Pentax Türkiye Topluluğu
Sosyal Etkinlikler - Forum Dışı Yarışma Duyuruları => Etkinlikler => İzmir => Konuyu başlatan: JoRDaN - 07 Ekim, 2012, 19:25:34
-
Merhabalar,
Tüm üyelerimiz, arkadaşları, aileleri, fotoğraf seven tüm dostlarım. Erken merken demeyin. Şimdiden ufak bir çınlatma yapalım. Zaman çok çabuk geçiyor. Çalışan kişiler veya izin alacak kişiler ona göre şimdiden konuşup izninin ona göre ayarlasın. :) Öğrencilerden sorun olacağını düşünmüyorum. Ha sınav haftasına mı denk geldi? :) Merak etmeyin bu buluşmaya gelen öğrenci arkadaşların final ve vize sınavları çok iyi geçecek. 8) ;D İnanın bana! :)
Ha bu arada İzmir'e ilk defa bu sayede geleceğim. Ancak bu zamana fırsat oldu. Kaç senedir hayalini ve programını yaparken, hep gitme imkanı varken ben İstanbul'a gitmeyi tercih ettim. :) Bu sefer mecburiyetten ve büyük bir azimle gidiyorum. :)
27 Ekim gecesi ANTALYA'dan yola çıkıyorum.
28 Ekim Akşamı bir arkadaşımın düğünü var.
29 Ekim veya 30 Ekim de İzmir'de Fotoğraf Severler olarak bir buluşma yapalım. Ufak bir gezi olabilir. Veya tanışma merasimi olabilir. Ama ben ilk defa izmir'e geldiğimden dolayı gezmeyi yeğlerim. Gezerekte tanışabiliriz. :)
Bu belirtilen tarihler arasında İzmir'e gelebilecek başka illerde ki fotoğraf severleri de bekliyoruz. Çok memnun oluruz. :)
Fikir ve düşüncelerimizi bu başlık altında netleştirebiliriz. :)
İyi forumlar. :)
Hodri Meydan! :)
-
isatnbula geldigin an denk gelirsek sakin yer falan arama cordin
-
Hikmet arkadasimizin yapmis oldugu bu tatli davetine ilk once ben hodri meydan demek isterim. (ama bizde bir gundogdu bir de cumhuriyet meydani var . Birde karsiyaka tabiki)
Alsancak Gundogdu meydani yada saat kulesinde bulusmak temennilerimle
-
Hikmet arkadasimizin yapmis oldugu bu tatli davetine ilk once ben hodri meydan demek isterim. (ama bizde bir gundogdu bir de cumhuriyet meydani var . Birde karsiyaka tabiki)
Alsancak Gundogdu meydani yada saat kulesinde bulusmak temennilerimle
yapma be abi izmir'i bu kadr küçümseme, sadece biz sürekli oralarda buluşuyoruz, gezilecek görülecek o kadar çok yer varki... Hikmet gelir gelmez direkt beni arıyorsun ona göre unutma :) ayrıca 29mu 30mu kesin belirleyelim o günü tamamen boş tutuyum ben, çekim mekim olmasın bir aksilik çıkmasın soradan :)
-
Izmir'de fotoğraf çekme düşüncesi yalan :D
her buluşmada muhabbetten, yiyip içmekten pek vakit kalmıyor fotoğraf çekmeye :D :D belki de hep kordonda veya karşıyakada bu yüzden buluşuyoruz :)
-
İzmirde 2-3 kişi yok diye tahmin ediyordum ben. Ya okumadılar bu başlığı yada cevap vermek istemiyorlar. 70 küsürde okunması var.
