Pentax Türkiye Topluluğu
Fotoğrafçılık => Fotoğraf Teknikleri => Konuyu başlatan: caucassian - 22 Kasım, 2013, 18:15:13
-
son bir kaç gün biraz dolaşma fırsatım oldu. uzun zamandır gitmek istediğim bir yerdi bu vadi. özellikle güneş doğarken vadinin tepesinden Zamantı'ya bakmak istiyordum. fakat kısmet olmadı. google maps kullanarak öğrendiğim bir yer olduğu için, giderken bir kaç defa yolu karıştırdım. ayrıca vadiden önce güzel bir gölet vardı. orayı bırakıp vadiye geçemedim. yorumlarınızı ve eleştirilerinizi eksik etmeyin lütfen.
fotoğrafların hepsi 18-55wr ile çekildi.
gölette gün doğumu
1
(https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/1467293_10152011383337836_1850104020_n.jpg)
2
(https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/1462901_10152011383602836_1661237287_n.jpg)
3
(https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/1463921_10152011384367836_1268398916_n.jpg)
ismini bilmediğim göletin kenarından aldığım kareler. çokça sakarmeke vardı. fakat benim makinenin bayonet düğmesi düştüğü için 55-300 ile çekim yapamadım.
4
(https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/1473071_10152011384912836_816939614_n.jpg)
5
(https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/560122_10152011385007836_904076840_n.jpg)
6
(https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/1472761_10152011385707836_470127007_n.jpg)
7
(https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/1463766_10152011385562836_687797789_n.jpg)
8
(https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/941851_10152011386622836_736198883_n.jpg)
9
(https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/1460174_10152011386742836_222042444_n.jpg)
10
(https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/1479263_10152011390412836_940431831_n.jpg)
11
(https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/1012491_10152011390537836_1393124786_n.jpg)
12
(https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/1454680_10152011390972836_1359554920_n.jpg)
13
(https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/1461405_10152011391027836_1342642923_n.jpg)
14
(https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/1454680_10152011392942836_185644313_n.jpg)
15
(https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/1425794_10152011393887836_1251069556_n.jpg)
16
(https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/1465238_10152011394827836_54690562_n.jpg)
17
(https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/1456653_10152011395372836_1752935097_n.jpg)
18
(https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/1451542_10152011397277836_2053009041_n.jpg)
artık vadiye doğru hareket etmeye başladık. hava hala soğuk alttaki kuşburnu yapraklarında da görüldüğü gibi.
19
(https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/1461647_10152011399307836_313044016_n.jpg)
20
(https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/1479204_10152011399732836_1503448928_n.jpg)
21
(https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/62473_10152011400017836_172185685_n.jpg)
Zamantı Nehri
22
(https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/1463078_10152011400822836_1077240302_n.jpg)
vadinin girişi
23
(https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/1475810_10152011401832836_479631188_n.jpg)
24
(https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/1461326_10152011402722836_60503441_n.jpg)
25
(https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/993463_10152011404737836_716020389_n.jpg)
26
(https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/1459121_10152011405172836_640206253_n.jpg)
27
(https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/1460990_10152011405267836_572633110_n.jpg)
28
(https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/1472090_10152011408727836_1955237939_n.jpg)
29
(https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/1456515_10152011409042836_433523760_n.jpg)
vadide önümüz kapanınca yukarı çıkmak için gedik aradık. bulduğumuzu sandık. yaklaşık 30 dakika sürünerek çıktık, 20 dakika kayarak geri indik :)
30
(https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/1456698_10152011409037836_1411413429_n.jpg)
31
(https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/1461851_10152011409922836_1775272488_n.jpg)
sonunda çıkabilecek bir gedik bulduk. dikenlerin ve kayaların arasından biraz zor oldu.
32
(https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/1480745_10152011411447836_1348758972_n.jpg)
sırttan vadiye bakış
33
(https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/1455960_10152011413102836_1722098723_n.jpg)
34
(https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/1394337_10152011413237836_147001814_n.jpg)
35
(https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/1450803_10152011413907836_819707106_n.jpg)
ne amaçla yapıldığını anlayamadım ev
36
(https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/1441252_10152011414237836_1715471252_n.jpg)
37
(https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/1424449_10152011415442836_962532241_n.jpg)
38
(https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/1472932_10152011414802836_1997709602_n.jpg)
39
(https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/1474362_10152011416072836_939897477_n.jpg)
40
(https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/1450345_10152011416257836_636646169_n.jpg)
-
kayseriye gelirsek bizi böyle gezdirmezsen darılırız.bu arada yunus beye sitem edelim kayserinin tanıtımını bir hataylıya devretti.foto paylaşmaz oldu diye :)
-
kayseriye gelirsek bizi böyle gezdirmezsen darılırız.bu arada yunus beye sitem edelim kayserinin tanıtımını bir hataylıya devretti.foto paylaşmaz oldu diye :)
Başımın üstünde yerin var abi. gün doğumundan, gün batımına kadar gezeriz yolun düşerse inşallah. :) bana yandaş olsun yeter ki. Sabah 5'te kalktım güneşin doğuşunu yakalayabilmek için. iyiki de kalkmışım.
-
sağolasın murat kardeşim.sende şu devreğe doğru gelseydin yedigöller amasra gölcük abant yapardık.bir gün yeğenimi ve yengeyi al gel bu tarafa.başımızın üstünde yeriniz var.:)
-
fotoğraflara imrendim, olağanüstü güzel kareler, emeğinize sağlık.
-
Fotoğraflarınız çok güzel elinize sağlık ilave eklemek istiyorum Sensörünüzde bol sayıda lekeler var :)
SM-N9000Q cihazımdan Tapatalk 4 ile gönderildi
-
sağolasın murat kardeşim.sende şu devreğe doğru gelseydin yedigöller amasra gölcük abant yapardık.bir gün yeğenimi ve yengeyi al gel bu tarafa.başımızın üstünde yeriniz var.:)
Allah razı olsun Abi. çok istiyorum oralara gelmeyi. Kısmet artık.
-
fotoğraflara imrendim, olağanüstü güzel kareler, emeğinize sağlık.
Teşekkürler Mehmet Abi. güneş doğarken gerçekten güzel kareler çıkıyor. suyun buharlaşması ve doğan güneşin verdiği ışık birleşince muazzam oluyor gerçekten.
-
Fotoğraflarınız çok güzel elinize sağlık ilave eklemek istiyorum Sensörünüzde bol sayıda lekeler var :)
SM-N9000Q cihazımdan Tapatalk 4 ile gönderildi
Teşekkürler. Sensör napsın :) dışarıda çok fazla objektif değiştiriyorum. bir de lenslerin arka kapaklarını kullanmıyorum tembellikten.
-
Murat Bey resimleriniz gerçekten çok güzel.Tebrikler...
-
Murat Bey resimleriniz gerçekten çok güzel.Tebrikler...
Çok teşekkürler.
-
9,17,18,22,29 bu fotografları cok begendım elınıze saglık :)
-
9,17,18,22,29 bu fotografları cok begendım elınıze saglık :)
Teşekkürler...