Pentax Türkiye Topluluğu

Pentax Fotoğraf Makineleri => Pentax DSLR Fotoğraf Makinaları => Konuyu başlatan: veyselkrkt - 15 Mayıs, 2013, 00:26:36

Başlık: ilk kez dslr alacagim,2 model arasinda kaldim.Onerilerinizi bekliyorum.
Gönderen: veyselkrkt - 15 Mayıs, 2013, 00:26:36
3929 shutter da 1senelik

Pentax K-r Body
18-55 Pentax Kit Lens
50-200 Pentax SMC DA Lens
50 mm M 1,7 Lens
Uzaktan Kumanda
Hoya Hd Filter
8 gb transcend clas 10 Hafıza Kartı
Şarj Aleti
Batarya
Taşıma çantası
Herhangi bir çizik bozuk yoktur.

Set olarak verilecek. ayrı satış ve takas yoktur.

Bolu-Düzce İlerinden Elden teslim edebilirim.

Sahibinden.com ilanı 1250tl istiyor bu sete.


Yoksa;
 Canon Eos 1100D 18-55mm DC + EF 75-300MM F/4-5.6 III Objektif 12MP 2.7" DSLR Dijital Fotoğraf Makinesi ( Canon Orjinal Sırt Çantası HEDİYE )


 http://www.hepsiburada.com/liste/canon-eos-1100d-18-55mm-dc-ef-75-300mm-f4-56-iii-objektif-12mp-27-dslr-dijital-fotograf-makinesi-canon-orjinal-sirt-cantasi-hediye-/productDetails.aspx?productId=ft130197&categoryId=1100301



ben pentax k-r ve setini sevdim ancak 2.el  simdi size soruyorum.sıfır canon 1100d seti mi?
Yoksa 2.el pentax k-r seti mi?
Cevaplariniz icin simdiden tesekkurler.



Başlık: Ynt: ilk kez dslr alacagim,2 model arasinda kaldim.Onerilerinizi bekliyorum.
Gönderen: Baha - 15 Mayıs, 2013, 00:30:49
Tabi ki K-r derim. :)
Başlık: Ynt: ilk kez dslr alacagim,2 model arasinda kaldim.Onerilerinizi bekliyorum.
Gönderen: veyselkrkt - 15 Mayıs, 2013, 00:33:47
Teşekkürler yorum icin.Almaya niyetlendim bakalim .param tamamlaninca alacam k-r setini.
Başlık: Ynt: ilk kez dslr alacagim,2 model arasinda kaldim.Onerilerinizi bekliyorum.
Gönderen: sadi - 15 Mayıs, 2013, 00:37:05
K-r ciddi makinadır... Kardeşimde olduğu için biliyorum... Özellikle İSO performansı konusunda  benim diyen bir çok makinanın tozunu attırır... Çok baba makinadır... Diğer makina ise ''giriş seviyesine giriş'' makinasıdır... Hiiiiç bulaşmayın derim ben...
Başlık: Ynt: ilk kez dslr alacagim,2 model arasinda kaldim.Onerilerinizi bekliyorum.
Gönderen: veyselkrkt - 15 Mayıs, 2013, 01:03:42
Peki k-r setindeki lensler nasil?
Başlık: Ynt: ilk kez dslr alacagim,2 model arasinda kaldim.Onerilerinizi bekliyorum.
Gönderen: Baha - 15 Mayıs, 2013, 02:54:54
Peki k-r setindeki lensler nasil?

18-55mm kit lens deyim geçmeyin, uzun süre idare edecektir sizi.

50-200mm kötü olmamakla beraber gene iş görür nitelikte.

