Pentax Türkiye Topluluğu
Fotoğrafçılık => Fotoğraf Teknikleri => Konuyu başlatan: caucassian - 12 Aralık, 2013, 00:06:07
-
aradım taradım kedilere özel başlık bulamadım forumda. bir çoğumuz çekmiştir kedi fotoğrafı. güzel poz veriyor artizler :)
1
(https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc1/1002050_10152052088797836_1706722629_n.jpg)
2
(https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/1476245_10152052094982836_1703706118_n.jpg)
3
(https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/1501756_10152052096087836_277946629_n.jpg)
-
Kedi benim hayatım :D Yarın atayım bi kaç tane :)
Dayanamadım bi tane atayım hemencik.
(http://farm9.staticflickr.com/8105/8660545736_13a7a66a4b_z.jpg)
Bu da benim 12 sene baktığım ve yazın ihtiyarlık hastalıkları sebebiyle vefat eden kedim. Nam-ı diğer Kikirik :(
(https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash2/q71/s720x720/19883_10201367122361741_135403148_n.jpg?lvh=1)
-
Kedi benim hayatım :D Yarın atayım bi kaç tane :)
Dayanamadım bi tane atayım hemencik.
(http://farm9.staticflickr.com/8105/8660545736_13a7a66a4b_z.jpg)
:) İnsanlar kedisever ve köpeksever diye ikiye ayrılır diye bir kaç filmde denk gelmiştim. sen galiba kediseverlerdensin :)
-
Kedi başı çekmekle birlikte hayvansever hastalığım var. Benimki hastalık düzeyinde birazcık ;)
-
Bu da neredeyse ölüp giderken yoldan bulduğum, iyileştirdiğim ve 10 gün önce kaybolan kedi. Nam-ı diğer Zilli :))
(http://farm8.staticflickr.com/7363/9664089075_b20ef61ac4_c.jpg)
Başka bir karesi, biraz sinirlendirmiştik :D
(http://farm4.staticflickr.com/3728/9713542088_613423fec1_z.jpg)
-
Bu da neredeyse ölüp giderken yoldan bulduğum, iyileştirdiğim ve 10 gün önce kaybolan kedi. Nam-ı diğer Zilli :))
(http://farm8.staticflickr.com/7363/9664089075_b20ef61ac4_c.jpg)
Başka bir karesi, biraz sinirlendirmiştik :D
(http://farm4.staticflickr.com/3728/9713542088_613423fec1_z.jpg)
özellikle ilk kare hoş olmuş.
bu soğuk kış günlerinde bizlere çok ihtiyaçları var sokak hayvanların ve içiçe yaşadığımız serçelerin.
-
Şu anda arkamda bir adet tavşan var. Paçamı kemirmekle meşgul :D Kafesine koyup eve gidecem artık, tükkanı kapatma vakti :)
-
Şu anda arkamda bir adet tavşan var. Paçamı kemirmekle meşgul :D Kafesine koyup eve gidecem artık, tükkanı kapatma vakti :)
en sevdiğim hayvanlardan biridir. fakat ev içerisine gitmiyor. bahçemizde beslerdik eskiden. çok hızlı ürüyor keratalar.
-
en sevdiğim hayvanlardan biridir. fakat ev içerisine gitmiyor. bahçemizde beslerdik eskiden. çok hızlı ürüyor keratalar.
