Pentax Türkiye Topluluğu

Pentax Dışı => Genel Konuşma Forumu => Konuyu başlatan: vedib - 07 Eylül, 2013, 23:38:34

Başlık: 2020 Olimpiyatları
Gönderen: vedib - 07 Eylül, 2013, 23:38:34
2020 Olimpiyat Oyunları Tokyo'da
2020 Olimpiyatları'nın ev sahibi şehri yapılan oylamanın ardından belli oldu. Finalde İstanbul'u geçen Tokyo, Olimpiyat Oyunları'na ev sahipliği yapmaya hak kazandı.
Başlık: Ynt: 2020 Olimpiyatları
Gönderen: Baha - 07 Eylül, 2013, 23:45:39
Umudum yoktu. Türk haberciliği gene taraflı siyasi yaklaşınca işe....... kaybettik. Hemde halkı sevindire sevindire kursakta bırakarak (Bknz: Süleymaniye). Diğer aday ülkeler spor geçmişleriyle reklam yaparken, sporcuların bulunduğu heyetle giderken, biz Türk Milleti olarak ne acı ki TOKİ yetkilisiyle gittik. Tokyo gibi bu yapı sorununu çoktan aşmış adaylara karşı komik kozlar sunduk. Ve malum son.
Başlık: Ynt: 2020 Olimpiyatları
Gönderen: MC145 - 07 Eylül, 2013, 23:58:14
eurovision yarışmalarını seyrettim sanki,
biraz da siyasi ve politik. Dünya Türkiye den tırsıyor, göz göre göre kalkınmamıza yardımcı olurlarmı ?
finale kadar yarışmış olmamız bile  bence büyük başarı. Kazanamayacağımızı bile bile ufak ta olsa bir umudum vardı ama malesef.
Başlık: Ynt: 2020 Olimpiyatları
Gönderen: itasdemir - 08 Eylül, 2013, 08:25:07
Umudum yoktu. Türk haberciliği gene taraflı siyasi yaklaşınca işe....... kaybettik. Hemde halkı sevindire sevindire kursakta bırakarak (Bknz: Süleymaniye). Diğer aday ülkeler spor geçmişleriyle reklam yaparken, sporcuların bulunduğu heyetle giderken, biz Türk Milleti olarak ne acı ki TOKİ yetkilisiyle gittik. Tokyo gibi bu yapı sorununu çoktan aşmış adaylara karşı komik kozlar sunduk. Ve malum son.

Maalesef size hiç katılamıyorum Bahattin bey,

bu güne kadar iki kez olimyipat düzenlemiş Yunanistan'dan bana bir kaç tane akılda kalan sporcu ismi sayabilir misin. sonuç kocaman bir sıfır. Neden çünkü bu işin sporcu geçmişi ile falan hiiiiiç alakası yok, şöyle bir hafızamı yokladım da hmmmm japon sporcu atletizm, yüzme, güreş, boks, yok gelmiyor aklıma bir şey, ben mi çok yaşlandım siz sayabilir misiniz acaba belki hatırlamama yardımcı olursunuz. sanmam. çünkü bu işler organize işler.

tabii ki oraya sporcular da gidecek, siyasiler de, toki yetkilisi de gidecek, çünkü 19.2 milyar $ lık bir yatırımdan bahsediyorsunuz ve bunun önemli bir bölümü inşaat sektörünü ilgilendiriyor. Kendin(m)izi bu kadar küçük görmeyin. Sanmayın ki s(b)izde olan bir eksiklik yüzünden bunu kaybettik, tamamen siyasi ve politik nedenlerden dolayı bunu kaybittiğin(m)izi rahatlıkla söyleyebilirim. Üstelik finalde en zayıf olan kazandı. Üstelik nükleer sızıntıı devam ediyorken. Şundan emin olun ki, şartlar eşit olsaydı da, onlar kadar alt yapı üst yapı vs. bütün sorunları çözmüş olsaydık da, onlardan daha fazla sporcumuz olimpiyat geçmişine sahip olsaydı da, hatta onlar 3 kez düzenlemiş olup biz hiç düzenlememiş olsaydık da finalde kaybedecektik, bunu görün artık, bu işler masa başı işler, hele ki öyle ortadoğunun liderliğine soyunacaksın, dünya arenasında söz sahibi olmaya kalkacaksın, dünya siyasetinde sivrileceksin... ağzınla kuş tutsan yedirmezler sana. bu dediklerimi yaşlarınız ilerledikçe daha çok anlayacaksınız.

bence hiç komik değildi sunumlar, tam da adam gibi bir sunumdu, Ülkemle gurur duydum, biz ezik bir millet ve ezik bir ülke değiliz, sadece artık onlar çok komik olmaya başladı.
Başlık: Ynt: 2020 Olimpiyatları
Gönderen: Ferhat0316 - 08 Eylül, 2013, 09:12:56
eurovision yarışmalarını seyrettim sanki,
biraz da siyasi ve politik. Dünya Türkiye den tırsıyor, göz göre göre kalkınmamıza yardımcı olurlarmı ?
finale kadar yarışmış olmamız bile  bence büyük başarı. Kazanamayacağımızı bile bile ufak ta olsa bir umudum vardı ama malesef.
Dünyanın türklerden tırstığı günler mazide kaldı. Bu karar siyasi falan değildi. Japonlar haketti aldı. Bzim olimpiyatları yada benzeri organizasyonları yapabilmemiz için ülkemizi japonların yarısı kadar olsun sevmemiz lazım.
Başlık: Ynt: 2020 Olimpiyatları
Gönderen: PENTAX - 08 Eylül, 2013, 10:30:30
(http://www.kahvecioglukahve.com.tr/kahvecioglu/glr/k%C4%B1na1.jpg)
Başlık: Ynt: 2020 Olimpiyatları
Gönderen: efe593 - 08 Eylül, 2013, 10:55:21
Maalesef size hiç katılamıyorum Bahattin bey,

bu güne kadar iki kez olimyipat düzenlemiş Yunanistan'dan bana bir kaç tane akılda kalan sporcu ismi sayabilir misin. sonuç kocaman bir sıfır. Neden çünkü bu işin sporcu geçmişi ile falan hiiiiiç alakası yok, şöyle bir hafızamı yokladım da hmmmm japon sporcu atletizm, yüzme, güreş, boks, yok gelmiyor aklıma bir şey, ben mi çok yaşlandım siz sayabilir misiniz acaba belki hatırlamama yardımcı olursunuz. sanmam. çünkü bu işler organize işler.

