Pentax Türkiye Topluluğu
Fotoğrafçılık => Fotoğraf Teknikleri => Konuyu başlatan: nordlys - 19 Temmuz, 2013, 13:21:57
-
Selamlar. Gecen gun cektigim bir kareyi paylasmak istiyorum. Boyle bir baslik varsa o baslikla birlestirilebilir
1/8 Sn Elde cekmeye calistim.
0,3 EV
F /5,6
Iso 800
Yanimdan bir bayan gecerken cektim. ISik bayanin uzerine gelse de ISO yu 800 e cikarttim. Yandan cektigim icin farkli bir siluet olustu. Ozellikle Surat bolumunde.
-
Karşıda da sanırım sizin sülietiniz çıkmış. Fotoğraf garip ama bir o kadar da çekici :D Renkli hali var mı?
-
Karşıda da sanırım sizin sülietiniz çıkmış. Fotoğraf garip ama bir o kadar da çekici :D Renkli hali var mı?
Bu da renkli hali ilyetyus. Siluet daha belirgin ;)
-
Acayip birşey olmuş :) Tırstırıcı :D
-
hem fotoğraf güzel, hem düşünce güzel. ellerine sağlık adaş.
-
hem fotoğraf güzel, hem düşünce güzel. ellerine sağlık adaş.
Tesekkurler Adasim, K-5 kullanmak ayri bir keyif,yeni seyler denemek de bir o kadar keyifli.