Pentax Türkiye Topluluğu

Pentax Dışı => Genel Konuşma Forumu => Konuyu başlatan: ercan69 - 17 Eylül, 2012, 20:57:20

Başlık: almayi planladigim lens
Gönderen: ercan69 - 17 Eylül, 2012, 20:57:20
Nikon AF-S NIKKOR 500mm f/4G ED VR II AF Lens fiyati =8300 euro civarlari


(http://img99.imageshack.us/img99/1023/71403995.jpg)
Başlık: Ynt: almayi planladigim lens
Gönderen: ercan69 - 17 Eylül, 2012, 21:11:32
(http://img705.imageshack.us/img705/494/55542780513b9b780432b.jpg)
Başlık: Ynt: almayi planladigim lens
Gönderen: ercan69 - 17 Eylül, 2012, 21:12:24
baklim kimin gonlunde hangi aslan yatiyor diger dostlarda yazarsa sevinirim arzuladigi lensleri yada makinalari
Başlık: Ynt: almayi planladigim lens
Gönderen: gokhanakarsu - 17 Eylül, 2012, 21:14:39
abi sen bunla ne çekicen ki :D
Başlık: Ynt: almayi planladigim lens
Gönderen: ercan69 - 17 Eylül, 2012, 21:15:36
 ;D bulunur be gokhanim cekecek birseyler paparazi yapip belki para yapariz ;D ;D
Başlık: Ynt: almayi planladigim lens
Gönderen: MC145 - 17 Eylül, 2012, 21:16:41
Uzay mekiği :)
Başlık: Ynt: almayi planladigim lens
Gönderen: ercan69 - 17 Eylül, 2012, 21:22:14
aynen belli mi olur bakarsin bir marsli fotosu ilk ben cekerim zaten uzaylilar en cok turkiyeyi ziyaret ediyormus onlardada enerji sikintisi varmis en cok ihtiyaclari bor madeniymis
Başlık: Ynt: almayi planladigim lens
Gönderen: gokhanakarsu - 17 Eylül, 2012, 21:23:12
;D bulunur be gokhanim cekecek birseyler paparazi yapip belki para yapariz ;D ;D

valla abi sende paparazzi yeteneği var çektiğin fotolara bakınca iş yaparsın yani :D
Başlık: Ynt: almayi planladigim lens
Gönderen: ercan69 - 17 Eylül, 2012, 21:26:50
sagol gokhanim aslinda haksizda degilsin yapanlar yapiyorda bizim eksigimiz ne degilmi?
Başlık: Ynt: almayi planladigim lens
Gönderen: kampfar - 17 Eylül, 2012, 21:32:10
 85 1.4G  :)

(http://4.bp.blogspot.com/_ay6pyKIa33M/TG0xDHy4sRI/AAAAAAAAASg/9qHvrcWjmWc/s1600/AFS_85_G_l.jpg)
Başlık: Ynt: almayi planladigim lens
Gönderen: gokhanakarsu - 17 Eylül, 2012, 21:34:42
abi sana acunun ilk çıktığı program televole tarzı bir programda sunuculukta yaşıkır gibime geliyor :D
Başlık: Ynt: almayi planladigim lens
Gönderen: Fırat - 17 Eylül, 2012, 22:24:32
85 1.4G  :)

(http://4.bp.blogspot.com/_ay6pyKIa33M/TG0xDHy4sRI/AAAAAAAAASg/9qHvrcWjmWc/s1600/AFS_85_G_l.jpg)

1/4000 en yüksek pozlama hızı soğutmaya yetti beni.  ;D
Başlık: Ynt: almayi planladigim lens
Gönderen: abcde - 18 Eylül, 2012, 00:16:17
aynen belli mi olur bakarsin bir marsli fotosu ilk ben cekerim zaten uzaylilar en cok turkiyeyi ziyaret ediyormus onlardada enerji sikintisi varmis en cok ihtiyaclari bor madeniymis

