Pentax Türkiye Topluluğu
Fotoğrafçı Pazarı => Alış-Veriş Arşivi => Tamamlanan Alışverişler => Konuyu başlatan: İhtiyar - 27 Mart, 2013, 18:31:42
-
arkadaşlar amerikadan 1 ay kadar önce getirttiğim pentax k-01 makinemi satıyorum. nedeni de nisanın 10 unda bi akrabam amerikadan geleceği için onunla yeniden makine getirteceğim. bu nedenle finansman kaynağı gerekiyor. body fiyatıdır 250 civarı foto anca çekilmiştir sıfır ayarında makinedir türkçe menüdür. fiyatı 800 tl dir. full kutuludur. 40mm xs lensle almak isterseniz fiyat 1000 tl dir
-
40mm XS'yi tek olarak satar mısınız? Satarsanız fiyat nedir?
-
İhtiyar bey fiyatı iyimiş K01 i alıp iki makina sahibi olmak istiyorum. :)
-
İhtiyar bey fiyatı iyimiş K01 i alıp iki makina sahibi olmak istiyorum. :)
Tabi makinenin güzelliğine dayanamadın demiiiii. :)
-
Tabi makinenin güzelliğine dayanamadın demiiiii. :)
Makina tadından yenmeyecek bişey Ehtiyar bey :)
-
Bencede fiyat cok cok iyi
Sent from my iPhone using Tapatalk 2
-
sadece body nakit 700 tl olmuştur. 2-3 gün zaman var yoksa kullanmaya devam
-
ilanı kilitlenebilir makine satılmıştır. teşekkürler