İşyerimde besliyorum şuanlık. Müşterim verdi zaten, hazır büyümüş olarak :P
Başka bir kedi :P
(http://farm9.staticflickr.com/8106/8659630307_c05476ae7f_z.jpg)
-
(http://farm3.staticflickr.com/2863/9584237962_8b72d45c54_b.jpg) (http://www.flickr.com/photos/98231095@N03/9584237962/)
IMGP3784 (http://www.flickr.com/photos/98231095@N03/9584237962/#) by tc erkan (http://www.flickr.com/people/98231095@N03/), on Flickr
(http://farm6.staticflickr.com/5511/9584263392_37cf4ff8af_b.jpg) (http://www.flickr.com/photos/98231095@N03/9584263392/)
IMGP1045 (http://www.flickr.com/photos/98231095@N03/9584263392/#) by tc erkan (http://www.flickr.com/people/98231095@N03/), on Flickr
-
Buda benden olsun ;)
-
Amatör insan modellere göre çok daha iyi poz verdikleri bir gerçek :)
-
2006 Aralık ayı, K100D'yi yeni almıştım. İlk denemeler. Sigma 17-70 ile
(http://u1312.hizliresim.com/1j/d/vfm8r.jpg)
-
2006 Aralık ayı, K100D'yi yeni almıştım. İlk denemeler. Sigma 17-70 ile
(http://u1312.hizliresim.com/1j/d/vfm8r.jpg)
hepside birbirinden güzel ama hocam bu resime bayıldım elinize sağlık.
-
Benm de bir kedi fotom var, onu burda da paylaşayım 1023589. kez :D
(http://farm9.staticflickr.com/8499/8327906950_f423d3940a_z.jpg) (http://www.flickr.com/photos/srdnckaya/8327906950/)
The Lion-cat (http://www.flickr.com/photos/srdnckaya/8327906950/#) by srdnc (http://www.flickr.com/people/srdnckaya/), on Flickr
-
Çok vasat olsa da ben de de var bir kaç kedi ;D
(http://farm8.staticflickr.com/7064/6796210458_c76fe396b0.jpg) (http://www.flickr.com/photos/koray_yenidogan/6796210458/)
2012-02-18_00001 (http://www.flickr.com/photos/koray_yenidogan/6796210458/#) by Koray Yenidoğan (http://www.flickr.com/people/koray_yenidogan/), on Flickr
(http://farm8.staticflickr.com/7058/6796210532_5cf0475f23.jpg) (http://www.flickr.com/photos/koray_yenidogan/6796210532/)
2012-02-18_00002 (http://www.flickr.com/photos/koray_yenidogan/6796210532/#) by Koray Yenidoğan (http://www.flickr.com/people/koray_yenidogan/), on Flickr
-
Ayrıca Arslan abiyi konuya bekliyoruz ;D
-
hepside birbirinden güzel ama hocam bu resime bayıldım elinize sağlık.
Beğeni için teşekkürler. Bunlar da Büyükada'nın kedileri. Sigma 10-20 ile. HDR'li
(http://u1312.hizliresim.com/1j/d/vfnlx.jpg)
-
bir tanede benden.
(http://ppcdn.500px.org/53551806/41947d63557dc37385f38f8b7db09933e1b77ca2/2048.jpg)
-
fotoğrafa baktıktan 5 sn sonra gördüm kediyi :)
-
Dün fotoğrafını paylaşıp kayboldu dediğim kedim bugün çıktı geldi işyerime :) Acayip sevindim keratayı gördüğüme.
-
fotoğrafa baktıktan 5 sn sonra gördüm kediyi :)
:)
-
Anne-kız
-
Başka bir başlıkta da vermiştim ama burada da eksik kalmasın canavar :)
(http://farm3.staticflickr.com/2816/11299074436_a7d5461349_b.jpg)
by H.Alpaslan Yıldız (http://www.flickr.com/photos/halpaslan/11299074436/#), on Flickr
Bu da şapşal :)
(http://farm8.staticflickr.com/7309/10785612536_9974d9e3c5_b.jpg)
by H.Alpaslan Yıldız (http://www.flickr.com/photos/halpaslan/10785612536/#), on Flickr
-
(http://img17.imageshack.us/img17/504/6yq6.jpg)
(http://img812.imageshack.us/img812/5996/eyna.jpg)
-
1. karenizdeki kedi ilk kedime benziyor. Takribi 30 sene önceki beslediğim yani :)
-
Hayatim kediler ile gecitiginden artik pek ayirt etmiyorum. Sitede kedilere ozel klubeler battaniyeler yaptim. Her gun taze kuru mama ve su. Ama besledigim kedileri cekmek imkansiz. Cunku ben makina ile poz almak icin geri cekiliyorum onlar bana kendilerini sevdirmek icin yaklasiyor. Tanimadik ve karni tok kediler guzel poz veriyor.
