Pentax Türkiye Topluluğu

PentaxTürk => Pentax’tan Haberler, Pentax Söylentileri => Konuyu başlatan: adr - 16 Mayıs, 2012, 19:41:54

Başlık: **** Yeni model * Pentax K30 * (Giriş seviyesi) **** görüntüleri sızdı..
Gönderen: adr - 16 Mayıs, 2012, 19:41:54
(http://photorumors.com/wp-content/uploads/2012/05/Pentax-K-30.jpg)

16MP sensor
(cmos sensor by K5)
Max ISO: 25,600
Full hd video
Weather sealed
3-inch LCD screen
4 fps burst rate
2 dials
Li-ion battery + AA batteries

kaynak: http://photorumors.com/

(http://b1205.hizliresim.com/x/k/60nur.jpg)
Başlık: Ynt: **** Yeni model * Pentax K30 * (Giriş seviyesi) **** görüntüleri sızdı..
Gönderen: burkkan - 16 Mayıs, 2012, 19:57:18
hayırlı olsun diyelim
Başlık: Ynt: **** Yeni model * Pentax K30 * (Giriş seviyesi) **** görüntüleri sızdı..
Gönderen: AlfredBorden - 16 Mayıs, 2012, 20:27:27
pentax yazan kısmın tasarımı çok hoşuma gitti hayırlı olsun ff beklerken bu çıktı  :D
Başlık: Ynt: **** Yeni model * Pentax K30 * (Giriş seviyesi) **** görüntüleri sızdı..
Gönderen: EcMaRnE - 16 Mayıs, 2012, 20:35:59
Photoshop bence. :)
Başlık: Ynt: **** Yeni model * Pentax K30 * (Giriş seviyesi) **** görüntüleri sızdı..
Gönderen: soneryen - 16 Mayıs, 2012, 20:58:26
Neden? Gerçek olamaz mı?
Ama yalan veya gerçek çok heybetli duruyor.
Üste lcd ekran olmaması başlangıç seviyesi olması dışında çok hoş görünüyor. Yalnız özelliklek oldukça iyi.


Photoshop bence. :)
Başlık: Ynt: **** Yeni model * Pentax K30 * (Giriş seviyesi) **** görüntüleri sızdı..
Gönderen: kampfar - 16 Mayıs, 2012, 21:00:55
İyide bu bir katalog gibi bir yerden çekilmiş olmalı.Photoshop olayına girilmiş gibi değil.

Gerçekse de büyük ihtimal alırım ben bu laleyi çok güzel duruyor.
Başlık: Ynt: **** Yeni model * Pentax K30 * (Giriş seviyesi) **** görüntüleri sızdı..
Gönderen: soneryen - 16 Mayıs, 2012, 21:03:09
 Hem batarya hemde kalem pil ile çalışıyor yazıyor.

