Pentax Türkiye Topluluğu

Fotoğrafçılık => Fotoğraf Teknikleri => Konuyu başlatan: caucassian - 17 Kasım, 2013, 01:03:23

Başlık: Balık mı Fotoğraf mı ikileminden ortaya çıkanlar
Gönderen: caucassian - 17 Kasım, 2013, 01:03:23
Bugün sabah 6 gibi Kayseri-Pınarbaşı'na balık avlamaya gittik. yaklaşık 10 saat dolaştım. bir yandan fotoğraf, bir yandan balık tutma çabası. bir yandan da baraja gelen yüzlerce sakarmeke'nin sunduğu görsel şölen. gün doğarken doğadaydım, gün batarken doğadaydım. çok güzel bir gündü. günün sonunda 3 tane turna balığı yakaladım :) mükemmel bir duygu.


günün ilk ışıkları ve Sakarmekeler

(https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/1441571_10151997416702836_114354174_n.jpg)

(https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/1470424_10151997417202836_688240529_n.jpg)

(https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/1454557_10151997417652836_1353304802_n.jpg)

günboyu havanın durgunluğu sayesinde barajdaki gökyüzü yansımaları. tabi burada c-pl filtre devreye giriyor.

(https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/1450898_10151997417932836_1684147333_n.jpg)

(https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/1474594_10151997413182836_1000966047_n.jpg)

(https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/1466101_10151997409122836_397108810_n.jpg)

(https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/1452117_10151997407512836_939471468_n.jpg)

(https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/1426649_10151997404422836_758986142_n.jpg)

(https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/1456577_10151997404437836_509355417_n.jpg)

(https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/1452424_10151997374432836_1535288602_n.jpg)

(https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/1466173_10151997374027836_101586299_n.jpg)

(https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/1459212_10151997369607836_196463172_n.jpg)

ay ışığı altında küçük dere

(https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/1453435_10151997370192836_2115627430_n.jpg)

özellikle havanın kararmasını bekledim, aşağıdaki fotoğrafları çekebilmek için.

(https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/1450984_10151997366262836_603858456_n.jpg)

(https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/1441175_10151997366912836_362015852_n.jpg)

(https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/1458633_10151997367212836_475415199_n.jpg)

(https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/1453441_10151997368257836_1254364632_n.jpg)

(https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/1425606_10151997369297836_1205561339_n.jpg)

(https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/1455955_10151997368452836_1581944168_n.jpg)

(https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/1471394_10151997396717836_78448424_n.jpg)
Başlık: Ynt: Balık mı Fotoğraf mı ikileminden ortaya çıkanlar
Gönderen: caucassian - 17 Kasım, 2013, 01:06:53
sağolsun kayınpeder de beni çekmiş.

bu fotoğrafta görülen tripodu, makineyi, çantasını, oltayı her gittiğim yere götürdüm.
(https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/602751_10151997410742836_245321963_n.jpg)

balık yakalarken

(https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/1458500_10151997410612836_1127159240_n.jpg)

(https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/1465121_10151997410832836_444134604_n.jpg)

(https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/1424336_10151997412017836_1557031860_n.jpg)

(https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/1465392_10151997412237836_181124044_n.jpg)

Başlık: Ynt: Balık mı Fotoğraf mı ikileminden ortaya çıkanlar
Gönderen: e.yurdem - 17 Kasım, 2013, 17:36:24
Murat bey cok guzel kareler; kayinpederinizin de eline saglik.  :D
Başlık: Ynt: Balık mı Fotoğraf mı ikileminden ortaya çıkanlar
Gönderen: caucassian - 17 Kasım, 2013, 17:51:54
Murat bey cok guzel kareler; kayinpederinizin de eline saglik.  :D
Çok teşekkürler Ertuğrul Bey.
Başlık: Ynt: Balık mı Fotoğraf mı ikileminden ortaya çıkanlar
Gönderen: e.yurdem - 17 Kasım, 2013, 19:10:33
Murat bey bu arada $u "ate$ topu" diyeyim artik. O yanan cisim bulasik teli mi? :) biz oyle bi deneme yaptik da bulasik tellerimiz yanmadi. Markasi falan var mi :)
Başlık: Ynt: Balık mı Fotoğraf mı ikileminden ortaya çıkanlar
Gönderen: fatihtekin88 - 17 Kasım, 2013, 19:32:02
Bu fotoğrafları görünce araştırdım bugün ben de...
Sonuçlar bu :)

