Pentax Türkiye Topluluğu

Pentax Dışı => Genel Konuşma Forumu => Konuyu başlatan: PENTAX - 23 Kasım, 2012, 06:41:08

Başlık: Bayanlar Ve Fotoğraf Makinesi (Anket)
Gönderen: PENTAX - 23 Kasım, 2012, 06:41:08
Evet arkadaşlar düşüncelerinizi bekliyoruz :)
Başlık: Ynt: Bayanlar Ve Fotoğraf Makinesi (Anket)
Gönderen: JoRDaN - 23 Kasım, 2012, 09:24:28
Bu konuda kadın-erkek ayrımı yanlış olur düşüncesindeyim. :) Kadında fotoğraf çekebilir modelde olabilir, erkeklerde aynı şekilde. :) Bu işi yapmaktan keyif alıyorsa ve hakkını veriyorsa ne âla ! :) Nice insandan iyidir bana göre. :) ( Hiç olmazsa aktif bir hobisi oluyor insanın. )
Başlık: Ynt: Bayanlar Ve Fotoğraf Makinesi (Anket)
Gönderen: gokhanakarsu - 23 Kasım, 2012, 17:40:26
şu bir gerçek "kadınlar daha estetik ve görseller" ama sadece önünde olmalı demek yanlış olur.işini iyi yapan başarılı çekim yapan bayan arkadaşlara haksızlık olur. önde olmayı isteyen önde arkada olmayı isteyen arkada olsun ;)
Başlık: Ynt: Bayanlar Ve Fotoğraf Makinesi (Anket)
Gönderen: arslanturegun - 23 Kasım, 2012, 19:18:38
Kumral Kepkep, Sema Özevin ve daha niceleri :)
Başlık: Ynt: Bayanlar Ve Fotoğraf Makinesi (Anket)
Gönderen: abcde - 23 Kasım, 2012, 20:21:25
Kadınlar istedikleri her işi yaparlar.
Fotoğraf hobisinin kadınların ilgisini çok çekmediğini düşünüyorum.Piyasada çok başarılı bayan fotoğrafçılar görememizin sebebi bu bence.
Başlık: Ynt: Bayanlar Ve Fotoğraf Makinesi (Anket)
Gönderen: PENTAX - 24 Kasım, 2012, 02:33:52
Başarılı olmak başka birşey. Elinde,boynunda fotoğraf makinesi olan bir çok bayanla karşılaşıyorum. Hiç yakışmıyor. Ama dediğim gibi başarılı olmak farklı bir durum.
Başlık: Ynt: Bayanlar Ve Fotoğraf Makinesi (Anket)
Gönderen: gokhanakarsu - 24 Kasım, 2012, 14:47:11
Başarılı olmak başka birşey. Elinde,boynunda fotoğraf makinesi olan bir çok bayanla karşılaşıyorum. Hiç yakışmıyor. Ama dediğim gibi başarılı olmak farklı bir durum.

onlar genelde facebook fotoğrafçısı ;) tamamen haklısın yani.
Başlık: Ynt: Bayanlar Ve Fotoğraf Makinesi (Anket)
Gönderen: Peker N.Burak - 24 Kasım, 2012, 15:26:04
Bu konuda kadın-erkek ayrımı yanlış olur düşüncesindeyim. :) Kadında fotoğraf çekebilir modelde olabilir, erkeklerde aynı şekilde. :) Bu işi yapmaktan keyif alıyorsa ve hakkını veriyorsa ne âla ! :) Nice insandan iyidir bana göre. :) ( Hiç olmazsa aktif bir hobisi oluyor insanın. )

Çok doğru.. amatör fotoğraf dünyasında erkek modeller kimi zaman özensiz, tertipsiz olabiliyor ve bu da keşke bayan kullansaydın model olarak gibi yorumlara neden oluyor fakat yarım profesyonel ve profesyonel fotoğraf dünyasına baktığımızda böyle bir fark kalmıyor dolayısıyla denge kuruluyor.

Çok çok da başarılı hanımlar var mesela örnek vermek gerekirse ;

Olivia Speranza - Teknik

http://www.youtube.com/user/OliviaTechVideos (http://www.youtube.com/user/OliviaTechVideos)

Ve tabiki fanatiği olduğum Cristina Otero :)

https://www.facebook.com/pages/Cristina-Otero-Photography/169529519760296?fref=ts (https://www.facebook.com/pages/Cristina-Otero-Photography/169529519760296?fref=ts)

Başlık: Ynt: Bayanlar Ve Fotoğraf Makinesi (Anket)
Gönderen: broken angel - 24 Kasım, 2012, 18:14:49
Bende  kadın-erkek ayrımı yanlış olur düşüncesindeyim.. sonuçta bu bir hoby yada meslek..
Başlık: Ynt: Bayanlar Ve Fotoğraf Makinesi (Anket)
Gönderen: JoRDaN - 24 Kasım, 2012, 22:42:00
Çok doğru.. amatör fotoğraf dünyasında erkek modeller kimi zaman özensiz, tertipsiz olabiliyor ve bu da keşke bayan kullansaydın model olarak gibi yorumlara neden oluyor fakat yarım profesyonel ve profesyonel fotoğraf dünyasına baktığımızda böyle bir fark kalmıyor dolayısıyla denge kuruluyor.

Çok çok da başarılı hanımlar var mesela örnek vermek gerekirse ;

Olivia Speranza - Teknik

http://www.youtube.com/user/OliviaTechVideos (http://www.youtube.com/user/OliviaTechVideos)

Ve tabiki fanatiği olduğum Cristina Otero :)

https://www.facebook.com/pages/Cristina-Otero-Photography/169529519760296?fref=ts (https://www.facebook.com/pages/Cristina-Otero-Photography/169529519760296?fref=ts)




Pekerim Burağım ben yanlış şey konuşur muyum canım benim ha! :D Özelden çok iyi biliyorsun benim ne tarzda konuştuğumu! :D :D
Başlık: Ynt: Bayanlar Ve Fotoğraf Makinesi (Anket)
Gönderen: vedib - 25 Kasım, 2012, 08:44:25
   Bilgi beceri ve kültürün cinsiyeti olmaz, ama belki doğal ortam erkeği bir adım önde olmasına sebep olabiliyor. Kadının fotoğraf makinesinin önüne götüren sebep "güzellik sembolü" oluşu.
Başlık: Ynt: Bayanlar Ve Fotoğraf Makinesi (Anket)
Gönderen: nordlys - 25 Kasım, 2012, 13:58:06
How to NOT use a Leica (http://www.youtube.com/watch?v=X5IYahsPK2k#ws)

Boyleleride varmis. Boyleleri olduguna gore sanirim cinsiyet, yas, irk, din, dil............ (uzar gider bu liste!) hic onemi yok :)

Bu arada adamin elindeki Laica ya acidim :(

:P