Ben üste ekran olmayan hiçbir SLR'ye alışamıyorum. Menüden bazı şeylere ulaşmak hiç işime gelmiyor. Pentax bu konuda çok iyi. Üzerinde kısayol tuşları çok işlevsel. Her yönden perfect
Başlık: Ynt: **** Yeni model * Pentax K30 * (Giriş seviyesi) **** görüntüleri sızdı..
Gönderen: kampfar - 16 Mayıs, 2012, 21:10:11
Bana da gereksiz geliyor üst ekran nedense K-r den sonra K10D kullandım. Olmazsa olmazım değil  :)
Başlık: Ynt: **** Yeni model * Pentax K30 * (Giriş seviyesi) **** görüntüleri sızdı..
Gönderen: soneryen - 16 Mayıs, 2012, 22:06:13
Pentax K10D, Nikon D70, D90, Canon 7D kullandım. Üst ekran benim olmazsa olmazlarım. Özellikle Canon 7D ve Nikon D90'da üst ekranda neredeyse yok yok. Ayrıca batarya ömrünüde neredeyse iki katını uzatıyor. Bazılarımız makinelerimizin saniyede fotoğraf çekme hızlarına çok önem veriyoruz. saniyede 3 kare çeken makinemizin herşeyi aynı olup sadece saniyede 5 kare çekenine bir anda cebi yakacak bedeller ödüyoruz ve elimizde tertemiz makineleri çekim hızı yavaş diye yok pahasına satabiliyoruz. Bana göre ve (BENCE) Üst ekranda tıpkı bu derece önemli. Çünkü üst ekranda kullanıcıya müthiş hız ve kolaylıklar sağlamaktadır. (bence) önemli bir konu. Bu üst ekranı olan makineleri kötülüyorum veya tavsiye etmiyorum ve hatta elimde olursa kullanmam demiyorum. Mesala canon 450D vardı ve geçenlerde sattım. K10D'den sonra 450D 'de bir çok şey menüde olunca insan zorlanıyor.  Üst ekranın fayda ve kolaylıklarını daha profesyonel araştırmanızı tavsiye ederim.
Başlık: Ynt: **** Yeni model * Pentax K30 * (Giriş seviyesi) **** görüntüleri sızdı..
Gönderen: JoRDaN - 16 Mayıs, 2012, 23:30:07
son zamanlarda hakkında bir Fransız Pentax forumdan bir sızıntı posted Pentax K30 için yeni intro seviyesi DSLR yedek olmak üzere söyleniyor, Pentax Kr . Bu henüz yayınlanmamıştır bir Fransız kataloğu yayımlandı kameranın güvenilir bir fotoğraf gibi, sadece düz spekülasyon daha fazladır Birinci rivayete gözükmektedir. Bu bize Pentax genellikle en erken 1-2 aydan başlamadan önce kendi ürünleri hakkında bilgi perakendeciler olarak kamera yerine, Photokina yerine, bu yaz sunulacaktır şüphe götürür.
Kameranın isim değişikliği bu yeni Pentax gibi hava mühürlenir, kongre uzaklaşma önerebilir, ek harici düğme vardır ve iki e-kadranları vardır: bir intro düzey Pentax DSLR bir ilk. Bunun üzerine, bu kameranın iki öncekilerden daha bir türevi çok daha az olacaktır, yani oldukça önemli bir yeniden tasarlanmış görünüyor. Km / Kx / Kr gibi, ancak, Pentax K30, bir LCD üst olmayacaktır.
799 kiti için avro ya da ABD'de bazı $ 900: lansman fiyatı Kr daha yüksek olduğu söyleniyor.
Ön Pentax K30 özellikleri aşağıdaki gibidir:
16 megapiksel sensör (muhtemelen K-5 devralınan)
Full HD video kaydı (K-01 gibi büyük olasılıkla aynı, bilinmeyen Framerate)
Hava sızdırmaz gövde
3-inç LCD
AA veya şarj edilebilir piller kullanır
4fps çekim (Kr daha yavaş, ama biz telafi etmek için daha büyük bir tampon görecek?)
ISO aralığı: 100-25,600
Bir bütçe DSLR vücutta hava sızdırmazlık tanıtımı bu kamera bir başarı yapabilir. Biz daha sonra er yerine başlatacak umutluyuz kalır!




Pentaxforums'an translate olarak çeviri yaptım. :)
Başlık: Ynt: **** Yeni model * Pentax K30 * (Giriş seviyesi) **** görüntüleri sızdı..
Gönderen: cbaytan - 16 Mayıs, 2012, 23:35:24
K-5 sensörüde kullanıla kullanıla artık iyice kaşarlandı, umarım daha iyi bir sensör koyarlar K-5'ten.   Birde hem bataryalı hem pilli ne demek arkadaşlar? Ben var siz anlamıyor,  ;)

Batarya pil demektir zaten AA pil ve Li-Ion pil demek istiyorsunuz  herhalde.
Başlık: Ynt: **** Yeni model * Pentax K30 * (Giriş seviyesi) **** görüntüleri sızdı..
Gönderen: soneryen - 16 Mayıs, 2012, 23:42:38
E herhalde yani üstad. Bunu dile getirmene bile gerek yok.

AA pil kalem pil. Batarya ise, Li-on yada ni-mh farketmez. Batarya bataryadır. Kırk yıllık batarya işte. AA pilde kırk yıllık kalem pil.

Öyle yazıyor içeriğinden ben onların yalancısıyım.  :)

K-5 sensörüde kullanıla kullanıla artık iyice kaşarlandı, umarım daha iyi bir sensör koyarlar K-5'ten.   Birde hem bataryalı hem pilli ne demek arkadaşlar? Ben var siz anlamıyor,  ;)

Batarya pil demektir zaten AA pil ve Li-Ion pil demek istiyorsunuz  herhalde.
Başlık: Ynt: **** Yeni model * Pentax K30 * (Giriş seviyesi) **** görüntüleri sızdı..
Gönderen: cbaytan - 16 Mayıs, 2012, 23:45:05
Orijinal dökümandan aldğım

"Li-ion battery + AA batteries"'in tercümesi:

Li-Ion pil + AA pil oluyor.

batarya pil demektir.  "ingilizcede" :o
Başlık: Ynt: **** Yeni model * Pentax K30 * (Giriş seviyesi) **** görüntüleri sızdı..
Gönderen: deathdream - 17 Mayıs, 2012, 00:17:24
lityum iyon piller(li-ion) ile ni-mh ni-cd gibi nikel alaşımlı piller arasında çok büyük farklar var. üreticiler ni-cd veya ni-mh batarya kullanıyor olsalardı, hafıza etkilerinden ötürü bataryaları sık sık çöpe atardık. sürekli tam boşaltarak şarj etmek zorunda kalırdık. ve olası bir sızıntı durumunda hem makinelerimiz korozyondan ötürü ciddi hasara uğrar hem de biz sağlığımızı kaybedebilirdik.