(http://www.sanalsektor.com/products/er-ka-yun-bulasik-teli-170803723.jpg)

(http://www.guvenmetal.com.tr/guven/wool/11.jpg)


Yün bulaşık teli olarak geçiyor adı...  ;)

Açık deterjan satan yerlerde bulunuyor genelde...

Çırpma telinin içine sıkıştırılıp uygulanıyor... En yakın zamanda ben de deneyeceğim :D
Başlık: Ynt: Balık mı Fotoğraf mı ikileminden ortaya çıkanlar
Gönderen: caucassian - 17 Kasım, 2013, 19:39:35
Fatih Bey'in resimlerini attığı bulaşık telinden. eskiden çok kullanılıyordu, artık bulması biraz zor oluyor. ayran çırpma aletinin içine bir veya iki tanesi koyduk. aletin ucuna da ipi bağladık. sonrası malum. çekimler genelde 8-9 sn civarı sürüyor. kesinlikle tavsiye ederim. çok eğlenceli oluyor.
Başlık: Ynt: Balık mı Fotoğraf mı ikileminden ortaya çıkanlar
Gönderen: fatihtekin88 - 17 Kasım, 2013, 20:22:41
kesinlikle tavsiye ederim. çok eğlenceli oluyor.

Müthiş eğlenceli görünüyor... Yarın malzemeleri alıyorum inşallah... İlk fırsatta da deneme... ;)


Forum dediğin böyle olacak arkadaş yaaa... Teşvik edecek, ufkunu açacak, yeni arayışlara yönlendirecek...  ;)  ;)


Buarada ben de bayadır balığa gitmediğimi farkettim fotoğrafları görünce... Kaşıkla sasiyle at-çek yapmayı özlemişim...  ;)
Başlık: Ynt: Balık mı Fotoğraf mı ikileminden ortaya çıkanlar
Gönderen: caucassian - 17 Kasım, 2013, 21:27:37
ben yeni başladım kaşıkla at-çek yapmaya. çok güzel oluyor gerçekten. artık her fırsatta giderim inşallah.
Başlık: Ynt: Balık mı Fotoğraf mı ikileminden ortaya çıkanlar
Gönderen: beratze - 17 Kasım, 2013, 23:28:57
cennet gibi yer :)
selamlar
Başlık: Ynt: Balık mı Fotoğraf mı ikileminden ortaya çıkanlar
Gönderen: caucassian - 18 Kasım, 2013, 00:05:30
cennet gibi yer :)
selamlar
Teşekkürler Berat. sabah ilk gittiğimde sakarmekeleri görünce şeytan baya bir dürttü "boşver balığı, düş şunların peşine" diye :)
Başlık: Ynt: Balık mı Fotoğraf mı ikileminden ortaya çıkanlar
Gönderen: Mehmet ali - 22 Kasım, 2013, 17:51:06
Şuan Askerde olan arkadaşımın memleketi :) Çok temiz fotoğraflar tebrikler.
Başlık: Ynt: Balık mı Fotoğraf mı ikileminden ortaya çıkanlar
Gönderen: caucassian - 22 Kasım, 2013, 17:57:47
Şuan Askerde olan arkadaşımın memleketi :) Çok temiz fotoğraflar tebrikler.

