Pentax Dışı => Genel Konuşma Forumu => Konuyu başlatan: Baha - 22 Ağustos, 2011, 22:06:43
Başlık: Youtube Klip Paylaşımları
Gönderen: Baha - 22 Ağustos, 2011, 22:06:43
İlk YouTube Klip Paylaşımı :)
Başlık: Ynt: İlk YouTube Klip Paylaşımı Benden :))
Gönderen: HaypurTiryading - 22 Ağustos, 2011, 22:14:03
Buda benden olsun. Blues sevenlere ustasından alıp götüren bir parça. :)
Başlık: Ynt: İlk YouTube Klip Paylaşımı Benden :))
Gönderen: CMLKK³ - 23 Ağustos, 2011, 13:41:53
Denedik gördük eline sağlık Bahattin ;)
Başlık: Ynt: İlk YouTube Klip Paylaşımı Benden :))
Gönderen: Baha - 24 Ağustos, 2011, 08:47:55
Sabah sabah iyi gelebilir. Güne enerjik başlamalı. :))
Başlık: Ynt: İlk YouTube Klip Paylaşımı Benden :))
Gönderen: HaypurTiryading - 24 Ağustos, 2011, 17:52:56
Rammstein bir tutkudur. Shanesi, klipleri, gösterileri, sözleri...
Başlık: Ynt: İlk YouTube Klip Paylaşımı Benden :))
Gönderen: HaypurTiryading - 25 Ağustos, 2011, 23:32:35
Neşemiz daim olsun hep. Gidenlerin arkasından üzülmeyelim. Herşeyimizi karelere dökelim. :)
Başlık: Ynt: İlk YouTube Klip Paylaşımı Benden :))
Gönderen: PENTAX - 25 Ağustos, 2011, 23:37:27
(http://i1088.photobucket.com/albums/i328/ganyan1/clapping.gif)Deniz Seki'nin güzel olduğu zamanlar..(http://i1088.photobucket.com/albums/i328/ganyan1/assassin.gif).Şarkıda iyi.
Başlık: Ynt: İlk YouTube Klip Paylaşımı Benden :))
Gönderen: PENTAX - 30 Ağustos, 2011, 02:01:32
Başlık: Ynt: İlk YouTube Klip Paylaşımı Benden :))
Gönderen: Baha - 06 Eylül, 2011, 06:01:15
Sanırım izlediğim en anlamlı klip. Söz yok, tamamen melodik ve görsel.
Başlık: Ynt: İlk YouTube Klip Paylaşımı Benden :))
Gönderen: Tonguç - 06 Eylül, 2011, 11:06:01
http://www.youtube.com/watch?v=pHyBA7mDZVM
Başlık: Ynt: İlk YouTube Klip Paylaşımı Benden :))
Gönderen: Tonguç - 06 Eylül, 2011, 11:46:58
Başlık: Ynt: İlk YouTube Klip Paylaşımı Benden :))
Gönderen: KaBeş - 15 Kasım, 2011, 23:20:33
Gerçek sanatçılar burada..... müthiş........ 8) http://www.youtube.com/watch?v=LFLrjMvKGPI
Başlık: Ynt: İlk YouTube Klip Paylaşımı Benden :))
Gönderen: PENTAX - 03 Aralık, 2011, 04:31:22
k10d reklamı
Başlık: Ynt: İlk YouTube Klip Paylaşımı Benden :))
Gönderen: Baha - 21 Aralık, 2011, 20:09:30
Başlık: Ynt: İlk YouTube Klip Paylaşımı Benden :))
Gönderen: PENTAX - 21 Aralık, 2011, 23:54:06
Başlık: Ynt: İlk YouTube Klip Paylaşımı Benden :))
Gönderen: kampfar - 23 Aralık, 2011, 20:09:34
Başlık: Ynt: İlk YouTube Klip Paylaşımı Benden :))
Gönderen: PENTAX - 25 Aralık, 2011, 04:46:37
manyak bunlar....
