Pentax Türkiye Topluluğu

Pentax Dışı => Genel Konuşma Forumu => Konuyu başlatan: jetranger - 12 Şubat, 2013, 19:04:28

Başlık: Türkiye'de Pentax Satışı..
Gönderen: jetranger - 12 Şubat, 2013, 19:04:28
Arkadaşlar Türkiye'de Pentax K5 II s satışı var mı?  Varsa nerede?  O kadar fotoğraf malzemesi satış sitesi dolaştım bir tane Pentax veya Pentax uymlu lens satan bir yer bulamadım.  Listelerinde olanlar da sorduğumda stokta yok gelecek diyorlar..

Eğer Pentax Türkiye'de bu kadar problemliyse işimiz çok zor görünüyor..  :(   
Başlık: Ynt: Türkiye'de Pentax Satışı..
Gönderen: MC145 - 12 Şubat, 2013, 21:20:41
http://fotografdunyasi.com.tr/category/objektifler/flt/808-pentax-uyumlu (http://fotografdunyasi.com.tr/category/objektifler/flt/808-pentax-uyumlu)

http://arasfoto.com/kategori.asp?m=35&k=17 (http://arasfoto.com/kategori.asp?m=35&k=17)

Başlık: Ynt: Türkiye'de Pentax Satışı..
Gönderen: KaBeş - 12 Şubat, 2013, 23:17:59
Arkadaşlar Türkiye'de Pentax K5 II s satışı var mı?  Varsa nerede?  O kadar fotoğraf malzemesi satış sitesi dolaştım bir tane Pentax veya Pentax uymlu lens satan bir yer bulamadım.  Listelerinde olanlar da sorduğumda stokta yok gelecek diyorlar..

Eğer Pentax Türkiye'de bu kadar problemliyse işimiz çok zor görünüyor..  :(   


Cihangir bey resmi olarak tr ye gelmedi biliyorum. 
http://www.pentax.com.tr/tr/dijital-slr.html (http://www.pentax.com.tr/tr/dijital-slr.html)

Bu arada izmir buluşmalarında sizi de görmek isterim kendi adıma en azından.
Başlık: Ynt: Türkiye'de Pentax Satışı..
Gönderen: Baha - 12 Şubat, 2013, 23:33:13
K-5 IIs ve K-5 II'yi özellikle takipteyim. Kısa süre içinde satışa sunulması bekleniliyor.

Açıkçası bekle bekle bende çok hoşnut değilim. Sürüm olmayınca, canlılık olmayınca üzülüyor insan. Bazı şeyler kısır döngü gibi...

K-5 II / IIs gövdelerini şu sıra soran çok. Kesinleşen her bilgide duyuru geçeceğim.
Başlık: Ynt: Türkiye'de Pentax Satışı..
Gönderen: zaimoglu - 13 Şubat, 2013, 00:42:17

Merhaba Serkan Bey,

Yeni ürünler ve aksesuarlar ile ilgili çalışmalar grup şirketlerimizden Nar Teknoloji (Pentax Türkiye Distribütörü) tarafından yürütülmektedir. Şuan için sizlere net bir tarih verememekteyiz. Yeni ürünler, aksesuarlar ve Pentax ile ilgili tüm gelişmeler ve bilgilendirmeleri pentax.com.tr ve pentaxshop.com.tr de siz değerli pentax dostlarımızla paylaşacağız.

Saygılarımla.

Emre Ayvaz

PentaxShop

K5ii nin stoklarina ne zaman girecegine dair attigim maile bugun gelen cevap.
GT-I9100 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi

Başlık: Ynt: Türkiye'de Pentax Satışı..
Gönderen: jetranger - 13 Şubat, 2013, 17:50:51
Cihangir bey resmi olarak tr ye gelmedi biliyorum. 
http://www.pentax.com.tr/tr/dijital-slr.html (http://www.pentax.com.tr/tr/dijital-slr.html)

Bu arada izmir buluşmalarında sizi de görmek isterim kendi adıma en azından.

Gelmeye çalışacağım. Çok teşekkür ederim... :)
Başlık: Ynt: Türkiye'de Pentax Satışı..
Gönderen: jetranger - 13 Şubat, 2013, 17:52:52
http://fotografdunyasi.com.tr/category/objektifler/flt/808-pentax-uyumlu (http://fotografdunyasi.com.tr/category/objektifler/flt/808-pentax-uyumlu)

http://arasfoto.com/kategori.asp?m=35&k=17 (http://arasfoto.com/kategori.asp?m=35&k=17)


Evet aradığım lens Fotoğraf Dünyası sitesinde görünüyor. Siteyle temas kuracağım. Yardımlarınız için çok teşekkür ederim. Esen kalın..
Başlık: Ynt: Türkiye'de Pentax Satışı..
Gönderen: MC145 - 13 Şubat, 2013, 21:52:52
Evet aradığım lens Fotoğraf Dünyası sitesinde görünüyor. Siteyle temas kuracağım. Yardımlarınız için çok teşekkür ederim. Esen kalın..

