Pentax Türkiye Topluluğu

Yardım Merkezi => Yeni Pentax Sahipleri => Konuyu başlatan: halilkoc4343 - 15 Kasım, 2013, 23:57:36

Başlık: pentax x5 lazım lütfen yardım
Gönderen: halilkoc4343 - 15 Kasım, 2013, 23:57:36
yaklaşık on gündür araştırıyorum yenisini buldum ama benim bütçeye ağır gelecek temiz ikinci el arıyorum
Başlık: Ynt: pentax x5 lazım lütfen yardım
Gönderen: nerden - 16 Kasım, 2013, 00:02:34
Merhaba,

İlana göz attın..

http://www.pentaxturk.com/forum/index.php/topic,3617.0.html (http://www.pentaxturk.com/forum/index.php/topic,3617.0.html)
Başlık: Ynt: pentax x5 lazım lütfen yardım
Gönderen: fatihtekin88 - 16 Kasım, 2013, 00:19:11
Merhaba,

İlana göz attın..

http://www.pentaxturk.com/forum/index.php/topic,3617.0.html (http://www.pentaxturk.com/forum/index.php/topic,3617.0.html)

Arkadaş X5 yazmış... K5 değilde sanırım Slr-like olan modelini arıyor... :)
Başlık: Ynt: pentax x5 lazım lütfen yardım
Gönderen: halilkoc4343 - 16 Kasım, 2013, 00:22:02
aynen öyle fatih bey
Başlık: Ynt: pentax x5 lazım lütfen yardım
Gönderen: fatihtekin88 - 16 Kasım, 2013, 00:51:04
Pentax forumunda bunu söylemem yanlış anlaşılmasın, hatta sizin de kafanızı karıştırmak gibi olmasın ama

X5 ciddi eksikleri olan bir cihaz... Gayet iyi niyetle, bence başka cihazlara yönelmenizi tavsiye ederim... :(

Bütçenizi söylerseniz başka marka-model öneriler de gelebilir...

Başlık: Ynt: pentax x5 lazım lütfen yardım
Gönderen: halilkoc4343 - 17 Kasım, 2013, 23:44:25
x90 kullandım x5 üst model olduğundan daha iyi olacağını düşünüyorum gördüğünüz eksikleri yazarsanız sevinirim 450 tl gibi bir sınır var :)
Başlık: Ynt: pentax x5 lazım lütfen yardım
Gönderen: fatihtekin88 - 18 Kasım, 2013, 00:13:10
Düşük ışıkta bitik durumda... :( İmaj kalitesi aynı segmentteki dslr-like cihazlar seviyesinde değil maalesef...

Vasat bir dslr-like alacağıma, daha iyi bir kompakt alırım (şahsi fikrim)

Panasonic Lx5 mesela bana her zaman fiyat/performans cihazı gelmiştir... Azıcık bütçeyi zorlayıp o tip bir cihaz düşünülebilir...
Başlık: Ynt: pentax x5 lazım lütfen yardım
Gönderen: halilkoc4343 - 18 Kasım, 2013, 00:15:05
tavsiyeniz için teşekkür ederim inceleyeceğim
Başlık: Ynt: pentax x5 lazım lütfen yardım
Gönderen: cumuta - 18 Kasım, 2013, 11:29:59
tavsiyeniz için teşekkür ederim inceleyeceğim

panasonic fz50 kullanmıştım av,tv,m modları var sensör oranı 1/1.8" di. lens leica iyiydi.

gerçi PANASONIC LUMIX DMC-LX5 inki 1/1.63" daha iyi fiyatı da baya yüksek ama.
Başlık: Ynt: pentax x5 lazım lütfen yardım
Gönderen: itasdemir - 26 Kasım, 2013, 08:20:15
X5 arayan arkadaş, şu an sahibinden de bir tane var satılık, sıfır diyor