Pentax Türkiye Topluluğu
Fotoğrafçı Pazarı => Alış-Veriş Arşivi => Tamamlanan Alışverişler => Konuyu başlatan: Pentaxveben - 10 Kasım, 2013, 07:37:35
-
arkadaslar takas ilanidir. elimde fazladan duran lensimi takas etmek istiyorum.
Takas istanbul ici elden olani makbuldur.
-
Takassız 17-50 yi satmayı düşünür müsün? Ya da sigma 70-300 apo veya pentx-m 50 mm f2. hani olurya belki :)
-
hocam lensi satıyor musun ? durum nedir ?
-
llens ssatilmistir kilit lutfen
-
tarafımdan alınmıştır.her iki tarafada hayırlı olsun.