Ne demişler :

Soran dağlar aşmış, sormayan düzde şaşmış.
Başlık: Ynt: Türkiye'de Pentax Satışı..
Gönderen: VefaVafi - 01 Mart, 2013, 00:18:53
Bugün Nar'ı aradım, K-5 ii modelini iki haftaya kadar getirebileceklerini söylediler. Ben makineyi sadece gövde olarak almayı düşünüyorum ve yanına da ayrıca bir lens eklemeyi. Sebebi kit lenslere olan güvensizliğim. Ekseriyetle sokak fotoğrafçılığı denilen tarzda fotograflar çekmeyi istiyorum ve de seviyorum. Sabit odaklı lens almak gibi bir düşüncem var acaba sizler lens olarak ne tavsiye edersiniz?

Bu arada herkese selamlar, aranıza biraz önce katıldım. Daha önce Pentax'ın sadece adını duymuş biri olarak Canon 70d veya 7D Mark ii almayı düşünürken, kendimi son iki gündür bir Pentax sevdası içinde buluverdim. Teferruatlı bir tanışma yazısı yazacağım müsait zamanımda ama zamanım kısıtlı maalesef şu an. Lütfen kusuruma bakmayın. Öyle bir haldeyim ki gözlerim yastığı, yastık yorganı, yorgan beni ben ise uykuyu arıyorum.

Saygılarımla.
Başlık: Ynt: Türkiye'de Pentax Satışı..
Gönderen: Baha - 01 Mart, 2013, 00:46:38
Bugün Nar'ı aradım, K-5 ii modelini iki haftaya kadar getirebileceklerini söylediler. Ben makineyi sadece gövde olarak almayı düşünüyorum ve yanına da ayrıca bir lens eklemeyi. Sebebi kit lenslere olan güvensizliğim. Ekseriyetle sokak fotoğrafçılığı denilen tarzda fotograflar çekmeyi istiyorum ve de seviyorum. Sabit odaklı lens almak gibi bir düşüncem var acaba sizler lens olarak ne tavsiye edersiniz?

Bu arada herkese selamlar, aranıza biraz önce katıldım. Daha önce Pentax'ın sadece adını duymuş biri olarak Canon 70d veya 7D Mark ii almayı düşünürken, kendimi son iki gündür bir Pentax sevdası içinde buluverdim. Teferruatlı bir tanışma yazısı yazacağım müsait zamanımda ama zamanım kısıtlı maalesef şu an. Lütfen kusuruma bakmayın. Öyle bir haldeyim ki gözlerim yastığı, yastık yorganı, yorgan beni ben ise uykuyu arıyorum.

Saygılarımla.


Hoşgeldiniz aramıza. :)

18-135mm yada 50-135mm düşünmez misiniz? Sabit odak kalite tabiki ama zor olmaz mı?

Ayrıca K-5 II iyi bir seçim olmuş. :) Hayırlı olsun şimdiden.
Başlık: Ynt: Türkiye'de Pentax Satışı..
Gönderen: VefaVafi - 01 Mart, 2013, 18:57:27

Hoşgeldiniz aramıza. :)

18-135mm yada 50-135mm düşünmez misiniz? Sabit odak kalite tabiki ama zor olmaz mı?

Ayrıca K-5 II iyi bir seçim olmuş. :) Hayırlı olsun şimdiden.

Teşekkürler hoşbulduk.  :)

