Pentax Türkiye Topluluğu

Fotoğrafçı Pazarı => Alış-Veriş Arşivi => Tamamlanan Alışverişler => Konuyu başlatan: ercan69 - 17 Mayıs, 2012, 01:31:40

Başlık: satilik kr
Gönderen: ercan69 - 17 Mayıs, 2012, 01:31:40
satilik kr yeni aldim bir kere bile foto cekmeden satmaya karar verdim sebebi d800 e alip ff e gecmemdir kutusundan sadece foto cekme amacli cikarilmisdir fiyati=1250 liradir


(http://img403.imageshack.us/img403/5476/yenikr.jpg)
Başlık: Ynt: satilik kr
Gönderen: acidburn45 - 22 Mayıs, 2012, 01:53:02
sadece body sanırım dimi ?
Başlık: Ynt: satilik kr
Gönderen: ercan69 - 22 Mayıs, 2012, 02:02:41
evet sadece baddy
Başlık: Ynt: satilik kr
Gönderen: acidburn45 - 22 Mayıs, 2012, 02:07:36
peki ercan hocam elinizde 1000tlyi geçmicek bir makine bulunurmu?
Başlık: Ynt: satilik kr
Gönderen: ercan69 - 22 Mayıs, 2012, 06:29:49
malesef kardesim sadece elimde sifir makina var simdilik
Başlık: Ynt: satilik kr
Gönderen: ercan69 - 22 Mayıs, 2012, 21:06:32
bu firsat kacmaz hazirandan sonra zamlanacak
Başlık: Ynt: satilik kr
Gönderen: ercan69 - 10 Haziran, 2012, 23:02:40
guncel
Başlık: Ynt: satilik kr
Gönderen: Selim - 03 Temmuz, 2012, 13:33:14
ercan abi makina duruyormu?