Çok teşekkürler.
Başlık: Ynt: Balık mı Fotoğraf mı ikileminden ortaya çıkanlar
Gönderen: happyprince - 22 Kasım, 2013, 18:48:23
Forumda fotoğraflarını en beğendiğim kişilerden birisiniz.Tebrik ediyorum,kesinlikle harika her biri.
Başlık: Ynt: Balık mı Fotoğraf mı ikileminden ortaya çıkanlar
Gönderen: caucassian - 22 Kasım, 2013, 19:03:50
Forumda fotoğraflarını en beğendiğim kişilerden birisiniz.Tebrik ediyorum,kesinlikle harika her biri.
Çok teşekkür ederim Mehmet Bey. gururumu okşadınız valla :)
Başlık: Ynt: Balık mı Fotoğraf mı ikileminden ortaya çıkanlar
Gönderen: happyprince - 22 Kasım, 2013, 19:07:03
Estağfurullah,bunlar gerçekler.herşey ortada... muvaffakiyetinizin devamını gönülden dilerim.
Başlık: Ynt: Balık mı Fotoğraf mı ikileminden ortaya çıkanlar
Gönderen: caucassian - 30 Kasım, 2013, 22:03:37
bugün de gittik balığa. kısmetimiz kapalıydı biraz ama sağlık olsun. yine havanın kararmasını bekledim alttaki fotoğraf için. öncekine göre daha iyi gibi geldi bana.

(https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/62338_10152031466062836_857811237_n.jpg)

devamı müsait bir zamanımda gelecek inşallah
Başlık: Ynt: Balık mı Fotoğraf mı ikileminden ortaya çıkanlar
Gönderen: oenaj - 30 Kasım, 2013, 22:40:18
Resimlerin her biride ayrı güzel , göldeki yansıma resimleri ayrı bir güzel, tebrik ederim...
Başlık: Ynt: Balık mı Fotoğraf mı ikileminden ortaya çıkanlar
Gönderen: caucassian - 01 Aralık, 2013, 11:14:25
Resimlerin her biride ayrı güzel , göldeki yansıma resimleri ayrı bir güzel, tebrik ederim...
Teşekkürler.
Başlık: Ynt: Balık mı Fotoğraf mı ikileminden ortaya çıkanlar
Gönderen: caucassian - 02 Şubat, 2014, 10:52:29
01.02.2014 Cumartesi. Yine Kayseri-Pınarbaşı-Bahçecik Barajı. havanın rüzgarlı olması sebebiyle balık yakalayamadık. ama güzel bir gün oldu.

1 gün doğarken

(https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/t1/1779250_10152173778562836_916496259_n.jpg)

2
(https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/t1/1623598_10152173778742836_1172237639_n.jpg)

3
(https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/t1/1010082_10152173778677836_184994956_n.jpg)

4
(https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/t1/1013769_10152173783857836_717099233_n.jpg)

5 Bu da benim düldül :)
(https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/t1/1010464_10152173784462836_1121933530_n.jpg)

6 Sakarmeke
(https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/t1/1622703_10152173784657836_1384658633_n.jpg)

7 Ben
(https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc1/t1/1888664_10152173787322836_1916979577_n.jpg)

8
(https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/t1/1798593_10152173787402836_1397480332_n.jpg)

9 gün batımına yakın (hdr)
(https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/t1/1622634_10152173791197836_499968279_n.jpg)

10
(https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/t1/1743476_10152173792157836_214845971_n.jpg)

11 geri dönüş yolundan
(https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/t1/1621691_10152173792292836_1151794919_n.jpg)

12
(https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/t1/1545903_10152173792202836_693455555_n.jpg)

