Pentax Türkiye Topluluğu

Pentax Dışı => Genel Konuşma Forumu => Konuyu başlatan: kemal_b_w - 14 Kasım, 2012, 23:10:53

Başlık: YILBAŞI
Gönderen: kemal_b_w - 14 Kasım, 2012, 23:10:53
Bugün  1 Muharrem 1434

Yeni yılın müslümanların kanının dökülmediği, müslümanların şuurlanıp İslamın gereğince birbirine bağlandığı, herkesin  mutlu ve huzurlu olduğu bir yıl olması dileğiyle herkesin, esas kutlanması gereken, yılbaşını kutlarım...
Başlık: Ynt: YILBAŞI
Gönderen: ercan69 - 14 Kasım, 2012, 23:24:30
amin kardeşim allah herkeze huzurlu ve mutlu sağlıklı günler verir inşallah
Başlık: Ynt: YILBAŞI
Gönderen: vedib - 14 Kasım, 2012, 23:41:00
     Müslüman ülkelerde uygulama birliği olmadığından "Kameri Yılbaşı" nın hangi gün olduğunu tespit edebilecek tek kurum "Kandilli Rasathanesi"dir. Son iki gün 1 Muharrem olduğu tahmin edilmektedir. Fazla teferruata girmeden herkesin yeni yılı kutlu olsun.
Başlık: Ynt: YILBAŞI
Gönderen: abcde - 14 Kasım, 2012, 23:55:26
madem bugün yılbaşı sigarayı ve yemek olayını biraz azaltıp yeni yılda kendime biraz daha dikkat edeyim :)
Başlık: Ynt: YILBAŞI
Gönderen: kemal_b_w - 15 Kasım, 2012, 00:07:33
     Müslüman ülkelerde uygulama birliği olmadığından "Kameri Yılbaşı" nın hangi gün olduğunu tespit edebilecek tek kurum "Kandilli Rasathanesi"dir. Son iki gün 1 Muharrem olduğu tahmin edilmektedir. Fazla teferruata girmeden herkesin yeni yılı kutlu olsun.
Vedi abi benim bildiğim kadarıyla hicri günler geceden başlar,ay takvimi olduğu için. Yani bugün geceden yarın geceye kadar 1 muharrem. Ay takviminin doğru bi şekilde takip edilebilmesi için ayın göründüğü yerlerden takip etmek gerekiyor. Dünyada sadece 2 bölgeden görülüyor ve bunu takip eden ülkelerden biriyiz sanırım. O yüzden diyanet takviminin arabistan ve aynı zihniyetteki, görerek değil de kendi kafasına göre hesaplama yapan ülkelerden daha doğru olduğunu düşünüyorum. Tekrardan mutlu yıllar dilerim :)
Başlık: Ynt: YILBAŞI
Gönderen: kemal_b_w - 15 Kasım, 2012, 00:08:13
madem bugün yılbaşı sigarayı ve yemek olayını biraz azaltıp yeni yılda kendime biraz daha dikkat edeyim :)
Aynen abi SAĞLIKLI yıllar :)
Başlık: Ynt: YILBAŞI
Gönderen: PENTAX - 15 Kasım, 2012, 08:24:14
Karşılıklı sevgi ve saygıyla.Nice mutlu,sağlıklı yıllara.
Başlık: Ynt: YILBAŞI
Gönderen: Baha - 15 Kasım, 2012, 15:10:50
Bugün  1 Muharrem 1434

Yeni yılın müslümanların kanının dökülmediği, müslümanların şuurlanıp İslamın gereğince birbirine bağlandığı, herkesin  mutlu ve huzurlu olduğu bir yıl olması dileğiyle herkesin, esas kutlanması gereken, yılbaşını kutlarım...

Mutluluk huzur hepimizi bulsun. :)

Daha başka yılbaşlarına...