Pentax Türkiye Topluluğu
Yardım Merkezi => Yeni Pentax Sahipleri => Konuyu başlatan: naimmazman - 21 Nisan, 2012, 00:32:24
-
arkadaşlar sürekli sorularımla yordum sizi kararsızlığımdan dolayı ama kararımı verdim ve sonunda K-R aldım hepimizin gözü aydın :))
-
hayırlı olsun :)
-
Gözün aydın Naim, aramıza bir pentaxlı daha katıldı desene. :) Güle güle kullan ;)
-
Sevincinize ortağız, tabiiki umuyoruz-ki bu aracı çokça ve iyi kullanırsınız, güzel fotoğraflarınızı buradada görmek istiyoruz. Hayırlı olsun.
-
Heheheeeyytt be. :D
-
herkese çok teşekkürler ben sizdendim zaten ama artık harbi pentaxlı oldum :)
-
Antakya'ya gelişim birkaç gün daha ertelendi ama merak etme görüşücez.
Hem o zaman sana Pentax ile ilgili birkaç ipuçu verebilirim. :P
-
Antakya'ya gelişim birkaç gün daha ertelendi ama merak etme görüşücez.
Hem o zaman sana Pentax ile ilgili birkaç ipuçu verebilirim. :P
Neymiş bu ipuçları Baha ? Bizimle de paylaş. Antakyaya gelmemiz zor :)
-
Antakya'ya gelişim birkaç gün daha ertelendi ama merak etme görüşücez.
Hem o zaman sana Pentax ile ilgili birkaç ipuçu verebilirim. :P
tamamdır anlaştık o halde :)) abi ben öğreniyim sizinlede paylaşırım :)
-
Hayırlı olsun güle güle kullan. Modeldaş olduk desenize ;)
Aman hocam kitapçığını iyice oku okudukça bir sürü şey çıkıyor. Cihazı tanıdıkça, kabiliyetlerini öğrendikçe isabetli karar verdiğini anlayacaksın.
Ben uzun zamandır hem öğrenme, kurcalama, araştırma derken ekipmanı da az çok tamamladım artık bahar yaz derken fotoğraflar gelmeye başlar :)
-
Hayırlı olsun güle güle kullan. Modeldaş olduk desenize ;)
Aman hocam kitapçığını iyice oku okudukça bir sürü şey çıkıyor. Cihazı tanıdıkça, kabiliyetlerini öğrendikçe isabetli karar verdiğini anlayacaksın.
Ben uzun zamandır hem öğrenme, kurcalama, araştırma derken ekipmanı da az çok tamamladım artık bahar yaz derken fotoğraflar gelmeye başlar :)
Aynen hocam bakalım ya uğraşıyorum işte o zaten başucu kitabım oldu :) güzel makine ama öğrenemedim daha :(
-
Zamanla artık.. öğrendikçe uyguladıkça pekişecek... Aslında önemli olan Av, Tv, P, vb modları ve uygulama alanları hakkında bilginiz varsa gerisi aşağı yukarı her cihazda benzer ayarlar.. Mesela tek noktadan mı ölçüm yapılacak çok noktadan mı gibi yapacağınız çekime göre değişebilecek ayarlar da var. Bende de var diye demiyorum ama gerçekten bilene güzel makina ;)