Pentax Türkiye Topluluğu

Fotoğrafçılık => Fotoğraf Teknikleri => Konuyu başlatan: caucassian - 12 Aralık, 2013, 00:06:07

Başlık: Kedidir Kedi
Gönderen: caucassian - 12 Aralık, 2013, 00:06:07
aradım taradım kedilere özel başlık bulamadım forumda. bir çoğumuz çekmiştir kedi fotoğrafı. güzel poz veriyor artizler :)

1
(https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc1/1002050_10152052088797836_1706722629_n.jpg)

2
(https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/1476245_10152052094982836_1703706118_n.jpg)

3
(https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/1501756_10152052096087836_277946629_n.jpg)
Başlık: Ynt: Kedidir Kedi
Gönderen: Suha - 12 Aralık, 2013, 00:18:07
Kedi benim hayatım :D Yarın atayım bi kaç tane :)
Dayanamadım bi tane atayım hemencik.

(http://farm9.staticflickr.com/8105/8660545736_13a7a66a4b_z.jpg)

Bu da benim 12 sene baktığım ve yazın ihtiyarlık hastalıkları sebebiyle vefat eden kedim. Nam-ı diğer Kikirik :(

(https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash2/q71/s720x720/19883_10201367122361741_135403148_n.jpg?lvh=1)
Başlık: Ynt: Kedidir Kedi
Gönderen: caucassian - 12 Aralık, 2013, 00:22:20
Kedi benim hayatım :D Yarın atayım bi kaç tane :)
Dayanamadım bi tane atayım hemencik.

(http://farm9.staticflickr.com/8105/8660545736_13a7a66a4b_z.jpg)

:) İnsanlar kedisever ve köpeksever diye ikiye ayrılır diye bir kaç filmde denk gelmiştim. sen galiba kediseverlerdensin :)
Başlık: Ynt: Kedidir Kedi
Gönderen: Suha - 12 Aralık, 2013, 00:24:10
Kedi başı çekmekle birlikte hayvansever hastalığım var. Benimki hastalık düzeyinde birazcık ;)
Başlık: Ynt: Kedidir Kedi
Gönderen: Suha - 12 Aralık, 2013, 00:27:22
Bu da neredeyse ölüp giderken yoldan bulduğum, iyileştirdiğim ve 10 gün önce kaybolan kedi. Nam-ı diğer Zilli :))

(http://farm8.staticflickr.com/7363/9664089075_b20ef61ac4_c.jpg)

Başka bir karesi, biraz sinirlendirmiştik :D

(http://farm4.staticflickr.com/3728/9713542088_613423fec1_z.jpg)
Başlık: Ynt: Kedidir Kedi
Gönderen: caucassian - 12 Aralık, 2013, 00:35:10
Bu da neredeyse ölüp giderken yoldan bulduğum, iyileştirdiğim ve 10 gün önce kaybolan kedi. Nam-ı diğer Zilli :))

(http://farm8.staticflickr.com/7363/9664089075_b20ef61ac4_c.jpg)

Başka bir karesi, biraz sinirlendirmiştik :D

(http://farm4.staticflickr.com/3728/9713542088_613423fec1_z.jpg)

özellikle ilk kare hoş olmuş.

bu soğuk kış günlerinde bizlere çok ihtiyaçları var sokak hayvanların ve içiçe yaşadığımız serçelerin.
Başlık: Ynt: Kedidir Kedi
Gönderen: Suha - 12 Aralık, 2013, 00:39:29
Şu anda arkamda bir adet tavşan var. Paçamı kemirmekle meşgul :D Kafesine koyup eve gidecem artık, tükkanı kapatma vakti :)
Başlık: Ynt: Kedidir Kedi
Gönderen: caucassian - 12 Aralık, 2013, 00:42:53
Şu anda arkamda bir adet tavşan var. Paçamı kemirmekle meşgul :D Kafesine koyup eve gidecem artık, tükkanı kapatma vakti :)

en sevdiğim hayvanlardan biridir. fakat ev içerisine gitmiyor. bahçemizde beslerdik eskiden. çok hızlı ürüyor keratalar.
Başlık: Ynt: Kedidir Kedi
Gönderen: Suha - 12 Aralık, 2013, 00:45:21
en sevdiğim hayvanlardan biridir. fakat ev içerisine gitmiyor. bahçemizde beslerdik eskiden. çok hızlı ürüyor keratalar.
İşyerimde besliyorum şuanlık. Müşterim verdi zaten, hazır büyümüş olarak :P

Başka bir kedi :P
(http://farm9.staticflickr.com/8106/8659630307_c05476ae7f_z.jpg)
Başlık: Ynt: Kedidir Kedi
Gönderen: _Rayearth_ - 12 Aralık, 2013, 02:27:31
(http://farm3.staticflickr.com/2863/9584237962_8b72d45c54_b.jpg) (http://www.flickr.com/photos/98231095@N03/9584237962/)
IMGP3784 (http://www.flickr.com/photos/98231095@N03/9584237962/#) by tc erkan (http://www.flickr.com/people/98231095@N03/), on Flickr
(http://farm6.staticflickr.com/5511/9584263392_37cf4ff8af_b.jpg) (http://www.flickr.com/photos/98231095@N03/9584263392/)
IMGP1045 (http://www.flickr.com/photos/98231095@N03/9584263392/#) by tc erkan (http://www.flickr.com/people/98231095@N03/), on Flickr
Başlık: Ynt: Kedidir Kedi
Gönderen: zaferguler - 12 Aralık, 2013, 04:43:14
Buda benden olsun ;)
Başlık: Ynt: Kedidir Kedi
Gönderen: arslanturegun - 12 Aralık, 2013, 08:20:29
Amatör insan modellere göre çok daha iyi poz verdikleri bir gerçek :)
Başlık: Ynt: Kedidir Kedi
Gönderen: Ender Işık - 12 Aralık, 2013, 10:40:31
2006 Aralık ayı, K100D'yi yeni almıştım. İlk denemeler. Sigma 17-70 ile

