Pentax Türkiye Topluluğu

Yardım Merkezi => Yeni Pentax Sahipleri => Konuyu başlatan: diamon - 04 Ağustos, 2013, 13:37:10

Başlık: yeni K20D kullanıcıs
Gönderen: diamon - 04 Ağustos, 2013, 13:37:10
forumdan edindiğim 2. el K20D  ile aranızdayım.
Başlık: Ynt: yeni K20D kullanıcıs
Gönderen: MC145 - 04 Ağustos, 2013, 14:14:56
Hayırlı olsun kardeş, güle güle kullan.
Başlık: Ynt: yeni K20D kullanıcıs
Gönderen: diamon - 04 Ağustos, 2013, 14:33:14
teşekkürler MC,

yeni yazılımları güncelleştirmeleri hangi başlık altında bulabilirim?
Başlık: Ynt: yeni K20D kullanıcıs
Gönderen: arslanturegun - 04 Ağustos, 2013, 15:03:18
Hayırlı olsun.
K20D için en son  firmware 1.04. Hangi firmware yüklü görebilmek için içerisinde kart yokken MENU tuşunu basılı tutarak makinayı açın.

Muhtemelen makinanızda 1.04 yüklüdür zaten. Değilse, K20D güncellemeleri aşağıdaki linkte.
http://www.pentaxturk.com/forum/index.php/topic,392.msg3843.html#msg3843 (http://www.pentaxturk.com/forum/index.php/topic,392.msg3843.html#msg3843)

Ek:
Eğer v1.04 yüklemeniz gerekiyor ise aşağıdaki adımları takip etmelisiniz.

!!! ÖNCELİKLE PİLİNİZİN TAM DOLU OLDUĞUNDAN EMİN OLUN !!!

1-) SD kartı FAT32 olarak formatlayın.
2-) İndirmiş olduğunuz dosyanın içerisinde bulunan FWDC183B.BIN adlı dosyayı SD karta kopyalayın. (ÖNEMLİ ! harhangi bir klasör açıp içine kopyalamayın)
3-) SD kartı K20D'ye takın.
4-) MENU tuşuna basılı tutarak makinayı açın.
5-) NOW LOADING şeklinde bir yazı göreceksiniz.
6-) 4 yönlü buton ile YES seçeneğine gelip OK tuşuna basın.
7-) K20D güncelleme işini yapacaktır. Bu işlem birkaç dakika sürebilir. KESİNLİKLE işlemi durdurmayın.
8-) COMPLETE yazısını gördüğünüzde kamerayı kapatıp kartı çıkartabilrsiniz.

Başlık: Ynt: yeni K20D kullanıcıs
Gönderen: diamon - 04 Ağustos, 2013, 15:15:44
Hayırlı olsun.
K20D için en son  firmware 1.04. Hangi firmware yüklü görebilmek için MENU tuşunu basılı tutarak makinayı açın.

Muhtemelen makinanızda 1.04 yüklüdür zaten. Değilse, K20D güncellemeleri aşağıdaki linkte.
http://www.pentaxturk.com/forum/index.php/topic,392.msg3843.html#msg3843 (http://www.pentaxturk.com/forum/index.php/topic,392.msg3843.html#msg3843)


tşklr, yazılım konusunda haklı çıktınız, sayenizde nasıl bakılacağınıda öğrenmiş oldum.