Emre ÇILDIRDI!!!
İndirdik.
(http://img802.imageshack.us/img802/486/15052012198.jpg)
Body 23.000 KM'de dir. Yanı pentax için aslında 0 sayılır. Hatta çoğu marka için bile 0 diyebiliriz. Elimden geldiği kadar temiz bakmaya çalıştım. Sensör temizletmek için Nazmi Kılıçer haricinde kimse makinaya dokunmamıştır. Acil paraya sıkıştığım için satıyorum.
(http://img62.imageshack.us/img62/4485/15052012204.jpg)
Kit lens ile beraber verilecektir. Body'de Focus Screen değiştirilip Kedi Gözü denilenlerden takılmıştır. Manuel netlikte kolaylık sağlaması açısından. Orjinal Focus Screen'da verilecektir.
(http://img515.imageshack.us/img515/3241/15052012208.jpg)
K10d Body + Kit Lens + Çanta + Tripot + 4 GB Hafıza Kartı Hepsi sadece 800
Evet yanlış duymadınız hepsi sadece ve sadece 800 TL
(http://img401.imageshack.us/img401/8630/15052012210.jpg)
100 Kavanoz Bal Sadece 5 TL :)
Hediyeleri saymıyorum bile
(http://img256.imageshack.us/img256/8223/15052012211.jpg)
21 Mayıs tarihinden itibaren İstanbul'da elden görülebilir.
Getli ilan açılır..
(http://img802.imageshack.us/img802/2816/15052012212.jpg)