-
Gel Hikmet, gel sen. :)
-
:( bende yetisebilsem keske
-
Gel Hikmet, gel sen. :)
Ne olursan ol gel :)
-
Yine bir yerimi sakatlamazsam gelirim :)
-
Yine bir yerimi sakatlamazsam gelirim :)
Bir hafta önceden kampa alalım abi seni. ;D
-
Bir hafta önceden kampa alalım abi seni. ;D
Aynen Koray abiye katılıyorum Arslan abi. Aman ha, ben geliyorum sakatlama bir yerlerini. :)
-
Hoooppp diyelim ve izmirli arkadaşların görmesini sağlayalım! :)
-
Hoooppp diyelim ve izmirli arkadaşların görmesini sağlayalım! :)
Kamptayım :p
-
benim ucak bileti onumuzdeki ayin 14 u ne :(
-
Abi bu ay sonu olsaydı iyi olurdu. :)
-
14 une ayirttik bakalim yeri cordinn izmir olmazsa bakarsin istanbulda gorusuruz
-
Karsiyaka ogretmen evi ile baglantisi olan var mi ? :)))
-
Selamlar arkadaşlar abilerim,
Bugün İzmir deki programımız belli oldu malesef. Ve program yani benim programım benim istediğim gibi olmadı. :( 28 Ekimde Antalyadan yola çıkıyoruz. İzmir'e 8 saatte büyük ihtimal yavaş yavaş geliriz.Gelir gelmez tahminimce otele yerleşilecek, akşamki düğüne hazırlık olması açısından. 28 Ekim saat 20:00'da Düğün var akşamı oradayım.
29 Ekim sabah kahvaltıdan sonrada Antalya'ya doğru yola geri çıkacağız.
Benim kafamda 2 Kasım'a kadar İzmirde kalma fikri vardı. Fakat çalıştığım yerin İstanbul Ofisine geçeceğim 12 Kasımda. Sigortalıda olduğum için izin vermediler. 3 Kasımda Antalyadaki işten çıkış yapıp memlekete gideceğim memlekette İstanbul için hazırlık yapıp 9 Kasım gibi İstanbula geçeceğim. :(
Hem İzmir'i gezemiyeceğim hem sizle görüşme fırsatım olamayacak tahminimce. :(
Kusura bakmayın. :(
-
Program netleşti sayılır. Sabaha karşı 3te alanyadan araç toplamaya başlıyacak. Sidede 4 te falan olacak 5 tede antalyada ondan sonra yola çıkacağız. :) Büyük ihtimal öğlen 12 de otelde oluruz. :) Bu benim için çok iyi oldu. İzmir ekibi ile görüşme fırsatı olacak. :)
İzmirrr Tayfassssııııııı!! :)) 28 Ekim Pazar Saat 13:00 gibi falan hazır olalım! :) İzmiri bilmiyorum ama otel Kahramanlardaymış otel. Linkinide koyayım buraya. :) Burayı İzmirliler bilirse buluşma yerine de nasıl gideceğimi bilirler. :)
http://www.megapolehotel.com/iletisim.php (http://www.megapolehotel.com/iletisim.php)
Otel Adresi : Mürsel Paşa Bulvarı Bozkurt Cad. No.30 Kahramanlar / İzmir
-
otel çok merkezi bi yerde, gece dışarı çıkmak pek tekin değildir oralarda ama :D
ben buralardayım, gelirim.
-
eski bit pazarının arkasındaki otellerden sanırım ;D
kulak tıkacı almayı unutma yanına (gece yan odadan rahatsız edici sesler gelebilir)
senin gelmene gerek yok otel merkezi yerde biz geliriz :)
-
eski bit pazarının arkasındaki otellerden sanırım ;D
kulak tıkacı almayı unutma yanına (gece yan odadan rahatsız edici sesler gelebilir)
senin gelmene gerek yok otel merkezi yerde biz geliriz :)
Diğer odalar düşünsün o zaman :)
-
eski bit pazarının arkasındaki otellerden sanırım ;D
kulak tıkacı almayı unutma yanına (gece yan odadan rahatsız edici sesler gelebilir)
senin gelmene gerek yok otel merkezi yerde biz geliriz :)
Valla izmir'i bilmediğimden otele gelince nasıl sizin yanınıza gelecem diye kara kara düşünüyordum, merkezde olması iyi olmuş. Ohh ohh. :) Abi sorun değil ben otelde yatmıyacağım, yatanlar düşünsün! :D
-
eski bit pazarının arkasındaki otellerden sanırım ;D
kulak tıkacı almayı unutma yanına (gece yan odadan rahatsız edici sesler gelebilir)
senin gelmene gerek yok otel merkezi yerde biz geliriz :)
Güney abi bit pazar'ı halkapınar tarafında yeşilyurt civarında oluyor. Bu otel enternasyonel fuar alanı'nın orda
-
yok eski bit pazarı dedim zaten hiltondan basmane doğru yürürken (eski bit pazarı) denen yer.
hakan gelirse bize ordaki lokantayı ayarlar yine kebap - rakı muhabbeti yaparız.
