Pentax Türkiye Topluluğu
Pentax Dışı => Genel Konuşma Forumu => Konuyu başlatan: ercan69 - 27 Temmuz, 2012, 18:59:42
-
Arkadaşlar bugün yurtdışı genelinde Pentax firması, müşterilerine reklam amaçlı eşantiyon hediyeler dağıtmaya başladı. Bende nasibimi aldım tabiki. :))
(http://img221.imageshack.us/img221/5098/img0497b.jpg)
(http://img94.imageshack.us/img94/8832/img0498ib.jpg)
(http://img715.imageshack.us/img715/7600/img0499qe.jpg)
-
Hipster :)
Şapkadaki Pentax yazısınıda sağ-sol alta yazalarmış bari. Ne öyle Petrol firmalarının şarpkaları gibi olmuş. :)
-
Ercan abi bu fotoğrafları d800e ile çekmedin umarım. :D
-
yok firat aypon la yazik bunca para veriliyor aypon diye gavur parasi ile on para etmez