Aslında lenslerden çok da anladığım söylenemez, detaylı bir tanışma yazısı yazabilirsem anlatacağım zaten. Daha 3-4 gündür Pentax makine ve lenlerini incelediğim için aslında çok da bilmiyorum Pentax lenslerini. Özellikle de kısaltmaları. SMC, DA, DA L, D FA, FA J, FA, F gibi kısaltmaların anlatıldığı bir konu var mı henüz bilmiyorum ama yoksa mutlaka olmalı. Bu arada yok mu başka lens tavsiyesi?
Başlık: Ynt: Türkiye'de Pentax Satışı..
Gönderen: vedib - 02 Mart, 2013, 09:39:01
   "VefaVafi" foruma hoşgeldiniz. Objektiflerle ilgili kısaltmaların ne anlama geldiğini özellikle objektif tanıtım yazılarımda harflarin yanına açılımlarını ve Türkçe anlatımlarını yazmaya gayret ediyorum. Çoğu terim Türkçeleştiğinden bazen dikkatimden kaçmış olabilir. Siteyi gezerseniz bu kısaltmalarla ilgili konulara raslarsınız. Bazı likleri aşağıya yazıyorum
                                 http://www.pentaxturk.com/forum/index.php/topic,2208.0.html (http://www.pentaxturk.com/forum/index.php/topic,2208.0.html)
                                 http://www.pentaxturk.com/forum/index.php/topic,97.msg493.html#msg493 (http://www.pentaxturk.com/forum/index.php/topic,97.msg493.html#msg493)
                                 http://www.letsgodigital.org/tr/26195/dijital-fotografcilik-terimleri/ (http://www.letsgodigital.org/tr/26195/dijital-fotografcilik-terimleri/)
                                 
Başlık: Ynt: Türkiye'de Pentax Satışı..
Gönderen: bulvarsel - 12 Mart, 2013, 13:04:00
q modelini almak istiyorum yetkili satıcı 3 haftadır var yok sizi arayacağız..bir çok boş lafla oyalıyor beni.. yazık satmak istemiyorlar..illa ellerinde ki modeli  alacaksın.başkasına geçit yok..
Başlık: Ynt: Türkiye'de Pentax Satışı..
Gönderen: Baha - 12 Mart, 2013, 15:33:27
q modelini almak istiyorum yetkili satıcı 3 haftadır var yok sizi arayacağız..bir çok boş lafla oyalıyor beni.. yazık satmak istemiyorlar..illa ellerinde ki modeli  alacaksın.başkasına geçit yok..

Öncelikle merhabalar.

Esnaf kanunu bu, elimizde ki en iyisi. Bunu yadırgamamak gerek. Bana bile zamanında K200D istediğimde K-x teklifi sundular. "K-x yeni çıktı" sanki bilmiyoruz. :D Bana CCD lazım ki K200D diye nokta atışı model istiyorum. Keza sizde bir nedenle özellikle Q istiyorsunuzdur.

Yetkili satıcı ve muhatap olduğunuz ismi bana e-posta atabilirseniz memnun olurum. Şuan da gerekli bilgileri edinmek adına üst düzey yetkili isme bu konu adresini gönderdim, Q ile ilgili de bilgi talep ettim.

En geç perşembe günü 1. ağızdan bilgileri alır, burada paylaşacağım.

İyi günler.
Başlık: Ynt: Türkiye'de Pentax Satışı..
Gönderen: VefaMetin - 12 Mart, 2013, 15:42:54
   "VefaVafi" foruma hoşgeldiniz. Objektiflerle ilgili kısaltmaların ne anlama geldiğini özellikle objektif tanıtım yazılarımda harflarin yanına açılımlarını ve Türkçe anlatımlarını yazmaya gayret ediyorum. Çoğu terim Türkçeleştiğinden bazen dikkatimden kaçmış olabilir. Siteyi gezerseniz bu kısaltmalarla ilgili konulara raslarsınız. Bazı likleri aşağıya yazıyorum
                                 http://www.pentaxturk.com/forum/index.php/topic,2208.0.html (http://www.pentaxturk.com/forum/index.php/topic,2208.0.html)
                                 http://www.pentaxturk.com/forum/index.php/topic,97.msg493.html#msg493 (http://www.pentaxturk.com/forum/index.php/topic,97.msg493.html#msg493)
                                 http://www.letsgodigital.org/tr/26195/dijital-fotografcilik-terimleri/ (http://www.letsgodigital.org/tr/26195/dijital-fotografcilik-terimleri/)
                                 

Teşekkürler Üstadım hoşbulduk. :) Öncelikle kusura bakmayın, biraz önce gördüm mesajınızı. Verdiğiniz linkleri de incelemeye başladım, teşekkür ederim ilginize. Saygılarımla.
Başlık: Ynt: Türkiye'de Pentax Satışı..
Gönderen: VefaMetin - 12 Mart, 2013, 15:49:13
q modelini almak istiyorum yetkili satıcı 3 haftadır var yok sizi arayacağız..bir çok boş lafla oyalıyor beni.. yazık satmak istemiyorlar..illa ellerinde ki modeli  alacaksın.başkasına geçit yok..
Öncelikle merhabalar.