-
yok eski bit pazarı dedim zaten hiltondan basmane doğru yürürken (eski bit pazarı) denen yer.
hakan gelirse bize ordaki lokantayı ayarlar yine kebap - rakı muhabbeti yaparız.
Rakı-balıkta da olmak isterdim ama imkansız.Neyse ya önemli olan tanışmak zaten tanışalım sıkıntı değil :) Rakı balığı bir dahaki geldiğimde gene yaparız nasılsa. :)
-
İzmir'li arkadaşlar, o güne sabah erkenden asıl bit pazarında başlayalım derim. Öğlen gibi de Basmane'ye geçer, Hikmet'i karşılarız. Ne dersiniz?
-
Pazar günü işteyim ama öğlen bir süreliğine aranıza katılabilirim. Saat 18.00 den sonra tamamen boşum :).
-
o gün bende aranızda olurum böyük ehtimal... :)
-
İzmir ekibi hazır büyük ihtimal fakat, yer saat belirlenemedik. Siz sabahtan mı toplanacaksınız veya nasıl olacak? Netleştirildiyse bana bilgileri verin olmadı site içinde İzmir Tayfası için toplu mail atalım. Belki de siteye giremeyen İzmirli veya izmirde olan üyelerimiz vardır. Onlarla da tanışma fırsatı buluruz. :)
-
gökhanla biz birlikte geliriz gelişimiz 2.5-3 ü bulur diye düşünüyorum :)
-
gökhanla biz birlikte geliriz gelişimiz 2.5-3 ü bulur diye düşünüyorum :)
Güney abi çok geç yahu! :) Daha erken daha erken geliinnn.. :) Benim çok vaktim yok.
-
Bu arada konunun başlığını değiştirdim, buluşma 28 ekim olacağı için öyle yaptım. :)
-
eee kimler geliyo buluşmaya..?
-
hadi fotolari bekliyoruz aksama
-
al hayirsiz corduin ben senden once davrandim hakanim aslan abim guneyim nasil ozlemisim yahu herkezi.bayramizinda asaletide yeter yani ;D
(http://img138.imageshack.us/img138/7457/92651015124521175344724.jpg)
-
Koray abi saklanmış :D
-
;D ;D ff koray da yayinlar fotosunu heralde bakariz
-
al hayirsiz corduin ben senden once davrandim hakanim aslan abim guneyim nasil ozlemisim yahu herkezi.bayramizinda asaletide yeter yani ;D
(http://img138.imageshack.us/img138/7457/92651015124521175344724.jpg)
Ercan çok kulağını çınlattık. Sen de aramızda olsan iyi olurdu hani.. Fotolardan ekleyeceğim ilk fırsatta.
-
Hikmet'in 16-45 i ile çektim.
(http://farm9.staticflickr.com/8052/8134447332_f37e642711_c.jpg) (http://www.flickr.com/photos/68408981@N08/8134447332/)
IMGP0045 (http://www.flickr.com/photos/68408981@N08/8134447332/#) by Hakan Safi (http://www.flickr.com/people/68408981@N08/), on Flickr
55-300 ile
(http://farm9.staticflickr.com/8050/8134435643_d891a235c5_c.jpg) (http://www.flickr.com/photos/68408981@N08/8134435643/)
IMGP0043 (http://www.flickr.com/photos/68408981@N08/8134435643/#) by Hakan Safi (http://www.flickr.com/people/68408981@N08/), on Flickr
-
yakinda yaninizdayim hakan
-
yakinda yaninizdayim hakan
Biz her zaman senin yanındayız Ercan. :)
Başımızın üstünde yerin var.