tabii ki oraya sporcular da gidecek, siyasiler de, toki yetkilisi de gidecek, çünkü 19.2 milyar $ lık bir yatırımdan bahsediyorsunuz ve bunun önemli bir bölümü inşaat sektörünü ilgilendiriyor. Kendin(m)izi bu kadar küçük görmeyin. Sanmayın ki s(b)izde olan bir eksiklik yüzünden bunu kaybettik, tamamen siyasi ve politik nedenlerden dolayı bunu kaybittiğin(m)izi rahatlıkla söyleyebilirim. Üstelik finalde en zayıf olan kazandı. Üstelik nükleer sızıntıı devam ediyorken. Şundan emin olun ki, şartlar eşit olsaydı da, onlar kadar alt yapı üst yapı vs. bütün sorunları çözmüş olsaydık da, onlardan daha fazla sporcumuz olimpiyat geçmişine sahip olsaydı da, hatta onlar 3 kez düzenlemiş olup biz hiç düzenlememiş olsaydık da finalde kaybedecektik, bunu görün artık, bu işler masa başı işler, hele ki öyle ortadoğunun liderliğine soyunacaksın, dünya arenasında söz sahibi olmaya kalkacaksın, dünya siyasetinde sivrileceksin... ağzınla kuş tutsan yedirmezler sana. bu dediklerimi yaşlarınız ilerledikçe daha çok anlayacaksınız.

bence hiç komik değildi sunumlar, tam da adam gibi bir sunumdu, Ülkemle gurur duydum, biz ezik bir millet ve ezik bir ülke değiliz, sadece artık onlar çok komik olmaya başladı.



(http://img.donanimhaber.com/upfiles/smiley/zuhaha.gif) Işte bu mesaja gülünür.

Afedersiniz video tanıtımında rihanna'ya vokali yapan ezan sesi değil miydi? O çok değerli,hep arkalarına sığındıkları başörtülü biri bile olmaz mı? Kim ne derse desin bunların işi gücü rant peşinde koşmak.

Hala siyasi diyorlar bide.Bahattin'in  dediği gibi rezil olmaktan başka bişey olmadı ki. Bide diyorlar ki 7 senede metroları inşa edeceğiz.30-40 senede yapılan sistemleri 7 senede  yaparsan,Olimpiyat günü de çöker orası herhalde.

İyiki diyorum alamadık iyiki.Yakın bir zamanda büyük bir deprem olması olağan bir şehirde konutların yenilenmesi,hastanelere yatırım yapılması gerekirken gidip oimpiyat'a harcayaak.
Şaşırmadım tabii ki adamların dini imanı para olmuş.Ölen vatandaşının üzerinden mezhep ayrımına gidenlerdern,destan yazdık diyenlerin elinde kaldığı için çok mutluyum!

Alsaydık şayet p.tesi yeni zamlar çoktan hazırdı.
Başlık: Ynt: 2020 Olimpiyatları
Gönderen: R`meRt - 08 Eylül, 2013, 11:00:37
- Sunum videosunu izliyorum, 3 dinin kaynaşması diyoruz hop Sultan Ahmet'ten giriyor görüntü. Ardından Haliç'te balık tutan amcalar, orada hop Eminönü'de ki güvercinler. Sirkeci Haydarpaşa garı arkasından.. Bir de Rihanna ne alaka? Yok mu senin ülkenin kendine özgü müziği.. Ülke ile ilgili ne  herhangi bir video çekilse aynı konular.. Sanki turizm videosu hazırlanmış.
Tüm Dünya biliyor elhamdülillah müslüman bir ülkeyiz. Ama her seferinde konuyu sultan ahmetle aç sultan ahmetle kapat olmuyor.

- Olimpiyat köyü alt yapımız çok çok eksik, ulaşım ağımız berbat. Evet adamlara devlet garantisi verdik ama hazır mevcut japonlarda.
- Alt yapı yatırımı için Japonlar 4milyar  USD yatırım yapacakken biz 19,2milyar USD yapacaktık. Evet ayırdığımız bütçe daha çok ama adamların alt yapı yatırımları zaten bitmiş derecede. Bizim ki daha proje sadece.
- Akdeniz Oyunları ve U20'den sicilimiz bozuk. Kaç kişi izledi tribünlerin durumu içler acısıydı. Millet olarak spor kültürümüz olimpiyatlarda da boş tribünlere izlettirirdi.
- Dibimizde savaş çıktı çıkacak. 2020'ye kadar sürer mi derseniz bu bölgede ki karışıklık ekonomik istikrarı bozar, geçmişte de bozdu.
- Spora bakış açın çok çok farklı, adamlar ilk okullarında dahi atletizim dersleri verirken sen tenefüs aralarında basketbol oynayan öğrencine kızıyorsun.

Yazacak bir sürü şey var. Adamlar stadlar arası mesafeden ulaşım sürelerine kadar her şeyi yazdılar. Bizde Olimpiyat Stadından saat 22:00 de maç çıkışı Beşiktaş'a dönmek 02:00'yi buluyor.

Tek espirimiz kıtaların birleştiği yer olmamız. Onun dışında malesef yeteri kadar iyi değiliz. Bir de şunu unutmamak lazım 2024'te olimpiyat avrupa kıtasında olacak. 2 kere üst üste aynı kıtaya verilmiyor ne yazık ki.
Başlık: Ynt: 2020 Olimpiyatları
Gönderen: itasdemir - 08 Eylül, 2013, 12:00:04
Dünyanın türklerden tırstığı günler mazide kaldı. Bu karar siyasi falan değildi. Japonlar haketti aldı. Bzim olimpiyatları yada benzeri organizasyonları yapabilmemiz için ülkemizi japonların yarısı kadar olsun sevmemiz lazım.
sevmek mi ?
seni bilmem ama biz ölürüz bu ülke için...
Başlık: Ynt: 2020 Olimpiyatları
Gönderen: itasdemir - 08 Eylül, 2013, 12:04:15


(http://img.donanimhaber.com/upfiles/smiley/zuhaha.gif) Işte bu mesaja gülünür.

Afedersiniz video tanıtımında rihanna'ya vokali yapan ezan sesi değil miydi? O çok değerli,hep arkalarına sığındıkları başörtülü biri bile olmaz mı? Kim ne derse desin bunların işi gücü rant peşinde koşmak.

Hala siyasi diyorlar bide.Bahattin'in  dediği gibi rezil olmaktan başka bişey olmadı ki. Bide diyorlar ki 7 senede metroları inşa edeceğiz.30-40 senede yapılan sistemleri 7 senede  yaparsan,Olimpiyat günü de çöker orası herhalde.