50mm 1.7 ise günümüz yeni teknoloji objektiflere taş çıkarır kalitede.
Başlık: Ynt: ilk kez dslr alacagim,2 model arasinda kaldim.Onerilerinizi bekliyorum.
Gönderen: thkbr - 18 Mayıs, 2013, 23:16:30
"pentax forumundayız zaten pentax'tan başkası tavsiye edilmezdi." diye düşünme al k-r'yi tetiği sıkmaya başla 1100 alacaksın sora çok geçmeden satmaya kalkışcaksın satamicaksın ama k-r aldıktan sonra satma gereği duymayacaksın. ben de senin gibi yeni başlamış biri olarak kendimden şöyle örnek vereyim; ben de hem k-r hem k-5iis var açıkcası aralarında dudak uçuklatcak afaki farklar yok, ya da var; ben de yeni başlayan biri olduğumdan farkedemiyorum.
Başlık: Ynt: ilk kez dslr alacagim,2 model arasinda kaldim.Onerilerinizi bekliyorum.
Gönderen: veyselkrkt - 18 Mayıs, 2013, 23:22:04
Tesekkurler bende daha iyi buldum pentax kr yi. Bakalim param birinkince alirim heralde.
Başlık: Ynt: ilk kez dslr alacagim,2 model arasinda kaldim.Onerilerinizi bekliyorum.
Gönderen: beratze - 18 Mayıs, 2013, 23:39:04
"pentax forumundayız zaten pentax'tan başkası tavsiye edilmezdi." diye düşünme al k-r'yi tetiği sıkmaya başla 1100 alacaksın sora çok geçmeden satmaya kalkışcaksın satamicaksın ama k-r aldıktan sonra satma gereği duymayacaksın. ben de senin gibi yeni başlamış biri olarak kendimden şöyle örnek vereyim; ben de hem k-r hem k-5iis var açıkcası aralarında dudak uçuklatcak afaki farklar yok, ya da var; ben de yeni başlayan biri olduğumdan farkedemiyorum.


pentax ta hee diyince satılmıyor
bence daha güncel bodyleri tercih edin
illaki ikisi arasında terch edilecekse K-r
Başlık: Ynt: ilk kez dslr alacagim,2 model arasinda kaldim.Onerilerinizi bekliyorum.
Gönderen: thkbr - 18 Mayıs, 2013, 23:49:03
Dediginde cok haklisin pentaxta kolay satilmiyo ama benim orda demek istedigim k-r ile uzun sure ihtiyaclarini karsilayabilecek olmasiydi. Al sat yapilacaksa guncel ve piyasasi olan makina tercihi daha dogru olacaktir.
Başlık: Ynt: ilk kez dslr alacagim,2 model arasinda kaldim.Onerilerinizi bekliyorum.
Gönderen: marki - 19 Mayıs, 2013, 00:03:09
Canon 60d kullancısı olarak Pentax K-r tavsiye ederim...
Başlık: Ynt: ilk kez dslr alacagim,2 model arasinda kaldim.Onerilerinizi bekliyorum.
Gönderen: veyselkrkt - 19 Mayıs, 2013, 12:51:35
al sat yapmayacağım bir kere alıp baya bi kullanmak istiyorum.başka model biliyorsanız önerebilirsiniz 1250 tl civarında ancak daha fazla vermem. :)
Başlık: Ynt: ilk kez dslr alacagim,2 model arasinda kaldim.Onerilerinizi bekliyorum.
Gönderen: arslanturegun - 19 Mayıs, 2013, 14:06:28
1100D ve K-r arasında seçim yapmak gerekirse K-r derim başka şey demem.
1100D kullanan iki arkadaşım vardı. Birisi yetersiz görüp sattı, yerine 600D aldı.
Başlık: Ynt: ilk kez dslr alacagim,2 model arasinda kaldim.Onerilerinizi bekliyorum.
Gönderen: veyselkrkt - 19 Mayıs, 2013, 14:31:41
600d de iyi bir makinaya benziyor. 18-55mm+600d oluyor bu fiyata. Sizce 600d kullananiniz var mi?yorumalriniz nelerdir?daha modelli bir makina gerçi .. İlk alacagim makina olacagi icin neyi tavsiye edersiniz?
Yorumlar icin tesekkurler.
Başlık: Ynt: ilk kez dslr alacagim,2 model arasinda kaldim.Onerilerinizi bekliyorum.
Gönderen: beratze - 20 Mayıs, 2013, 22:19:10
makine seçimi bu şekilde yapılmaz
ne çekeceksiniz?
önce bunu sorup cevap vermeliyiz
sonra o alana uygun makine ve lens seçimi yapmalıyız
ne çekeceksiniz ?
Başlık: Ynt: ilk kez dslr alacagim,2 model arasinda kaldim.Onerilerinizi bekliyorum.
Gönderen: veyselkrkt - 20 Mayıs, 2013, 22:45:27
daha çok makro çekim .
manzara ve uzak çekim az.
genel insan fotoğrafları falan da normal sıklıkla.
Başlık: Ynt: ilk kez dslr alacagim,2 model arasinda kaldim.Onerilerinizi bekliyorum.
Gönderen: ercan69 - 21 Mayıs, 2013, 01:08:48
bu işler için kr yeterde artar sana canona girersen işin içine is lisi os lusu dumanlısı ve sonuçda tuzlusu lenler işin içine girer .kr aldığında ise  sabrederek güzel lenslerle donatırsan setini .geriye  sadece foto çekmek kalır.