-
sagolun kardeslerim bilirim daha ff korayin mangal sozu var
-
daha birlikde cok seyler yapacagiz hakanim
-
Sanatsal bir çalışma yapamadık pek :)
siyah beyazlar kareler,
(https://lh6.googleusercontent.com/-APt1ofVRWRU/UI7LdJCsDeI/AAAAAAAAAMA/CFKr6sGYgWM/s636/2012-10-29)
(https://lh3.googleusercontent.com/-UadkBP5XAJo/UI7MLAR1BmI/AAAAAAAAAOg/pEss9QjAvZY/s636/2012-10-29)
(https://lh4.googleusercontent.com/-t_cMfI0-ekg/UI7MIyWzj-I/AAAAAAAAAOM/y2mXQGJDD0o/s636/2012-10-29)
(https://lh6.googleusercontent.com/-L7gWcJPDyyg/UI7L7NgAU9I/AAAAAAAAAMs/2reL1K9jWes/s636/2012-10-29)
(https://lh4.googleusercontent.com/-plCTzVJDD_U/UI7L4zwFoEI/AAAAAAAAAMc/Blu9hjoWBRs/s957/2012-10-29)
(https://lh6.googleusercontent.com/-rEK_N7y39gI/UI7L9UadCfI/AAAAAAAAANA/SfDRVFMlXJw/s957/2012-10-29)
-
sanatsal calisma gerkmez daniska dostlarin yuzunu gormek bile yeter sayenisde vesile oldu hikmetede katilan herkezede tesekkur ederim hasret gidermis oldum
-
ayrica sende yakinda hazirlan isim var yoruldum yogunum mazereti istemem ff korayim mangal yapacak bize
-
Daha yeni geldim Antalya'ya! :) Gelir gelmezde foruma girip bir şeyler karalamak istedim. Gerçekten çok güzeldi İzmir buluşması. Bunuda öğrenmiş olduk gerçi buluşmada da söylediler bana. Forum'a falan yazı yazmazlar ama buluşma oldumu teker teker döküldüler. :) Çok memnun oldum herkesle tanıştığıma. Geçirdiğimiz çok kısıtlıydı gönül isterdi ki daha fazla oturup muhabbet etmek. Gelen herkese çok teşekkürler. 8 Adet yeni dost kazandığımı düşünüyorum. Daha önce telefonla olsun, forumdan olsun isim olarak tanıyorduk ama buluşup tanışmak en iyisidir her zaman. :) Fotoğrafları da bu ara atacağımı düşünmüyorum, bu haftalar yoğunum. Artık İstanbula geçince veya Antakyada fırsat bulabilirsem atarım. :)
Hakan abi valla 16-45mm ile ben hiç böyle güzel fotoğraf çekemedim şimdiye kadar, eline sağlık çok hoş olmuş. :)
Bu arada benim canım Söğüş çekti haberiniz olsun! :D Ama bu sefer yersem bol beyinli yiyeceğim, beyinsiz değil ! :D
-
(https://lh4.googleusercontent.com/-plCTzVJDD_U/UI7L4zwFoEI/AAAAAAAAAMc/Blu9hjoWBRs/s957/2012-10-29)
kendime bir kez daha hayran kaldım :P bu arada arkadaşlar benim tüm fotoğrafları [email protected] bu adrese alabilirim :)
-
ayrica sende yakinda hazirlan isim var yoruldum yogunum mazereti istemem ff korayim mangal yapacak bize
böyle etkinlik hiç kaçırılır mı Ercan Abi :D
-
kendime bir kez daha hayran kaldım :P bu arada arkadaşlar benim tüm fotoğrafları [email protected] bu adrese alabilirim :)
akşama atarım bir kaç tane daha var senin. raw olarak mı atayım yoksa işlenmiş halde orjinal boyutta mı atayım?