Başlık: Ynt: İlk YouTube Klip Paylaşımı Benden :))
Gönderen: kampfar - 25 Aralık, 2011, 22:16:04
Benimle uçmak ister misin bu gece Yükseklerde olmaktan korkar mısın Topraktan ayrılalım bir süre için Dünya bir yere kaçmaz Biz yüzerken göklerde Gel benimle ol unut bütün dertlerini Rüzgar bizi bekler daha fazla vakit kaybetmeyelim
Başlık: Ynt: İlk YouTube Klip Paylaşımı Benden :))
Gönderen: kampfar - 26 Aralık, 2011, 22:09:57
Bir aşığın nefesiyim bugün Kalbine uzanan bu yolda bensin artık sen vazgeçtim kendimden 8)
Başlık: Ynt: İlk YouTube Klip Paylaşımı Benden :))
Gönderen: kampfar - 28 Aralık, 2011, 01:59:48
Başlık: Ynt: İlk YouTube Klip Paylaşımı Benden :))
Gönderen: PENTAX - 28 Aralık, 2011, 02:01:16
Baha artık değiştirsen bu konunun başlığını :)
Başlık: Ynt: İlk YouTube Klip Paylaşımı Benden :))
Gönderen: kampfar - 28 Aralık, 2011, 02:04:40
Hep ben koyuyorum bu aralar..
Bu arada neden başlık değişecek abi?
Başlık: Ynt: İlk YouTube Klip Paylaşımı Benden :))
Gönderen: PENTAX - 28 Aralık, 2011, 02:07:21
örneğin youtube paylaşım alanı gibi
Başlık: Ynt: İlk YouTube Klip Paylaşımı Benden :))
Gönderen: kampfar - 28 Aralık, 2011, 02:09:53
Anladım, evet daha iyi olur. :)
Başlık: Ynt: İlk YouTube Klip Paylaşımı Benden :))
Gönderen: healtyhead - 28 Aralık, 2011, 16:54:08
Yılbaşına özel :))
Başlık: Ynt: İlk YouTube Klip Paylaşımı Benden :))
Gönderen: ercan69 - 28 Aralık, 2011, 17:00:56
Başlık: Ynt: İlk YouTube Klip Paylaşımı Benden :))
Gönderen: ercan69 - 28 Aralık, 2011, 17:48:03
Başlık: Ynt: İlk YouTube Klip Paylaşımı Benden :))
Gönderen: PENTAX - 30 Aralık, 2011, 02:03:39
Başlık: Ynt: İlk YouTube Klip Paylaşımı Benden :))
Gönderen: kampfar - 05 Ocak, 2012, 00:32:40
Serdar Öztop yeni klip çekmiş :)
Başlık: Ynt: İlk YouTube Klip Paylaşımı Benden :))
Gönderen: ercan69 - 06 Ocak, 2012, 05:48:09
Başlık: Ynt: İlk YouTube Klip Paylaşımı Benden :))
Gönderen: JoRDaN - 07 Ocak, 2012, 00:49:54
İlerde birgün hepimizin başına gelebilir !! :D:D
Başlık: Ynt: İlk YouTube Klip Paylaşımı Benden :))
Gönderen: ercan69 - 15 Ocak, 2012, 18:43:54
Başlık: Ynt: İlk YouTube Klip Paylaşımı Benden :))
Gönderen: ercan69 - 16 Ocak, 2012, 19:59:36
Başlık: Ynt: İlk YouTube Klip Paylaşımı Benden :))
Gönderen: ercan69 - 17 Ocak, 2012, 04:18:46
Başlık: Ynt: İlk YouTube Klip Paylaşımı Benden :))
Gönderen: ercan69 - 17 Ocak, 2012, 04:21:40
Başlık: Ynt: İlk YouTube Klip Paylaşımı Benden :))
Gönderen: ercan69 - 17 Ocak, 2012, 04:26:32
Başlık: Ynt: İlk YouTube Klip Paylaşımı Benden :))
Gönderen: ercan69 - 17 Ocak, 2012, 04:32:57
Başlık: Ynt: İlk YouTube Klip Paylaşımı Benden :))
Gönderen: kampfar - 17 Ocak, 2012, 04:35:23
Başlık: Ynt: İlk YouTube Klip Paylaşımı Benden :))
Gönderen: ercan69 - 17 Ocak, 2012, 04:50:57
