Pentax Türkiye Topluluğu
Pentax Dışı => Genel Konuşma Forumu => Konuyu başlatan: ercan69 - 27 Kasım, 2012, 18:50:14
-
arkadaşlar yarın sizlere adresini yazacağım bir mağza ile anlaştık flaşın fıyatı sitemize özel 120 liradır kargo fiyatı dahildir sitemiz ve benim adımı verirsiniz her yardımı yapacaklardır adres ve telefon numaralarını ıletışim kuracagınız bilgileri en kısa zamanda ekleyeceğim
kargo dahil 180 lira
şehir dışındaki arkadaşlar firmanın hesap numarasına parasını yatırdıkları anda alıcı arkadaşa ürünü kargolanacakdır.
Edit : Fiyatında değişiklik yapılmıştır.
-
Fiyat çok iyi ebaydan alsanız daha pahalıya geliyor ve bekliyorsunuz uğraşıyorsunuz vs. Ercan abiyle biz gidip konuşmuştuk Hayyam'da vitrinde bir sürü 560II vardı.
Ben yarın alacağım.
-
yarın bende alacağım refik öğlen gibi eminönünde olurum sen ıstanbula geleceksen görüşürüz orda yoksa ben magzaya gelince ararım senı onlar kargoluyorlar
-
abi bu "torpil" ne zamana kadar ki? Bu durumda alamam ama elime fırsat geçince mantıklı geliyor.
-
uzun bir süre devam eder tahminim serdinç
-
fiyat gayet güzel elimde flash olmasa bende alırdım ama elimdeki yetiyor bana.
-
Selamlar,
bende yarın ugrayıp almak istiyorum.. nerede bu hayyamda.. dükkan adı??
-
Ocak ayında devam ediyor olursa türkiye'ye döndüğümde bende 2 tane alayım da tepe flaşları 4'e yükseltiyim strobist candır :)) Halihazırda yn460ii ve 560ii kullanıyorum hiçbir sorun yaşamadım çok hızlı doluyor çok kaliteli.. Teşekkürler ercan abi ;)
-
1 tane de ben alacam sanırım.
-
arkadaşlar mağzanın ismi alp diğital fırat ve birkan adlı arkadaşlarla irtibata geçebilirsiniz sitemizin ve benim adımı vererek sizlere ellerinden gelen yardımı yapacaklardır ayrıca yakında sitemize üye olup sizlerede her türlü fotograf makınası aksesuarları için sitemize özel fiyatların listesini verecekler kartlar,sarj aletleri.pil ve batteryler,tetikleyiciler, filitreler her türlü aksesuarlar mevcut olan aksesuarların fiyatlarını listeleyecekler sizlere ayrıca şehirdışında oturan arkadaşlar için kargo yapma imkanlarıda mevcut
alp diğital
tel.0212 528 42 10
iletişim fırat ve birkan
-
Selamlar,
bende yarın ugrayıp almak istiyorum.. nerede bu hayyamda.. dükkan adı??
hayyama gelmeden sağda kastelli iş hanında 1. katta alp diğital sitemizin ve benim ismimi vererek gönül rahatlığıyla flahşınızı alabilirsiniz okan kardeş
-
hayyama gelmeden sağda kastelli iş hanında 1. katta alp diğital sitemizin ve benim ismimi vererek gönül rahatlığıyla flahşınızı alabilirsiniz okan kardeş
Ercan teşekkürler detaylı bilgi için. yarın uğrayacağım bir aksilik olmazsa..
-
Selamlar,
Bir yanlis anlasilma olmus arkadaslar. Ben simdi Alp Digitaldeyim. Hem Firat hem Birtanla konusuyorum.. fiyat 120usd TL degilmis. Mumkun degil diyorlar..en son 180 tL diyorlar. Ercanin telefonu olan arkadaslar bi arayip teyit etme sansi olabilir mi. Buralarda vakit gecirim biraz..
Sent from my Turkcell T20 using Tapatalk 2
-
Okan bey, Ercan abi ile şimdi görüştüm telefon numarasını vereyim size kendide şu anda Hayyam'ın oralarda olmadı birlikte geçersiniz.
0551 408 15 54 Ercan abinini numarası bu
-
Selamlar,
Simdi Ercanla bulusup birlikte ziyaret ettik magazayi. Yanlis anlama oldugunu belirttiler.
Sonuc olarak 120 usd fiyati foruma ozel 180TL.- olarak fixledik.
Hikmet senden rica etsek topiğin basligini Duzeltme olarak yazip fiyat 180tl gunceller misin.
Sent from my Turkcell T20 using Tapatalk 2
-
Selamlar,
Simdi Ercanla bulusup birlikte ziyaret ettik magazayi. Yanlis anlama oldugunu belirttiler.
Sonuc olarak 120 usd fiyati foruma ozel 180TL.- olarak fixledik.
Hikmet senden rica etsek topiğin basligini Duzeltme olarak yazip fiyat 180tl gunceller misin.
Sent from my Turkcell T20 using Tapatalk 2
Fiyat editlenmiştir. Kolay gelsin.
-
aferin hiko :P :P :P
-
Bu flaşdan yeni alan var mı bir nasıldır memnun mu
-
Bende var fiyatina gore oldukca iyidir.
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
-
Yeni konu açmayayım burdan sorayım.Bu flaşdan almayı planlıyorum.Ancak bildiğim kadarıyla P-TTL olarak çalışmıyor.Manuel kullanmak zor mudur?Hiç flaş kullanmadım doğal olarak bir falş manuel kullanımı nasıl oluyor onuda bilmiyorum.Bu ya da herhangi bir başka flaşın manuel kullanımı nasıl oluyor?