-
akşama atarım bir kaç tane daha var senin. raw olarak mı atayım yoksa işlenmiş halde orjinal boyutta mı atayım?
sana nasıl uygunsa abi
-
Daha yeni geldim Antalya'ya! :) Gelir gelmezde foruma girip bir şeyler karalamak istedim. Gerçekten çok güzeldi İzmir buluşması. Bunuda öğrenmiş olduk gerçi buluşmada da söylediler bana. Forum'a falan yazı yazmazlar ama buluşma oldumu teker teker döküldüler. :) Çok memnun oldum herkesle tanıştığıma. Geçirdiğimiz çok kısıtlıydı gönül isterdi ki daha fazla oturup muhabbet etmek. Gelen herkese çok teşekkürler. 8 Adet yeni dost kazandığımı düşünüyorum. Daha önce telefonla olsun, forumdan olsun isim olarak tanıyorduk ama buluşup tanışmak en iyisidir her zaman. :) Fotoğrafları da bu ara atacağımı düşünmüyorum, bu haftalar yoğunum. Artık İstanbula geçince veya Antakyada fırsat bulabilirsem atarım. :)
Hakan abi valla 16-45mm ile ben hiç böyle güzel fotoğraf çekemedim şimdiye kadar, eline sağlık çok hoş olmuş. :)
Bu arada benim canım Söğüş çekti haberiniz olsun! :D Ama bu sefer yersem bol beyinli yiyeceğim, beyinsiz değil ! :D
Saol hikmetcim. 18-135 i satmayı düşünmüyorum ama. :) :) :)
-
sana nasıl uygunsa abi
raw olarak yolladım bi kontrol et Muhsin.
-
Bu arada bende fotoğrafım varsa istiyorum... :) Kimde var ise müsait olduğunda. :)
[email protected]
-
Bu arada bende fotoğrafım varsa istiyorum... :) Kimde var ise müsait olduğunda. :)
[email protected]
Sogus yerken var Hikmet bende :)
Sent from my Nokia 5110 using Tapatalk
-
Sogus yerken var Hikmet bende :)
Sent from my Nokia 5110 using Tapatalk
Olabilir. İstemezmiyim ? :D
-
Boş fırsat buldum gece gece canım sıkıldı fotoğrafları atayım dedim. :)
(http://farm9.staticflickr.com/8189/8139872945_d64f1983b9.jpg) (http://www.flickr.com/photos/62020623@N07/8139872945/)
IMGP4961 (http://www.flickr.com/photos/62020623@N07/8139872945/#) by JoRDaNhikoo (http://www.flickr.com/people/62020623@N07/), on Flickr
(http://farm9.staticflickr.com/8046/8139873215_3aac68926b.jpg) (http://www.flickr.com/photos/62020623@N07/8139873215/)
IMGP4925 (http://www.flickr.com/photos/62020623@N07/8139873215/#) by JoRDaNhikoo (http://www.flickr.com/people/62020623@N07/), on Flickr
(http://farm9.staticflickr.com/8469/8139905064_072c7c6836.jpg) (http://www.flickr.com/photos/62020623@N07/8139905064/)
IMGP4924 (http://www.flickr.com/photos/62020623@N07/8139905064/#) by JoRDaNhikoo (http://www.flickr.com/people/62020623@N07/), on Flickr
(http://farm9.staticflickr.com/8335/8139873681_3f412efee1.jpg) (http://www.flickr.com/photos/62020623@N07/8139873681/)
IMGP4922 (http://www.flickr.com/photos/62020623@N07/8139873681/#) by JoRDaNhikoo (http://www.flickr.com/people/62020623@N07/), on Flickr
(http://farm9.staticflickr.com/8472/8139905562_c6cf8e5400.jpg) (http://www.flickr.com/photos/62020623@N07/8139905562/)
IMGP4918 (http://www.flickr.com/photos/62020623@N07/8139905562/#) by JoRDaNhikoo (http://www.flickr.com/people/62020623@N07/), on Flickr
(http://farm9.staticflickr.com/8047/8139905796_a61f1b9f9a.jpg) (http://www.flickr.com/photos/62020623@N07/8139905796/)
IMGP4916 (http://www.flickr.com/photos/62020623@N07/8139905796/#) by JoRDaNhikoo (http://www.flickr.com/people/62020623@N07/), on Flickr
Siyah beyaz ayarı yaparken çekmişim bunuda :D
(http://farm9.staticflickr.com/8463/8139906070_76cc333d4d.jpg) (http://www.flickr.com/photos/62020623@N07/8139906070/)