-
Hayatim kediler ile gecitiginden artik pek ayirt etmiyorum. Sitede kedilere ozel klubeler battaniyeler yaptim. Her gun taze kuru mama ve su. Ama besledigim kedileri cekmek imkansiz. Cunku ben makina ile poz almak icin geri cekiliyorum onlar bana kendilerini sevdirmek icin yaklasiyor. Tanimadik ve karni tok kediler guzel poz veriyor.
son cümleniz çok doğru. sokak hayvanlarının daha güzel kareleri oluyor.
-
sokak kedileri iyidir
(http://ppcdn.500px.org/52411256/e02d0390b5dbf4e35588ea1e34cdce8cd814d169/2048.jpg)
-
Bu da sahil kedisi:
(http://farm4.staticflickr.com/3779/11374826945_1aa33356eb_b.jpg)
by H.Alpaslan Yıldız (http://www.flickr.com/photos/halpaslan/11374826945/#), on Flickr
-
Bu da kampüs kedisi:
(http://farm4.staticflickr.com/3727/11390412553_9d1bb8fd1c_b.jpg)
by H.Alpaslan Yıldız (http://www.flickr.com/photos/halpaslan/11390412553/#), on Flickr
-
(http://farm4.staticflickr.com/3678/9803663866_d4ca03c9b0_c.jpg)
-
Leyla :)
-
Tam Leyla'ymış ama :D Gözlerin maşallahı var... :)
Ufaktan netlik kaçmış, titremiş sanırım... Ama bu sıpanın gözleri telafi etmiş durumu :D
-
uykucu
(http://u1312.hizliresim.com/1j/j/vkwyj.jpg) (http://bit.ly/c25MCx)
-
kara sıcaktan bunalmış cöp tenekesinin altında gölgede yatıyodu
(http://u1312.hizliresim.com/1j/j/vkx3y.jpg) (http://bit.ly/c25MCx)
-
şaşı her yıl 2 3 tane yavrular 4 5 yıldır tanışıyoruz
(http://u1312.hizliresim.com/1j/j/vkx6f.jpg) (http://bit.ly/c25MCx)
-
Tam Leyla'ymış ama :D Gözlerin maşallahı var... :)
Ufaktan netlik kaçmış, titremiş sanırım... Ama bu sıpanın gözleri telafi etmiş durumu :D
Tam Leyla'dır kendisi :)
Flaş kullanmak istememiştim, haliyle enstantane yavaş kaldı biraz ve titredi. Yorum için teşekkür ederim :)
Bu da kendisinin ne kadar rahatına düşkün olduğunun fotoğrafıdır :) ( Cep telefonu ile çekildi. )
-
şaşının yavrusu
(http://u1312.hizliresim.com/1j/j/vkx8m.jpg) (http://bit.ly/c25MCx)
-
Tam Leyla'dır kendisi :)
Flaş kullanmak istememiştim, haliyle enstantane yavaş kaldı biraz ve titredi. Yorum için teşekkür ederim :)
Bu da kendisinin ne kadar rahatına düşkün olduğunun fotoğrafıdır :) ( Cep telefonu ile çekildi. )
MÜTHİŞ YAAAAA :D :D :D :D
Akşam akşam güldürdün hocam yaaa... Eksik olma :)
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
-
MÜTHİŞ YAAAAA :D :D :D :D
Akşam akşam güldürdün hocam yaaa... Eksik olma :)
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Rahatına düşkün kedinin hali başka oluyor işte :D
Neler çektirdi bana bir bilseniz :) Sokaktan alıp eve getirdim evin sahibi oldu çıktı başıma :)
-
yoğurtlu ekmek saati
(http://u1312.hizliresim.com/1j/j/vkxgu.jpg) (http://bit.ly/c25MCx)
(http://u1312.hizliresim.com/1j/j/vkxk0.jpg) (http://bit.ly/c25MCx)
doyunca uyku saati
(http://u1312.hizliresim.com/1j/j/vkxlu.jpg) (http://bit.ly/c25MCx)
oyun saati
(http://u1312.hizliresim.com/1j/j/vkxsb.jpg) (http://bit.ly/c25MCx)
(http://u1312.hizliresim.com/1j/j/vkxu8.jpg) (http://bit.ly/c25MCx)
(http://u1312.hizliresim.com/1j/j/vkxv1.jpg) (http://bit.ly/c25MCx)
