eski objektiflerde mi böyle bir şey var yenilerde varmı ?
eski objektiflerde mi böyle bir şey var yenilerde varmı ?
Ben size şunu söyleyebilirim.
Yediğimiz, içtiğimiz dahil her şeyde katkı maddesi var.
Ayda yılda bir kullandığımız lensten aldığımız radyasyonun bin katını cebimizde ki telefon fazlası ile veriyor.
Takılmamak lazım.
elinde radyasyon sebebi ile lens satmak isteyen varsa bende sıraya girdim :)
O listede, benim Meyer Trioplan 100mm f2.8'de var... diğerlerini bilmiyorum ama trioplan 100mm zevk alarak kullandığım bir lens... münasip bir fiyata bir yerlerde rastlarsanız radyasyon felan dinlemeyin alın... ;D
Sadi abi Meyer baya bir meth ediyorlar forumlarda. "Mey(ğ)er" ne lensmiş arkadaş, baya kütür kütür bir lens anladığım kadarıyla :))