Pentax Türkiye Topluluğu
Fotoğraf Paylaşımı => Fotoğrafınıza Eleştiri İstekleri => Teknik eleştiri istekleri => Konuyu başlatan: PENTAX - 13 Eylül, 2011, 18:48:58
-
Arkadaşlar bu fotoğraf hakkındaki düşüncelerinizi bekliyorum...Acımayın... :)
K-r Manuel 135mm
(http://i1088.photobucket.com/albums/i328/ganyan1/IMGP4591.jpg)
-
suratlar çok karanlık gibi, ben olsam üfleyen çocuğu tamamen almaya gayret ederdim.
-
suratlar çok karanlık gibi, ben olsam üfleyen çocuğu tamamen almaya gayret ederdim.
135mm sabit olduğu için biraz daha uzaktan almak gerekiyor...ve fazla şansınız yok...baloncuklar daha önemli bence bu fotoda...
-
Mehmet Abi raw'sa exposure'ı 1 yapmak daha iyi sonuç verir sanki?
-
zurna çalan çok karanlık renkler netlik zayıf v.s.
(çaylak yorumu idare et) :)
-
Arka planda sıkıntı var.
-
Arka planda sıkıntı var.
bencede arka plan çok belirgin.f kaç ? b
-
Arka planda sıkıntı var.
bence arka plan önemli değil...arka taraf aydınlık olsa o baloncuklar görünmez.
-
Mehmet Abi raw'sa exposure'ı 1 yapmak daha iyi sonuç verir sanki?
bencede denemek gerekiyor