(http://u1312.hizliresim.com/1j/j/vkxx4.jpg) (http://bit.ly/c25MCx)
-
Çok güzel fotoğraflar. Tebrik ederim :)
-
Bi' kedi de benden olsun :)
(http://ppcdn.500px.org/55057720/c18e80408722b3b40bbe801a64f9f01f2bd87d32/4.jpg)
(http://500px.com/photo/55057720)
-
Bostanlı balıkçı barınağı kedilerinden birine benziyor :)
-
buda bizim sanayinin sarı sı 8)
-
(http://farm8.staticflickr.com/7325/11336978555_2bb7450079_b.jpg) (http://www.flickr.com/photos/98231095@N03/11336978555/)
IMGP1261 (http://www.flickr.com/photos/98231095@N03/11336978555/#) by tc erkan (http://www.flickr.com/people/98231095@N03/), on Flickr
(http://farm3.staticflickr.com/2866/11337053626_5f43e0ecd1_b.jpg) (http://www.flickr.com/photos/98231095@N03/11337053626/)
IMGP1073 (http://www.flickr.com/photos/98231095@N03/11337053626/#) by tc erkan (http://www.flickr.com/people/98231095@N03/), on Flickr
-
çok kaliteli kareler var. herkesin ellerine sağlık.
sokak köpeği
(https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/1468612_10152074721987836_814934890_n.jpg)
-
pentax k5 pentax 10 17 Eskişehir Odunpazarı
(http://u1312.hizliresim.com/1j/n/vq2bq.jpg) (http://bit.ly/c25MCx)
(http://u1312.hizliresim.com/1j/n/vq2bw.jpg) (http://bit.ly/c25MCx)
-
http://500px.com/photo/13306187 (http://500px.com/photo/13306187)
http://500px.com/photo/15864667 (http://500px.com/photo/15864667)
birkaç ta benden olsun hadi ama bağlantı olarak yolluyorum fotolar diğer bilgisayar da :)
-
Mahallenin asabi ablalarından biri
(http://i14.photobucket.com/albums/a324/vaccaro/_DUK4640.jpg)
-
Mahallenin asabi ablalarından biri
(http://i14.photobucket.com/albums/a324/vaccaro/_DUK4640.jpg)
agrasif apla
-
(http://farm3.staticflickr.com/2822/11470312724_659ea51104_b.jpg) (http://www.flickr.com/photos/98231095@N03/11470312724/)
IMGP6198 (http://www.flickr.com/photos/98231095@N03/11470312724/#) by tc erkan (http://www.flickr.com/people/98231095@N03/), on Flickr
bu da saitabat kedisi
-
(https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/q71/s720x720/1379615_561689670547687_886091094_n.jpg)
(https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/q71/s720x720/1374979_561689367214384_1218385905_n.jpg)
-
(https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/q71/s720x720/1382219_562964683753519_375945335_n.jpg)
-
(http://farm3.staticflickr.com/2828/11471009214_5909a8439e_z.jpg) (http://www.flickr.com/photos/67799026@N06/11471009214/)
kedi (http://www.flickr.com/photos/67799026@N06/11471009214/#) by muratso2 (http://www.flickr.com/people/67799026@N06/), on Flickr
-
(http://www.flickr.com/photos/67799026@N06/11471009214/)
kedi (http://www.flickr.com/photos/67799026@N06/11471009214/#) by muratso2 (http://www.flickr.com/people/67799026@N06/), on Flickr
Murat Bey,
Kare çok güzel olmuş. Kedi size bakarken varsa bence o da çok güzel bir kompozisyon olur. Flick fotolarınıza da baktım. Hepsi birbirinden güzel. Geniş açı ile portreleri çok güzel yakalamışsınız. Çekimlerinizin devamını dilerim.
