Pentax Türkiye Topluluğu

Pentax Dışı => Pentax Dışı Kameralar => Konuyu başlatan: PENTAX - 08 Eylül, 2012, 11:38:37

Başlık: SONY A33
Gönderen: PENTAX - 08 Eylül, 2012, 11:38:37
Arkadaşımın makinası bir kaç gün deneme yapmıştım...

(http://i1088.photobucket.com/albums/i328/ganyan1/DSC01233.jpg)

(http://i1088.photobucket.com/albums/i328/ganyan1/DSC01259.jpg)

(http://i1088.photobucket.com/albums/i328/ganyan1/DSC01236.jpg)

(http://i1088.photobucket.com/albums/i328/ganyan1/DSC01230.jpg)
Başlık: Ynt: SONY A33
Gönderen: vedib - 08 Eylül, 2012, 11:56:51
(http://www.avi.com.tw/digital_camera/digital-camera-sony/A33-images/sony-a33-03.jpg)
        Sony &33 DSLR katlanabilir ve döndürülebilen LCD ekranıyla dikkatleri çeken bir model. Sony sensör üreticisi olduğundan bu konuda gövdelerde mükemmeli yakalama gayretinde. Translucent Mirror (Yarı Saydam Ayna) Teknolojisi bana sıcak gelmedi; pentaprizma ve pentamirror alışkanlığım belki etkendir. "Sony &33" gövde beğendiğim bir gövde, sanırım Sony lensler Carl Zeiss işbirliğiyle üretiliyor. Teknoloji harika... kaydedilen görüntüler güzel..
       Sony ürettiği sensörle gurur duyuyorsa; Pentax'ta lens ve lens teknolojisiyle gurur duyuyor.

(http://www.avi.com.tw/digital_camera/digital-camera-sony/A33-images/sony-a33-02.jpg)(http://www.avi.com.tw/digital_camera/digital-camera-sony/A33-images/sony-a33-01.jpg)
Başlık: Ynt: SONY A33
Gönderen: PENTAX - 08 Eylül, 2012, 12:01:18
Alıntı
Orijinalden alıntı:  ozeba

buralar hep boyle sakindir[:)]

sony a33 hakkindaki fikirlerinizi sorayim:
evf kullanimi hakkinda ne dusunuyorsunuz?
makinenin genel olarak diger kullandiginiz dslr lara gore +/-leri neler?
slt serisi hakkindaki genel gorusleriniz neler?
En önemlisi auto modun sonuçları hiç hoşuma gitmedi. Ben bir Pentaxian olarak manuel ayarları daha çok sevdiğim için olabilir.
Elektronik vizöre alışmak zor.Ama deklanşöre bastığında ne çıkacağını görmek iyi gibi.
Benim ezbere bildiğim ayarlara göre biraz daha fazla pozluyor. EV ayarını azaltmak zorunda kaldım. -0.3 ile -1.0 aralığında daha iyi sonuçlar aldım.
Beyaz ayarı biraz farklı geldi.Benim alışık olduğum ayardan kötü.
AF hızı iyi.
İstediğiniz yere odaklanıyor.
Ama size doğru yürüyen insanları netlemek zor oldu.
Kullandığım lens Sigma Apo Macro 70-300mm.

Genel anlamda makine hoşuma gitti.
SONY önem vererek çalıştığı her alanda 1 numara olur.