Pentax Türkiye Topluluğu

Fotoğrafçılık => Fotoğraf Teknikleri => Konuyu başlatan: nordlys - 19 Temmuz, 2013, 13:21:57

Başlık: Dusuk Perde Hizi
Gönderen: nordlys - 19 Temmuz, 2013, 13:21:57
Selamlar. Gecen gun cektigim bir kareyi paylasmak istiyorum. Boyle bir baslik varsa o baslikla birlestirilebilir

1/8 Sn Elde cekmeye calistim.
0,3 EV
F /5,6
Iso 800

Yanimdan bir bayan gecerken cektim. ISik bayanin uzerine gelse de ISO yu 800 e cikarttim. Yandan cektigim icin farkli bir siluet olustu. Ozellikle Surat bolumunde.
Başlık: Ynt: Dusuk Perde Hizi
Gönderen: illetyus - 19 Temmuz, 2013, 14:50:00
Karşıda da sanırım sizin sülietiniz çıkmış. Fotoğraf garip ama bir o kadar da çekici :D Renkli hali var mı?
Başlık: Ynt: Dusuk Perde Hizi
Gönderen: nordlys - 19 Temmuz, 2013, 22:36:20
Karşıda da sanırım sizin sülietiniz çıkmış. Fotoğraf garip ama bir o kadar da çekici :D Renkli hali var mı?

Bu da renkli hali ilyetyus. Siluet daha belirgin ;)

Başlık: Ynt: Dusuk Perde Hizi
Gönderen: Suha - 20 Temmuz, 2013, 00:21:53
Acayip birşey olmuş :) Tırstırıcı :D
Başlık: Ynt: Dusuk Perde Hizi
Gönderen: caucassian - 24 Temmuz, 2013, 21:19:45
hem fotoğraf güzel, hem düşünce güzel. ellerine sağlık adaş.
Başlık: Ynt: Dusuk Perde Hizi
Gönderen: nordlys - 24 Temmuz, 2013, 22:09:38
hem fotoğraf güzel, hem düşünce güzel. ellerine sağlık adaş.

Tesekkurler Adasim, K-5 kullanmak ayri bir keyif,yeni seyler denemek de bir o kadar keyifli.