(http://u1312.hizliresim.com/1j/d/vfm8r.jpg)
Başlık: Ynt: Kedidir Kedi
Gönderen: Selm - 12 Aralık, 2013, 10:52:38
2006 Aralık ayı, K100D'yi yeni almıştım. İlk denemeler. Sigma 17-70 ile

(http://u1312.hizliresim.com/1j/d/vfm8r.jpg)


hepside birbirinden güzel ama hocam bu resime bayıldım elinize sağlık.
Başlık: Ynt: Kedidir Kedi
Gönderen: healtyhead - 12 Aralık, 2013, 11:02:44
Benm de bir kedi fotom var, onu burda da paylaşayım 1023589. kez :D

(http://farm9.staticflickr.com/8499/8327906950_f423d3940a_z.jpg) (http://www.flickr.com/photos/srdnckaya/8327906950/)
The Lion-cat (http://www.flickr.com/photos/srdnckaya/8327906950/#) by srdnc (http://www.flickr.com/people/srdnckaya/), on Flickr
Başlık: Ynt: Kedidir Kedi
Gönderen: Eagle Fly Free - 12 Aralık, 2013, 11:55:53
Çok vasat olsa da ben de de var bir kaç kedi ;D

(http://farm8.staticflickr.com/7064/6796210458_c76fe396b0.jpg) (http://www.flickr.com/photos/koray_yenidogan/6796210458/)
2012-02-18_00001 (http://www.flickr.com/photos/koray_yenidogan/6796210458/#) by Koray Yenidoğan (http://www.flickr.com/people/koray_yenidogan/), on Flickr

(http://farm8.staticflickr.com/7058/6796210532_5cf0475f23.jpg) (http://www.flickr.com/photos/koray_yenidogan/6796210532/)
2012-02-18_00002 (http://www.flickr.com/photos/koray_yenidogan/6796210532/#) by Koray Yenidoğan (http://www.flickr.com/people/koray_yenidogan/), on Flickr

Başlık: Ynt: Kedidir Kedi
Gönderen: Eagle Fly Free - 12 Aralık, 2013, 11:56:42
Ayrıca Arslan abiyi konuya bekliyoruz ;D
Başlık: Ynt: Kedidir Kedi
Gönderen: Ender Işık - 12 Aralık, 2013, 12:01:59

hepside birbirinden güzel ama hocam bu resime bayıldım elinize sağlık.

Beğeni için teşekkürler. Bunlar da Büyükada'nın kedileri. Sigma 10-20 ile. HDR'li

(http://u1312.hizliresim.com/1j/d/vfnlx.jpg) 
Başlık: Ynt: Kedidir Kedi
Gönderen: cumuta - 12 Aralık, 2013, 12:33:52
bir tanede benden.

(http://ppcdn.500px.org/53551806/41947d63557dc37385f38f8b7db09933e1b77ca2/2048.jpg)
Başlık: Ynt: Kedidir Kedi
Gönderen: kleopatra - 12 Aralık, 2013, 18:55:26
 fotoğrafa baktıktan 5 sn sonra gördüm  kediyi :)
Başlık: Ynt: Kedidir Kedi
Gönderen: Suha - 12 Aralık, 2013, 21:13:48
Dün fotoğrafını paylaşıp kayboldu dediğim kedim bugün çıktı geldi işyerime :) Acayip sevindim keratayı gördüğüme.
Başlık: Ynt: Kedidir Kedi
Gönderen: cumuta - 12 Aralık, 2013, 22:32:12
fotoğrafa baktıktan 5 sn sonra gördüm  kediyi :)

 :)
Başlık: Ynt: Kedidir Kedi
Gönderen: itasdemir - 12 Aralık, 2013, 22:36:28
Anne-kız
Başlık: Ynt: Kedidir Kedi
Gönderen: halpaslan - 12 Aralık, 2013, 23:12:47
Başka bir başlıkta da vermiştim ama burada da eksik kalmasın canavar :)

(http://farm3.staticflickr.com/2816/11299074436_a7d5461349_b.jpg)
by H.Alpaslan Yıldız (http://www.flickr.com/photos/halpaslan/11299074436/#), on Flickr

Bu da şapşal :)

(http://farm8.staticflickr.com/7309/10785612536_9974d9e3c5_b.jpg)
by H.Alpaslan Yıldız (http://www.flickr.com/photos/halpaslan/10785612536/#), on Flickr
Başlık: Ynt: Kedidir Kedi
Gönderen: zeda3000 - 13 Aralık, 2013, 20:53:20
(http://img17.imageshack.us/img17/504/6yq6.jpg)

(http://img812.imageshack.us/img812/5996/eyna.jpg)
Başlık: Ynt: Kedidir Kedi
Gönderen: Suha - 13 Aralık, 2013, 21:11:38
1. karenizdeki kedi ilk kedime benziyor. Takribi 30 sene önceki beslediğim yani :)
Başlık: Ynt: Kedidir Kedi
Gönderen: zeda3000 - 13 Aralık, 2013, 21:51:39
Hayatim kediler ile gecitiginden artik pek ayirt etmiyorum. Sitede kedilere ozel klubeler battaniyeler yaptim. Her gun taze kuru mama ve su. Ama besledigim kedileri cekmek imkansiz. Cunku ben makina ile poz almak icin geri cekiliyorum onlar bana kendilerini sevdirmek icin yaklasiyor. Tanimadik ve karni tok kediler guzel poz veriyor.
Başlık: Ynt: Kedidir Kedi
Gönderen: caucassian - 13 Aralık, 2013, 22:05:38
Hayatim kediler ile gecitiginden artik pek ayirt etmiyorum. Sitede kedilere ozel klubeler battaniyeler yaptim. Her gun taze kuru mama ve su. Ama besledigim kedileri cekmek imkansiz. Cunku ben makina ile poz almak icin geri cekiliyorum onlar bana kendilerini sevdirmek icin yaklasiyor. Tanimadik ve karni tok kediler guzel poz veriyor.
son cümleniz çok doğru. sokak hayvanlarının daha güzel kareleri oluyor.
Başlık: Ynt: Kedidir Kedi
Gönderen: cumuta - 15 Aralık, 2013, 01:08:08
sokak kedileri iyidir