13
(https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/t1/1551483_10152173794337836_1839977267_n.jpg)
Başlık: Ynt: Balık mı Fotoğraf mı ikileminden ortaya çıkanlar
Gönderen: CemilAL - 03 Şubat, 2014, 19:50:37
Gerçekten hoşmuş fotoğraflar. Kullandığınız lensi, diyaframı iso yu beyaz dengesini falanda bizimle paylaşırsanız bence çok hoş çıkarımlarda bulunabilriz. :D
Başlık: Ynt: Balık mı Fotoğraf mı ikileminden ortaya çıkanlar
Gönderen: caucassian - 04 Şubat, 2014, 11:36:36
Gerçekten hoşmuş fotoğraflar. Kullandığınız lensi, diyaframı iso yu beyaz dengesini falanda bizimle paylaşırsanız bence çok hoş çıkarımlarda bulunabilriz. :D

teşekkürler. fotoğraflar 18-55mm wr ile çekildi. hoya c-pl filtre kullanıldı. beyaz ayarları otomatikte kullanıyorum. raw çekim yaptığım için çok da önemli olmuyor beyaz ayarı. 10. fotoğrafa kadar (sakarmekeler hariç) tripod kullanıldı. 9 ve 10. fotoğraflar photomatix programı ile 5 kareden hdr yapıldı. 12 ve 13. fotoğraflar araç hareket halinde iken çekildi. diyafram değerleri 8 ile 16 arasında değişiyor.
Başlık: Ynt: Balık mı Fotoğraf mı ikileminden ortaya çıkanlar
Gönderen: CemilAL - 04 Şubat, 2014, 21:22:47
Hdr ı direk makineden yapmayı hiç denediniz mi, nasıl bir sonuç veriyor? Multi exposure ile hdr ve başka şeyler denemenizi istememde sakınca var mı acaba? Merak ediyorum hatrı sayılır bir işlem yapabilip yapamadığını. :)
Başlık: Ynt: Balık mı Fotoğraf mı ikileminden ortaya çıkanlar
Gönderen: caucassian - 04 Şubat, 2014, 21:54:50
direk makineden denediğim olmuştu. fakat bilgisayarda hiç incelemedim çıkan görüntüyü. çok fazla hoşuma gitmediği için silmiştim. hdr'leri zaten makinenin multi exposure menüsünden ayarlayıp çekiyorum. 3 veya 5 tane kare çekebiliyorsun. aralarındaki poz farklarını ayarlayabiliyorsun. kumanda ile veya self-timer ile çekilmesi daha kaliteli sonuç çıkarıyor. müsait bir zamanda sizin için makinenin kendi hdr'sini dener sonucunu burada paylaşırım.
Başlık: Ynt: Balık mı Fotoğraf mı ikileminden ortaya çıkanlar
Gönderen: CemilAL - 06 Şubat, 2014, 00:48:54
Gerçekten menun olurum, şimdiden teşekkürler zamanını olursa. :D ME yaparken aynı değerde pozlama kulanabiliyor muyuz peki, yoksa illa farklı olmak zorunda mı? mesela 5 pozlama yapıyoruz diyelim normalde, +2 +1 0 -1 -2. Bunun yerine 10 pozlama hepsi 0 mümkün müdür? Pozlama sayısınında bir sınırı var mı ayrıca?
Başlık: Ynt: Balık mı Fotoğraf mı ikileminden ortaya çıkanlar
Gönderen: Kuvvet - 06 Şubat, 2014, 02:31:52
Murat Bey burdaki fotograflari yeni gordum, gercekten hepsi birbirinden guzel, ellerinize gozlerinize saglik.
Yalniz son seride 7 numaradaki fotografi bozan bere olmasaymis, ya da kullandiginiz bere sari kirmizi olsaymis tam olacakmis :D

Gerçekten menun olurum, şimdiden teşekkürler zamanını olursa. :D ME yaparken aynı değerde pozlama kulanabiliyor muyuz peki, yoksa illa farklı olmak zorunda mı? mesela 5 pozlama yapıyoruz diyelim normalde, +2 +1 0 -1 -2. Bunun yerine 10 pozlama hepsi 0 mümkün müdür? Pozlama sayısınında bir sınırı var mı ayrıca?

Pozlama sayisinin bir siniri yok, tamamen sizin keyfinize ve tekniginize kalmis bir tercih.