İyiki diyorum alamadık iyiki.Yakın bir zamanda büyük bir deprem olması olağan bir şehirde konutların yenilenmesi,hastanelere yatırım yapılması gerekirken gidip oimpiyat'a harcayaak.
Şaşırmadım tabii ki adamların dini imanı para olmuş.Ölen vatandaşının üzerinden mezhep ayrımına gidenlerdern,destan yazdık diyenlerin elinde kaldığı için çok mutluyum!

Alsaydık şayet p.tesi yeni zamlar çoktan hazırdı.

oldukça siyasi gözüküyorsunuz, zam, deprem, para epeyce karıştırmışsınız ama sanırım size şu cümle yetecektir, tabi anlayana:

bırak bizde olacak depremi, adamlarda olmuş, nükleer sızıntı devam ediyor, hiç ordan dem vurduğunuz yok, ah şu içimizdeki irlandalılar yok mu

Başlık: Ynt: 2020 Olimpiyatları
Gönderen: itasdemir - 08 Eylül, 2013, 12:05:13
(http://www.kahvecioglukahve.com.tr/kahvecioglu/glr/k%C4%B1na1.jpg)

+++99919876452431

irandan mı gelmiş ???
Başlık: Ynt: 2020 Olimpiyatları
Gönderen: rsimsek - 08 Eylül, 2013, 12:09:40
Arkadaşlar iyi mi oldu kötü mü oldu onu anlayamadım? Yoksa kına mı az geldi! Daha önce de yazdım her seferinde tekrarlamaktan sıkılmıyorum. Bizim düşmana ihtiyacımız yok, kendi kendimize yeteriz! Dünya kıçını yırtıyor olimpiyatları alalım diye, alanlar sevinçten göz yaşlarına hakim olamıyor, bizim tartışmamıza baksınlar. Nerede eksik yaptık, nerede birlik beraberliğimizi tartışacağımıza, bir taş üstüne taş koymaya çalışacağımıza, olanı yıkmaya olan gayretimizle dünyada sivrilmeye değil yerimizde saymaya devam ederiz. Hani peşinden dillendirildi ya esprisine de olsa Türkiyedeki kargaşayı Japonlar çıkardı diye.. Akıllı olalım aklımızı kullanalım. Herkeste akıl var da, kullanmaya gerek duymuyoruz. Orta uzun vadeleri düşünmeden günü birlik tepkilerle yaşıyoruz. Hakkımızda hayırlısı olsun, neyi hak ettiysek onu bulacağız sonunda.
Başlık: Ynt: 2020 Olimpiyatları
Gönderen: arslanturegun - 08 Eylül, 2013, 12:49:08
Politik bakış olacak ama...
Bence bu tür organizasyonlar ülkelere verilir, hükümetlere değil. Bu yorumu iki yöne de çekebiliriz. Hükümet bu organizasyonu alamadı demek ne kadar yanlışsa, (velev ki alsaydı) biz aldık diye bayram yapıp olayı kendine mal etmek de o kadar yanlış. Kaldı ki, şimdiki hükümetin 2020 yılına kadar iktidarda kalma garantisi mi var?
Tanıtım filmine pek takılmıyorum ama, hakikaten Turizm Bakanlığı, İstanbul'un tanıtımı için kullansa daha yerinde olacak.
Gelelim benim gerçeklerime. İstanbul, yapılacak bu organizasyona ne kadar hazır? Neyse ki adı OLİMPİYAT olan bir stad var. Ama hepsi o kadar. En başta, ulaşım berbat! Yaptın bir organizasyon diyelim, onca sporcu ve izleyiciyi, bir yerlerin trafiğini kapatıp günlük hayatı aksatmadan bir yerden başka yere nasıl götürecekler? Olası protestolarda ne yapılacak mesela (hükümet kim olursa olsun)?
Ama, bence en önemlisi şu. Türk insanı olarak "önce bi alalım da sonrasını düşünürüz" mantığı var bizde. Tokyo zaten %50'den fazla hazır , biz ise neredeyse sıfırdan başlayıp yapmaya çalışacaktık.
2020 Konya olsaydı istersen -55 seviyesinden başla bu iş olur. Bir yerleri yıkıp dökmeden, halka eziyet etmeden her şeyi yaparsın. Alan da çok. İstanbul'da E5 üzerinde lastiği patlayan bir otomobil yüzünden en az 2 saat trafiğin tıkandığını düşünecek olursak, mazallah alt yapı çalışmaları falan neler olurdu kim bilir.
Başlık: Ynt: 2020 Olimpiyatları
Gönderen: itasdemir - 08 Eylül, 2013, 13:00:51
bu gün medyadan takip ettiğim kadarıyla, bir kesim "oh iyi oldu, alsalardı şu kadar daha puanları artardı iyiki alamadılar, bu onların çöküşünü hızlandıracak" gibi ahmakça bir düşünceye sahip, onlara cevap olarak "yazık" yeter sanırım

bir kesim de "valla iyi ki alamadık, alsaydık, şöyle olurdu, böyle olurdu, yok trafik ne olurdu, yok bilmem ne" diyor.

herşey önce hayal etmeyle başlar, siz hayal bile etmiyorsunuz. ne diyeyim. bu mantıkla mı alacağız peki. nasıl olacak
Başlık: Ynt: 2020 Olimpiyatları
Gönderen: arslanturegun - 08 Eylül, 2013, 13:16:39
Hayal ile gerçeği karıştırmayalım derim. Ben, gerçeklerden hareket ederek, olabilecekleri hayal edebiliyorum mesela ;).

Ayrıca Türkiye İstanbul'dan ibaret değil. Bu işin yapılmasına uygun en az 50 il var. Hayal edin yapın.