Başlık: Ynt: İlk YouTube Klip Paylaşımı Benden :))
Gönderen: ercan69 - 25 Ocak, 2012, 00:28:25
Başlık: Ynt: İlk YouTube Klip Paylaşımı Benden :))
Gönderen: ercan69 - 25 Ocak, 2012, 00:31:45
Başlık: Ynt: İlk YouTube Klip Paylaşımı Benden :))
Gönderen: ercan69 - 25 Ocak, 2012, 00:38:31
Başlık: Ynt: İlk YouTube Klip Paylaşımı Benden :))
Gönderen: ercan69 - 25 Ocak, 2012, 00:42:59
Başlık: Ynt: İlk YouTube Klip Paylaşımı Benden :))
Gönderen: ercan69 - 25 Ocak, 2012, 00:46:20
Başlık: Ynt: İlk YouTube Klip Paylaşımı Benden :))
Gönderen: kampfar - 26 Ocak, 2012, 16:05:10
Başlık: Ynt: İlk YouTube Klip Paylaşımı Benden :))
Gönderen: Baha - 29 Ocak, 2012, 08:33:35
Bu sene Ankara Üniversitesi Bahar Şenlikleri'ne Ogün Şanlısoy'un gelme iktimali var. Tarkan bile olasılıklarda. Hadi bakalım bu sene coşsun Ankara. :)
Başlık: Ynt: İlk YouTube Klip Paylaşımı Benden :))
Gönderen: kampfar - 29 Ocak, 2012, 15:43:49
Bu sene Ankara Üniversitesi Bahar Şenlikleri'ne Ogün Şanlısoy'un gelme iktimali var. Tarkan bile olasılıklarda. Hadi bakalım bu sene coşsun Ankara. :)
Tarkan'ı neyleyim yaşıyor mu o ;D
Başlık: Ynt: İlk YouTube Klip Paylaşımı Benden :))
Gönderen: kampfar - 03 Şubat, 2012, 14:06:56
İsveçli folk metal grubu..
Başlık: Ynt: İlk YouTube Klip Paylaşımı Benden :))
Gönderen: Eagle Fly Free - 03 Şubat, 2012, 15:34:29
Refik
\m/
8)
Başlık: Ynt: İlk YouTube Klip Paylaşımı Benden :))
Gönderen: kampfar - 03 Şubat, 2012, 15:50:33
Helal abi ;D \m/
Buda Türk metal grubu
Başlık: Ynt: İlk YouTube Klip Paylaşımı Benden :))
Gönderen: Eagle Fly Free - 03 Şubat, 2012, 15:51:41
Bunu bilmiom. Dinleyelim.
Edit:Sertmiş :D
Başlık: Ynt: İlk YouTube Klip Paylaşımı Benden :))
Gönderen: ercan69 - 08 Şubat, 2012, 23:51:55
Başlık: Ynt: İlk YouTube Klip Paylaşımı Benden :))
Gönderen: Eagle Fly Free - 09 Şubat, 2012, 00:20:42
bu youtube dan embed nasıl yapılıyo :)
Başlık: Ynt: İlk YouTube Klip Paylaşımı Benden :))
Gönderen: Eagle Fly Free - 09 Şubat, 2012, 00:24:00
Başlık: Ynt: İlk YouTube Klip Paylaşımı Benden :))
Gönderen: ondert - 09 Şubat, 2012, 04:09:22
Koray abi aynı kafadayız. Joan Jett ve KISS, en sevdiklerim. :) :)
Dönüp bakıyorum, dinlediklerim hep 30-40 sene önceden kalma en az annem babam yaşındakilerin söyledikleri. Geçen ders çalışırken açtım arkadaşımın yanında, anında bana döndü ve "kapat oğlum şunu kendimi yaşlı hissettim." dedi.
Başlık: Ynt: İlk YouTube Klip Paylaşımı Benden :))
Gönderen: Eagle Fly Free - 09 Şubat, 2012, 08:50:39
Koray abi aynı kafadayız. Joan Jett ve KISS, en sevdiklerim. :) :)
Dönüp bakıyorum, dinlediklerim hep 30-40 sene önceden kalma en az annem babam yaşındakilerin söyledikleri. Geçen ders çalışırken açtım arkadaşımın yanında, anında bana döndü ve "kapat oğlum şunu kendimi yaşlı hissettim." dedi.
