Pentax Türkiye Topluluğu
Fotoğrafçı Pazarı => Alış-Veriş Arşivi => Tamamlanan Alışverişler => Konuyu başlatan: zaferguler - 16 Mayıs, 2013, 16:00:04
-
Arkadaşlar uzun süredir almayı düşündüğüm makinenin e-baydan siparişini verdim. Hayırlsıyla gümrüğe takılmadan gelir inşALLAH. Takılırsada artık vergisini öderiz ne yapalım. Şimcik bu güzel makinem için 18-55 wr yada 18-135 wr lens almak istiyorum. Satmayı düşünen yada BEN HEDİYE EDERİM CANINIZ SAĞOLSUN diyen arkadaş varsa temasa geçelim lütfen. :)
-
sayın yöneticiler objektif almış bulunmakayım o yüzden bu konu silinebilir.