Esnaf kanunu bu, elimizde ki en iyisi. Bunu yadırgamamak gerek. Bana bile zamanında K200D istediğimde K-x teklifi sundular. "K-x yeni çıktı" sanki bilmiyoruz. :D Bana CCD lazım ki K200D diye nokta atışı model istiyorum. Keza sizde bir nedenle özellikle Q istiyorsunuzdur.

Yetkili satıcı ve muhatap olduğunuz ismi bana e-posta atabilirseniz memnun olurum. Şuan da gerekli bilgileri edinmek adına üst düzey yetkili isme bu konu adresini gönderdim, Q ile ilgili de bilgi talep ettim.

En geç perşembe günü 1. ağızdan bilgileri alır, burada paylaşacağım.

İyi günler.

Q10 gelirse (pembeli-morlu) bir arkadaşım da alacak büyük ihtimalle .
Başlık: Ynt: Türkiye'de Pentax Satışı..
Gönderen: Baha - 12 Mart, 2013, 16:29:08
Gerekli bilgileri edindim bile.

Beyaz ve siyah modelleri şuan stokta.
Başlık: Ynt: Türkiye'de Pentax Satışı..
Gönderen: thkbr - 25 Mart, 2013, 19:54:40
pentaxshop.com.tr sitesi bugün itibariyle bayağı atak gerçekleştirmiş bulunmakta ve k-5ii ve k-5iis i stoklarında göstermekte ayrıca lens satışı da başlamış görünüyor. :)  pentax adına Türkiye'de güzel şeyler olduğunun somut emareleri sanıyorum bunlar. yalnız fiyatlar bu kadar yüksek olmamalıydı bence k-5 body fiyatı bile kit lensli fiyatından yüksek heyecandan olsa gerek diyorum :D
Başlık: Ynt: Türkiye'de Pentax Satışı..
Gönderen: Gözlerini Tüküren Adam - 25 Mart, 2013, 20:33:13
sarı k30 a bakın. :) çok hoş.
Başlık: Ynt: Türkiye'de Pentax Satışı..
Gönderen: VefaMetin - 25 Mart, 2013, 20:59:30
Fiyatlar nasıl sizce?
Başlık: Ynt: Türkiye'de Pentax Satışı..
Gönderen: Baha - 25 Mart, 2013, 21:38:12
Daha da atağa geçilecek. :) Havadisler havadisler.. :)
Başlık: Ynt: Türkiye'de Pentax Satışı..
Gönderen: VefaMetin - 26 Mart, 2013, 22:05:55
Fiyatlar nasıl sizce?

Hiçkimse fiyatlar hakkında yorum yapmıyor, galiba herkes ürünlerin Türkiye’ye geldiğine sevinmekle meşgul. :)

O halde ben kendi yorumumu yapayım, bence fiyatlar aşırı derecede pahalı. K-5 ii Body fiyatından misallendirelim; internette ufak çaplı bir araştırma yaptım ve gördüm ki; bu makinenin üç aşağı beş yukarı fiyatı Amerika’da 1000$ = 1850TL, Avrupa’da 850€ = 2000TL, İngiltere’de 750£ = 2100TL civarında. Ben ise Ebay’den 928$ (body) + 30$ (kargo ücreti) + 400TL (%20 vergi+Ardiye) = 2100TL’ye aldım. Evet, bu fiyatlar firmaların Pentax’tan makine alıp daha sonra üzerine kâr koyarak sattığı son tüketici fiyatları. Türkiye’de ise bu makinenin fiyatı 3.299,00TL (ÜçBinİkiYüzDoksanDokuzTürkLirası).

Avrupa ve Amerika fiyatlarının en fazlası İngiltere’de.  İngiltere fiyatını alıp, üzerine %20 vergi koyduğumuz zaman fiyat 2500TL oluyor. Türkiye fiyatıyla arasında 800TL var.  O nedenle kimse Türkiye’de vergiler yüksek mazeretine sığınmasın, vergiyle alakası yok bu fiyat farkının. Acaba ürüne garanti veriyoruz diye mi o fark desem değil, o garantiyi diğer ülkelerdeki firmalar da veriyorlar. Peki bu fiyat farkı nerden geliyor? Aramızda bir bilen ve/veya Pentax firmasının Türkiye distribütörü Nar Teknoloji Yatırım A.Ş. yetkileri varsa buradan rica ediyorum kendilerinden, bana aradaki 800TL farkı açıklayabilirler mi Allah aşkına?