Bana da ne varsa eskilerde varmış gibi geliyor Önder. Biraz geç doğmuşum sanki :D
Başlık: Ynt: İlk YouTube Klip Paylaşımı Benden :))
Gönderen: Baha - 14 Şubat, 2012, 22:16:43
Ne yalan söyleyeyim. Bende başlığı kısa film çalışmalarınız falan sanmıştım :D
Siteye eklediğim YouTube kodunu test ediyordum açıkçası. :D Uzadı gitti konu, hatta bak benden de bir şarkı gelsin. :P
Bir gün Glastonbury'e gideceğim..!
Başlık: Ynt: İlk YouTube Klip Paylaşımı Benden :))
Gönderen: soneryen - 19 Mayıs, 2012, 08:19:29
Birde pentax K-5 ile kısa film projjeleri başlığı açmak lazım. Mutlaka kısa film çekenler vardır. Ben bir arkadaşa manuel lens satmıştım. Fotoğraf çekmeyi hiç bilmiyordu. Onunda işi kısa film çekmekmiş. Sürekli film çekecekmiş. Genelde 50mm 1.4 gibi manuel lenslerle kısa film çekiyorlar. Açık diyaframda zemini falan eziyorlar.
Başlık: Ynt: İlk YouTube Klip Paylaşımı Benden :))
Gönderen: Baha - 19 Mayıs, 2012, 14:30:53
Birde pentax K-5 ile kısa film projjeleri başlığı açmak lazım. Mutlaka kısa film çekenler vardır. Ben bir arkadaşa manuel lens satmıştım. Fotoğraf çekmeyi hiç bilmiyordu. Onunda işi kısa film çekmekmiş. Sürekli film çekecekmiş. Genelde 50mm 1.4 gibi manuel lenslerle kısa film çekiyorlar. Açık diyaframda zemini falan eziyorlar.
Sanırım doğru başlıkta konuşmuyoruz ama belirtiyim; server'imize upload olanağı bile sunabilirim kısametraj filmler için.
Yeterki bir istek bir arzu görüyüm. :) Site kaynaklarının son damlasına kadar herşey bizim. :)
Başlık: Ynt: İlk YouTube Klip Paylaşımı Benden :))
Gönderen: soneryen - 19 Mayıs, 2012, 17:05:04
Ya şimdi gidip bunun için başlık mı açayım. Yeri gelmiş istişare ettik. Başlık açıp devamı olsun diye değil.
Başlık: Ynt: İlk YouTube Klip Paylaşımı Benden :))
Gönderen: kampfar - 19 Mayıs, 2012, 18:39:15
Bir metalci olarak ilk defa bu tarz bir parça beğendim :P
Başlık: Ynt: İlk YouTube Klip Paylaşımı Benden :))
Gönderen: Baha - 15 Temmuz, 2012, 11:02:51
Tiesto pek sevmem ama adam iyi yapmış bu şarkıyı ya. Akustiği (orjinali) çokta hoşuma gitmiyor. :)
Başlık: Ynt: İlk YouTube Klip Paylaşımı Benden :))
Gönderen: nordlys - 06 Ağustos, 2012, 23:05:44
Cok sevdigim kult bir filmden...Factotum....yazarini bilen bilir. C. Bukowsky
Sarsabilir :)))))))))) Sozleri itibariyle Sarkidan ziyade o filmin bitis sahnesinden bir bolum...Sozler berbat :)
If you are going to try it, go all the way. - Factotum (http://www.youtube.com/watch?v=DX6JdynMW-M#)
Soyle der ki;
"If you're going to try, go all the way. Otherwise don't even start. This could mean losing girlfriends, wives, relatives, jobs. And maybe your mind. It could mean not eating for three or four days. It could mean freezing on a park bench. It could mean jail. It could mean derision. It could mean mockery, isolation. Isolation is the gift. All the others are a test of your endurance. Of how much you really want to do it. And you'll do it, despite rejection in the worst odds. And it will be better than anything else you can imagine. If you're going to try, go all the way. There is no other feeling like that. You will be alone with the gods. And the nights will flame with fire. You will ride life straight to perfect laughter. It's the only good fight there is. "
Başlık: Ynt: İlk YouTube Klip Paylaşımı Benden :))