-
Teşekkür ederim,Kedinin objektife baktığı kareler de çektim.Ama şehrin ışıklarına bakan kedi kompozisyonu daha hoş geldiği için bu fotoğrafı işledim.
-
buda benim kedim "KORSAN" :)
(http://farm6.staticflickr.com/5450/9360414980_8648141b0b_c.jpg)
(http://farm6.staticflickr.com/5524/9566227054_8402acb414_c.jpg)
(http://farm8.staticflickr.com/7411/9620993815_37d677d27d_c.jpg)
(http://farm8.staticflickr.com/7405/11016675704_810d05ba3a_c.jpg)
(http://farm4.staticflickr.com/3700/11148041416_47a896a90a_c.jpg)
(http://farm8.staticflickr.com/7398/11024990156_a9cb7f7a07_c.jpg)
(http://farm3.staticflickr.com/2813/11455168335_be83107a57_c.jpg)
-
ne esnemiş be uykucu mudur bu korsan kedi
-
ne esnemiş be uykucu mudur bu korsan kedi
Sabahları uyuyor geceleri de bizi uyutmuyor :D
-
Sabahları uyuyor geceleri de bizi uyutmuyor :D
tam korsanmış o zaman
-
Buda benim bugün çektiğim bir resim malum soğuk Ankara titremekten :) yorumlarınızı bekliyorum...
(http://u1312.hizliresim.com/1j/p/vrwzx.jpg) (http://bit.ly/c25MCx)
-
üşümüş yavrucak suratı çok güzelmiş
-
Senatork yani Furkan Denizlimizin çekirge pentaxçılarından :) Hızla yükseliyor maşallah :D
-
Senatork yani Furkan Denizlimizin çekirge pentaxçılarından :) Hızla yükseliyor maşallah :D
K7'sinden bence ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Şaka bi yana, çok güzel kareler yakalamış Furkan kardeşim... :)
-
Evet k7 si bayağı bir temizdi, kimden aldı acep :P
-
Alsancak kedisi :p
-
Dün sabah eminönünde rastladığım kedi:
(http://farm6.staticflickr.com/5505/11494931466_71387da4c4_b.jpg)
by H.Alpaslan Yıldız (http://www.flickr.com/photos/halpaslan/11494931466/#), on Flickr
-
Kedi candır. Yılışığına denk gelmezsen güzel poz veriyor.
