Pentax Türkiye Topluluğu
Sosyal Etkinlikler - Forum Dışı Yarışma Duyuruları => Etkinlikler => İstanbul => Konuyu başlatan: JoRDaN - 02 Mayıs, 2012, 23:28:41
-
Arkadaşlar geliş tarihimi tam olarak belirleyemedim. Fakat 5-6-7-8 Mayıs tarihleri arasında kaçmayı düşünüyorum İstanbula. Dönüş tarihimde 12 veya 13 mayıs olacak. :) O tarihler arasında istanbulda olacak arkadaşlarla veya istanbul ekibi ile görüşmek isterim. :)
-
;D ;D ;D ;D umarim istanbuldaki arkadaslarimiz gelir hikmet baha bugra ve ben bulusduk kimse gelmedi nedense sitemizde istanbulda olan arkadaslarimiz gelmiyor.selim kayip ya ozletti valla kendisini
-
;D ;D ;D ;D umarim istanbuldaki arkadaslarimiz gelir hikmet baha bugra ve ben bulusduk kimse gelmedi nedense sitemizde istanbulda olan arkadaslarimiz gelmiyor.selim kayip ya ozletti valla kendisini
Abi çıkar yahu gelen giden inanıyorum benn ! :))
-
insallah hikmet
-
Tarihler kesinleşşin duyuru geçelim. :) 8-9-10 İstanbul'da olacam gibi ama bakalım kesinleştireyim..
-
Benim tarih belirlendi. Yarın İstanbuldayım 13 Mayıs'a kadar. :)
-
Ortak bir tarih belirlensin....
-
eger imkanim olsaydi 13 mayis olan yas gunumu istanbulda birlikde kutlardik. orda olmak isterdim
-
eger imkanim olsaydi 13 mayis olan yas gunumu istanbulda birlikde kutlardik. orda olmak isterdim
Abi ne bomba olurdu ya ! :) Pentax pastası yapardık üflerdik :)
-
evet hikmet guzel olurdu .d800 e de bol bol kullanmis olurdunuz incelerdiniz
-
abi kaçabilirsen gel yahu. :) 11'inde falan atla gel 13ü veya 14'ü birlikte döneriz. Ben 13 sabahtan geri dönüyorum.
-
imkansiz hikmet supriz olmazsa tabiki loto,at yarisi,iddaa falan kazanmazsak
-
Ortak bir tarih belirlensin....
Turkay herşey aceleye geliyor, buluşma ayarlanabilirdi ama sanırım geç kaldım bunun için.
Telefonunu pm ile bana yazarsan İstanbul'da gezerken çağırabilirim seni. :) 8'nde görüşmem var o nedenle 9'nda bir tur atarız İstanbul'da. Gelirsen sonunda tanışmış oluruz senle. :))
-
hadi bakem fotolari beklerim