-
Normal çekim için kullanmayı düşünüyorsanız biraz zorlanabilirsiniz. Anlık çekimlerde yapacağınız manuel ayar yeterli gelmezse düzeltme şansınız olmayacağı için sıkıntı olur. Manuel flaş daha çok strobist çalışmalar için faydalı
-
daha çok portre çekimlerinde kullanmayı planlıyorum anlık çekimler için kullanmayacam...Benim merak ettiğim nokta şu makine diyafram ve enstantane ayarı verdikten sonra aynı ayarı flaş için de mi uygulayacaz?
-
daha çok portre çekimlerinde kullanmayı planlıyorum anlık çekimler için kullanmayacam...Benim merak ettiğim nokta şu makine diyafram ve enstantane ayarı verdikten sonra aynı ayarı flaş için de mi uygulayacaz?
Aynı flaşa sahibim. Aynen dediğiniz gibi yaptığınız ayarlara uygun ayarları elle flaş a da yapabiliyorsunuz. Ayrıca makinanın flaşı ile tetiklenerek ikinci bir flaş olarak da (mesela sağdan soldan tavandan yansıma yaptırarak) kullanabilirsiniz. Tek eksiği TTL olmaması bence. O da ihtiyaç meselesi tabi. Ayarları bir kere yapınca zaten aynı ayarlarla çekime devam edilir genelde .. ;)
-
ve bazı pentax makinalarla uyum sağlamıyor bunun içinde aparat almanız gerekeblir almadan önce bir arkadaşdan veya bir mağzadan deneyin derim
-
ve bazı pentax makinalarla uyum sağlamıyor bunun içinde aparat almanız gerekeblir almadan önce bir arkadaşdan veya bir mağzadan deneyin derim
Birde böyle bir problem mi var?Deneme şansım yok malesef k-7 kullanıyorum k7 ile uyum problemi yaşayan var mı acaba?
-
sadece pentax makinalarda böyle bir sorun yapıyor başına gelen varmı bilmiyorum k7 ile kullanan varmı birşey diyemiyeceğim ama yurt dışı sıtelerinde okudum konusunu k5 le yaşayan vardı başka bir k5 kullanıcısının da başına gelmemiş uymuş neyle kaynaklı bir bilgim yok örneğin ama bu senin makinandada başına gelecek anlamına gelmez deneyerek yada k7 kullana bir arkadaşa rica edebilirsin kendi makinasında denemesi için
-
sadece pentax makinalarda böyle bir sorun yapıyor başına gelen varmı bilmiyorum k7 ile kullanan varmı birşey diyemiyeceğim ama yurt dışı sıtelerinde okudum konusunu k5 le yaşayan vardı başka bir k5 kullanıcısının da başına gelmemiş uymuş neyle kaynaklı bir bilgim yok örneğin ama bu senin makinandada başına gelecek anlamına gelmez deneyerek yada k7 kullana bir arkadaşa rica edebilirsin kendi makinasında denemesi için
Bu durumda benim kendi makinamda denemektan başka çarem yok, böyle bir imkanımda olmadığı için alacam ve problem çıkarırsa da yapacak bir şey yok...
-
bak topiğin başında toplu alım yapacağımız firmanın adı adresi iletişim kuracağın kişiler var konu hakkında seni bilgilendirir kargoda yapıyorlar olmadı çalışmasada geri alırlar anlaşırsın
2 ilanlar bölümünde bir kardeşimiz satılığa çıkarmış güvenerek iletişime geçersin anlaşırsınız fiyatıda makül
-
bak topiğin başında toplu alım yapacağımız firmanın adı adresi iletişim kuracağın kişiler var konu hakkında seni bilgilendirir kargoda yapıyorlar olmadı çalışmasada geri alırlar anlaşırsın
2 ilanlar bölümünde bir kardeşimiz satılığa çıkarmış güvenerek iletişime geçersin anlaşırsınız fiyatıda makül
Teşekkürler değerlendirip duruma göre hareket edecem..
-
ali kardeşim temiz kullanır ve tanıdık bir arkadaşımızdır her şekilde anlaşırsınız
-
arkadaşlar ben bu gün arayıp görüştüm 180 TL filan değilmiş 240 lira fiyat verdiler YN 560 2 modeline bu konuya bi açıklık getirebilecek arkadaş varmıdır
-
Selamlar,
ben geçen hafta sitenin adını vererek 180 tl ye satın aldım 1 tane arkadaşıma...ama telefonda inmiyorlar. mağazaya gitmen gerekiyor..
-
hocam taa çorumdan dükkana nasıl geleyim ? :(
-
gürkan kardeşim bana tel numaranı pm at isim soy isim haftaya telefon edeyim görüşeyim satıcı arkadaşlarla yada benim ismimi ver onlara topiği link at veya okan kardeşimle iletişime geç ilgilenebiir zannedersem konu ile ben yinede senin için yurt dışından iletişime geçmeye çalışacağım kendileriyle teşekkürler
-
ercan abi seninde ismini verdim fakat en son 220 lira olur dediler oda iki tane alacağım içinmiş :(
-
O zaman çok üstelemeye gerek yok.. Piyasada 160 tl ye sıfır bulunmaya başladı. Akşam eve geçince linki atayım sana.. İstanbulda birisinde 4-5 tane varmış.
-
linki görelim