Hatta abartayım, hayvanlar candır. Kaprisi yok bi kere :)
-
Yere yatmak zorunda kaldım çekmek için ama yine de tam yatamadım :)
(http://imgim.com/9043inciz7567550.jpg)
-
Akşamdan kalma İzmir kedisi. Soda ile ayılmaya çalışmış. :p
(http://i14.photobucket.com/albums/a324/vaccaro/_DUK4734.jpg)
-
Akşamdan kalma İzmir kedisi. Soda ile ayılmaya çalışmış. :p
(http://i14.photobucket.com/albums/a324/vaccaro/_DUK4734.jpg)
ayran içmiştir hocam yarasın tosuna daha ayılamamış
-
nex6
-
Fisheye ile kampus kedisi
(http://farm8.staticflickr.com/7385/11933236144_c2a55e19bc_z.jpg) (http://flic.kr/p/jbuXmL)
by H.Alpaslan Yıldız (http://www.flickr.com/photos/halpaslan/11494931466/#), on Flickr
(http://farm4.staticflickr.com/3689/11933626876_de393a0fb7_z.jpg) (http://flic.kr/p/jbwXvw)
by H.Alpaslan Yıldız (http://www.flickr.com/photos/halpaslan/11494931466/#), on Flickr
-
@halpaslan İki fotograf da cok güzel ama ilk cok hosuma gitti biraz sıradısı olmus :)
-
@halpaslan İki fotograf da cok güzel ama ilk cok hosuma gitti biraz sıradısı olmus :)
Teşekkürler. kedi çok sırnaşıktı yoksa hayatta çekemezdim :) Lensi yalamaya çalıştı :)
-
Bunlar da benden geçtiğimiz hafta sonundan...
(http://i.hizliresim.com/xVAZVP.jpg)
(http://i.hizliresim.com/Knkv7a.jpg)
(http://i.hizliresim.com/w149yb.jpg)
(http://i.hizliresim.com/KrjqQz.jpg)
-
Fisheye ile kampus kedisi
yani , ilginç ve güzel bence.
benden ; ankara kedisi de olabilir, emin değilim.
(http://ppcdn.500px.org/52411256/e02d0390b5dbf4e35588ea1e34cdce8cd814d169/2048.jpg)
-
17 1 2014 Pentax K5 2 s Pentax fa 100 300 Eskişehir
100 mm f 10 1/500" iso 320
çatılarda dolaşma vakti gelmiş
(http://i.hizliresim.com/eaoWm7.jpg) (http://bit.ly/c25MCx)
-
(http://farm4.staticflickr.com/3803/11999195315_aa195fc657_c.jpg)
-
Fotoğraflarda hiç oynama yok. Exposure dahil makinadan çıktığı gibi jpeg yapıdı sadece. 1:2 35mm kendisini göstermiş:
1
(http://farm8.staticflickr.com/7364/12059224133_049d418eb9_z.jpg) (http://flic.kr/p/jnCFct)
by H.Alpaslan Yıldız (http://www.flickr.com/photos/halpaslan/), on Flickr
2
(http://farm6.staticflickr.com/5500/12059178943_1ee585826d_z.jpg) (http://flic.kr/p/jnCrLk)
by H.Alpaslan Yıldız (http://www.flickr.com/photos/halpaslan/), on Flickr
-
K-5 Tamron 70-200 ürünleri.
(http://farm8.staticflickr.com/7458/12347559053_db590a4343_c.jpg)
(http://farm3.staticflickr.com/2866/12347690075_090a21e73f_c.jpg)
(http://farm8.staticflickr.com/7370/12348092344_2d3f45da6a_c.jpg)
(http://farm8.staticflickr.com/7320/12309230825_fbd54122ca_c.jpg)
-
Abi son fotoğraf müthiş olmuş yaaa... Nasılda kafasını eğip bakmış... Yeminle ağzını yüzünü yumacan =)))
HTC One X cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
-
Bir antikadır benim kedi :P
-
Evet k7 si bayağı bir temizdi, kimden aldı acep :P
:D :D :D :D
K7'sinden bence ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Şaka bi yana, çok güzel kareler yakalamış Furkan kardeşim... :)
Teşekkür ederim abi :)
-
Bir bakışım yeter :P Dağıtırım uleyn :D
(http://farm6.staticflickr.com/5493/12543795605_64c5083224_z.jpg)
-
geçtiğimiz hafta sonu 100wr ile
-
geçtiğimiz hafta sonu 100wr ile
Klaaassssss ;)
-
türü galiba Chinchilla
-
,
-
İki tane de benden olsun. f2 Helios ile çekmiştim zamanında başlığı görünce ekleyeyim dedim :)
İlk resimde gözlüğün azizliğine uğramışım arka gözü odaklamışım; önü alabilseymişim daha iyi bir sonuç olurmuş gibi. Sağlık olsun. :)
-
Bu helios un bokeh ine kurban :).