Umarım yeni çıkacak makine k200d tadında bir makine olur ama bu sefer daha iyi reklamı yapılarak büyük kitlelere ulaştırılabilir. şekli böyle olursa, asi çocuk imajı verir 10 numara olur diye düşünüyorum :)
Başlık: Ynt: **** Yeni model * Pentax K30 * (Giriş seviyesi) **** görüntüleri sızdı..
Gönderen: muhsinbagdadi - 17 Mayıs, 2012, 01:15:14
diğer makine belli oldumu?
Başlık: Ynt: **** Yeni model * Pentax K30 * (Giriş seviyesi) **** görüntüleri sızdı..
Gönderen: EcMaRnE - 17 Mayıs, 2012, 01:16:15
Ciddilermiş demek ki. Güzel alete benziyor. Üst LCD olsa k-5 den vaz geçerdim :)
Başlık: Ynt: **** Yeni model * Pentax K30 * (Giriş seviyesi) **** görüntüleri sızdı..
Gönderen: JoRDaN - 17 Mayıs, 2012, 01:54:47
Emre bekle belki de k5ten iyisi çıkar ! :))
Başlık: Ynt: **** Yeni model * Pentax K30 * (Giriş seviyesi) **** görüntüleri sızdı..
Gönderen: soneryen - 17 Mayıs, 2012, 09:07:44
Bende :D

Ciddilermiş demek ki. Güzel alete benziyor. Üst LCD olsa k-5 den vaz geçerdim :)
Başlık: Ynt: **** Yeni model * Pentax K30 * (Giriş seviyesi) **** görüntüleri sızdı..
Gönderen: Kuvvet - 17 Mayıs, 2012, 10:10:56
Ciddi ciddi bu makine cikacak mi simdi? :)
Eger DR degeri k-5 gibi yuksek olursa bu secenegi de dusunebilirim.
Başlık: Ynt: **** Yeni model * Pentax K30 * (Giriş seviyesi) **** görüntüleri sızdı..
Gönderen: abcde - 17 Mayıs, 2012, 10:22:23
sen alırsın evet bayılıyon böyle bebe makinalarına  :)
dünyanın lensini aldın dünyanın parasını döktün hala kx i kullanıyon ya
aklını seveyim aklını ;D
Başlık: Ynt: **** Yeni model * Pentax K30 * (Giriş seviyesi) **** görüntüleri sızdı..
Gönderen: Kuvvet - 17 Mayıs, 2012, 11:44:17
sen alırsın evet bayılıyon böyle bebe makinalarına  :)
dünyanın lensini aldın dünyanın parasını döktün hala kx i kullanıyon ya
aklını seveyim aklını ;D
Haci durumlari biliyosun daaaa :))
Başlık: Ynt: **** Yeni model * Pentax K30 * (Giriş seviyesi) **** görüntüleri sızdı..
Gönderen: cbaytan - 17 Mayıs, 2012, 12:09:12
Resmi açıklama haftaya,

Sensör henüz kesin değil,
WR gövde,
Full HD video,
AA pil,
3 inç LCD,
ISO 25.000,
800-900 dolar arası

%100 vizör görüş kapsama alanı  demesine rağmen üst kısım prizma değil penta-ayna gibi duruyor dışarıdan, bana K200D'nin üst versiyonu gibi geldi bu makina.

Kaynak:

http://www.pentaxforums.com/news/pentax-k30-new-intro-level-dslr.html (http://www.pentaxforums.com/news/pentax-k30-new-intro-level-dslr.html)
Başlık: Ynt: **** Yeni model * Pentax K30 * (Giriş seviyesi) **** görüntüleri sızdı..
Gönderen: gokhanakarsu - 17 Mayıs, 2012, 13:27:02
tasarımını pek beğenmedim çok oturaklı olmamış.çok fazla yenilik yok.sadece piyasaya ürün çıkarmak için çıkacak bir ürün gibi geldi bana.inşallah yanılıyor olurum.
Başlık: Ynt: **** Yeni model * Pentax K30 * (Giriş seviyesi) **** görüntüleri sızdı..
Gönderen: soneryen - 17 Mayıs, 2012, 13:49:10
Evet yenilik yok. Sadece ISO'su yüksek. HD videosu olan bir makine gibi birşey.
Başlık: Ynt: **** Yeni model * Pentax K30 * (Giriş seviyesi) **** görüntüleri sızdı..
Gönderen: Kuvvet - 17 Mayıs, 2012, 13:53:04
Arkadaslar, piyasadaki en iyi APS-C govde olan k-5'in sensorunu kullanan makineyi biraz hafife almiyormusunuz sizce :)
Tasarim konusunda yapilan elestriler icin pek birsey diyemem; zevk meselesidir ama teknik konularda citayi yukselten bir govde geliyor bence.
Başlık: Ynt: **** Yeni model * Pentax K30 * (Giriş seviyesi) **** görüntüleri sızdı..
Gönderen: vedib - 17 Mayıs, 2012, 13:59:37
     Kullanmakta olduğumuz gövdelerin özelliklerini kullanmasını bilmediğimiz halde; daha çok özellikli gövde arayışına gitmemiz bir yalnış. Şu an itibariyle Pentax K-5 gövde varken diğer gövdeleri araştırmak bile gereksiz olduğunu düşünüyorum. Yeni gövde alacak fotoğrafseverlere tavsiyem ikinci el Pentax K-7  veya bütçeleri el veriyorsa sıfır türkiye garantili Pentax K-5 gövdeyle çok uzun bir süre ihtiyaçlarını karşılar. Zaten FF ( Full Frame ) in  gereksizliğine inanan biriyim. Çünkü şu anki Pentax DSLR gövdelerde sadece alan kaybı söz konusu. FF ( Full Frame ) alan kaybının olmamasının hiçbir avantajı yok.
      DSLR para tuzağı; geniş bir deniz yetişmemiz mümkün değil. Zaten fotoğrafçılık hobi.........
Başlık: Ynt: **** Yeni model * Pentax K30 * (Giriş seviyesi) **** görüntüleri sızdı..
Gönderen: soneryen - 17 Mayıs, 2012, 14:07:27
Üstad konuya ne güzelde fikir getirmişsin. Full frame konusunda aynı fikirdeyim. Diğer konularda da insanoğlunun bitmez tükenmez, doymaz arzuları birinden diğerine geçme, hep bir arayış içinde olma arzusunu güdülüyor. Aslında çok çok haklısınız.  :)
Başlık: Ynt: **** Yeni model * Pentax K30 * (Giriş seviyesi) **** görüntüleri sızdı..
Gönderen: gokhanakarsu - 17 Mayıs, 2012, 15:23:41
     Kullanmakta olduğumuz gövdelerin özelliklerini kullanmasını bilmediğimiz halde; daha çok özellikli gövde arayışına gitmemiz bir yalnış. Şu an itibariyle Pentax K-5 gövde varken diğer gövdeleri araştırmak bile gereksiz olduğunu düşünüyorum. Yeni gövde alacak fotoğrafseverlere tavsiyem ikinci el Pentax K-7  veya bütçeleri el veriyorsa sıfır türkiye garantili Pentax K-5 gövdeyle çok uzun bir süre ihtiyaçlarını karşılar. Zaten FF ( Full Frame ) in  gereksizliğine inanan biriyim. Çünkü şu anki Pentax DSLR gövdelerde sadece alan kaybı söz konusu. FF ( Full Frame ) alan kaybının olmamasının hiçbir avantajı yok.
      DSLR para tuzağı; geniş bir deniz yetişmemiz mümkün değil. Zaten fotoğrafçılık hobi.........

katılıyorum yoruma. olayın özeti bitmek bilmez arzularımız... malesef hepimizde var :)
Başlık: Ynt: **** Yeni model * Pentax K30 * (Giriş seviyesi) **** görüntüleri sızdı..
Gönderen: soneryen - 17 Mayıs, 2012, 15:29:12
O zaman arasıra frene basmak lazım. Elimizdekileri sindirmeden, lenslerin tozunu attırmadan, ne alacağımıza, şu iyi mi, bu iyi mi? , şunu mu alsam daha iyi olur, bunu mu alsam daha iyi olur sorularından ziyade. Hangi makineyi almamız gerektiğini ve gerçek ihtiyaçlarımızı kendimiz belirleyecek konuma gelerek, neye ihtiyacımız varsa (Tabi gerçekten ihtiyaç) ona göre almalıyız diye düşünüyorum. Bilmem yanlış mı düşünüyorum. Yada en azından ben öyle düşünüyorum.
Başlık: Ynt: **** Yeni model * Pentax K30 * (Giriş seviyesi) **** görüntüleri sızdı..
Gönderen: cbaytan - 17 Mayıs, 2012, 15:42:54
O zaman arasıra frene basmak lazım. Elimizdekileri sindirmeden, lenslerin tozunu attırmadan, ne alacağımıza, şu iyi mi, bu iyi mi? , şunu mu alsam daha iyi olur, bunu mu alsam....