Tamam, Pentax ürünleri Türkiye’ye gelsin, ürün çeşiti bol olsun, getiren firma da elbette yaptığı iş karşılığı kârını etsin ama bu kadar kâr da Hakk’tan reva mı? Şahsen Pentax Türkiye’de fiyatlar bu şekilde olduğu sürece alacağım tüm ürünleri yurtdışından getireceğim. Bu yazıyı yazma amacım Pentax Türkiye distribütörünün fiyat politikasını eleştirmektir. Bu konuda herkes farklı düşünebilir, ben de bu şekilde düşünüyorum. Rakamlar da ortada. Başka da sözüm yok.

Saygılarımla.

Başlık: Ynt: Türkiye'de Pentax Satışı..
Gönderen: metinerdemistanbul - 26 Mart, 2013, 23:02:49
Bence Pentax adına ülkemizde güzel gelişmeler fiyatları bence abd veya avrupaya göre kıyaslamak mantıksız çünkü bizde kdv%18 ötv'de %25 sanırım bence Pentax satışlarını artırmak istiyorsa vatanbilgisayar,darty,teknosa,bimex v.s magazalara girmeli diye düşünüyorum vatan hariç diğerlerinde satılmıyor.
Başlık: Ynt: Türkiye'de Pentax Satışı..
Gönderen: KaBeş - 26 Mart, 2013, 23:35:33
Bence Pentax adına ülkemizde güzel gelişmeler fiyatları bence abd veya avrupaya göre kıyaslamak mantıksız çünkü bizde kdv%18 ötv'de %25 sanırım bence Pentax satışlarını artırmak istiyorsa vatanbilgisayar,darty,teknosa,bimex v.s magazalara girmeli diye düşünüyorum vatan hariç diğerlerinde satılmıyor.

Bir ara teknosada kr vardı.  An itibari ile var mı bilmiyorum.
Başlık: Ynt: Türkiye'de Pentax Satışı..
Gönderen: Nachhall - 27 Mart, 2013, 15:30:35
HBde kr 1300 k-5 2500 lira.
Başlık: Ynt: Türkiye'de Pentax Satışı..
Gönderen: healtyhead - 27 Mart, 2013, 15:31:58
Vatan'da hala var :)

https://www.vatanbilgisayar.com/Dijital%20Kamera/pentax-k-r-k-r-124mp-prime-ii-hdvideo-30-lcd-16000-iso100-25600-li-ionaa-sr-18-55mm-bl/productdetails.aspx?I_ID=56485 (https://www.vatanbilgisayar.com/Dijital%20Kamera/pentax-k-r-k-r-124mp-prime-ii-hdvideo-30-lcd-16000-iso100-25600-li-ionaa-sr-18-55mm-bl/productdetails.aspx?I_ID=56485)
Başlık: Ynt: Türkiye'de Pentax Satışı..
Gönderen: Gözlerini Tüküren Adam - 27 Mart, 2013, 16:02:53
stok yok ama serdinç
Başlık: Ynt: Türkiye'de Pentax Satışı..
Gönderen: healtyhead - 27 Mart, 2013, 16:06:12
stok yok ama serdinç

Çok özür diliyorm, ben görmedim orayı. Sadece fiyata odaklandığım için atladım :)
Başlık: Ynt: Türkiye'de Pentax Satışı..
Gönderen: Gözlerini Tüküren Adam - 27 Mart, 2013, 16:11:38
olur böyle şeyler. bende de oluyor :)
Başlık: Ynt: Türkiye'de Pentax Satışı..
Gönderen: aierturk - 01 Eylül, 2013, 00:46:41
Pentax fotoğraf makinalarının ve bunlara ilişkin hertürlü malzemenin (objektif, uygun ebadlarda filtre çeşitleri, orijinal batarya, flash vs vs) bulunamıyor olması konusunda ithalatçı firmanın (NAR TEKNOLOJİ YATIRIM A.Ş)acilen birşeyler yapması lazım. Tabii sorunlar bundan ibaret değil. Ciddi bir bakım onarım hizmeti veren yer/ yerler de olması gerekir.Ne yazıkki bunların hiç biri sağlıklı bir şekilde yok.

Umarım bu sıkıntılar ile ilgili olarak NAR TEKNOLOJİ YATIRIM A.Ş' den biz Pentax kullananları tatmin edebilecek müjdeli bir haberi EN KISA ZAMANDA
alırız.
Türkiyede Pentax' ın  Canon gibi Nikon gibi hatta Sony gibi makinakarın arkasında kalmaması lazım. İnanıyorumki Pentax ve bizler  bu duruma laik değil.