(http://ppcdn.500px.org/52411256/e02d0390b5dbf4e35588ea1e34cdce8cd814d169/2048.jpg)
Başlık: Ynt: Kedidir Kedi
Gönderen: halpaslan - 15 Aralık, 2013, 01:56:16
Bu da sahil kedisi:

(http://farm4.staticflickr.com/3779/11374826945_1aa33356eb_b.jpg)
by H.Alpaslan Yıldız (http://www.flickr.com/photos/halpaslan/11374826945/#), on Flickr
Başlık: Ynt: Kedidir Kedi
Gönderen: halpaslan - 15 Aralık, 2013, 22:50:41
Bu da kampüs kedisi:

(http://farm4.staticflickr.com/3727/11390412553_9d1bb8fd1c_b.jpg)
by H.Alpaslan Yıldız (http://www.flickr.com/photos/halpaslan/11390412553/#), on Flickr
Başlık: Ynt: Kedidir Kedi
Gönderen: Suha - 15 Aralık, 2013, 23:02:46
(http://farm4.staticflickr.com/3678/9803663866_d4ca03c9b0_c.jpg)
Başlık: Ynt: Kedidir Kedi
Gönderen: enis.acar - 15 Aralık, 2013, 23:42:37
Leyla :)

Başlık: Ynt: Kedidir Kedi
Gönderen: fatihtekin88 - 15 Aralık, 2013, 23:50:21
Tam Leyla'ymış ama :D  Gözlerin maşallahı var... :)


Ufaktan netlik kaçmış, titremiş sanırım... Ama bu sıpanın gözleri telafi etmiş durumu :D




Başlık: Ynt: Kedidir Kedi
Gönderen: ucam1 - 16 Aralık, 2013, 00:03:15
uykucu

(http://u1312.hizliresim.com/1j/j/vkwyj.jpg) (http://bit.ly/c25MCx)
Başlık: Ynt: Kedidir Kedi
Gönderen: ucam1 - 16 Aralık, 2013, 00:07:24
kara sıcaktan bunalmış cöp tenekesinin altında gölgede yatıyodu

(http://u1312.hizliresim.com/1j/j/vkx3y.jpg) (http://bit.ly/c25MCx)
Başlık: Ynt: Kedidir Kedi
Gönderen: ucam1 - 16 Aralık, 2013, 00:09:37
şaşı her yıl 2 3 tane yavrular 4 5 yıldır tanışıyoruz

(http://u1312.hizliresim.com/1j/j/vkx6f.jpg) (http://bit.ly/c25MCx)
Başlık: Ynt: Kedidir Kedi
Gönderen: enis.acar - 16 Aralık, 2013, 00:09:59
Tam Leyla'ymış ama :D  Gözlerin maşallahı var... :)


Ufaktan netlik kaçmış, titremiş sanırım... Ama bu sıpanın gözleri telafi etmiş durumu :D

Tam Leyla'dır kendisi :)

Flaş kullanmak istememiştim, haliyle enstantane yavaş kaldı biraz ve titredi. Yorum için teşekkür ederim :)

Bu da kendisinin ne kadar rahatına düşkün olduğunun fotoğrafıdır :) ( Cep telefonu ile çekildi. )
Başlık: Ynt: Kedidir Kedi
Gönderen: ucam1 - 16 Aralık, 2013, 00:11:22
şaşının yavrusu

(http://u1312.hizliresim.com/1j/j/vkx8m.jpg) (http://bit.ly/c25MCx)
Başlık: Ynt: Kedidir Kedi
Gönderen: fatihtekin88 - 16 Aralık, 2013, 00:14:12
Tam Leyla'dır kendisi :)

Flaş kullanmak istememiştim, haliyle enstantane yavaş kaldı biraz ve titredi. Yorum için teşekkür ederim :)

Bu da kendisinin ne kadar rahatına düşkün olduğunun fotoğrafıdır :) ( Cep telefonu ile çekildi. )



MÜTHİŞ YAAAAA :D :D :D :D

Akşam akşam güldürdün hocam yaaa... Eksik olma :)

 ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Başlık: Ynt: Kedidir Kedi
Gönderen: enis.acar - 16 Aralık, 2013, 00:19:29


MÜTHİŞ YAAAAA :D :D :D :D

Akşam akşam güldürdün hocam yaaa... Eksik olma :)

 ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Rahatına düşkün kedinin hali başka oluyor işte :D

Neler çektirdi bana bir bilseniz :) Sokaktan alıp eve getirdim evin sahibi oldu çıktı başıma :)

Başlık: Ynt: Kedidir Kedi
Gönderen: ucam1 - 16 Aralık, 2013, 00:31:03
yoğurtlu ekmek saati

(http://u1312.hizliresim.com/1j/j/vkxgu.jpg) (http://bit.ly/c25MCx)

(http://u1312.hizliresim.com/1j/j/vkxk0.jpg) (http://bit.ly/c25MCx)

doyunca uyku saati

(http://u1312.hizliresim.com/1j/j/vkxlu.jpg) (http://bit.ly/c25MCx)

oyun saati

(http://u1312.hizliresim.com/1j/j/vkxsb.jpg) (http://bit.ly/c25MCx)

(http://u1312.hizliresim.com/1j/j/vkxu8.jpg) (http://bit.ly/c25MCx)

(http://u1312.hizliresim.com/1j/j/vkxv1.jpg) (http://bit.ly/c25MCx)

(http://u1312.hizliresim.com/1j/j/vkxx4.jpg) (http://bit.ly/c25MCx)
Başlık: Ynt: Kedidir Kedi
Gönderen: enis.acar - 16 Aralık, 2013, 00:35:18
Çok güzel fotoğraflar. Tebrik ederim :)

