Pentax Türkiye Topluluğu

Fotoğrafçılık => Fotoğraf Teknikleri => Konuyu başlatan: cbaytan - 16 Mayıs, 2012, 22:46:27

Başlık: Bugün Verdiğim Seminer
Gönderen: cbaytan - 16 Mayıs, 2012, 22:46:27
Bugün Trabzon Fotoğraf Topluluğu'na verdiğim fotoğraf sanatı ile ilgili seminerin power point dosyası notları aşağda verdiğim linkten indirilebilir, artık ne kadar anlaşılabilirse dosyadan!'

Adresi önce kopyalayıp tarayıcınıza yapıştırmanız sonrada indirip açmanız gerekli sanırım.

www.baytan.org/Pentax/Seminer-Trafot-03.pptx (http://www.baytan.org/Pentax/Seminer-Trafot-03.pptx)
Başlık: Ynt: Bugün Verdiğim Seminer
Gönderen: muhsinbagdadi - 17 Mayıs, 2012, 06:03:02
can abi ellerin dert görmesin, şu sitede gerçektende yararlı bilgi sunan sınır insanlardansın :) sanatına sağlık abicim
Başlık: Ynt: Bugün Verdiğim Seminer
Gönderen: cbaytan - 17 Mayıs, 2012, 07:42:45
can abi ellerin dert görmesin, şu sitede gerçektende yararlı bilgi sunan sınır insanlardansın :) sanatına sağlık abicim

Henüz sanatçı olamadık ama çok teşekkürler, daha ayrıntılı bilgi için web sitemi bu vesileyle tekrar "reklam"  :)  edeyim. 

http://www.baytan.org/prak/fsanat.html  (http://www.baytan.org/prak/fsanat.html)
Başlık: Ynt: Bugün Verdiğim Seminer
Gönderen: soneryen - 17 Mayıs, 2012, 15:46:24
Abi yüreğine sağlık. Tomurcuk derdinde olmayan ağaç odundur demiş atalarımız. Seni yürekten taktir eder, önünde saygıyla eğilirim.
Başlık: Ynt: Bugün Verdiğim Seminer
Gönderen: cbaytan - 17 Mayıs, 2012, 15:47:35
Bu güzel lafıda yeni öğrendim, bu arada çok teşekkürler.
Başlık: Ynt: Bugün Verdiğim Seminer
Gönderen: soneryen - 17 Mayıs, 2012, 15:53:15
Abi bizim işimiz bu, seminer, sunum, eğitim, kişisel gelişim vs. imzadaki web sitem fotoğraf ile alakalı değil. Bu ara güncelleyemesemde sevdiğim bir alandır. Bu konuda elimden gelen birşey olursa seve seve... Bende fotoğrafçılık ile ilgili farklı zamanlarda ve değişik alanlarda 3 farklı eğitim aldım. Cahillik öğrenme isteği bittiğinde başlar bu vesile ile öğrenmeyi ve öğretmeyi severim. :D
Başlık: Ynt: Bugün Verdiğim Seminer
Gönderen: cbaytan - 18 Mayıs, 2012, 13:20:30
Semineri verirken çektiğim fotoğrafıda koyayım, en yeni versiyonumuda görmüş olursunuz, Trabzona geldiğinizde yakama karanfil takmam gerekmez böylece.


.


Başlık: Ynt: Bugün Verdiğim Seminer
Gönderen: JoRDaN - 18 Mayıs, 2012, 13:22:13
Memnun olduk Şükrücan Hocam. :) Teşekkürler. Karanfili siz değilde biz koyacağız bu gidişte. :)
Başlık: Ynt: Bugün Verdiğim Seminer
Gönderen: soneryen - 18 Mayıs, 2012, 14:13:49
Biz bi Trabzon yapalım grup halinde :) haftasonu uçakla