Pentax Türkiye Topluluğu
Fotoğrafçı Pazarı => Alış-Veriş Arşivi => Zaman Aşımı => Konuyu başlatan: er.peri - 07 Nisan, 2012, 17:05:27
-
Sigma 17-70mm f2.8-4.5 dc macro lens arıyorum satmak isteyen arkadaşlar varsa özel mesaj atabilirler.
-
Sayın Er.Peri, bugün Çaycuma'da yıkılan köprüden dolayı derin üzüntülerimi bildirir, nezdinizde tüm Kastamonu halkına da baş sağlığı/geçmiş olsun dileklerimi iletirim.
-
Kastamonu değil abi Zonguldak :) Bu arada Kastamonu'da pentaxian :O Benim memleketimde ne garip :)
-
gerçekten garip, bu memlekette daha pentax kullananı görmedim.
-
garip derken kastamonuyu kasdediyorsaniz gormemis olabilirsiniz ama turkiyede cok var bir sitede olanlar bir okadarda sitelere girmeyenler var hatta 645d si bile olanlar var ama sitelere girmezler
-
satmam ki :)
en azından 16-50 alana kadar
-
Evet Kastamonu'yu kastediyorum belki pentax kullanıcısı buralarda da vardır ama ben ne yüz yüze ne de internette denk gelmedim.
-
ahanda ben varım :) Gerçi istanbuldayım ama olsun :)
-
Ben de Tekirdağ'lıyım ama meslek icabı Kastamonu oldu memleketimiz. Neyse birde başlıktaki lensi satan arkadaşlara denk gelseydik :) almayı düşünmezken bir çok ilana denk geldim biraz araştırıp alsam mı derken satan kimse kalmadı..
-
Sigma 105mm macro verelim?
-
Teşekkür ederim ama genel kullanım içinde uygun bir lens arıyorum.
-
bende bu lensten var üstelik boşa çıktı ama satmakta tereddüt ediyorum çünkü
zor buldum zaten yarın tekrar lağzım olursa bulamam sattığıma pişman olurum diye.
-
ilan hala günceldir.
-
pm yolladım.
-
güncel