LG-D802 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Başlık: Ynt: Balık mı Fotoğraf mı ikileminden ortaya çıkanlar
Gönderen: CemilAL - 06 Şubat, 2014, 17:41:52
Pozlama sayisinin bir siniri yok, tamamen sizin keyfinize ve tekniginize kalmis bir tercih.

LG-D802 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Teşekkürler bilgi için. :)
Başlık: Ynt: Balık mı Fotoğraf mı ikileminden ortaya çıkanlar
Gönderen: healtyhead - 02 Mayıs, 2014, 23:16:35
Bunlar da yeni seri :D

1. Murat abi at-çekte :)
(https://farm8.staticflickr.com/7385/14067751106_fe0533a57b.jpg)

2.
(https://farm8.staticflickr.com/7065/14087733952_4f5efec9f4.jpg)

3.
(https://farm6.staticflickr.com/5462/13904398428_5133c98384.jpg)
Başlık: Ynt: Balık mı Fotoğraf mı ikileminden ortaya çıkanlar
Gönderen: caucassian - 02 Mayıs, 2014, 23:34:32
Eyvallah Serdinc. D700 ve 70-200 ikilisi artı senin bakisinla çok güzel kareler çıkmış. Ben de bu akşam döndüm daha. Yarın ararım fotoğraflari.
Bu arada 2 gün boyunca at çek yaptım boş boş. Serdinc onu vurgulamaya çalışıyor galiba :) hava açık olsaydı daha güzel olurdu. Bir dahaki sefere artık.
Başlık: Ynt: Balık mı Fotoğraf mı ikileminden ortaya çıkanlar
Gönderen: healtyhead - 02 Mayıs, 2014, 23:41:47
Eyvallah Serdinc. D700 ve 70-200 ikilisi artı senin bakisinla çok güzel kareler çıkmış. Ben de bu akşam döndüm daha. Yarın ararım fotoğraflari.
Bu arada 2 gün boyunca at çek yaptım boş boş. Serdinc onu vurgulamaya çalışıyor galiba :) hava açık olsaydı daha güzel olurdu. Bir dahaki sefere artık.

Abi vallaha ben cok egelndim, bence beraber de guzel vakit gecirdik. "Balik foto bahane at-cek muhabbet sahane"ydi :)) her sey icin tekrar tesekkurler :)

Serdinc Kaya - TapaTalk

Başlık: Ynt: Balık mı Fotoğraf mı ikileminden ortaya çıkanlar
Gönderen: caucassian - 03 Mayıs, 2014, 01:13:54
Orası muhakkak hacı abi. Tekralariz inşallah.
Başlık: Ynt: Balık mı Fotoğraf mı ikileminden ortaya çıkanlar
Gönderen: caucassian - 03 Mayıs, 2014, 10:16:48
Murat Bey burdaki fotograflari yeni gordum, gercekten hepsi birbirinden guzel, ellerinize gozlerinize saglik.
Yalniz son seride 7 numaradaki fotografi bozan bere olmasaymis, ya da kullandiginiz bere sari kirmizi olsaymis tam olacakmis :D

Pozlama sayisinin bir siniri yok, tamamen sizin keyfinize ve tekniginize kalmis bir tercih.