Başlık: Ynt: Kedidir Kedi
Gönderen: sef - 16 Aralık, 2013, 11:26:23
Bi' kedi de benden olsun :)

  (http://ppcdn.500px.org/55057720/c18e80408722b3b40bbe801a64f9f01f2bd87d32/4.jpg)
 (http://500px.com/photo/55057720)
Başlık: Ynt: Kedidir Kedi
Gönderen: arslanturegun - 16 Aralık, 2013, 16:25:27
Bostanlı balıkçı barınağı kedilerinden birine benziyor :)
Başlık: Ynt: Kedidir Kedi
Gönderen: aghytn - 16 Aralık, 2013, 19:59:27

buda bizim sanayinin sarı sı 8)
Başlık: Ynt: Kedidir Kedi
Gönderen: _Rayearth_ - 16 Aralık, 2013, 20:35:05
(http://farm8.staticflickr.com/7325/11336978555_2bb7450079_b.jpg) (http://www.flickr.com/photos/98231095@N03/11336978555/)
IMGP1261 (http://www.flickr.com/photos/98231095@N03/11336978555/#) by tc erkan (http://www.flickr.com/people/98231095@N03/), on Flickr
(http://farm3.staticflickr.com/2866/11337053626_5f43e0ecd1_b.jpg) (http://www.flickr.com/photos/98231095@N03/11337053626/)
IMGP1073 (http://www.flickr.com/photos/98231095@N03/11337053626/#) by tc erkan (http://www.flickr.com/people/98231095@N03/), on Flickr
Başlık: Ynt: Kedidir Kedi
Gönderen: caucassian - 19 Aralık, 2013, 21:41:03
çok kaliteli kareler var. herkesin ellerine sağlık.


sokak köpeği

(https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/1468612_10152074721987836_814934890_n.jpg)
Başlık: Ynt: Kedidir Kedi
Gönderen: ucam1 - 20 Aralık, 2013, 10:27:04
pentax k5 pentax 10 17 Eskişehir Odunpazarı


(http://u1312.hizliresim.com/1j/n/vq2bq.jpg) (http://bit.ly/c25MCx)

(http://u1312.hizliresim.com/1j/n/vq2bw.jpg) (http://bit.ly/c25MCx)
Başlık: Ynt: Kedidir Kedi
Gönderen: kemal - 20 Aralık, 2013, 15:35:31
http://500px.com/photo/13306187 (http://500px.com/photo/13306187)
http://500px.com/photo/15864667 (http://500px.com/photo/15864667)

birkaç ta benden olsun hadi ama bağlantı olarak yolluyorum fotolar diğer bilgisayar da :)
Başlık: Ynt: Kedidir Kedi
Gönderen: arslanturegun - 20 Aralık, 2013, 20:05:20
Mahallenin asabi ablalarından biri

(http://i14.photobucket.com/albums/a324/vaccaro/_DUK4640.jpg)
Başlık: Ynt: Kedidir Kedi
Gönderen: ucam1 - 20 Aralık, 2013, 21:45:23
Mahallenin asabi ablalarından biri

(http://i14.photobucket.com/albums/a324/vaccaro/_DUK4640.jpg)

agrasif apla
Başlık: Ynt: Kedidir Kedi
Gönderen: _Rayearth_ - 20 Aralık, 2013, 23:51:36
(http://farm3.staticflickr.com/2822/11470312724_659ea51104_b.jpg) (http://www.flickr.com/photos/98231095@N03/11470312724/)
IMGP6198 (http://www.flickr.com/photos/98231095@N03/11470312724/#) by tc erkan (http://www.flickr.com/people/98231095@N03/), on Flickr

bu da saitabat kedisi
Başlık: Ynt: Kedidir Kedi
Gönderen: zaferguler - 21 Aralık, 2013, 00:06:52
(https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/q71/s720x720/1379615_561689670547687_886091094_n.jpg)

(https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/q71/s720x720/1374979_561689367214384_1218385905_n.jpg)
Başlık: Ynt: Kedidir Kedi
Gönderen: zaferguler - 21 Aralık, 2013, 00:08:45
(https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/q71/s720x720/1382219_562964683753519_375945335_n.jpg)
Başlık: Ynt: Kedidir Kedi
Gönderen: muratso2 - 21 Aralık, 2013, 00:52:39
(http://farm3.staticflickr.com/2828/11471009214_5909a8439e_z.jpg) (http://www.flickr.com/photos/67799026@N06/11471009214/)
kedi (http://www.flickr.com/photos/67799026@N06/11471009214/#) by muratso2 (http://www.flickr.com/people/67799026@N06/), on Flickr
Başlık: Ynt: Kedidir Kedi
Gönderen: halpaslan - 21 Aralık, 2013, 09:59:05
(http://www.flickr.com/photos/67799026@N06/11471009214/)
kedi (http://www.flickr.com/photos/67799026@N06/11471009214/#) by muratso2 (http://www.flickr.com/people/67799026@N06/), on Flickr
Murat Bey,

Kare çok güzel olmuş. Kedi size bakarken varsa bence o da çok güzel bir kompozisyon olur. Flick fotolarınıza da baktım. Hepsi birbirinden güzel. Geniş açı ile portreleri çok güzel yakalamışsınız. Çekimlerinizin devamını dilerim.
Başlık: Ynt: Kedidir Kedi
Gönderen: muratso2 - 21 Aralık, 2013, 11:30:59
Teşekkür ederim,Kedinin objektife baktığı kareler de çektim.Ama şehrin ışıklarına bakan kedi kompozisyonu daha hoş geldiği için bu fotoğrafı işledim.
Başlık: Ynt: Kedidir Kedi
Gönderen: Senatork - 21 Aralık, 2013, 15:30:29
buda benim kedim "KORSAN" :)

(http://farm6.staticflickr.com/5450/9360414980_8648141b0b_c.jpg)

(http://farm6.staticflickr.com/5524/9566227054_8402acb414_c.jpg)

