Pentax Türkiye Topluluğu

Fotoğrafçı Pazarı => Alış-Veriş Arşivi => Tamamlanan Alışverişler => Konuyu başlatan: EcMaRnE - 17 Mayıs, 2012, 18:03:23

Başlık: Pentax K10D + Kit Lens (Satılık)
Gönderen: EcMaRnE - 17 Mayıs, 2012, 18:03:23
Emre ÇILDIRDI!!!
İndirdik.

(http://img802.imageshack.us/img802/486/15052012198.jpg)

Body 23.000 KM'de dir. Yanı pentax için aslında 0 sayılır. Hatta çoğu marka için bile 0 diyebiliriz. Elimden geldiği kadar temiz bakmaya çalıştım. Sensör temizletmek için Nazmi Kılıçer haricinde kimse makinaya dokunmamıştır. Acil paraya sıkıştığım için satıyorum.

(http://img62.imageshack.us/img62/4485/15052012204.jpg)

Kit lens ile beraber verilecektir. Body'de Focus Screen değiştirilip Kedi Gözü denilenlerden takılmıştır. Manuel netlikte kolaylık sağlaması açısından. Orjinal Focus Screen'da verilecektir.

(http://img515.imageshack.us/img515/3241/15052012208.jpg)

K10d Body + Kit Lens + Çanta + Tripot + 4 GB Hafıza Kartı Hepsi sadece 800
Evet yanlış duymadınız hepsi sadece ve sadece 800 TL

 
(http://img401.imageshack.us/img401/8630/15052012210.jpg)

100 Kavanoz Bal Sadece 5 TL :)
Hediyeleri saymıyorum bile 

(http://img256.imageshack.us/img256/8223/15052012211.jpg)

 21 Mayıs tarihinden itibaren İstanbul'da elden görülebilir.
 Getli ilan açılır..

(http://img802.imageshack.us/img802/2816/15052012212.jpg)
Başlık: Ynt: Pentax K10D + Kit Lens (Satılık)
Gönderen: EcMaRnE - 24 Mayıs, 2012, 18:47:48
Bu fiyata bu paket gitmezse höh diyecem :D
Başlık: Ynt: Pentax K10D + Kit Lens (Satılık)
Gönderen: healtyhead - 28 Mayıs, 2012, 15:29:46
Taptaze :))
Başlık: Ynt: Pentax K10D + Kit Lens (Satılık)
Gönderen: EcMaRnE - 06 Haziran, 2012, 01:52:23
Foruma 750'den güncel.
Başlık: Ynt: Pentax K10D + Kit Lens (Satılık)
Gönderen: EcMaRnE - 27 Haziran, 2012, 21:35:09
Kit lens haricinde satıldı....
Başlık: Ynt: Pentax K10D + Kit Lens (Satılık)
Gönderen: EcMaRnE - 29 Haziran, 2012, 22:40:33
Kit lensde satıldı :)
Başlık: Ynt: Pentax K10D + Kit Lens (Satılık)
Gönderen: Gözlerini Tüküren Adam - 29 Haziran, 2012, 22:56:12
sonunda :)
hayırlısı olsun ;D