Bir İzmirli olarak burada olmasını istemezdim mesela. Hatta Expo'yu da istemiyorum. Neticede gerçekler var. Sadece bir AVMnin Gaziemir trafiğini ne hale koyduğunu bilenler bilir.
Başlık: Ynt: 2020 Olimpiyatları
Gönderen: itasdemir - 08 Eylül, 2013, 13:26:19
panasonic (kurulduğu anda bisiklet dinamosu üreten ve sadece 3 çalışanı olan şirket bu gün 290 bin çalışana sahip, yıllık satış rakamı 52 milyar dolar seviyesinde, 15 bin çeşit farklı ürün üretiyor) 'in kurucusu Konosuke Matsushita nın hayatını okurken onun şöyle bir sözü kulağıma küpe olmuştu: "Radyonun bozulacağı fikrine kapılırsanız, iyi bir radyoyu asla üretemezsiniz"

lütfen şu parti bu parti beni hiç ilgilendirmiyor. hatta kendimizi bir şey beceremez olarak gören zihniyet de beni hiç ilgilendirmiyor, beni bir şey ilgilendiriyor Türkiye... Şayet onlar ön yargılarından kurtulup bize bunu verselerdi, biz bunu başarabilirdik, yapabilirdik, hem de en iyisini. Şu ezik psikolojisinden sıyrılın, kendinize güvenin, "Muhtaç olduğunuz kudret, damarlarınızdaki asil kanda mevcuttur"
Başlık: Ynt: 2020 Olimpiyatları
Gönderen: R`meRt - 08 Eylül, 2013, 13:40:31
Konuyu ideoloji çatışmasına dökmeye gerek yok.

http://www.goal.com/tr/news/454/t%C3%BCrkiye-haberleri/2013/09/08/4246473/coates-t%C3%BCrkiye-i%C3%A7in-jepolitik-soru-i%C5%9Faretleri-vard%C4%B1?ICID=HP_BN_3 (http://www.goal.com/tr/news/454/t%C3%BCrkiye-haberleri/2013/09/08/4246473/coates-t%C3%BCrkiye-i%C3%A7in-jepolitik-soru-i%C5%9Faretleri-vard%C4%B1?ICID=HP_BN_3)

http://www.goal.com/tr/news/454/t%C3%BCrkiye-haberleri/2013/09/08/4246374/prens-albert-istanbulu-yakan-ortado%C4%9Fu-oldu?ICID=AR_RA_3 (http://www.goal.com/tr/news/454/t%C3%BCrkiye-haberleri/2013/09/08/4246374/prens-albert-istanbulu-yakan-ortado%C4%9Fu-oldu?ICID=AR_RA_3)
Başlık: Ynt: 2020 Olimpiyatları
Gönderen: itasdemir - 08 Eylül, 2013, 14:07:38
Konuyu ideoloji çatışmasına dökmeye gerek yok.

http://www.goal.com/tr/news/454/t%C3%BCrkiye-haberleri/2013/09/08/4246473/coates-t%C3%BCrkiye-i%C3%A7in-jepolitik-soru-i%C5%9Faretleri-vard%C4%B1?ICID=HP_BN_3 (http://www.goal.com/tr/news/454/t%C3%BCrkiye-haberleri/2013/09/08/4246473/coates-t%C3%BCrkiye-i%C3%A7in-jepolitik-soru-i%C5%9Faretleri-vard%C4%B1?ICID=HP_BN_3)

http://www.goal.com/tr/news/454/t%C3%BCrkiye-haberleri/2013/09/08/4246374/prens-albert-istanbulu-yakan-ortado%C4%9Fu-oldu?ICID=AR_RA_3 (http://www.goal.com/tr/news/454/t%C3%BCrkiye-haberleri/2013/09/08/4246374/prens-albert-istanbulu-yakan-ortado%C4%9Fu-oldu?ICID=AR_RA_3)

onların böyle kaygıları olabilir (bunun minarenin kılıfı olduğunu biliyor olmamıza rağmen) de, bizdeki bıyık altından kıs kıs gülüp elini ovuşturanlara ne oluyor ben onu anlamadım, hayır bu sabah daha mı mutlu uyandınız nedir yani?
Başlık: Ynt: 2020 Olimpiyatları
Gönderen: itasdemir - 08 Eylül, 2013, 14:22:27
güzel ülkemizi, güzel istanbulumuzu çevreciyiz diye cehenneme çeviren zihniyet bakın neler demiş

http://www.haber7.com/medya/haber/1071165-cumhuriyet-yazarinin-tokyo-sevinci (http://www.haber7.com/medya/haber/1071165-cumhuriyet-yazarinin-tokyo-sevinci)

olimpiyat tokyo ya verildi diye göbek atan bu paçavra zihniyet, nükleer sızıntının boyutunun 4 saatte 1 insanı öldürecek seviyeye ulaşmış olmasından

http://haber.mynet.com/dunya/japonyadan-2020-atagi-787669-1 (http://haber.mynet.com/dunya/japonyadan-2020-atagi-787669-1)

haberdar değil midir sizce, haberdardır. ama onların gözleri var görmez, kulakları var işitmez, dilleri var gerçekleri söylemez. deprem 2011 yılı mart ayında oldu, bu gün üzerinden 2 yıl 6 ay geçmiş kaba bir hesapla 900 gün geçmiş, 4 saatte 1 insan ölürse günde 6 insan, 900 günde 5400 insan eder, 5400 insan 8-10 ağaç eder mi, o zihniyete sorun.
Başlık: Ynt: 2020 Olimpiyatları
Gönderen: yLdRy - 08 Eylül, 2013, 14:34:16
20 sene önce çocukluğumda Erdoğanla başladı bu muhabbet. İstanbul'a ilk tramvay geldiğinde duraklarda falan yazıyordu "İstanbul 2000 mi 2004" mü ne. Ben hayattan emekli olacak yaşa geldim hala aday oluyoruz ama alamıyoruz. Aynı avrupa birliği sürecine döndü iş. Başbakan çıkıp da "Gördünüz mü bak, protesto eylemleri yüzünden gitti güzelim olimpiyatlar" derse ki açıkça demese de kesin ima edecek, çok gülerim. Gene de umutluyum, 20 seneye kalmaz alırız biz bu olimpiyatları çünkü tüm adaylar ikişer üçer kere almış olacak zaten. Ayıp olmasın diye bizi de görürler artık bir kere.
Başlık: Ynt: 2020 Olimpiyatları
Gönderen: arslanturegun - 08 Eylül, 2013, 14:44:11
20 sene önce çocukluğumda Erdoğanla başladı bu muhabbet. İstanbul'a ilk tramvay geldiğinde duraklarda falan yazıyordu "İstanbul 2000 mi 2004" mü ne. Ben hayattan emekli olacak yaşa geldim hala aday oluyoruz ama alamıyoruz. Aynı avrupa birliği sürecine döndü iş. Başbakan çıkıp da "Gördünüz mü bak, protesto eylemleri yüzünden gitti güzelim olimpiyatlar" derse ki açıkça demese de kesin ima edecek, çok gülerim. Gene de umutluyum, 20 seneye kalmaz alırız biz bu olimpiyatları çünkü tüm adaylar ikişer üçer kere almış olacak zaten. Ayıp olmasın diye bizi de görürler artık bir kere.

