Pentax Türkiye Topluluğu
PentaxTürk => Hoş Geldiniz => Konuyu başlatan: cronos10 - 13 Ağustos, 2012, 23:44:18
-
Merhaba arkadaşlar, bende nihayet bugün makinama ve lensime kavuştum :) başlangıç olarak 18-55'in yanına, M 50mm f:1.7 lens aldım. Gönül istiyor ki daha çok lensim olsun ama zamanla olur umarım :)
herkese saygılar, sevgiler.
-
Hoş geldin :) Makine güzel 50mm 1.7 i çok seveceksin bence.. Hayırlı olsun..
-
aramıza hoşgeldin :) aklına takılan bir soru olursa, cbaytan, vedib, bFeeL, Jordan yada bana ulaşabilirsin, emin ol sorularını karşılıksız bırakmayız :)
-
çok teşekkür ederim, bu forumdan çok şey öğrendim :) pentax almamda büyük etkisi var forumda emeği geçen her arkadaşın :)
-
hoşgeldiniz iyi forumlar ;)
-
Hoşgeldiniz foruma, hayırlı olsun yeni makinede. :) Fotoğraflarınızı bekliyoruz. İyi forumlar.
-
Hoşgeldiniz. :)
Başlangıç için ideal objektiflere sahipsiniz zaten, türlü konularda elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım. :)
-
hoş bulduk :) güneşi yakalar yakalamaz fotoğraflarımı değerlendirmeniz için göndermeye başlayacağım :)