IMGP4914 (http://www.flickr.com/photos/62020623@N07/8139906070/#) by JoRDaNhikoo (http://www.flickr.com/people/62020623@N07/), on Flickr
(http://farm9.staticflickr.com/8052/8139874695_cfdedffd64.jpg) (http://www.flickr.com/photos/62020623@N07/8139874695/)
IMGP4900 (http://www.flickr.com/photos/62020623@N07/8139874695/#) by JoRDaNhikoo (http://www.flickr.com/people/62020623@N07/), on Flickr
(http://farm9.staticflickr.com/8327/8139875115_04b04d3946.jpg) (http://www.flickr.com/photos/62020623@N07/8139875115/)
IMGP4888 (http://www.flickr.com/photos/62020623@N07/8139875115/#) by JoRDaNhikoo (http://www.flickr.com/people/62020623@N07/), on Flickr
(http://farm9.staticflickr.com/8053/8139906916_c22efc9bc4.jpg) (http://www.flickr.com/photos/62020623@N07/8139906916/)
IMGP4880 (http://www.flickr.com/photos/62020623@N07/8139906916/#) by JoRDaNhikoo (http://www.flickr.com/people/62020623@N07/), on Flickr
(http://farm9.staticflickr.com/8324/8139886571_f166146e01.jpg) (http://www.flickr.com/photos/62020623@N07/8139886571/)
IMGP4919 (http://www.flickr.com/photos/62020623@N07/8139886571/#) by JoRDaNhikoo (http://www.flickr.com/people/62020623@N07/), on Flickr
-
Hepside karizma
-
Bunlarda Kuşadasından çektiklerim. :)
(http://farm9.staticflickr.com/8474/8140129588_cbca962355.jpg) (http://www.flickr.com/photos/62020623@N07/8140129588/)
IMGP5050 (http://www.flickr.com/photos/62020623@N07/8140129588/#) by JoRDaNhikoo (http://www.flickr.com/people/62020623@N07/), on Flickr
(http://farm9.staticflickr.com/8329/8140119964_2416d4dcd7.jpg) (http://www.flickr.com/photos/62020623@N07/8140119964/)
IMGP5077 (http://www.flickr.com/photos/62020623@N07/8140119964/#) by JoRDaNhikoo (http://www.flickr.com/people/62020623@N07/), on Flickr
(http://farm9.staticflickr.com/8466/8140137792_674fd32cff.jpg) (http://www.flickr.com/photos/62020623@N07/8140137792/)
IMGP5023 (http://www.flickr.com/photos/62020623@N07/8140137792/#) by JoRDaNhikoo (http://www.flickr.com/people/62020623@N07/), on Flickr
-
İtiraf ediyorum: :))
Bu tür buluşma başlıklarında kim kimdir mantığıyla merakla inceliyorum. :D
Hep konuşuyoruz ama İzmir'den kimseyle görüşme şansım olmadı.
-
Hikmet ve Söğüş :) iyi bir fotoğraf değil gerçi ama idare edin :)
(http://c1211.hizliresim.com/13/2/fkbgy.jpg)
-
;D ben bosuna hayirsiz cordin demiyorum bekleyin gelecem sogusde yiyecez ff koray mangalda yapacak bize ama gokhan hazirlan yurumeye yoruldum demek yok :)
-
bukadarcikmi yahu fotolar daha yokmu gokhan muhsin hakan koray nerde fotolar :(
-
(http://farm9.staticflickr.com/8210/8152050738_0cef222aa1_b.jpg) (http://www.flickr.com/photos/68408981@N08/8152050738/)
IMGP0037 (http://www.flickr.com/photos/68408981@N08/8152050738/#) by Hakan Safi (http://www.flickr.com/people/68408981@N08/), on Flickr
Şapkacı abi :)
(http://farm8.staticflickr.com/7117/8152052974_d85234092d_b.jpg) (http://www.flickr.com/photos/68408981@N08/8152052974/)
IMGP0079 (http://www.flickr.com/photos/68408981@N08/8152052974/#) by Hakan Safi (http://www.flickr.com/people/68408981@N08/), on Flickr
Hikmet Gündoğgu'da
(http://farm8.staticflickr.com/7110/8152023799_c04d10d706_b.jpg) (http://www.flickr.com/photos/68408981@N08/8152023799/)
IMGP0051 (http://www.flickr.com/photos/68408981@N08/8152023799/#) by Hakan Safi (http://www.flickr.com/people/68408981@N08/), on Flickr
Ve namı diğer Arslan Yürek Arslan Türegün. Bizi yalnız bırakmadığı için kendisine özel teşekkürlerimi sunarım.