(http://farm8.staticflickr.com/7411/9620993815_37d677d27d_c.jpg)

(http://farm8.staticflickr.com/7405/11016675704_810d05ba3a_c.jpg)

(http://farm4.staticflickr.com/3700/11148041416_47a896a90a_c.jpg)

(http://farm8.staticflickr.com/7398/11024990156_a9cb7f7a07_c.jpg)

(http://farm3.staticflickr.com/2813/11455168335_be83107a57_c.jpg)
Başlık: Ynt: Kedidir Kedi
Gönderen: ucam1 - 21 Aralık, 2013, 18:31:06
ne esnemiş be uykucu mudur bu korsan kedi
Başlık: Ynt: Kedidir Kedi
Gönderen: Senatork - 21 Aralık, 2013, 20:02:16
ne esnemiş be uykucu mudur bu korsan kedi

Sabahları uyuyor geceleri de bizi uyutmuyor :D
Başlık: Ynt: Kedidir Kedi
Gönderen: ucam1 - 21 Aralık, 2013, 20:32:30
Sabahları uyuyor geceleri de bizi uyutmuyor :D

tam korsanmış o zaman
Başlık: Ynt: Kedidir Kedi
Gönderen: Selm - 21 Aralık, 2013, 22:07:21
Buda benim bugün çektiğim bir resim malum soğuk Ankara titremekten :) yorumlarınızı bekliyorum...


(http://u1312.hizliresim.com/1j/p/vrwzx.jpg) (http://bit.ly/c25MCx)
Başlık: Ynt: Kedidir Kedi
Gönderen: ucam1 - 21 Aralık, 2013, 22:09:18
üşümüş yavrucak suratı çok güzelmiş
Başlık: Ynt: Kedidir Kedi
Gönderen: Suha - 22 Aralık, 2013, 12:48:32
Senatork yani Furkan Denizlimizin çekirge pentaxçılarından :) Hızla yükseliyor maşallah :D
Başlık: Ynt: Kedidir Kedi
Gönderen: fatihtekin88 - 22 Aralık, 2013, 12:55:52
Senatork yani Furkan Denizlimizin çekirge pentaxçılarından :) Hızla yükseliyor maşallah :D


K7'sinden bence  ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Şaka bi yana, çok güzel kareler yakalamış Furkan kardeşim... :)



Başlık: Ynt: Kedidir Kedi
Gönderen: Suha - 22 Aralık, 2013, 15:02:36
Evet k7 si bayağı bir temizdi, kimden aldı acep :P
Başlık: Ynt: Kedidir Kedi
Gönderen: arslanturegun - 22 Aralık, 2013, 20:09:08
Alsancak kedisi :p
Başlık: Ynt: Kedidir Kedi
Gönderen: halpaslan - 22 Aralık, 2013, 22:44:00
Dün sabah eminönünde rastladığım kedi:

(http://farm6.staticflickr.com/5505/11494931466_71387da4c4_b.jpg)
by H.Alpaslan Yıldız (http://www.flickr.com/photos/halpaslan/11494931466/#), on Flickr
Başlık: Ynt: Kedidir Kedi
Gönderen: arslanturegun - 23 Aralık, 2013, 10:55:52
Kedi candır. Yılışığına denk gelmezsen güzel poz veriyor.
Hatta abartayım, hayvanlar candır. Kaprisi yok bi kere :)
Başlık: Ynt: Kedidir Kedi
Gönderen: selman - 24 Aralık, 2013, 20:38:04
Yere yatmak zorunda kaldım çekmek için ama yine de tam yatamadım :)

(http://imgim.com/9043inciz7567550.jpg)


Başlık: Ynt: Kedidir Kedi
Gönderen: arslanturegun - 27 Aralık, 2013, 07:27:35
Akşamdan kalma İzmir kedisi. Soda ile ayılmaya çalışmış. :p

(http://i14.photobucket.com/albums/a324/vaccaro/_DUK4734.jpg)
Başlık: Ynt: Kedidir Kedi
Gönderen: ucam1 - 27 Aralık, 2013, 09:22:59
Akşamdan kalma İzmir kedisi. Soda ile ayılmaya çalışmış. :p

(http://i14.photobucket.com/albums/a324/vaccaro/_DUK4734.jpg)

ayran içmiştir hocam yarasın tosuna daha ayılamamış
Başlık: Ynt: Kedidir Kedi
Gönderen: İhtiyar - 27 Aralık, 2013, 18:32:15
nex6
Başlık: Ynt: Kedidir Kedi
Gönderen: halpaslan - 14 Ocak, 2014, 15:31:00
Fisheye ile kampus kedisi
(http://farm8.staticflickr.com/7385/11933236144_c2a55e19bc_z.jpg) (http://flic.kr/p/jbuXmL)
by H.Alpaslan Yıldız (http://www.flickr.com/photos/halpaslan/11494931466/#), on Flickr

(http://farm4.staticflickr.com/3689/11933626876_de393a0fb7_z.jpg) (http://flic.kr/p/jbwXvw)
by H.Alpaslan Yıldız (http://www.flickr.com/photos/halpaslan/11494931466/#), on Flickr
Başlık: Ynt: Kedidir Kedi
Gönderen: captain - 14 Ocak, 2014, 23:02:32
@halpaslan İki fotograf da cok güzel ama ilk cok hosuma gitti biraz sıradısı olmus :)
Başlık: Ynt: Kedidir Kedi
Gönderen: halpaslan - 14 Ocak, 2014, 23:19:47
@halpaslan İki fotograf da cok güzel ama ilk cok hosuma gitti biraz sıradısı olmus :)
Teşekkürler. kedi çok sırnaşıktı yoksa hayatta çekemezdim :) Lensi yalamaya çalıştı :)
Başlık: Ynt: Kedidir Kedi
Gönderen: Arkeolog08 - 15 Ocak, 2014, 09:51:09
Bunlar da benden geçtiğimiz hafta sonundan...