:))))))) haklısın
Başlık: Ynt: 2020 Olimpiyatları
Gönderen: itasdemir - 08 Eylül, 2013, 14:47:32
hayatında sporla ilişkisi "at yarışı ve iddaa tahmini" nin den öteye geçmeyen kişilerin hayalleri de bu kadar olur zaten. yapamazuk, edemezuk. 8) 8) 8)
Başlık: Ynt: 2020 Olimpiyatları
Gönderen: itasdemir - 08 Eylül, 2013, 14:52:55
neyse, italya'da başlamak üzere olan F1 izleyeyim bari, daha iyi, en azından spor,
he he
biz yapamazuk, edemezuk  8) 8) 8)
Başlık: Ynt: 2020 Olimpiyatları
Gönderen: arslanturegun - 08 Eylül, 2013, 15:05:41
hayatında sporla ilişkisi "at yarışı ve iddaa tahmini" nin den öteye geçmeyen kişilerin hayalleri de bu kadar olur zaten. yapamazuk, edemezuk. 8) 8) 8)

Senna rahmetli oldu F1 benim için bitti. Schumi varken az da olsa izlenebiliyordu.

Artık kadın voleybolu ve erkek basketbolundan başka spor tanımıyorum :)
Başlık: Ynt: 2020 Olimpiyatları
Gönderen: R`meRt - 08 Eylül, 2013, 15:28:43
onların böyle kaygıları olabilir (bunun minarenin kılıfı olduğunu biliyor olmamıza rağmen) de, bizdeki bıyık altından kıs kıs gülüp elini ovuşturanlara ne oluyor ben onu anlamadım, hayır bu sabah daha mı mutlu uyandınız nedir yani?

Ben de olimpiyatların olmasını isterdim, en azından gidip fotoğraf çekerdik.

Ben kılıf olduğunu düşünmüyorum.  Önceki mesajlarımda da yazdık çok fazla yanlışımız vardı. Yer arayana yer sunduk.

Basınımız bizi çok gazla, yok biz şöyle hak ettik yok böyle oldu. Teknik alt yapısının %50 sini tamamlamış bir rakibimiz vardı. Dünya'nın en düzenli şehri olan bir rakibimiz vardı. Biz oraya birincisi yanlış bir tema ile gittik, ikincisi biz müteahhit olarak taahhütte bulunduk, onlar sporcu kimiliğiyle çalıştılar.

Bu iş şimdi olmadı diye vazgeçmek olmaz, bir sonraki bir sonraki kovalanmalı.

İnsanların eleştirmesine gelince, başkasının ne düşünmesi gerektiğine karar veremem. Kimse de karar veremez. Herkes kendi düşüncesine göre yorumda bulunuyor. Herkesin doğrusu farklıdır. Yapacak bir şey yok. Ayrıca Spor bakanımızı da eleştirmek isterim, alınamadı diye kına yakın twiti atmış, alsaydık koyduk mu yazacaktı :)
Başlık: Ynt: 2020 Olimpiyatları
Gönderen: R`meRt - 08 Eylül, 2013, 15:32:29
hayatında sporla ilişkisi "at yarışı ve iddaa tahmini" nin den öteye geçmeyen kişilerin hayalleri de bu kadar olur zaten. yapamazuk, edemezuk. 8) 8) 8)

Şunu da eklemek isterim. Şu an sporu yöneten insanlar İİBF mezunu olunca en fazla gelinen nokta bu olur. Spor idareciliği başka bir dal çünkü.
Başlık: Ynt: 2020 Olimpiyatları
Gönderen: itasdemir - 08 Eylül, 2013, 15:45:32
Senna rahmetli oldu F1 benim için bitti. Schumi varken az da olsa izlenebiliyordu.

Artık kadın voleybolu ve erkek basketbolundan başka spor tanımıyorum :)
yok be hocam, eyvallah o zamanlar başkaydı ama, 2000 li yıllarda hakinen-shumi çekişmesi de az buz bir kapışma değildi. şu anda kaç tane dünya şampiyonu aynı anda pistte bir sayalım, vettel, alanso, button, hamilton, raikonen hiç fena değil,

bu aralar tenisde ki kapışmalar da dikkatlice izlenmeli çünkü müthiş raketler çok formda, bir federer-nadal kapışması her nesle nasip olmaz
Başlık: Ynt: 2020 Olimpiyatları
Gönderen: itasdemir - 08 Eylül, 2013, 16:02:18
Şunu da eklemek isterim. Şu an sporu yöneten insanlar İİBF mezunu olunca en fazla gelinen nokta bu olur. Spor idareciliği başka bir dal çünkü.
hiç katılmam mert kardeşim,
öyle düşünürsek, spor bakanlığı değil de spor müdürlüğü olur, bakanlık siyasi bir konu
daha önce de bu ülkede öğretmenlik yapan kişiler spor bakanlığı yaptı,
kaldı ki yanıldığımız konu, bu gelinen nokta başarı veya başarısızlık olarak söylüyorum bu günün konusu değildir
Türkiye Milli Olimpiyat komitesi olarak belirlenen bir komite var, yıllardır bu konular ile ilgili çalışır, başarı ya da başarısızlık Türkiye'nindir, bunu siyasi mülahazalara bağlamamak gerekir.
Ancak gördüğüm kadarıyla bunu sevmediği bir partiye belden aşağı vurma fırsatı olarak görenlerin, büyük resmi göremediğidir. şu hayatta yaşarken belki bir olimpiyatı gider yerinde izlerdik, ülkemiz belki milyon dolarlarca harcayarak yapamadığı reklamı yapacaktı. bu güne kadar olimpiyat düzenleyen bütün ülkeler harcadıklarının en az üç katını kazanmış, yazık oldu vesselam.
gördüğüm bir şeyi daha paylaşmak istiyorum. gençliğin boş yetiştiği, bir çok konuda sığ düşünceye sahip olmaları, okumadan araştırmadan, bilmeden yorum yapmaları, büyük bir söz vardır "Bilgi sahibi olmadan, kanaat sahibi olmayın", hoş ben de o gençlerden biriyim. ama ne bileyim hakikaten üzücü
Başlık: Ynt: 2020 Olimpiyatları
Gönderen: R`meRt - 08 Eylül, 2013, 16:12:26
İbrahima bi Hasan Arat tanışık olduğum bir insandır. Kendisi bu konuda çok özverili çalıştı. Sadece onun emeği bile hak etmeye yeterdi.

