Pentax Türkiye Topluluğu

Fotoğrafçı Pazarı => Alış-Veriş Arşivi => Tamamlanan Alışverişler => Konuyu başlatan: omergunce - 08 Ekim, 2012, 03:23:19

Başlık: Komple set
Gönderen: omergunce - 08 Ekim, 2012, 03:23:19
K-5(Eksiksiz full kutulu,shutter 7000 civarı,kusursuz)+orijinal battery grip(2 yıl Türkiye garantili,full kutulu eksiksiz,kusursuz),16-50(kutulu,eksiksiz,kusursuz)+60-250(2 yıl Türkiye garantili full kutulu eksiksiz,kusursuz),55mm(kutulu eksiksiz,kusursuz),carl zeiss(2 yıl Türkiye garantili full kutulu eksiksiz,kusursuz)+marumi filtre(kusursuz),orijinal pentax uzaktan kumanda(eksiksiz,kusursuz),16gb extreme Pro sn:95mb bellek(eksiksiz,kusursuz),cullmann pro çanta(kusursuz).manfrotto tripod(2 yıl Türkiye garantili full kutulu eksiksiz,kusursuz).belirttiğim ürünlerin hepsi eksiksiz ve sıfır ayarında,full kutuludur.parça olarak satış yoktur.ilgilenen arkadaşlar irtibata geçebilirler.Şimdiden hayırlı olsun.Saygılar.
Başlık: Ynt: Komple set
Gönderen: ercan69 - 08 Ekim, 2012, 03:37:49
hayirli satislar omer simdiden hayirli olsun su 55 mm fiyat ve fotosunu gonderebilirsen sevinirim
Başlık: Komple set
Gönderen: omergunce - 08 Ekim, 2012, 08:29:46
Abi tesekkur ederim,ayrı ayrı satmayı düşünmüyorum,vaktim olduğu zaman hepsini tek tek ekleyeceğim.


İphone'umdan gönderildi.
Başlık: Ynt: Komple set
Gönderen: REİS - 08 Ekim, 2012, 08:44:56
Böyle bir set, çok uygun bir fiyat olmadıkça ve de özellikle bu konfigürasyonda bir set arayan bulunmadıkça komple bir kişiye zor satılır.
Bence parça parça daha çabuk satarsın.
Başlık: Ynt: Komple set
Gönderen: haytaertu - 08 Ekim, 2012, 09:17:28
Böyle bir set, çok uygun bir fiyat olmadıkça ve de özellikle bu konfigürasyonda bir set arayan bulunmadıkça komple bir kişiye zor satılır.
Bence parça parça daha çabuk satarsın.

Aynen
Başlık: Ynt: Komple set
Gönderen: omergunce - 08 Ekim, 2012, 09:53:15
Biraz zaman tanıyalım olmassa alternatif üretebiliriz.
Başlık: Ynt: Komple set
Gönderen: ÇAĞ - 08 Ekim, 2012, 10:01:50
fiyat nedir acaba?
Başlık: Ynt: Komple set
Gönderen: omergunce - 08 Ekim, 2012, 10:03:09
PM
Başlık: Komple set
Gönderen: omergunce - 09 Ekim, 2012, 18:10:02
Ekipmanlar satılmıştır konu kilitlenebilir.


İphone'umdan gönderildi.
Başlık: Ynt: Komple set
Gönderen: kemal_b_w - 09 Ekim, 2012, 18:24:29
Ekipmanlar satılmıştır konu kilitlenebilir.

Şansa bak :) bu kadar pahalı bir set bu kadar çabuk satılmış...  ben kaç aydır 1 lensi satamadım :(
Başlık: Ynt: Komple set
Gönderen: PENTAX - 09 Ekim, 2012, 19:03:15
Fiyat uygundu demek ki :)

Satmak isteyen satıyor.
Başlık: Ynt: Komple set
Gönderen: ercan69 - 09 Ekim, 2012, 19:19:36
her iki tarafada hayirli olsun gule gule kullansin alan omerede hayirli olsun demekden baska temmennimiz olamaz
Başlık: Ynt: Komple set
Gönderen: haytaertu - 09 Ekim, 2012, 19:25:15
Hay maşşallah :D bize de hayırlı olsun demek düşer

ST18i cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
Başlık: Ynt: Komple set
Gönderen: kemal_b_w - 09 Ekim, 2012, 23:29:32
Hay maşşallah :D bize de hayırlı olsun demek düşer

Aynen.. Hayırlı uğurlu olsun.. Yakında ekipmanların hakkını vererek çekilmiş fotoğraflar görmek temennisiyle :)
Başlık: Komple set
Gönderen: omergunce - 09 Ekim, 2012, 23:37:57
Alan arkadaşımın hakkını vereceğine eminim.Yakında örnek fotoları görebiliriz,herkese teşekkür ediyorum.


İphone'umdan gönderildi.