Duygularıma aynen tercüman oldunuz.  Bu arada Pentax'ın çıkacak en üst modelininde ismi belli oldu sanırım K-3.
Başlık: Ynt: **** Yeni model * Pentax K30 * (Giriş seviyesi) **** görüntüleri sızdı..
Gönderen: adr - 17 Mayıs, 2012, 18:05:25
(çıkması muhtemel K3 gövdenin özelliklerini hatırlatalım)

Sensor: 24.0 MP CMOS (full frame)
ISO Range: 100-25,600 (50-102,400 expanded)
Autofocus: 29-point SAFOX X w/light wavelength sensor
Shutter: stepless, 30s-1/8000s rated for 200,000 actuations
6 fps at maximum resolution
Video: 1080p/720p recording at 60/30/25/24 FPS, VGA recording at 120/30FPS
Image processor: Dual PRIME M
Media: Single SDXC/SDHC/SD card
Body Color: Graphite black
Başlık: Ynt: **** Yeni model * Pentax K30 * (Giriş seviyesi) **** görüntüleri sızdı..
Gönderen: cbaytan - 17 Mayıs, 2012, 18:38:34
Video: 1080p/720p recording at 60/30/25/24 FPS, VGA recording at 120/30FPS

Eyvah, full HD değilmi?
Başlık: Ynt: **** Yeni model * Pentax K30 * (Giriş seviyesi) **** görüntüleri sızdı..
Gönderen: adr - 17 Mayıs, 2012, 18:46:22
1080p (1920x1080) Full HD formattır.  24 fps (23,97 fps) sinematik formattır.


.
Başlık: Ynt: **** Yeni model * Pentax K30 * (Giriş seviyesi) **** görüntüleri sızdı..
Gönderen: cbaytan - 17 Mayıs, 2012, 18:49:03
1080p Full HD formattır.  24fps sinematik formattır.

1920x1080 full HD değilmidir benmi yanlış biliyorum? Bendeki oyuncak Nikon AW100 bile 1920x1080.

http://documentation.apple.com/en/finalcutpro/professionalformatsandworkflows/index.html#chapter=6%26section=3%26tasks=true (http://documentation.apple.com/en/finalcutpro/professionalformatsandworkflows/index.html#chapter=6%26section=3%26tasks=true)
Başlık: Ynt: **** Yeni model * Pentax K30 * (Giriş seviyesi) **** görüntüleri sızdı..
Gönderen: adr - 17 Mayıs, 2012, 18:57:57
1080p = 1920x1080   >>  http://tr.wikipedia.org/wiki/1080p

sizdeki kompakt makine bu teknolojide 1920x1080p full hd "formatta" kayıt yapabilir bu gayet normaldir

ancak D-SLR gövdenin Full HD video kalitesi ile kompakt makinelerin işledikleri ve sonuç olarak kaliteleri arasında dağlar vardır.

misal bir kompakt makinenin 10mp olupta aynı fotoğraf "formatında" 10mp olan K200D ye asla meydan okuyamayacağı gibi..
Başlık: Ynt: **** Yeni model * Pentax K30 * (Giriş seviyesi) **** görüntüleri sızdı..
Gönderen: cbaytan - 17 Mayıs, 2012, 20:34:37
Hmm, şimdi anladım sanırım, metindeki "Video: 1080p/720p recording at " 1080x720 anlamına gelmiyor, sadece 1080, 1920x1080 anlamına geliyor. Teşekkürler.
Başlık: Ynt: **** Yeni model * Pentax K30 * (Giriş seviyesi) **** görüntüleri sızdı..
Gönderen: soneryen - 17 Mayıs, 2012, 22:52:10
Sadece megapikseli ve ISO'su yüksel olan FF bir makine olacak her halde.
Daha istikrarlı çalıştığı için FF'ler CF kart kullandırıyor. Hatta ikisini birden. Bunda halen SD kart.
Artık 52 Nokta AF yapılıyor. Bu konuda biraz geri kalıyor gibi.
LCD ekranda artık geri, yukarı aşağı oynaması iyi bir seçenek olurdu. Artık bu teknolojide 1 milyon çözünürlük üzerinde amoled ekran olması gerekir.
K-3 ve K-3s gibi biri kendinden Battery Gripli model olsa fena olmaz hani. Tabi bunlar düşündükçe istişare ettikçe çoğalır.  :D  Çok mu şey istedik. Bence değil. Durup durup turnayı gözünden vurmaları gerekir.
Başlık: Ynt: **** Yeni model * Pentax K30 * (Giriş seviyesi) **** görüntüleri sızdı..
Gönderen: Baha - 19 Mayıs, 2012, 03:31:15
Sağlam kaynaklardan sağlam havadisler aldım.

Konuyu açmaya fırsat kalmadan yayılmış bile ama eksik biliyor herkes. :)


3 gövde geliyor:

K-30 (Giriş Seviyesi)

K-5II (K-5'n yenilenmiş versyonu)

K-3 (%90 Full Frame)


Pentax'n planları bu yöndeymiş. :) Bunu derleyip yayınlamak lazım da elimde görsel yok işte.
Başlık: Ynt: **** Yeni model * Pentax K30 * (Giriş seviyesi) **** görüntüleri sızdı..
Gönderen: Kuvvet - 19 Mayıs, 2012, 06:30:33
Alıntı
Sağlam kaynaklardan sağlam havadisler aldım.

