Pentax Türkiye Topluluğu
Pentax Fotoğraf Makineleri => Pentax DSLR Fotoğraf Makinaları => Konuyu başlatan: corazonvalor - 24 Ekim, 2013, 11:13:13
-
Pentax K-r kullanan ya da kullanmış arkadaşlara bi sorum olacak. Makinayı her açışımda toz gidermede olduğu gibi titriyor. Formatladım cihazı düzeldi ama bi süre sonra tekrar her açılışta titremeye başladı. Sebebi sensördeki toz mudur ya da korkmama gerek var mı?
-
Pentax K-r kullanan ya da kullanmış arkadaşlara bi sorum olacak. Makinayı her açışımda toz gidermede olduğu gibi titriyor. Formatladım cihazı düzeldi ama bi süre sonra tekrar her açılışta titremeye başladı. Sebebi sensördeki toz mudur ya da korkmama gerek var mı?
Bildigim kadarıyla ayarlardan kaynaklanıor.toz sökme açılışta aktif olduğu için.kapatabilirsin dilersen.sorun yok yani
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Evet.. menüde toz giderme sistemi aktif ise, her açılışta bunu yapıyor olucak.
-
Sağolun rahattınız beni.