Pentax Türkiye Topluluğu
Fotoğraf Paylaşımı => Portfolyo Paylaşımı => 500px => Konuyu başlatan: ciga - 09 Eylül, 2013, 22:55:58
-
Selamlar, k-x , k10d , k5iis arasında dolanan profilimi paylaşmak istedim.
http://500px.com/gokmenturkol (http://500px.com/gokmenturkol)
-
Galata isimli sunumunuza bittim .
-
Galata isimli sunumunuza bittim .
sana katılıyorum. çok güzel bir bakış açısı ve ışık.
fakat konuya sayfanın linkini eklersen girmek isteyenler daha kolay sayfana girebilirler.
-
Galata isimli sunumunuza bittim .
teşekkür ederim.
sana katılıyorum. çok güzel bir bakış açısı ve ışık.
fakat konuya sayfanın linkini eklersen girmek isteyenler daha kolay sayfana girebilirler.
teşekkür ederim, ilk mesajı düzenledim.
-
Galata isimli sunumunuza bittim .
Direk dikkat çeken o. :)