İİBF mezunu dediğim bakan için söylememiştim, az çok sen de biliyorsun üst yönetime atanan insanların yeterlilikten öte farklı şartlarla atandığını. Bahsettiğim buydu.  Bu ülke de spor yöneticiliği boş bir kavram. Kaybettiğimiz konu spor eğitimi, spor kültürü ve spor yöneticiliği. Bize olimpiyatı kaybettiren şeyler bunlardı. Şunuda unutmamak lazım, Tokyo değil farklı bir şehir olsaydı karşımızda daha farklı olurdu. Tokyo ciddi derecede hazır geldi karşımıza.
Başlık: Ynt: 2020 Olimpiyatları
Gönderen: itasdemir - 08 Eylül, 2013, 16:17:00
İbrahima bi Hasan Arat tanışık olduğum bir insandır. Kendisi bu konuda çok özverili çalıştı. Sadece onun emeği bile hak etmeye yeterdi.

İİBF mezunu dediğim bakan için söylememiştim, az çok sen de biliyorsun üst yönetime atanan insanların yeterlilikten öte farklı şartlarla atandığını. Bahsettiğim buydu.  Bu ülke de spor yöneticiliği boş bir kavram. Kaybettiğimiz konu spor eğitimi, spor kültürü ve spor yöneticiliği. Bize olimpiyatı kaybettiren şeyler bunlardı. Şunuda unutmamak lazım, Tokyo değil farklı bir şehir olsaydı karşımızda daha farklı olurdu. Tokyo ciddi derecede hazır geldi karşımıza.
ama mert şunu gözden kaçırma
çevrecilik adına güzel istanbulumuzu cehenneme çevirirken birileri, bu Türkiye karşıtları acayip ayağa kalkmıştı, hatırlarsan ilk gece pizzaların parası da meksika'dan ödenmişti, şimdi Tokyo'ya bunu verirken tek bir çevre eleştirisi olmaması size de garip gelmiyor mu,
ya da ters mantıkla düşünelim,
alt yapımızı halletseydik, her şey tamam olsaydı da biz bu oylamaya katılsaydık ve o sızıntının yüzde 1 i Türkiye'de olsaydı, sonuç ne olurdu, cevabı herkes biliyordur herhalde
Başlık: Ynt: 2020 Olimpiyatları
Gönderen: itasdemir - 08 Eylül, 2013, 16:21:40
kötü bir hafta sonu
basketbolda hüsran >:( >:( >:(
olimpiyatlarda hüsran :-[ :-[ :-[
vettel yine kazandı :( :( :(
Başlık: Ynt: 2020 Olimpiyatları
Gönderen: R`meRt - 08 Eylül, 2013, 16:36:33
ama mert şunu gözden kaçırma
çevrecilik adına güzel istanbulumuzu cehenneme çevirirken birileri, bu Türkiye karşıtları acayip ayağa kalkmıştı, hatırlarsan ilk gece pizzaların parası da meksika'dan ödenmişti, şimdi Tokyo'ya bunu verirken tek bir çevre eleştirisi olmaması size de garip gelmiyor mu,
ya da ters mantıkla düşünelim,
alt yapımızı halletseydik, her şey tamam olsaydı da biz bu oylamaya katılsaydık ve o sızıntının yüzde 1 i Türkiye'de olsaydı, sonuç ne olurdu, cevabı herkes biliyordur herhalde

Ben bir de şunu merak ediyorum, oylama da oy hakkı olan müslüman ülkeler de var. Ve onlar oy vermedi bize..
Başlık: Ynt: 2020 Olimpiyatları
Gönderen: greenature - 08 Eylül, 2013, 20:17:39
oylamayı kaybetmenin mazereti ''olimpiyat geçmişimizin başarısız olmasıymış''.şş  :D  :D  bizde yedik yaaa  ;) neyse avm olimpiyatlarındaki başarımız yeter bize.
Başlık: Ynt: 2020 Olimpiyatları
Gönderen: Ferhat0316 - 08 Eylül, 2013, 21:27:34
sevmek mi ?
seni bilmem ama biz ölürüz bu ülke için...
Sevmek lafla olmaz. Ayrıca siz kim biz kim. Hepimiz aynı gemideyiz. Genel olarak ülkemizde malasef şahsi mefeatler ülke mefeatlerinin önünde. Japonlar ise ülke menfeatlerini her şeyin üzerinde tutarlar. İki tane atom bombasından sonra bu sayede ayağa kalktılar. Japonlarla kıyaslarken bunu kastetmiştim. Birbirimize saygı ve tahamülümüz yok. İşimiz gücümüz bizim gibi düşünmeyen insanları ötekilerştirmek. Burada yazılacak çok şey var ama bu tartışma çok uzar onun için burada kesip iyi akşamalar diliyorum.
Başlık: Ynt: 2020 Olimpiyatları
Gönderen: itasdemir - 08 Eylül, 2013, 22:29:44
Sevmek lafla olmaz. Ayrıca siz kim biz kim. Hepimiz aynı gemideyiz. Genel olarak ülkemizde malasef şahsi mefeatler ülke mefeatlerinin önünde. Japonlar ise ülke menfeatlerini her şeyin üzerinde tutarlar. İki tane atom bombasından sonra bu sayede ayağa kalktılar. Japonlarla kıyaslarken bunu kastetmiştim. Birbirimize saygı ve tahamülümüz yok. İşimiz gücümüz bizim gibi düşünmeyen insanları ötekilerştirmek. Burada yazılacak çok şey var ama bu tartışma çok uzar onun için burada kesip iyi akşamalar diliyorum.
aynen sevmek lafla olmaz, aslında söylediklerinin birçoğuna katılmamak mümkün değil, özellikle japonların ülkelerini sevmeleri konusunda söylediklerinin altına imzamı atarım. gel gelelim, olimpiyatları kaybetmiş bir ülkenin çocukları daha o günün sabahında yemeden içmeden uyumadan, yok şöyle yaptılar da yok böyle yaptılar da, bizimkiler şunu oynattılar da bunu oynatmadılar gibi başlayınca söze, insanın yahu arkadaş hiç mi üzülmediniz bir durun diyesi geliyor. hani onların da cevabı "yahu abi biz üzüntüden ne yaptığımızı biliyor muyuz" olsa yine anlayacağım, ama yok iyiki alamadık, yok biz bunu yapamazdık, şunu beceremezdik olunca, yemeden içmeden bu gün akşama kadar nöbet tuttum burda. ben kendi adıma bulunduğum konumda yapabileceğimin en iyisini yaparak ülkeme + değer katmak için var gücümle çalışıyorum. ülkemi ve insanlarını seviyorum. ülkemle gurur duyuyorum. ülkemi küçük görmüyorum, görenlere de gücüm yettiğince ve dilim döndüğünce haddini bildiriyorum.
Başlık: Ynt: 2020 Olimpiyatları
Gönderen: Ferhat0316 - 08 Eylül, 2013, 22:49:26
aynen sevmek lafla olmaz, aslında söylediklerinin birçoğuna katılmamak mümkün değil, özellikle japonların ülkelerini sevmeleri konusunda söylediklerinin altına imzamı atarım. gel gelelim, olimpiyatları kaybetmiş bir ülkenin çocukları daha o günün sabahında yemeden içmeden uyumadan, yok şöyle yaptılar da yok böyle yaptılar da, bizimkiler şunu oynattılar da bunu oynatmadılar gibi başlayınca söze, insanın yahu arkadaş hiç mi üzülmediniz bir durun diyesi geliyor. hani onların da cevabı "yahu abi biz üzüntüden ne yaptığımızı biliyor muyuz" olsa yine anlayacağım, ama yok iyiki alamadık, yok biz bunu yapamazdık, şunu beceremezdik olunca, yemeden içmeden bu gün akşama kadar nöbet tuttum burda. ben kendi adıma bulunduğum konumda yapabileceğimin en iyisini yaparak ülkeme + değer katmak için var gücümle çalışıyorum. ülkemi ve insanlarını seviyorum. ülkemle gurur duyuyorum. ülkemi küçük görmüyorum, görenlere de gücüm yettiğince ve dilim döndüğünce haddini bildiriyorum.
Hepimiz olimpiyatları almayı çok isterdik zaten istemeyenin Türklüğünden şüphe etmek lazım. Fakat burada başkalrını suçlamaktan ziyade "biz nerde yanlış yaptıkta olimpiyat bize verilmedi" denilmeli.
Başlık: Ynt: 2020 Olimpiyatları
Gönderen: itasdemir - 08 Eylül, 2013, 22:57:24
Hepimiz olimpiyatları almayı çok isterdik zaten istemeyenin Türklüğünden şüphe etmek lazım. Fakat burada başkalrını suçlamaktan ziyade "biz nerde yanlış yaptıkta olimpiyat bize verilmedi" denilmeli.
hasan arat beyin açıklamasına bakınız lütfen cevap orada var
http://spor.haber7.com/spor/haber/1071315-arat-tokyo-karari-ile-buyuk-risk-aldilar (http://spor.haber7.com/spor/haber/1071315-arat-tokyo-karari-ile-buyuk-risk-aldilar)
Başlık: Ynt: 2020 Olimpiyatları
Gönderen: efe593 - 09 Eylül, 2013, 00:55:34
Sevmek lafla olmaz. Ayrıca siz kim biz kim. Hepimiz aynı gemideyiz. Genel olarak ülkemizde malasef şahsi mefeatler ülke mefeatlerinin önünde. Japonlar ise ülke menfeatlerini her şeyin üzerinde tutarlar. İki tane atom bombasından sonra bu sayede ayağa kalktılar. Japonlarla kıyaslarken bunu kastetmiştim. Birbirimize saygı ve tahamülümüz yok. İşimiz gücümüz bizim gibi düşünmeyen insanları ötekilerştirmek. Burada yazılacak çok şey var ama bu tartışma çok uzar onun için burada kesip iyi akşamalar diliyorum.

