Pentax Türkiye Topluluğu
Fotoğrafçı Pazarı => Alış-Veriş Arşivi => Tamamlanan Alışverişler => Konuyu başlatan: ercan69 - 17 Mayıs, 2012, 01:31:40
-
satilik kr yeni aldim bir kere bile foto cekmeden satmaya karar verdim sebebi d800 e alip ff e gecmemdir kutusundan sadece foto cekme amacli cikarilmisdir fiyati=1250 liradir
(http://img403.imageshack.us/img403/5476/yenikr.jpg)
-
sadece body sanırım dimi ?
-
evet sadece baddy
-
peki ercan hocam elinizde 1000tlyi geçmicek bir makine bulunurmu?
-
malesef kardesim sadece elimde sifir makina var simdilik
-
bu firsat kacmaz hazirandan sonra zamlanacak
-
guncel
-
ercan abi makina duruyormu?