sen uzaylıları seversin ercan abi kampanya başlat hepimiz elimizdeki borcamları sana yollıyak sende uzaylılara bi kıyak yaparsın.adamların işi görülür
Başlık: Ynt: almayi planladigim lens
Gönderen: ercan69 - 18 Eylül, 2012, 21:28:19
aynen guneyim maksat anme hizmeti olsun gariplerde sebeblensin yalniz benden baska kimse yazmadi ne almayi planlandigini tuhaf
Başlık: Ynt: almayi planladigim lens
Gönderen: fıratD - 18 Eylül, 2012, 22:13:23
biraz bütçe çalışması yaptıktan sonra 31ltd ve 50-135 almayı düşünüyorum..
Başlık: Ynt: almayi planladigim lens
Gönderen: Eagle Fly Free - 19 Eylül, 2012, 15:09:32
Ben 5-500 mm f:1,2 Macro almayı düşünüyorum ama henüz piyasada yok sanırım. ;D
Başlık: Ynt: almayi planladigim lens
Gönderen: caucassian - 19 Eylül, 2012, 16:37:05
hayal pentax 560mm :(  hedef 150-500 yada pentax 300mm f:4
Başlık: Ynt: almayi planladigim lens
Gönderen: ercan69 - 20 Eylül, 2012, 19:43:50
neden olmasin murat alirsin insallah istediginlensi hayal degil
Başlık: Ynt: almayi planladigim lens
Gönderen: gokhanakarsu - 20 Eylül, 2012, 20:07:47
planladığım değilde hayalini kurduğum prime 15-35-77-135-300 mm set güzel olurdu ;)
Başlık: Ynt: almayi planladigim lens
Gönderen: ercan69 - 20 Eylül, 2012, 20:22:25
gokhan o degildesana bir nikon d700 ve 70-200 gider
Başlık: Ynt: almayi planladigim lens
Gönderen: gokhanakarsu - 20 Eylül, 2012, 20:27:43
gokhan o degildesana bir nikon d700 ve 70-200 gider

gitmezmi abi... giderde ah paranın gözü kör olsun :)
Başlık: Ynt: almayi planladigim lens
Gönderen: gokhanakarsu - 22 Eylül, 2012, 14:32:49
(http://farm9.staticflickr.com/8159/6998574558_0a40d3939c_o.jpg)
Başlık: Ynt: almayi planladigim lens
Gönderen: ercan69 - 28 Eylül, 2012, 21:54:01
kimse 31 MM yada 50-135 MM istemiyor heralde gokhan sanada ayarlariz bir 15 MM
Başlık: Ynt: almayi planladigim lens
Gönderen: gokhanakarsu - 29 Eylül, 2012, 00:14:44
kimse 31 MM yada 50-135 MM istemiyor heralde gokhan sanada ayarlariz bir 15 MM

bi loto falan tutturursam abi hepsinden ayarlatıcam sana ;) büyük bir paketle hepsini gönderirsin :D
Başlık: Ynt: almayi planladigim lens
Gönderen: ercan69 - 29 Eylül, 2012, 00:25:12
seve seve gokhanim bari oldu olacak sayende birde tatil yaparim atik ucak biletide ayarlarsin bana bir loto milyoneri olarak
Başlık: Ynt: almayi planladigim lens
Gönderen: gokhanakarsu - 29 Eylül, 2012, 00:29:28
seve seve gokhanim bari oldu olacak sayende birde tatil yaparim atik ucak biletide ayarlarsin bana bir loto milyoneri olarak

abi öyle durum olsa sana özel uçak gönderirim ya ayıpsın ;)
Başlık: Ynt: almayi planladigim lens
Gönderen: ercan69 - 29 Eylül, 2012, 00:39:09
allah razi olsun gokhanim
Başlık: Ynt: almayi planladigim lens
Gönderen: nordlys - 30 Eylül, 2012, 14:50:25
Almayi dusundugum ve aldiktan sonra da kendisine, evde ozel bir kose yapacagim lens!

Pentax-A 50mm F1.2

Başlık: Ynt: almayi planladigim lens
Gönderen: sadi - 30 Eylül, 2012, 23:04:02
2. el temiz ve münasip fiyatlı bir DA 55-300mm bulabilsem alırdım... pek çıkmıyor şu aralar... hem 2. el, hem temiz, hem uygun fiyatlı, hem DA olacak da alacağız, nasipse...
Başlık: Ynt: almayi planladigim lens
Gönderen: ercan69 - 03 Ekim, 2012, 21:59:27
sadi kardesim belirlemis oldugunuz bir butceniz varmi