Gönderen: Baha - 09 Ağustos, 2012, 10:35:15
Cok sevdigim kult bir filmden...Factotum....yazarini bilen bilir. C. Bukowsky
Sarsabilir :)))))))))) Sozleri itibariyle Sarkidan ziyade o filmin bitis sahnesinden bir bolum...Sozler berbat :)
If you are going to try it, go all the way. - Factotum (http://www.youtube.com/watch?v=DX6JdynMW-M#)
Soyle der ki;
"If you're going to try, go all the way. Otherwise don't even start. This could mean losing girlfriends, wives, relatives, jobs. And maybe your mind. It could mean not eating for three or four days. It could mean freezing on a park bench. It could mean jail. It could mean derision. It could mean mockery, isolation. Isolation is the gift. All the others are a test of your endurance. Of how much you really want to do it. And you'll do it, despite rejection in the worst odds. And it will be better than anything else you can imagine. If you're going to try, go all the way. There is no other feeling like that. You will be alone with the gods. And the nights will flame with fire. You will ride life straight to perfect laughter. It's the only good fight there is. "
Abi sen bana bir mail atmıştın da unuttum ben onu ya. :))
Başlık: Ynt: İlk YouTube Klip Paylaşımı Benden :))
Gönderen: nordlys - 09 Ağustos, 2012, 22:50:10
bahacim!
Jordi saval demissin beni benden aldin. bende neredeyse onun butun calismalari var, Marin Marais gibi bir ustadin devami, bu dunyaya onun yansimasidir o
helal! Jordi Saval`i begeniyorsan, daha soylesecegiz ;-)
Başlık: Ynt: İlk YouTube Klip Paylaşımı Benden :))
Gönderen: Baha - 31 Ağustos, 2012, 13:27:49
Foster The People - Pumped Up Kicks (http://www.youtube.com/watch?v=SDTZ7iX4vTQ#ws)
Başlık: Ynt: İlk YouTube Klip Paylaşımı Benden :))
Gönderen: ercan69 - 15 Eylül, 2012, 00:08:53
Strib Nicht Vor Mir by Rammstein (w/ English/ German Subtitles) (http://www.youtube.com/watch?v=xQP7Kf0PE2Y#)
Başlık: Ynt: İlk YouTube Klip Paylaşımı Benden :))
Gönderen: PENTAX - 15 Eylül, 2012, 00:20:49
Bu konunun başlığıda düzenleme istiyor :)
Başlık: Ynt:YouTube Klip Paylaşımı Benden :))
Gönderen: JoRDaN - 15 Eylül, 2012, 11:08:50
"ercan69" koyduğu klipteki "Alaminüt fotoğraf makinesi" bende halen çalışır durumdadır. Bazı üyeler beni ziyaret ettiğinde incelemişlerdi. http://www.pentaxturk.com/forum/index.php/topic,278.msg18479.html#msg18479 (http://www.pentaxturk.com/forum/index.php/topic,278.msg18479.html#msg18479) http://www.pentaxturk.com/forum/index.php/topic,1647.0.html (http://www.pentaxturk.com/forum/index.php/topic,1647.0.html)
tesekkur ederim vedip bey abi zaten en cok hayal ettigim bir ic anadolu bulusmagi gerceklestirecegim insallah olur ve sonrasi sizi ziyaret etmek mutluluk verir
toprağın bol olsun sadri baba kartallar yüksek uçar filmi çünki avını yüsekden iyi seçer en sevdiğim sözü dizide uhulet ve suhuletle hallederiz gülüm ah toğrağın bol olsun
Matrix filminin üçüncüsünde Neo ile ihtiyar arasında makine dairesinde geçen bir konuşma vardı. "makineler mi bize hükmediyor, yoksa biz mi makinelere hükmediyoruz?" günümüzü çok iyi anlatan bir soru.
Aslen babası Mardin'li Süryani olan Lübnanlı "Feyruz"un o kadar meşhur olacağını bilemezdik. Yurdumuzun mozaik olduğunu ama mozaik kültürüne sahip olamadık. https://www.youtube.com/watch?v=cd5yO_MlmzE