Pentax Türkiye Topluluğu
Pentax Dışı => Genel Konuşma Forumu => Konuyu başlatan: ercan69 - 17 Eylül, 2012, 20:57:20
-
Nikon AF-S NIKKOR 500mm f/4G ED VR II AF Lens fiyati =8300 euro civarlari
(http://img99.imageshack.us/img99/1023/71403995.jpg)
-
(http://img705.imageshack.us/img705/494/55542780513b9b780432b.jpg)
-
baklim kimin gonlunde hangi aslan yatiyor diger dostlarda yazarsa sevinirim arzuladigi lensleri yada makinalari
-
abi sen bunla ne çekicen ki :D
-
;D bulunur be gokhanim cekecek birseyler paparazi yapip belki para yapariz ;D ;D
-
Uzay mekiği :)
-
aynen belli mi olur bakarsin bir marsli fotosu ilk ben cekerim zaten uzaylilar en cok turkiyeyi ziyaret ediyormus onlardada enerji sikintisi varmis en cok ihtiyaclari bor madeniymis
-
;D bulunur be gokhanim cekecek birseyler paparazi yapip belki para yapariz ;D ;D
valla abi sende paparazzi yeteneği var çektiğin fotolara bakınca iş yaparsın yani :D
-
sagol gokhanim aslinda haksizda degilsin yapanlar yapiyorda bizim eksigimiz ne degilmi?
-
85 1.4G :)
(http://4.bp.blogspot.com/_ay6pyKIa33M/TG0xDHy4sRI/AAAAAAAAASg/9qHvrcWjmWc/s1600/AFS_85_G_l.jpg)
-
abi sana acunun ilk çıktığı program televole tarzı bir programda sunuculukta yaşıkır gibime geliyor :D
-
85 1.4G :)
(http://4.bp.blogspot.com/_ay6pyKIa33M/TG0xDHy4sRI/AAAAAAAAASg/9qHvrcWjmWc/s1600/AFS_85_G_l.jpg)
1/4000 en yüksek pozlama hızı soğutmaya yetti beni. ;D
-
aynen belli mi olur bakarsin bir marsli fotosu ilk ben cekerim zaten uzaylilar en cok turkiyeyi ziyaret ediyormus onlardada enerji sikintisi varmis en cok ihtiyaclari bor madeniymis
sen uzaylıları seversin ercan abi kampanya başlat hepimiz elimizdeki borcamları sana yollıyak sende uzaylılara bi kıyak yaparsın.adamların işi görülür
-
aynen guneyim maksat anme hizmeti olsun gariplerde sebeblensin yalniz benden baska kimse yazmadi ne almayi planlandigini tuhaf
-
biraz bütçe çalışması yaptıktan sonra 31ltd ve 50-135 almayı düşünüyorum..
-
Ben 5-500 mm f:1,2 Macro almayı düşünüyorum ama henüz piyasada yok sanırım. ;D
-
hayal pentax 560mm :( hedef 150-500 yada pentax 300mm f:4
-
neden olmasin murat alirsin insallah istediginlensi hayal degil
-
planladığım değilde hayalini kurduğum prime 15-35-77-135-300 mm set güzel olurdu ;)
-
gokhan o degildesana bir nikon d700 ve 70-200 gider
-
gokhan o degildesana bir nikon d700 ve 70-200 gider
gitmezmi abi... giderde ah paranın gözü kör olsun :)
-
(http://farm9.staticflickr.com/8159/6998574558_0a40d3939c_o.jpg)
-
kimse 31 MM yada 50-135 MM istemiyor heralde gokhan sanada ayarlariz bir 15 MM
-
kimse 31 MM yada 50-135 MM istemiyor heralde gokhan sanada ayarlariz bir 15 MM
bi loto falan tutturursam abi hepsinden ayarlatıcam sana ;) büyük bir paketle hepsini gönderirsin :D
-
seve seve gokhanim bari oldu olacak sayende birde tatil yaparim atik ucak biletide ayarlarsin bana bir loto milyoneri olarak
-
seve seve gokhanim bari oldu olacak sayende birde tatil yaparim atik ucak biletide ayarlarsin bana bir loto milyoneri olarak
abi öyle durum olsa sana özel uçak gönderirim ya ayıpsın ;)
-
allah razi olsun gokhanim
-
Almayi dusundugum ve aldiktan sonra da kendisine, evde ozel bir kose yapacagim lens!
Pentax-A 50mm F1.2
-
2. el temiz ve münasip fiyatlı bir DA 55-300mm bulabilsem alırdım... pek çıkmıyor şu aralar... hem 2. el, hem temiz, hem uygun fiyatlı, hem DA olacak da alacağız, nasipse...
-
sadi kardesim belirlemis oldugunuz bir butceniz varmi