LG-D802 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


ben de mesajını yeni gördüm :) bir aydır yoktum zaten. teşekkürler yorumun için
her zaman her yerde en büyük FENERBAHÇE :)
Başlık: Ynt: Balık mı Fotoğraf mı ikileminden ortaya çıkanlar
Gönderen: caucassian - 03 Mayıs, 2014, 10:20:36
Gerçekten menun olurum, şimdiden teşekkürler zamanını olursa. :D ME yaparken aynı değerde pozlama kulanabiliyor muyuz peki, yoksa illa farklı olmak zorunda mı? mesela 5 pozlama yapıyoruz diyelim normalde, +2 +1 0 -1 -2. Bunun yerine 10 pozlama hepsi 0 mümkün müdür? Pozlama sayısınında bir sınırı var mı ayrıca?
K5 çoklu pozlamada 5 farklı pozlamaya müsade ediyor. 5'ten fazlasını otomatik çekemezsin. fakat kendin pozlama sürelerini ayarlayarak istediğin kadar kare çekebilirsin. "10 pozlama hepsi 0" demişsin. bu söylediğin biraz mantıksız geldi bana. hdr yapabilmek için farklı pozlamalar olması lazım.
Başlık: Ynt: Balık mı Fotoğraf mı ikileminden ortaya çıkanlar
Gönderen: CemilAL - 03 Mayıs, 2014, 22:41:55
Mantıksız derken? :P Değişik bir şey deneyecekmişim sanırım yazdığıma göre, ama inanın ben bile hatırlamıyorum yaptım mı buldum mu çözüm veya ne yaptım. :P
Başlık: Ynt: Balık mı Fotoğraf mı ikileminden ortaya çıkanlar
Gönderen: caucassian - 10 Mayıs, 2014, 02:10:38
Serdinçle birlikte balık tutmaya çalıştığımız Sakarya'dan bir kaç tane kare. hava çok müsait olmadığı için çok fazla fotoğraf çekemedik. her şeye rağmen güzeldi. tekrardan teşekkürler Serdinç. bir dahaki sefere Fatih ve Haldun Abi'yi de görmek isteriz :)

(http://i.imgur.com/GNrfgpF.jpg)

(http://i.imgur.com/TlMLigy.jpg)

(http://i.imgur.com/7Q18NGc.jpg)

(http://i.imgur.com/RYIE9tK.jpg)

(http://i.imgur.com/vPELM7L.jpg)

(http://i.imgur.com/UhQkTEB.jpg)

at-çek yaparken Serdinç :)

(http://i.imgur.com/sDT9cOH.jpg)

(http://i.imgur.com/hHouU46.jpg)

Balıktan umudu kestikten sonra...
(http://i.imgur.com/YeZ4BnE.jpg)

(http://i.imgur.com/gtIBpKL.jpg)

Serdinç'in yakaladığı an. balık küçük olduğu için suya geri bırakıldı
(http://i.imgur.com/DWG42Nf.jpg)

gece arazide kalalım, yıldızları çekeriz demiştik Serdinçle. fakat iki gün boyunca bulutlar hiç dağılmadı. gene de arazide kaldık.
(http://i.imgur.com/1RPaS3e.jpg)

Kamp ateşimiz
(http://i.imgur.com/aXr6KXe.jpg)

(http://i.imgur.com/mLMEOEZ.jpg)

tabi bir de iki günlük hasılatı tüketme anı :)
(http://i.imgur.com/cQJBnDg.jpg)
Başlık: Ynt: Balık mı Fotoğraf mı ikileminden ortaya çıkanlar
Gönderen: healtyhead - 11 Mayıs, 2014, 18:18:13
Murat abi ellerine sağlık vallaha güzel olmuş kareler :D At-çekte de iyi yakalamışsın beni :)
Ancak şurda bir düzeltme yapayım hemen: Benim balığı değil, Mustafa abinin balığını geri bıraktık :D hahahahhahah :D Ben tuttuuum; Olcay babaya selam :D

Hakikaten cok güzel 2 gün gecirdim sayenizde abi, her şey için tekrar cok tesekkürler. Tekrarı olursa haber vermen yeterli :D
Başlık: Ynt: Balık mı Fotoğraf mı ikileminden ortaya çıkanlar
Gönderen: caucassian - 13 Mayıs, 2014, 21:17:45
fotoğrafa dikkatli bakınca öyleymiş gerçekten :) senin oltanmış gibi görünüyor ama Mustafa'nınkiymiş. A.selam. İnşallah tekrarı olur. Bizim için de çok güzeldi.