Konuyu açmaya fırsat kalmadan yayılmış bile ama eksik biliyor herkes. :)


3 gövde geliyor:

K-30 (Giriş Seviyesi)

K-5II (K-5'n yenilenmiş versyonu)

K-3 (%90 Full Frame)

Tam da K-5 alma arifesindeyken bu K-5II haberi hic iyi olmadi.
Bunlarin cikis tarihleri ve teknik detaylari ne zamamn belli olur, bir fikriniz var mi?
Başlık: Ynt: **** Yeni model * Pentax K30 * (Giriş seviyesi) **** görüntüleri sızdı..
Gönderen: soneryen - 19 Mayıs, 2012, 08:14:09
Adnan kardeşim. Biraz daha bekle FF bi K3 alırsın. Ya da şimdiden bi K5 alırsın FF çıkınca K3'e geçersin. K5'i bana yollarsın. :)

Bu arada değerli bir arkadaşımda 3 bin shutter civarı çiziksik, sorunsuz, sıkıntısız, K5 var + Orjinal Battery Grip var. İki 3 ay önce K5'i 2400 TL. Battery Gripi Türkiye garantili 550 TL.'ye almıştı. Kutuları vs. ne varsa hepsi duruyor. Şimdi ikisini birden sana 2300-2400 istersen konuşuruz kesin satmaya karar verdiyse alabiliriz. Tabi sıfır almayacaksan.
Başlık: Ynt: **** Yeni model * Pentax K30 * (Giriş seviyesi) **** görüntüleri sızdı..
Gönderen: Kuvvet - 19 Mayıs, 2012, 08:24:40
Soner Hocam,
Ben daha cok macro ve tele sevdigim icin crop faktoru benim icin onemli o sebeple simdilik FF dusuncem yok.
K-5'i de sifir alcam yurtdisindan uluslarasi garantili ve oldukca uygun fiyata gelecek.

bFeel;
Su bahsettigin K-5 II icin baska bildiklerin varsa paylasmani bekliyoruz, yoksa K-5 icin pazartesi gunu siparis vermem gerekiyor :))
Başlık: Ynt: **** Yeni model * Pentax K30 * (Giriş seviyesi) **** görüntüleri sızdı..
Gönderen: soneryen - 19 Mayıs, 2012, 08:26:47
Banada al o zaman :) msn açık mı?
Başlık: Ynt: **** Yeni model * Pentax K30 * (Giriş seviyesi) **** görüntüleri sızdı..
Gönderen: cbaytan - 19 Mayıs, 2012, 10:27:12
Tam da K-5 alma arifesindeyken bu K-5II haberi hic iyi olmadi.
Bunlarin cikis tarihleri ve teknik detaylari ne zamamn belli olur, bir fikriniz var mi?
Yok, pentaxforums'ta sadece söylentiler var. Bunlara göre K-5 üretimi yeni modeli haftaya (K30)yetiştirebilmek için büyük ihtimalle durmuş durumda, (bu doğruysa sadece elde kalanlar satılacak bundan sonra) ve yerinede K-5n, geleceği yönünde. En sonrada FF olabileceği beklenen K-3 tabii.
Başlık: Ynt: **** Yeni model * Pentax K30 * (Giriş seviyesi) **** görüntüleri sızdı..
Gönderen: kampfar - 19 Mayıs, 2012, 10:29:31
http://www.pentaxforums.com/news/pentax-k-30-coundown.html

GELİYOR!!  ;D
Başlık: Ynt: **** Yeni model * Pentax K30 * (Giriş seviyesi) **** görüntüleri sızdı..
Gönderen: JoRDaN - 19 Mayıs, 2012, 11:52:50
Sağlam kaynaklardan sağlam havadisler aldım.

Konuyu açmaya fırsat kalmadan yayılmış bile ama eksik biliyor herkes. :)


3 gövde geliyor:

K-30 (Giriş Seviyesi)

K-5II (K-5'n yenilenmiş versyonu)

K-3 (%90 Full Frame)


Pentax'n planları bu yöndeymiş. :) Bunu derleyip yayınlamak lazım da elimde görsel yok işte.



O gün bugün mü ? :D Bunlar güzel haberler biraz daha bekliyeydik bari. :) Görsellerden sonra söleseydik Baha.
Başlık: Ynt: **** Yeni model * Pentax K30 * (Giriş seviyesi) **** görüntüleri sızdı..
Gönderen: CMLKK³ - 19 Mayıs, 2012, 12:38:35
Sağlam kaynaklardan sağlam havadisler aldım.

