Pentax Türkiye Topluluğu
Fotoğrafçı Pazarı => Alış-Veriş Arşivi => Zaman Aşımı => Konuyu başlatan: beerserk - 03 Eylül, 2012, 21:13:03
-
Pentax k10d body - 700 tl
1.5 senedir kullandığım ve gözüm gibi titizlikle baktığım makinemi, başka bir makineyle aldattığım ve eskisi gibi sık kullanmadığım için satıyorum. çizik, vuruk, kırık gibi herhangi bir kusuru yoktur. çatır çatır çalışmaktadır. toz ve su geçirmeyen özel bir body'dir. shutter sayısı 11260'dır.
yanında orijinal bataryası, şarj cihazını, data kablosu kaybolduğundan çoklu kart okuyucu ve türkçe kullanım klavuzunu vereceğim. ayrıca phottix marka kablolu uzaktan kumandası hediyem olacak.
Tamron SP AF 17-50mm F2.8 XR Di-II LD - 750 tl
pentax bayonettir. mart 2012 ayında japonya'dan getirttim ve çok az kullandım. alır almaz önüne uv filtresini taktım ve titizlikle kullandım. hiçbir kusuru yoktur. bu aralıktaki en iyi lenslerden birisidir. parasoley, ön, arka kapaklarının yanı sıra uv filtresini de hediye edeceğim.
sigma apo dg 70-300mm f 4-5.6 - 300 tl
pentax bayonettir. çizik, vuruk, kırık gibi herhangi bir sorunu olmayıp, oldukça iyi çalışmaktadır. parasoleyi, ön ve arka kapaklarının yanı sıra uv filtresini de hediye edeceğim.
iletişim: kryyknt @ gmail . com
ürünlerin fotolarını istenirse mail yoluyla yollayacağım.
-
İyi günler,
Tamron 17-50 ile ilgili,
Pm atar mısınız?