Pentax Türkiye Topluluğu
Pentax Dışı => Genel Konuşma Forumu => Konuyu başlatan: PENTAX - 23 Kasım, 2012, 06:41:08
-
Evet arkadaşlar düşüncelerinizi bekliyoruz :)
-
Bu konuda kadın-erkek ayrımı yanlış olur düşüncesindeyim. :) Kadında fotoğraf çekebilir modelde olabilir, erkeklerde aynı şekilde. :) Bu işi yapmaktan keyif alıyorsa ve hakkını veriyorsa ne âla ! :) Nice insandan iyidir bana göre. :) ( Hiç olmazsa aktif bir hobisi oluyor insanın. )
-
şu bir gerçek "kadınlar daha estetik ve görseller" ama sadece önünde olmalı demek yanlış olur.işini iyi yapan başarılı çekim yapan bayan arkadaşlara haksızlık olur. önde olmayı isteyen önde arkada olmayı isteyen arkada olsun ;)
-
Kumral Kepkep, Sema Özevin ve daha niceleri :)
-
Kadınlar istedikleri her işi yaparlar.
Fotoğraf hobisinin kadınların ilgisini çok çekmediğini düşünüyorum.Piyasada çok başarılı bayan fotoğrafçılar görememizin sebebi bu bence.
-
Başarılı olmak başka birşey. Elinde,boynunda fotoğraf makinesi olan bir çok bayanla karşılaşıyorum. Hiç yakışmıyor. Ama dediğim gibi başarılı olmak farklı bir durum.
-
Başarılı olmak başka birşey. Elinde,boynunda fotoğraf makinesi olan bir çok bayanla karşılaşıyorum. Hiç yakışmıyor. Ama dediğim gibi başarılı olmak farklı bir durum.
onlar genelde facebook fotoğrafçısı ;) tamamen haklısın yani.
-
Bu konuda kadın-erkek ayrımı yanlış olur düşüncesindeyim. :) Kadında fotoğraf çekebilir modelde olabilir, erkeklerde aynı şekilde. :) Bu işi yapmaktan keyif alıyorsa ve hakkını veriyorsa ne âla ! :) Nice insandan iyidir bana göre. :) ( Hiç olmazsa aktif bir hobisi oluyor insanın. )
Çok doğru.. amatör fotoğraf dünyasında erkek modeller kimi zaman özensiz, tertipsiz olabiliyor ve bu da keşke bayan kullansaydın model olarak gibi yorumlara neden oluyor fakat yarım profesyonel ve profesyonel fotoğraf dünyasına baktığımızda böyle bir fark kalmıyor dolayısıyla denge kuruluyor.
Çok çok da başarılı hanımlar var mesela örnek vermek gerekirse ;
Olivia Speranza - Teknik
http://www.youtube.com/user/OliviaTechVideos (http://www.youtube.com/user/OliviaTechVideos)
Ve tabiki fanatiği olduğum Cristina Otero :)
https://www.facebook.com/pages/Cristina-Otero-Photography/169529519760296?fref=ts (https://www.facebook.com/pages/Cristina-Otero-Photography/169529519760296?fref=ts)
-
Bende kadın-erkek ayrımı yanlış olur düşüncesindeyim.. sonuçta bu bir hoby yada meslek..
-
Çok doğru.. amatör fotoğraf dünyasında erkek modeller kimi zaman özensiz, tertipsiz olabiliyor ve bu da keşke bayan kullansaydın model olarak gibi yorumlara neden oluyor fakat yarım profesyonel ve profesyonel fotoğraf dünyasına baktığımızda böyle bir fark kalmıyor dolayısıyla denge kuruluyor.
Çok çok da başarılı hanımlar var mesela örnek vermek gerekirse ;
Olivia Speranza - Teknik
http://www.youtube.com/user/OliviaTechVideos (http://www.youtube.com/user/OliviaTechVideos)
Ve tabiki fanatiği olduğum Cristina Otero :)
https://www.facebook.com/pages/Cristina-Otero-Photography/169529519760296?fref=ts (https://www.facebook.com/pages/Cristina-Otero-Photography/169529519760296?fref=ts)
Pekerim Burağım ben yanlış şey konuşur muyum canım benim ha! :D Özelden çok iyi biliyorsun benim ne tarzda konuştuğumu! :D :D
-
Bilgi beceri ve kültürün cinsiyeti olmaz, ama belki doğal ortam erkeği bir adım önde olmasına sebep olabiliyor. Kadının fotoğraf makinesinin önüne götüren sebep "güzellik sembolü" oluşu.
-
How to NOT use a Leica (http://www.youtube.com/watch?v=X5IYahsPK2k#ws)
Boyleleride varmis. Boyleleri olduguna gore sanirim cinsiyet, yas, irk, din, dil............ (uzar gider bu liste!) hic onemi yok :)
Bu arada adamin elindeki Laica ya acidim :(
:P