Pentax Türkiye Topluluğu

PentaxTürk => Hoş Geldiniz => Konuyu başlatan: cronos10 - 13 Ağustos, 2012, 23:44:18

Başlık: Bende geldim :)
Gönderen: cronos10 - 13 Ağustos, 2012, 23:44:18
Merhaba arkadaşlar, bende nihayet bugün makinama ve lensime kavuştum :) başlangıç olarak 18-55'in yanına, M 50mm f:1.7 lens aldım. Gönül istiyor ki daha çok lensim olsun ama zamanla olur umarım :)
herkese saygılar, sevgiler.
Başlık: Ynt: Bende geldim :)
Gönderen: kampfar - 13 Ağustos, 2012, 23:45:33
Hoş geldin :)  Makine güzel 50mm 1.7 i çok seveceksin bence.. Hayırlı olsun..
Başlık: Ynt: Bende geldim :)
Gönderen: muhsinbagdadi - 13 Ağustos, 2012, 23:57:31
aramıza hoşgeldin :)  aklına takılan bir soru olursa, cbaytan, vedib, bFeeL, Jordan yada bana ulaşabilirsin, emin ol sorularını karşılıksız bırakmayız :)
Başlık: Ynt: Bende geldim :)
Gönderen: cronos10 - 14 Ağustos, 2012, 00:56:28
çok teşekkür ederim, bu forumdan çok şey öğrendim :) pentax almamda büyük etkisi var forumda emeği geçen her arkadaşın :)
Başlık: Ynt: Bende geldim :)
Gönderen: gokhanakarsu - 14 Ağustos, 2012, 01:57:12
hoşgeldiniz iyi forumlar ;)
Başlık: Ynt: Bende geldim :)
Gönderen: JoRDaN - 14 Ağustos, 2012, 09:24:34
Hoşgeldiniz foruma, hayırlı olsun yeni makinede. :) Fotoğraflarınızı bekliyoruz. İyi forumlar.
Başlık: Ynt: Bende geldim :)
Gönderen: Baha - 14 Ağustos, 2012, 11:37:55
Hoşgeldiniz. :)

Başlangıç için ideal objektiflere sahipsiniz zaten, türlü konularda elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım. :)
Başlık: Ynt: Bende geldim :)
Gönderen: cronos10 - 14 Ağustos, 2012, 22:31:18
hoş bulduk :) güneşi yakalar yakalamaz fotoğraflarımı değerlendirmeniz için göndermeye başlayacağım :)