(http://i.hizliresim.com/xVAZVP.jpg)

(http://i.hizliresim.com/Knkv7a.jpg)

(http://i.hizliresim.com/w149yb.jpg)

(http://i.hizliresim.com/KrjqQz.jpg)
Başlık: Ynt: Kedidir Kedi
Gönderen: cumuta - 15 Ocak, 2014, 19:43:22
Fisheye ile kampus kedisi

yani , ilginç ve güzel bence.

benden ; ankara kedisi de olabilir, emin değilim.

(http://ppcdn.500px.org/52411256/e02d0390b5dbf4e35588ea1e34cdce8cd814d169/2048.jpg)
Başlık: Ynt: Kedidir Kedi
Gönderen: ucam1 - 17 Ocak, 2014, 16:01:39
17 1 2014 Pentax K5 2 s Pentax fa 100 300 Eskişehir

100 mm f 10 1/500" iso 320

çatılarda dolaşma vakti gelmiş

(http://i.hizliresim.com/eaoWm7.jpg) (http://bit.ly/c25MCx)
Başlık: Ynt: Kedidir Kedi
Gönderen: Suha - 17 Ocak, 2014, 20:44:49
(http://farm4.staticflickr.com/3803/11999195315_aa195fc657_c.jpg)
Başlık: Ynt: Kedidir Kedi
Gönderen: halpaslan - 21 Ocak, 2014, 08:16:52
Fotoğraflarda hiç oynama yok. Exposure dahil makinadan çıktığı gibi jpeg yapıdı sadece. 1:2 35mm kendisini göstermiş:

1
(http://farm8.staticflickr.com/7364/12059224133_049d418eb9_z.jpg) (http://flic.kr/p/jnCFct)
by H.Alpaslan Yıldız (http://www.flickr.com/photos/halpaslan/), on Flickr

2
(http://farm6.staticflickr.com/5500/12059178943_1ee585826d_z.jpg) (http://flic.kr/p/jnCrLk)
by H.Alpaslan Yıldız (http://www.flickr.com/photos/halpaslan/), on Flickr
Başlık: Ynt: Kedidir Kedi
Gönderen: Suha - 07 Şubat, 2014, 22:01:36
K-5 Tamron 70-200 ürünleri.

(http://farm8.staticflickr.com/7458/12347559053_db590a4343_c.jpg)

(http://farm3.staticflickr.com/2866/12347690075_090a21e73f_c.jpg)

(http://farm8.staticflickr.com/7370/12348092344_2d3f45da6a_c.jpg)

(http://farm8.staticflickr.com/7320/12309230825_fbd54122ca_c.jpg)
Başlık: Ynt: Kedidir Kedi
Gönderen: fatihtekin88 - 07 Şubat, 2014, 22:49:45
Abi son fotoğraf müthiş olmuş yaaa... Nasılda kafasını eğip bakmış... Yeminle ağzını yüzünü yumacan =)))

HTC One X cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Başlık: Ynt: Kedidir Kedi
Gönderen: Suha - 09 Şubat, 2014, 12:32:06
Bir antikadır benim kedi :P
Başlık: Ynt: Kedidir Kedi
Gönderen: Senatork - 17 Şubat, 2014, 19:24:41
Evet k7 si bayağı bir temizdi, kimden aldı acep :P
:D :D :D :D


K7'sinden bence  ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Şaka bi yana, çok güzel kareler yakalamış Furkan kardeşim... :)

Teşekkür ederim abi :)
Başlık: Ynt: Kedidir Kedi
Gönderen: Suha - 17 Şubat, 2014, 19:53:36
Bir bakışım yeter :P Dağıtırım uleyn :D

(http://farm6.staticflickr.com/5493/12543795605_64c5083224_z.jpg)
Başlık: Ynt: Kedidir Kedi
Gönderen: ogeday - 18 Şubat, 2014, 10:09:35
geçtiğimiz hafta sonu 100wr ile
Başlık: Ynt: Kedidir Kedi
Gönderen: fatihtekin88 - 18 Şubat, 2014, 10:18:35
geçtiğimiz hafta sonu 100wr ile

Klaaassssss ;)
Başlık: Ynt: Kedidir Kedi
Gönderen: ogeday - 10 Nisan, 2014, 11:21:47
türü galiba Chinchilla
Başlık: Ynt: Kedidir Kedi
Gönderen: ogeday - 10 Nisan, 2014, 11:28:28
,
Başlık: Ynt: Kedidir Kedi
Gönderen: gurkanucak - 10 Nisan, 2014, 19:13:37
İki tane de benden olsun. f2 Helios ile çekmiştim zamanında başlığı görünce ekleyeyim dedim :)

İlk resimde gözlüğün azizliğine uğramışım arka gözü odaklamışım; önü alabilseymişim daha iyi bir sonuç olurmuş gibi. Sağlık olsun. :)
Başlık: Ynt: Kedidir Kedi
Gönderen: halpaslan - 10 Nisan, 2014, 20:39:25
Bu helios un bokeh ine kurban :).


Başlık: Ynt: Kedidir Kedi
Gönderen: gurkanucak - 10 Nisan, 2014, 20:42:27
helios gitti artık pentax k 1.8 var :)
Başlık: Ynt: Kedidir Kedi
Gönderen: halpaslan - 10 Nisan, 2014, 20:50:46
Doğru tercih Gürkan hayırlı olsun.


