Pentax Türkiye Topluluğu

Pentax Objektifler ve Aksesuarları => Pentax Uyumlu Objektifler => Konuyu başlatan: abcde - 21 Temmuz, 2012, 01:35:43

Başlık: en keyif alarak kullandığınız lensler
Gönderen: abcde - 21 Temmuz, 2012, 01:35:43
Arkadaşlar böyle bi konu açılmamış ben açayım dedim.Bazılarımız 2-3 bazılarımız 200-300 bazılarımız dahada fazla lens kullanmış olabilir.
Kullanmaktan en keyif aldığınız lensleri buraya sıralamasıyla yazabiliriz.dileyen sevme nedenlerinide açıklıyabilir.
Başlık: Ynt: en keyif alarak kullandığınız lensler
Gönderen: burakbaran - 21 Temmuz, 2012, 01:42:43
70 200 usm is II  ( SAHNE ÇEKİMLERİ VE DIŞ ÇEKİMLERDE )

50 1.4 USM crop lu makinede 80 mm 1.4 oluyor.Keskinliğinin üstüne tanımam
Başlık: Ynt: en keyif alarak kullandığınız lensler
Gönderen: tasomaniax - 21 Temmuz, 2012, 09:05:10
70-200 tamronu cok seviyorum, renkler, keskinlik, kullanim kolayligi acisindan benim icin tatmin edici. Zoom yaninda cok guzel bir portre lensi
Başlık: Ynt: en keyif alarak kullandığınız lensler
Gönderen: JoRDaN - 21 Temmuz, 2012, 10:14:04
Şu ana kadar kullandığım lenslerden hep memnun kaldım ama beni en fazla tatmin edenler ;

Pentax 55-300mm ve 50mm f/1.4 oldu.

Özellikle 55-300mm'in sonuçlarına hayranım. :) Uygun yollu zoom lens ve kalite açısından da bana göre çok iyi. :)



Artık 50-135mm'i aldığım zaman sonuçlarını paylaşırım. Tabi uygun fiyata bulursam ! :)
Başlık: Ynt: en keyif alarak kullandığınız lensler
Gönderen: vedib - 21 Temmuz, 2012, 10:38:42
    Pentax K sisteme ilk başladığım 1976 yılından itibaren "SMC PENTAX 1:2 55mm" objektif benim standart objektifim olmuştur.  Pentax DSLR ile "SMC PENTAX-A 1:2 50mm" objektife geçişim oldu. Bunun tek nedeni "A" diyafram sekmesi oldu. Biraz tembellikten dolayı bu seçimim isabetli oldu. Bu sayede pozlama değerini diskalifiye etmiş oldum. Yaptığım tek şey kompozisyon ve fokustur. Sözkonusu objektiflerde finans sorunu yok, arıza veya istenmeyen görüntü yapısı hiç yok. 30-40 yıllık alışkanlıktan dolayı 50mm. benim standart görüş açımı oluşturdu. Geniş açı,tele veya zoom ihtiyacı hissetmedim. Kaydedeceğim görüntüleri hep 50mm olarak algılıyorum. Görüntü kalitesi keskinliği benim için yeterli...... Auto fokus ise benim için ayakbağı...  Sonuç  "SMC PENTAX-A 1:2 50mm"  diyorum..... Belkide yaşımın verdiği bir alışkanlık.
Başlık: Ynt: en keyif alarak kullandığınız lensler
Gönderen: arslanturegun - 21 Temmuz, 2012, 10:43:37
Tamron 70-300 ve  M 50mm 1.7
Başlık: Ynt: en keyif alarak kullandığınız lensler
Gönderen: fıratD - 21 Temmuz, 2012, 12:19:30
şu ana kadar kullanırken en keyif aldığım lens FA 50mm f1.4..
Başlık: Ynt: en keyif alarak kullandığınız lensler
Gönderen: REİS - 21 Temmuz, 2012, 14:22:17
DA 35mm f/2.8 macro Limited
DA 16-45mm f/4
DA*50-135mm f/2.8
Başlık: Re: en keyif alarak kullandığınız lensler
Gönderen: fotomet - 21 Temmuz, 2012, 14:30:49
Birçok lens kullandim,Ama SMC-A 50 f2 den aldigim keyfi hicbir lensten almadim

Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2
Başlık: Ynt: en keyif alarak kullandığınız lensler
Gönderen: healtyhead - 24 Temmuz, 2012, 17:45:30
Pentax SMC-M 135mm f/3.5 çok beğenerek ve severek kullandığım bir lensim; düzeyli bir ilişkimiz vardır kendisiyle :D İyi ki almışım :))

Ha bir de A-50mm f 2.0 var tabiki :D
Başlık: Ynt: en keyif alarak kullandığınız lensler
Gönderen: HaypurTiryading - 24 Temmuz, 2012, 18:25:28
Sattığım Tamron 18-200 olmuştur. Çok rahat objektifti.
Pentax 50mm. :)
Başlık: Ynt: en keyif alarak kullandığınız lensler
Gönderen: Gözlerini Tüküren Adam - 24 Temmuz, 2012, 20:12:09
pentax da 14mm ed ıf :)
harkulade bir lensdi
Başlık: Ynt: en keyif alarak kullandığınız lensler
Gönderen: Baha - 24 Temmuz, 2012, 20:23:41
şu ana kadar kullanırken en keyif aldığım lens FA 50mm f1.4..

Kaliteli olan neredeyse tüm lensler heyecan verici olabiliyor bende. :))

Ama belki demirbaşım olduğundandır bilemiyorum SMC PENTAX 50mm 1:1.4 lensime aşığım.
Başlık: Ynt: en keyif alarak kullandığınız lensler
Gönderen: kampfar - 24 Temmuz, 2012, 20:36:56
pentax da 14mm ed ıf :)
harkulade bir lensdi

Bende o objektif hakkında hep kötü yorum okudum.
Başlık: Ynt: en keyif alarak kullandığınız lensler
Gönderen: soneryen - 25 Temmuz, 2012, 17:44:41
Bende bir dünya lens kullandım, aldım sattım, denedim ama en çok beğendiklerimi (sadece en çok beğendiklerim) aşağıda listeliyorum. Şöyle bir listemdem baktım atladıklarımda mutlaka vardır. Diğerleri nispeten güzeldi veya çok iyi test edememiş olabilirim. Kısa süre kullandıklarım ve sattıklarım oldu. Bir kere deneyip sattıklarım oldu. Liste biraz kabarık olacak ama hepsi bizzat kullandığım performansı oldukça iyi lenslerdir. Ben hepsini gözüm kapalı tekrar alırım, kullanırım, tavsiye ederim. İçlerinde bir çoğu tabi bütçe ile doğru orantılı olsada, bulunca değerlendirilmesi gerekilen önemli lensler. Lenslerden memnuniyet göreceli olup, aşağıdaki liste BENCE şeklinde yorumumdur. Herkesin görüşüne saygı duyarım.

SMC PENTAX DA 40mm Limited
SMC PENTAX M 40mm 2.8
SMC PENTAX DA 70mm Limited
SMC PENTAX M 50mm 1.7
SMC PENTAX A 50mm 1.7
SMC PENTAX M 50mm 1.4
SMC PENTAX M 28mm 2.8
SMC PENTAX M 13mm 3.5
SMC PENTAX DA-L 55-300
SMC PENTAX 55mm 1.8
SMC PENTAX 100mm 2.8 (Müthiş)
JUPITER 9 85 mm 2.0 (M42 BAYONET)
SIGMA 135mm 2.8
TAMRON ADAPTALL2 70-150 F/3.5 MACRO
FUJI FUJINON 55mm 1.8 (M42 BAYONET)
MIR 1B 37mm2.8 (M42 BAYONET)
YASHICA 50mm 1.4 (M42 BAYONET)
INDUSTAR 3-MC 50mm 2.8 (M42 BAYONET)
JUPITER 37A 135mm F3.5 12 BIÇAKLI DİYAFRAM
TAIR 300mm 16 BIÇAK TELE LENS
ASAHI SUPER TAKUMAR PENTAX 55mm 1.8 (M42 BAYONET)
CARL ZEISS JENA TESSAR DDR 50mm F2.8 (M42 BAYONET)
Başlık: Ynt: en keyif alarak kullandığınız lensler
Gönderen: cumuta - 12 Ağustos, 2012, 16:39:49
çok az lens kullandım ama

JUPITER 37A 135mm F3.5 12 BIÇAKLI DİYAFRAM bu bi başka