-Ürünler full aksesuarlı ve kutulu,
-Ürün arızasını açıklayacı bir belge,
-Ürünün satınalma faturası ve garanti belgesi,
-Müşteri iletişim bilgileri,

Bu gönderim sırasında müşterimizden istenilenler (garantisiz ürünler için);

-Ürün arızasını açıklayacı bir belge,
-Müşteri iletişim bilgileri,

Not: Garantisiz ürünler için müşterilerimizden 20 TL KDV dahil arıza tespit ücreti talep edilmektedir.

2. Pentax müşterilerimiz Türkiyenin her yerinden 0212 340 60 70 numaralı Pentax Çağrı Merkezi 'mizi arayarak destek alabilirler.

3. Nar Teknoloji A.Ş. İletişim Bilgileri;

NAR TEKNOLOJİ A.Ş.
Burhaniye Mah. Neşetbey Sok. No:7/B
Üsküdar 34676 İstanbul - Türkiye
 
Telefon: 0 216 422 40 50
Faks    : 0 216 422 55 20

Umarım yardımcı olmuştur.


  Serkan Beyin açıklaması yol gösterici oldu. Sağolasın
Başlık: Ynt: İstanbul Pentax Servisi ??
Gönderen: turkayacar - 21 Mart, 2012, 10:49:15
Serkan bey peki kendim Uskudara gelip teslim edebilir miyim ?
Başlık: Ynt: İstanbul Pentax Servisi ??
Gönderen: serkany - 21 Mart, 2012, 12:50:40
Olur tabi...:) K-x garantili ise faturasınıda getirebilir misiniz?
Başlık: Ynt: İstanbul Pentax Servisi ??
Gönderen: turkayacar - 21 Mart, 2012, 13:00:37
Tabi ki getiririm :) getirecektim zaten ama..soyle birsey takildi aklima dun forumdan bir abi calisiyorsa kurcalama dedi yani fotograflarima bir etkisi yok ama sinir ediyor beni :) yani makinemin icinin acilmasini da pek istemiyorum ama bakalim..az daha dusuneyim :)