Konuyu açmaya fırsat kalmadan yayılmış bile ama eksik biliyor herkes. :)


3 gövde geliyor:

K-30 (Giriş Seviyesi)

K-5II (K-5'n yenilenmiş versyonu)

K-3 (%90 Full Frame)


Pentax'n planları bu yöndeymiş. :) Bunu derleyip yayınlamak lazım da elimde görsel yok işte.

K-30 geliyor gibi gözüküyor darısı inşallah yeni k-5le K-3'ün başına birde k-30 saniyede 4 fps denmiş ama pentaxforumsta şöyle yazıyor

"The preliminary Pentax K30 specifications are as follows:
16.28 Megapixel sensor (likely inherited from the K-5)
Full HD video recording (framerate unknown, likely same as the K-01)
Weather sealed body
3-inch LCD
Uses AA or rechargeable batteries
6FPS shutter
Prime M processor
ISO range: 100-25,600
11-point autofocus
100% viewfinder coverage
3 available colors

Hoş çokta gerekli değil 4 veya 6 olmasıda linkide aşağıda
More Pentax news at: http://www.pentaxforums.com/news/pentax-k30-new-intro-level-dslr.html#ixzz1vJ4CJLA7"
Başlık: Ynt: **** Yeni model * Pentax K30 * (Giriş seviyesi) **** görüntüleri sızdı..
Gönderen: kampfar - 19 Mayıs, 2012, 12:49:28
4 olmaz zaten K-r den aşağı tutamazlar diye düşünüyorum Murat abi
Başlık: Ynt: **** Yeni model * Pentax K30 * (Giriş seviyesi) **** görüntüleri sızdı..
Gönderen: CMLKK³ - 19 Mayıs, 2012, 12:57:32
4 olmaz zaten K-r den aşağı tutamazlar diye düşünüyorum Murat abi
Yani Refik bencede 6 olur gibime geliyor ama K-r 12 bu arkadaş 16mp ondan 4te olabilir ama makine hakkaten güzel olmuş kaslı bir yapısı var ;D
Başlık: Ynt: **** Yeni model * Pentax K30 * (Giriş seviyesi) **** görüntüleri sızdı..
Gönderen: kampfar - 19 Mayıs, 2012, 13:09:15
Aynen abi güzel olmuş.K-5 te 16mp abi ama o 7 fps  ;D

Büyük ihtimal 6 olacaktır yani.

Ben yeni çıkacak bodylerden birini alacağım için hepsinin çıkmasını bekleyeceğim.Sonrada fiyatlarının düşmesini derken epey bir uzak kalacağım  :)
Başlık: Ynt: **** Yeni model * Pentax K30 * (Giriş seviyesi) **** görüntüleri sızdı..
Gönderen: Baha - 19 Mayıs, 2012, 14:27:55
Gövdelerin daha görsel duyuruları bile yapılmadı. :) Kaldı ki pazara girmesi ve elimize geçmesi 2013'e gelir diye tahmin ediyorum.

Yeni gövdeleri beklememeli o yüzden. Meyili olan kampanya yada taksit beklesin veyahut temiz 2. el bulursa alsın derim. :D



O gün bugün mü ? :D Bunlar güzel haberler biraz daha bekliyeydik bari. :) Görsellerden sonra söleseydik Baha.

PentaxForums, PentaxForums, PentaxForums...............  PentaxForums herşeyi biliyor zaten!! :) Sürprizin nesini saklamalı? :)) Teknik özellikleri ve resmi açıklama olmasa da görselleri yayınlamak isterdim de etik değil. Beklemeli o kadarını.
Başlık: Ynt: **** Yeni model * Pentax K30 * (Giriş seviyesi) **** görüntüleri sızdı..
Gönderen: Kuvvet - 19 Mayıs, 2012, 14:30:53
Gövdelerin daha görsel duyuruları bile yapılmadı. :) Kaldı ki pazara girmesi ve elimize geçmesi 2013'e gelir diye tahmin ediyorum.

Yeni gövdeleri beklememeli o yüzden. Meyili olan kampanya yada taksit beklesin veyahut temiz 2. el bulursa alsın derim. :D


PentaxForums, PentaxForums, PentaxForums...............  PentaxForums herşeyi biliyor zaten!! :) Sürprizin nesini saklamalı? :)) Teknik özellikleri ve resmi açıklama olmasa da görselleri yayınlamak isterdim de etik değil. Beklemeli o kadarını.
Bu gorseller sadece K30'a mi ait, yoksa bahsi gecen K-3 ve K-5 II icin de birseyler var mi?
Başlık: Ynt: **** Yeni model * Pentax K30 * (Giriş seviyesi) **** görüntüleri sızdı..
Gönderen: Baha - 19 Mayıs, 2012, 14:39:44
Bu gorseller sadece K30'a mi ait, yoksa bahsi gecen K-3 ve K-5 II icin de birseyler var mi?