Başlık: Ynt: Kedidir Kedi
Gönderen: gurkanucak - 10 Nisan, 2014, 20:53:26
bakalım bahar gelsin bir yine bir kedi yakalayıp koyarım buraya tercihi değerlendiririz. :) Şaka bir yana taze kan oldu.
Başlık: Ynt: Kedidir Kedi
Gönderen: evil_slck - 10 Nisan, 2014, 21:24:14
Bir kedi de benden :)
(http://ppcdn.500px.org/66596687/94b6929c56d8ee9aabd4becfe935aad1bb05e1cb/4.jpg)
Başlık: Ynt: Kedidir Kedi
Gönderen: marki - 13 Nisan, 2014, 23:09:44
Bir kedi de benden gelsin...
Başlık: Ynt: Kedidir Kedi
Gönderen: ogeday - 11 Haziran, 2014, 12:14:37
pentax k-3 ve 35 limo test

(https://farm3.staticflickr.com/2909/14387758362_64c2fb1bef_c.jpg)

(https://farm4.staticflickr.com/3837/14202549178_2c0d0c0865_c.jpg)

(https://farm4.staticflickr.com/3882/14202558438_bed33f5ab4_c.jpg)

(https://farm4.staticflickr.com/3858/14202574300_67b0a00954_c.jpg)
Başlık: Ynt: Kedidir Kedi
Gönderen: enis.acar - 14 Haziran, 2014, 23:11:50
Oktay Bey maşallah kedi pek güzelmiş :)
Fotoğraflar da çok güzel, elinize sağlık.
Başlık: Ynt: Kedidir Kedi
Gönderen: ogeday - 15 Haziran, 2014, 00:35:54
Oktay Bey maşallah kedi pek güzelmiş :)
Fotoğraflar da çok güzel, elinize sağlık.
çok teşekkür ederim enis bey, ayrca sizinle birlikte fotoğraf çekmeyi ve sohbet etmeyi çok isterim. bakalım ne zaman yolumuz düşer o taraflara.
Başlık: Ynt: Kedidir Kedi
Gönderen: enis.acar - 15 Haziran, 2014, 13:47:20
çok teşekkür ederim enis bey, ayrca sizinle birlikte fotoğraf çekmeyi ve sohbet etmeyi çok isterim. bakalım ne zaman yolumuz düşer o taraflara.
Ben de cok isterim, cok da guzel olur. Ne zaman olursa olsun beklerim. izmir'de bir eviniz oldugunu unutmayin :)
Başlık: Ynt: Kedidir Kedi
Gönderen: healtyhead - 16 Haziran, 2014, 09:15:36
Oktay abi çok iyi be! :) Eline sağlık :D
Başlık: Ynt: Kedidir Kedi
Gönderen: CemDeniz - 16 Haziran, 2014, 13:19:14
(http://sv102.piclect.com/2bc45dfae/o/14/06/16/48501410151225231544268532936479n.jpg)
Başlık: Ynt: Kedidir Kedi
Gönderen: ogeday - 16 Haziran, 2014, 15:08:16
Oktay abi çok iyi be! :) Eline sağlık :D

çok teşekkür ederim Serdinç cim.
Başlık: Ynt: Kedidir Kedi
Gönderen: enis.acar - 16 Haziran, 2014, 21:43:19
Bugün akşam üzeri Şirinyer Parkında :)

(http://www.hizliresimyukle.com/images/2014/06/16/AEA_08584624x2960.jpg) (http://www.hizliresimyukle.com/image/pGA)
Başlık: Ynt: Kedidir Kedi
Gönderen: DracoLeRoi - 02 Ağustos, 2014, 09:54:15
Bu da benim bir çekimim. Uzun pozlama ile çekim yaptım. Keratayı huylandırmayayım diye kaskatı kesildim sırtım belim kasıldı. Ama yine de sol kulağa gelen sineğin kovulması amaçlı kulak hareketine engel olamadım :)
Başlık: Ynt: Kedidir Kedi
Gönderen: hllywz - 13 Ağustos, 2014, 11:09:09

(https://farm4.staticflickr.com/3864/14786406676_df537a565a_b.jpg) (https://flic.kr/p/owCcy9)_IGP1384 (https://flic.kr/p/owCcy9) by hllywz1 (https://www.flickr.com/people/126550694@N06/), on Flickr
Başlık: Ynt: Kedidir Kedi
Gönderen: _Rayearth_ - 13 Ağustos, 2014, 11:27:54
bir kedi fotografıda benden

(https://farm4.staticflickr.com/3869/14904638465_063a50f241_h.jpg) (https://flic.kr/p/oH5aKg)IMGP2117 (https://flic.kr/p/oH5aKg) by _Rayearth_ (https://www.flickr.com/people/118003512@N02/), on Flickr
Başlık: Ynt: Kedidir Kedi
Gönderen: zeda3000 - 16 Ağustos, 2014, 00:27:11
3 tane de benden

(https://farm4.staticflickr.com/3836/14926654671_623434d6ab_b.jpg) (https://flic.kr/p/oK21p2)IMGP2517 (https://flic.kr/p/oK21p2) by zeda3000 (https://www.flickr.com/people/125028414@N03/), on Flickr

(https://farm6.staticflickr.com/5552/14926658511_28d3811b72_b.jpg) (https://flic.kr/p/oK22xe)IMGP2418 (https://flic.kr/p/oK22xe) by zeda3000 (https://www.flickr.com/people/125028414@N03/), on Flickr

(https://farm6.staticflickr.com/5575/14743083350_ff08cc3593_b.jpg) (https://flic.kr/p/osNa3f)IMGP2456 (https://flic.kr/p/osNa3f) by zeda3000 (https://www.flickr.com/people/125028414@N03/), on Flickr
Başlık: Ynt: Kedidir Kedi
Gönderen: hllywz - 16 Ağustos, 2014, 11:49:52
(https://farm4.staticflickr.com/3879/14747050107_cbe8d72edb_b.jpg) (https://flic.kr/p/ot9udB)1_IGP0726 (https://flic.kr/p/ot9udB) by hllywz1 (https://www.flickr.com/people/126550694@N06/), on Flickr
Başlık: Ynt: Kedidir Kedi
Gönderen: cumuta - 16 Ağustos, 2014, 12:36:44
yaramaz kediler
Başlık: Ynt: Kedidir Kedi
Gönderen: cumuta - 16 Ağustos, 2014, 12:38:40
kuşadası karina kedisi
(http://1x.com/images/user/8362558764d7976b2d9cb7778b4d8b6b-hd2.jpg)
Başlık: Ynt: Kedidir Kedi
Gönderen: ogeday - 11 Ekim, 2014, 22:56:35
k3+ 55*

