Pentax Türkiye Topluluğu

Sosyal Etkinlikler - Forum Dışı Yarışma Duyuruları => Etkinlikler => İstanbul => Konuyu başlatan: JoRDaN - 02 Mayıs, 2012, 23:28:41

Başlık: İstanbul Ekibi
Gönderen: JoRDaN - 02 Mayıs, 2012, 23:28:41
Arkadaşlar geliş tarihimi tam olarak belirleyemedim. Fakat 5-6-7-8 Mayıs tarihleri arasında kaçmayı düşünüyorum İstanbula. Dönüş tarihimde 12 veya 13 mayıs olacak. :) O tarihler arasında istanbulda olacak arkadaşlarla veya istanbul ekibi ile görüşmek isterim. :)
Başlık: Ynt: İstanbul Ekibi
Gönderen: ercan69 - 02 Mayıs, 2012, 23:34:37
 ;D ;D ;D ;D umarim istanbuldaki arkadaslarimiz gelir hikmet baha bugra ve ben bulusduk kimse gelmedi nedense sitemizde istanbulda olan arkadaslarimiz gelmiyor.selim kayip ya ozletti valla kendisini
Başlık: Ynt: İstanbul Ekibi
Gönderen: JoRDaN - 03 Mayıs, 2012, 01:21:49
;D ;D ;D ;D umarim istanbuldaki arkadaslarimiz gelir hikmet baha bugra ve ben bulusduk kimse gelmedi nedense sitemizde istanbulda olan arkadaslarimiz gelmiyor.selim kayip ya ozletti valla kendisini

Abi çıkar yahu gelen giden inanıyorum benn ! :))
Başlık: Ynt: İstanbul Ekibi
Gönderen: ercan69 - 03 Mayıs, 2012, 01:40:34
insallah hikmet
Başlık: Ynt: İstanbul Ekibi
Gönderen: Baha - 03 Mayıs, 2012, 04:22:06
Tarihler kesinleşşin duyuru geçelim. :) 8-9-10 İstanbul'da olacam gibi ama bakalım kesinleştireyim..
Başlık: Ynt: İstanbul Ekibi
Gönderen: JoRDaN - 04 Mayıs, 2012, 13:04:35
Benim tarih belirlendi. Yarın İstanbuldayım 13 Mayıs'a kadar. :)
Başlık: Ynt: İstanbul Ekibi
Gönderen: turkayacar - 04 Mayıs, 2012, 16:06:37
Ortak bir tarih belirlensin....
Başlık: Ynt: İstanbul Ekibi
Gönderen: ercan69 - 05 Mayıs, 2012, 00:08:09
eger imkanim olsaydi 13 mayis olan yas gunumu istanbulda birlikde kutlardik. orda olmak isterdim
Başlık: Ynt: İstanbul Ekibi
Gönderen: JoRDaN - 05 Mayıs, 2012, 00:12:31
eger imkanim olsaydi 13 mayis olan yas gunumu istanbulda birlikde kutlardik. orda olmak isterdim

Abi ne bomba olurdu ya ! :) Pentax pastası yapardık üflerdik :)
Başlık: Ynt: İstanbul Ekibi
Gönderen: ercan69 - 05 Mayıs, 2012, 00:14:28
evet hikmet guzel olurdu .d800 e de bol bol kullanmis olurdunuz incelerdiniz
Başlık: Ynt: İstanbul Ekibi
Gönderen: JoRDaN - 05 Mayıs, 2012, 00:18:48
abi kaçabilirsen gel yahu. :) 11'inde falan atla gel 13ü veya 14'ü birlikte döneriz. Ben 13 sabahtan geri dönüyorum.
Başlık: Ynt: İstanbul Ekibi
Gönderen: ercan69 - 05 Mayıs, 2012, 00:25:22
imkansiz hikmet supriz olmazsa tabiki loto,at yarisi,iddaa falan kazanmazsak
Başlık: Ynt: İstanbul Ekibi
Gönderen: Baha - 07 Mayıs, 2012, 14:18:00
Ortak bir tarih belirlensin....

Turkay herşey aceleye geliyor, buluşma ayarlanabilirdi ama sanırım geç kaldım bunun için.

Telefonunu pm ile bana yazarsan İstanbul'da gezerken çağırabilirim seni. :) 8'nde görüşmem var o nedenle 9'nda bir tur atarız İstanbul'da. Gelirsen sonunda tanışmış oluruz senle. :))
Başlık: Ynt: İstanbul Ekibi
Gönderen: ercan69 - 09 Mayıs, 2012, 23:38:25
hadi bakem fotolari beklerim