Onların ülke sevgisi palalarla adam kovalamak olduğu için şaşırmamak lazım.
Başlık: Ynt: 2020 Olimpiyatları
Gönderen: sadi - 09 Eylül, 2013, 01:02:48
Ooooh maşallah; bulmuşsunuz yine bir ayrışma noktası, dökün benzini... 2020 olimpiyatları üzerinden bir idrar yarışını sitemizde istemiyorum arkadaşlar... Benim şu ''Pentax Digital Camera Utility 4 '' sorununa bir cevap verin de benim sorunum çözülsün... Memleket sorunları burada çözülecek sorunlar değil...
Başlık: Ynt: 2020 Olimpiyatları
Gönderen: itasdemir - 09 Eylül, 2013, 10:17:35
Ooooh maşallah; bulmuşsunuz yine bir ayrışma noktası, dökün benzini... 2020 olimpiyatları üzerinden bir idrar yarışını sitemizde istemiyorum arkadaşlar... Benim şu ''Pentax Digital Camera Utility 4 '' sorununa bir cevap verin de benim sorunum çözülsün... Memleket sorunları burada çözülecek sorunlar değil...

:) sadi bey baktık ki senin sorunlar çöz çöz bitmiyor, en iyisi memleket meselelerine eğilelim dedik,
Başlık: Ynt: 2020 Olimpiyatları
Gönderen: daniska - 09 Eylül, 2013, 11:36:34
biraz şapkamızı önümüze koyup tarafsız düşünmemiz gerektiğini düşünüyorum. keşke olimpiyatlar gelseydi ama gelmedi. bunun siyasi veya tanıtım videosu ile alakalı olduğunu düşünmüyorum ama biz millet olarak bu tarz organizasyonlara hazır değiliz.
geçmiş yıllarda neler yaşadık? dünya çapında yaptığımız organizasyonlarda neler oldu? özellikle en çok sevdiğimiz sporlardan birisi araba yarışları adına neler oldu?
- F1 'de Türkiye'yi takvime koydular 3-5 sene sonra geri aldılar. çünkü piste sadece 50-100 turist dışında hiç seyirci gitmiyordu.
- WRC yani dünya ralli şampiyonası. bunun durumu da f1'den farklı değil. yine seyirci, reklam gibi eksikliklerden elimizden alındı. gerçi burada ki bir çok kişi de dünya ralli şampiyonasının yıllarca Antalya'da yapıldığından habersizdir. şu sıralar yapılan en büyük organizasyon ERC yani Avrupa ralli şampiyonası bu ay 27-29 Eylül'de ülkemizde olacak. bundan da kimsenin haberinin olduğunu sanmıyorum.
bu yarışlar elimizden alınırken neden haberlerde göremedik? veya neden kimse bu organizasyonları alınca ve kaybedince sevinmedi, üzülmedi? spora o kadar önem veriyorduk? tamam bir olimpiyat olmayabilir ama dünya çapında büyük ve ciddi turist getiren organizasyon değil mi?