(https://farm4.staticflickr.com/3945/15307613160_d3d02d4e92_b.jpg)


https://www.flickr.com/photos/oktaybakan/15307613160/in/photostream/
Başlık: Ynt: Kedidir Kedi
Gönderen: potomya53 - 12 Ekim, 2014, 01:19:13
(https://gp1.wac.edgecastcdn.net/806614/photos/photos.500px.net/86113359/8f0885bf77ef74ff9c5c5914864c04f4618688ca/4.jpg)
  Karagöz by Barış Kayhan on 500px (https://500px.com/photo/86113359/karag%C3%B6z-by-bar%C4%B1%C5%9F-kayhan) Yaramaz kedimiz Karagöz
Başlık: Ynt: Kedidir Kedi
Gönderen: Carlo - 18 Ekim, 2014, 00:50:47
Bunlar da benim kediler
(http://i.hizliresim.com/Z1nYzV.jpg)
Başlık: Ynt: Kedidir Kedi
Gönderen: Carlo - 18 Ekim, 2014, 01:01:59
(http://i.hizliresim.com/QgyQOG.jpg)
Başlık: Ynt: Kedidir Kedi
Gönderen: gokhans - 18 Ekim, 2014, 13:49:51
k3+ 55*

(https://farm4.staticflickr.com/3945/15307613160_d3d02d4e92_b.jpg)


https://www.flickr.com/photos/oktaybakan/15307613160/in/photostream/

Bunu şimdi gördüm, kedi kumu-maması vs bir reklam fotoğrafı tadında tüm detaylar, elinize sağlık.
Başlık: Ynt: Kedidir Kedi
Gönderen: ogeday - 18 Ekim, 2014, 17:31:36
gökhan bey, yorumlarınız ve beğeniniz için çok teşekkür ederim,
Başlık: Ynt: Kedidir Kedi
Gönderen: gdere - 18 Ekim, 2014, 23:33:27
Gövde Pentax K-x, kedileri daha çok lens test objesi olarak kullanıyorum :) Bahçede bol miktarda var

1.Tair 3S 300mm
(https://farm4.staticflickr.com/3955/15542787136_e8feb16204_h.jpg)

2. Domiplan 50mm f2.8
(https://farm4.staticflickr.com/3932/15380858770_af87725333_h.jpg)

3. Domiplan 50mm f2.8
(https://farm6.staticflickr.com/5604/15563820891_bdf2606992_h.jpg)

4. Domiplan 50mm f2.8
(https://farm4.staticflickr.com/3942/15563822791_30f72936e2_h.jpg)

5. Pentax K 135mm f2.5
(https://farm4.staticflickr.com/3940/15380396178_c994db611a_h.jpg)
Başlık: Ynt: Kedidir Kedi
Gönderen: halpaslan - 18 Ekim, 2014, 23:41:55
Bu tair'lerin bokehleri gerçekten çok güzel :)
Başlık: Ynt: Kedidir Kedi
Gönderen: gdere - 19 Ekim, 2014, 09:21:46
Evet Tair kullanması zor ama çok keyifli bir lens.

Bu ara sabun köpüğü bokehlere taktım. Domiplan'dan sonra bulabilirsem başka Meyer lenslerini de denemek istiyorum... Öncelikle kediler üzerinde :)
Başlık: Ynt: Kedidir Kedi
Gönderen: gokhans - 19 Ekim, 2014, 10:11:15
Hayvanlar üzerine deney yapmayın kardeşim ;)
Başlık: Ynt: Kedidir Kedi
Gönderen: gdere - 24 Ekim, 2014, 12:26:42
Yine Meyer'den 1953 model bir projektör lensi. Lensin kendi bayoneti yok, diyaframı falan da yok, boru gibi birşey. Makinaya takabilmek için eski bir PK adaptörünü lensin arkasına yapıştırdım.

Bokehleri görünce kedi bile şaşırdı! :)

(https://farm4.staticflickr.com/3952/15590579866_17df2a3b0f_h.jpg)

(https://farm6.staticflickr.com/5597/15615081422_ac87e1226e_h.jpg)

(https://farm4.staticflickr.com/3938/15615081622_bec6ec3dfc_h.jpg)

(https://farm6.staticflickr.com/5601/15428660680_c07ac7212e_h.jpg)

(https://farm4.staticflickr.com/3944/15428247347_821246f12d_h.jpg)
Başlık: Ynt: Kedidir Kedi
Gönderen: İhtiyar - 30 Temmuz, 2015, 12:49:50
(https://farm1.staticflickr.com/554/19497568094_6be5b312ae_b.jpg) (https://flic.kr/p/vGW8H9)IMG_3209 (https://flic.kr/p/vGW8H9) by Ahmet GÜSER (https://www.flickr.com/photos/93953968@N02/), on Flickr
Başlık: Ynt: Kedidir Kedi
Gönderen: Suha - 30 Temmuz, 2015, 14:19:13
Güzel kare, elinize sağlık. Az bi renk doygunluğu ile daha harika olabilirdi.
Başlık: Ynt: Kedidir Kedi
Gönderen: İhtiyar - 30 Temmuz, 2015, 15:16:59
Güzel kare, elinize sağlık. Az bi renk doygunluğu ile daha harika olabilirdi.

Teşekkürler Suha Bey. Hiç müdahale etmek istemedim. Ama dediğiniz gibi biraz doygunluk iyi olabilirdi.
Başlık: Ynt: Kedidir Kedi
Gönderen: MC145 - 31 Temmuz, 2015, 21:11:15
gdere
nikli arkadaşımızın ham fotoğrafının soluk duruşuna dayanamadım. Canlı halini merak ettim.
görüldüğü gibi ne kadara iyi çekersek çekelim az da olsa fotoğrafın rütuşa ihtiyacı oluyor. Basit bir müdahaleler ile fotoğraf daha bir albenili oluyor. Canlılık, contrast mini doygunluk v.s

(http://oi60.tinypic.com/2n0kos0.jpg)