Bana gelen bilgilerin tümü olasılık üzerine kuruluydu. K-3 ve K5II için de K-7 K-5 gövdeleri kullanılabilir yazıyor. Proje bu yönde..

Ama altını çizerek yazıyım; resmi bir açıklama olmadan hiçbir bilgiye kesin gözüyle bakmamalı.

Kaynak sağlam ama %100 kesinleşen bilgiler değildi. Bilgilendirme yazısıydı. Yani proje hali. Değişikliklere gidebilir Pentax. O durumda da bizleri yalancı çıkarabilir. :)) :)) O yüzden resmi açıklama beklenmeli.
Başlık: Ynt: **** Yeni model * Pentax K30 * (Giriş seviyesi) **** görüntüleri sızdı..
Gönderen: ercan69 - 19 Mayıs, 2012, 14:44:55
valla millet heyecanlanmisdi yeni lensler cikiyordu super efsane 50 mm falan uzun zaman oldu daha ses yok .bu da gercek olsa bile en az 3 yilda cikar belki piyasaya

bikere inandirici gelmiyor fotolarin birinde piyasada olmayan bir makinaya etiket konulmus acayip fiyat bicilmis sitesinden bir duyuru yok

dogmayan cocuga don bicmeye benzemis
Başlık: Ynt: **** Yeni model * Pentax K30 * (Giriş seviyesi) **** görüntüleri sızdı..
Gönderen: kampfar - 19 Mayıs, 2012, 14:51:27
Çıkıyor abi işte 2 gün kaldı.Geri sayım başlamış.

http://www.pentaxforums.com/news/pentax-k-30-coundown.html
Başlık: Ynt: **** Yeni model * Pentax K30 * (Giriş seviyesi) **** görüntüleri sızdı..
Gönderen: ercan69 - 19 Mayıs, 2012, 14:54:00
pentax forum pentaxin resmi sitesi degil refik  ben kendi sitesinden duyurulmadikca hic bir seye inanmam
bunun  yaninda tabiki ciksin insallahda cikar
Başlık: Ynt: **** Yeni model * Pentax K30 * (Giriş seviyesi) **** görüntüleri sızdı..
Gönderen: kampfar - 19 Mayıs, 2012, 14:55:00
Abi K-01 çıkacağı zamanda oradan duyurdular.Aynı şekil geri sayım yapıp ve çıktı.
Başlık: Ynt: **** Yeni model * Pentax K30 * (Giriş seviyesi) **** görüntüleri sızdı..
Gönderen: Kuvvet - 19 Mayıs, 2012, 14:55:30
valla millet heyecanlanmisdi yeni lensler cikiyordu super efsane 50 mm falan uzun zaman oldu daha ses yok .bu da gercek olsa bile en az 3 yilda cikar belki piyasaya

bikere inandirici gelmiyor fotolarin birinde piyasada olmayan bir makinaya etiket konulmus acayip fiyat bicilmis sitesinden bir duyuru yok

dogmayan cocuga don bicmeye benzemis
Aynen soyledigin gibi Ercan Abi; Tam butceyi denklestirdim, ucuz, sifir, uluslararasi garantili K-5 buldum, pazartesi gunu siparisini gececekken K-5 II diye bir model ismi gecince ister istemez heycanlaniyor insan. :)
Ama artik ne olursa olsun ben alayim Pazartesi gunu K-5'i, zaten teknik ozellikler ve image kalitesi olarak bence piyasadaki en iyi APS-C govde. FF de gozum yok zaten :))
Başlık: Ynt: **** Yeni model * Pentax K30 * (Giriş seviyesi) **** görüntüleri sızdı..
Gönderen: cbaytan - 19 Mayıs, 2012, 15:19:10
PentaxForums, PentaxForums, PentaxForums...............  PentaxForums herşeyi biliyor zaten!! :) S

"Nazar Etme Ne Olur, Çalış Seninde Olur" 
Başlık: Ynt: **** Yeni model * Pentax K30 * (Giriş seviyesi) **** görüntüleri sızdı..
Gönderen: kampfar - 19 Mayıs, 2012, 18:08:47
50mm de geliyor sanırım.

http://www.pentaxforums.com/news/smc-pentax-da-50mm-f18-prime-coming-soon.html
Başlık: Ynt: **** Yeni model * Pentax K30 * (Giriş seviyesi) **** görüntüleri sızdı..
Gönderen: Kuvvet - 19 Mayıs, 2012, 19:56:41
50mm de geliyor sanırım.

http://www.pentaxforums.com/news/smc-pentax-da-50mm-f18-prime-coming-soon.html
Haydi bakalim insallah...
Bu yaz belki de Pentax'in olacak :))