Pentax Türkiye Topluluğu

Pentax Dışı => Genel Konuşma Forumu => Konuyu başlatan: PENTAX - 06 Kasım, 2012, 17:30:08

Başlık: 30 Yıllık Dostluk Fotoğraflarda
Gönderen: PENTAX - 06 Kasım, 2012, 17:30:08
Evet ilk fotoğraf 1982'de son fotoğraf bu yıl çekilmiş. :)

1982
(http://i2.cdn.turner.com/cnn/dam/assets/120723044125-five-years-1982-horizontal-gallery.jpg)

1987
(http://i2.cdn.turner.com/cnn/dam/assets/120723044218-five-years-1987-horizontal-gallery.jpg)

1992
(http://i2.cdn.turner.com/cnn/dam/assets/120723044312-five-years-1992-horizontal-gallery.jpg)

1997
(http://i2.cdn.turner.com/cnn/dam/assets/120723044354-five-years-1997-horizontal-gallery.jpg)

2002
(http://i2.cdn.turner.com/cnn/dam/assets/120723044441-five-years-2002-horizontal-gallery.jpg)

2007
(http://i2.cdn.turner.com/cnn/dam/assets/120723044549-five-years-2007-horizontal-gallery.jpg)

2012
(http://i2.cdn.turner.com/cnn/dam/assets/120723044636-five-years-2012-horizontal-gallery.jpg)
Başlık: Ynt: 30 Yıllık Dostluk Fotoğraflarda
Gönderen: gokhanakarsu - 06 Kasım, 2012, 17:37:17
çok güzel valla. ama şu kavanozcuyu anlayamadım :D
Başlık: Ynt: 30 Yıllık Dostluk Fotoğraflarda
Gönderen: PENTAX - 06 Kasım, 2012, 17:46:51
İlk fotoğrafta içinde para var galiba. diğerlerinde boş.
Başlık: Ynt: 30 Yıllık Dostluk Fotoğraflarda
Gönderen: MC145 - 06 Kasım, 2012, 21:20:20
En sağdaki adam epeyce yaşlanmış.
Başlık: Ynt: 30 Yıllık Dostluk Fotoğraflarda
Gönderen: PENTAX - 06 Kasım, 2012, 22:21:17
En sağdaki adam epeyce yaşlanmış.

En soldaki de aynı kalmış yıllarca.