(http://farm8.staticflickr.com/7136/8152027059_38000ae501_b.jpg) (http://www.flickr.com/photos/68408981@N08/8152027059/)
IMGP0054 (http://www.flickr.com/photos/68408981@N08/8152027059/#) by Hakan Safi (http://www.flickr.com/people/68408981@N08/), on Flickr
-
vay arslan abim kiyak cikmis.ff korayda hikmetin arkasinda kalmis yorulmus oturuyor heralde eline saglik hakan
-
Maşallah göbeğim hâlâ görünür vaziyette :)
Bir sonrakine daha uzun süre birlikte olabilmek dileğiyle.
-
insallah arslan abi gorumek uzere insallah
-
IZMIR 19 UNDAN SONRA MUSAITMI DOSTLAR
-
:) izmirrrrrrrrr bulusuyoruzzzzz
-
:) izmirrrrrrrrr bulusuyoruzzzzz
Ercan ne zaman geleceksin ona göre bizim mekanda rezervasyon yaptırayım.
-
17 sindeki istanbunbul bulusmasi biter bitmez topik acariz hakanim normalde ucak durumuna gore 19 ordayim istanbul izmir ucak durumlarina gore
-
Biraz gec de olsa simdi gonderebiliyorum...Carsamba dondum ve fotograflarla ugrasacak zamanim olmadi. Bulusmaya gelip degerli zamanini bizlerle paylasan herkeze tesekkurlerimi sunarim
-
Arslan abi, kamera kayisin hosuma gitti, ben de bir gitar kayisi aldim ve onu kullanicam orjonalinin yerine. Daha rahat ;) . Aldigim yerde gitarin markasini sordular, dedim K-5 adam, sok oldu kamerade kullanicam deyince.
Mart 15 e bilet aldim, umarim gorusme firstatimiz olur, 12 gun kalicam.
-
Herkese merhaba bende pentaxa yeni geçenlerden hatta izmire de yeni gelenlerdenim bir sonraki etkinlikte bende gelmek istiyorum lütfen :)
-
Memnuniyetle..:) Aramıza hoşgeldiniz..
-
Teşekkürler hoşbulduk :) dokuz eylülde okuyan varsa tanışmak isterim
-
hoşgeldiniz.izmirde çok arkadaşımız var güzel vakit geçireceğinizi düşünüyorum.iyi paylaşımlar.
-
İzmirliler artıyor :) Ankaralıdan daha fazla İzmirli var
-
Teşekkürler hoşbulduk :) dokuz eylülde okuyan varsa tanışmak isterim
Hoşgeldiniz. Benim bildiğim 9 Eylül Unv.de Pentax kullanan yok. Belki de vardır ama ben tanımıyor olabilirim. Ama sizden ricam; Pentax kullananan varsa onu da buluşmalara getirin. :)
-
Hoşgeldiniz. Benim bildiğim 9 Eylül Unv.de Pentax kullanan yok. Belki de vardır ama ben tanımıyor olabilirim. Ama sizden ricam; Pentax kullananan varsa onu da buluşmalara getirin. :)
Elimde pentax gördüklerinde zaten değişik bakışlara maruz kalıyorum :)
-
"asahiflexi" Muhsin İzmir 9 Eylül Üniversitesi Turizm'de okuyor ve koyu Pentax'çı.... Çoğu buluşmaya katılıyor... Bilgilerinize
-
"asahiflexi" Muhsin İzmir 9 Eylül Üniversitesi Turizm'de okuyor ve koyu Pentax'çı.... Çoğu buluşmaya katılıyor... Bilgilerinize
Doğru ya..Benim aklımda ege unv. kalmış nedense.
-
Doğru ya..Benim aklımda ege unv. kalmış nedense.
yok abi ben Dokuz Eylül'deyim :)
-
faruk.dst'ye yazdım ama geri dönüş yapmadı