şimdi olimpiyat ile yatıp kalktık, çünkü çok reklam yaptılar çok istedik vs. olmadı üzüldük. ya olsaydı? bir düşünelim lütfen, Istanbul'da yaşayan arkadaşlar, kaç kişi stadlara veya salonlara gidip eskrim izleyecekti? Jimnastik takip edecekti ?
Başlık: Ynt: 2020 Olimpiyatları
Gönderen: itasdemir - 09 Eylül, 2013, 12:34:51
biraz şapkamızı önümüze koyup tarafsız düşünmemiz gerektiğini düşünüyorum. keşke olimpiyatlar gelseydi ama gelmedi. bunun siyasi veya tanıtım videosu ile alakalı olduğunu düşünmüyorum ama biz millet olarak bu tarz organizasyonlara hazır değiliz.
geçmiş yıllarda neler yaşadık? dünya çapında yaptığımız organizasyonlarda neler oldu? özellikle en çok sevdiğimiz sporlardan birisi araba yarışları adına neler oldu?
- F1 'de Türkiye'yi takvime koydular 3-5 sene sonra geri aldılar. çünkü piste sadece 50-100 turist dışında hiç seyirci gitmiyordu.
- WRC yani dünya ralli şampiyonası. bunun durumu da f1'den farklı değil. yine seyirci, reklam gibi eksikliklerden elimizden alındı. gerçi burada ki bir çok kişi de dünya ralli şampiyonasının yıllarca Antalya'da yapıldığından habersizdir. şu sıralar yapılan en büyük organizasyon ERC yani Avrupa ralli şampiyonası bu ay 27-29 Eylül'de ülkemizde olacak. bundan da kimsenin haberinin olduğunu sanmıyorum.
bu yarışlar elimizden alınırken neden haberlerde göremedik? veya neden kimse bu organizasyonları alınca ve kaybedince sevinmedi, üzülmedi? spora o kadar önem veriyorduk? tamam bir olimpiyat olmayabilir ama dünya çapında büyük ve ciddi turist getiren organizasyon değil mi?

şimdi olimpiyat ile yatıp kalktık, çünkü çok reklam yaptılar çok istedik vs. olmadı üzüldük. ya olsaydı? bir düşünelim lütfen, Istanbul'da yaşayan arkadaşlar, kaç kişi stadlara veya salonlara gidip eskrim izleyecekti? Jimnastik takip edecekti ?
gökhancığım, özellikle 15 yıldır aralıksız tüm yarışlarını izleye çalıştığım F1 in Türkiye'den alınmasına ne kadar üzüldüğümü anlatamam. hatta Türkiye'deki ilk sezonunda 15 saat araba yolculuğu yaparak gitmiştim. evet biz millet olarak belki bu tür organizasyonlara gereken ilgiyi göstermiyor olabiliriz, ama burada tartıştığımız konu, Türkiye'nin bunu yapabilip yapamayacağı veya Türkiye niçin tercih edilmedi konusu, olimpiyatları 1,5 milyar insan izliyor diyorlar, zaten hepsi gelip Türkiye de izlemeyecekti, bütün dünya bunu evinden tv internet vs. izleyecekti. eminim ilk kez ve sadece bir kez düzenlenecek olan bir olimpiyatta stadlar dolup taşacaktı. örnek isterseniz, erzurumda yapılan kış olimpiyatlarına bakınız. belki biz millet olarak bu konularda çok bilinçli olmayabiliriz ama ortada bir iddia var devlet iddiası, ortada bir proje var, karşı taraf daha önce zaten düzenlemiş, üstelik devam etmekte olan çok önemli bir çevre konusu var ve 2,5 yıl olmasına rağmen hala çözülememiş, ne zaman çözüleceği konusunda da hiç bir doyurucu açıklama yok, sen bir yanda buna aç bir ülke varken, daha önce düzenlemiş olana verirsen ben de derim ki, kardeşim nerde kaldı sporun evrenselliği, nerde kaldı sporun geniş kitlelere yayılması, nerde kaldı tarafsızlık vs.
ben şahsım adına taaa baştan beri bunu tartışıyorum. yoksa sizin de belirttiğiniz gibi sorunlarımız yok mu var, sporu top oynamak olarak algılamıyor muyuz evet, ama öbür tarafta erzurum kış olimpiyatlarında tribünlerde ninelerin oturduğu bir Türkiye de var
Başlık: Ynt: 2020 Olimpiyatları
Gönderen: Baha - 09 Eylül, 2013, 12:57:38
http://skorer.milliyet.com.tr/-euro-2020-icin-duelloya/-/detay/1761039/default.htm (http://skorer.milliyet.com.tr/-euro-2020-icin-duelloya/-/detay/1761039/default.htm)
Başlık: Ynt: 2020 Olimpiyatları
Gönderen: haldun31 - 09 Eylül, 2013, 13:37:58
uzun bir aradan sonra merhaba arkadaşlar.hadi bende memleket meselelerine bir katkıda bulunayım :).ibrahim beyin dediği gibi evet biz bunu alsaydık yapardık.çünkü yıllardır bu iş için vergi dahil bir çok şeyden olimpiyat fonuna para veriyoruz.sakın yapılmadığı için sevindiğim düşünülmesin ben kendi payıma olmasını isteyenlerdendim.benim sorum veya derdim şu biz biliyorsunuzki beden eğitim dersleri beşten aşagı düşmeyen bir millet olarak.devşirme sporcularımız hariç neden olimpiyatlarda başarılı sporcu çıkartamıyoruz.ve neden bu süreklilik kazanamıyor.Erzurumda dünya çapında tesisler yaptık.gidip gördüm hakikaten gurur duydum.ama son gittiğimde bildiğiniz eş dost keyif yeri halini almış.yani körling salonları boş atlama pisteleri bakımsız.yani özkaynaklarımızla bu kadar güzel yaptığımız tesisler.sonradan atıl duruma gelerek türk sporcusunun kullanımına sunulmamktadır.bence bu olimpiyatlarda tesisler yapılıp daha sonra aynı kaderi paylaşsaydı(örnek f1 in yapıldığı pist)yine üzüntü kaynagımız olacaktı.sonuç olarak evet yaparız ama yaptıktan sonra meşhur atasözü devreye girer.Türk gibi başla ingiliz gibi bitir.saygılarımla.
Başlık: Ynt: 2020 Olimpiyatları
Gönderen: Baha - 09 Eylül, 2013, 14:56:15
http://www.haberturk.com/yasam/haber/77793-kurekcilere-tayt-dayagi (http://www.haberturk.com/yasam/haber/77793-kurekcilere-tayt-dayagi)

http://www.hurriyet.com.tr/gundem/24672983.asp (http://www.hurriyet.com.tr/gundem/24672983.asp)
Başlık: Ynt: 2020 Olimpiyatları
Gönderen: R`meRt - 09 Eylül, 2013, 21:43:45
Yok artık

http://www.hurriyet.com.tr/gundem/24676441.asp (http://www.hurriyet.com.tr/gundem/24676441.asp)