Pentax Türkiye Topluluğu

Fotoğraf Paylaşımı => Genel Fotoğraf Paylaşımı => Konuyu başlatan: caucassian - 27 Ağustos, 2013, 22:57:18

Başlık: Türk Yıldızlar.24.08.2013-Çorum
Gönderen: caucassian - 27 Ağustos, 2013, 22:57:18
Çorumda düzenlenen Türk Yıldızlarının gösterilerinden bir kaç kare.

1
(http://imageshack.us/a/img839/4066/77vr.jpg)

2
(http://imageshack.us/a/img856/6766/yr9i.jpg)

3
(http://imageshack.us/a/img823/2373/olnc.jpg)

4
(http://imageshack.us/a/img543/1108/pebg.jpg)

5
(http://imageshack.us/a/img856/1715/zv4d.jpg)

6
(http://imageshack.us/a/img211/2411/q3bb.jpg)

7
(http://imageshack.us/a/img850/6972/fc8o.jpg)

8
(http://imageshack.us/a/img801/3571/htsj.jpg)

9
(http://imageshack.us/a/img839/6574/lldh.jpg)

10
(http://imageshack.us/a/img839/9052/jsgl.jpg)

11
(http://imageshack.us/a/img713/4928/6sbf.jpg)

12
(http://imageshack.us/a/img834/8741/b0bm.jpg)
Başlık: Ynt: Türk Yıldızlar.24.08.2013-Çorum
Gönderen: Peker N.Burak - 27 Ağustos, 2013, 23:16:58
o kadar tepemde uçuştular çıkıp da bi çekeyim demedim :) ah işte tarzım değil ki böyle kuş, çiçek, böcek, manzara, aksiyon, uzun pozlama.. bana portre olacak, ticaret olacak :D
Başlık: Ynt: Türk Yıldızlar.24.08.2013-Çorum
Gönderen: PENTAX - 27 Ağustos, 2013, 23:18:23
Eline sağlık. Gökyüzü mavi olmayınca bu fotoğraflar da çok hoş görünmüyor. 7-10-11 dikkatimi çekti.
Başlık: Ynt: Türk Yıldızlar.24.08.2013-Çorum
Gönderen: caucassian - 27 Ağustos, 2013, 23:42:32
Çok haklısın Mehmet. 5 gün kaldım Çorumda. 4 gün hava masmaviydi, gösteri olan gün bulutluydu :(
Başlık: Ynt: Türk Yıldızlar.24.08.2013-Çorum
Gönderen: Suha - 28 Ağustos, 2013, 15:27:54
Lightroom ile mavileştiririz, itina ile işleriniz yapılır :)
Başlık: Ynt: Türk Yıldızlar.24.08.2013-Çorum
Gönderen: caucassian - 28 Ağustos, 2013, 15:43:15
şu lightroomu çözemedim bir türlü. Çok da uğraşmadım gerç