-
helios gitti artık pentax k 1.8 var :)
-
Doğru tercih Gürkan hayırlı olsun.
-
bakalım bahar gelsin bir yine bir kedi yakalayıp koyarım buraya tercihi değerlendiririz. :) Şaka bir yana taze kan oldu.
-
Bir kedi de benden :)
(http://ppcdn.500px.org/66596687/94b6929c56d8ee9aabd4becfe935aad1bb05e1cb/4.jpg)
-
Bir kedi de benden gelsin...
-
pentax k-3 ve 35 limo test
(https://farm3.staticflickr.com/2909/14387758362_64c2fb1bef_c.jpg)
(https://farm4.staticflickr.com/3837/14202549178_2c0d0c0865_c.jpg)
(https://farm4.staticflickr.com/3882/14202558438_bed33f5ab4_c.jpg)
(https://farm4.staticflickr.com/3858/14202574300_67b0a00954_c.jpg)
-
Oktay Bey maşallah kedi pek güzelmiş :)
Fotoğraflar da çok güzel, elinize sağlık.
-
Oktay Bey maşallah kedi pek güzelmiş :)
Fotoğraflar da çok güzel, elinize sağlık.
çok teşekkür ederim enis bey, ayrca sizinle birlikte fotoğraf çekmeyi ve sohbet etmeyi çok isterim. bakalım ne zaman yolumuz düşer o taraflara.
-
çok teşekkür ederim enis bey, ayrca sizinle birlikte fotoğraf çekmeyi ve sohbet etmeyi çok isterim. bakalım ne zaman yolumuz düşer o taraflara.
Ben de cok isterim, cok da guzel olur. Ne zaman olursa olsun beklerim. izmir'de bir eviniz oldugunu unutmayin :)
-
Oktay abi çok iyi be! :) Eline sağlık :D
-
(http://sv102.piclect.com/2bc45dfae/o/14/06/16/48501410151225231544268532936479n.jpg)
-
Oktay abi çok iyi be! :) Eline sağlık :D
çok teşekkür ederim Serdinç cim.
-
Bugün akşam üzeri Şirinyer Parkında :)
(http://www.hizliresimyukle.com/images/2014/06/16/AEA_08584624x2960.jpg) (http://www.hizliresimyukle.com/image/pGA)
-
Bu da benim bir çekimim. Uzun pozlama ile çekim yaptım. Keratayı huylandırmayayım diye kaskatı kesildim sırtım belim kasıldı. Ama yine de sol kulağa gelen sineğin kovulması amaçlı kulak hareketine engel olamadım :)
-
(https://farm4.staticflickr.com/3864/14786406676_df537a565a_b.jpg) (https://flic.kr/p/owCcy9)_IGP1384 (https://flic.kr/p/owCcy9) by hllywz1 (https://www.flickr.com/people/126550694@N06/), on Flickr
-
bir kedi fotografıda benden
(https://farm4.staticflickr.com/3869/14904638465_063a50f241_h.jpg) (https://flic.kr/p/oH5aKg)IMGP2117 (https://flic.kr/p/oH5aKg) by _Rayearth_ (https://www.flickr.com/people/118003512@N02/), on Flickr
-
3 tane de benden
(https://farm4.staticflickr.com/3836/14926654671_623434d6ab_b.jpg) (https://flic.kr/p/oK21p2)IMGP2517 (https://flic.kr/p/oK21p2) by zeda3000 (https://www.flickr.com/people/125028414@N03/), on Flickr
(https://farm6.staticflickr.com/5552/14926658511_28d3811b72_b.jpg) (https://flic.kr/p/oK22xe)IMGP2418 (https://flic.kr/p/oK22xe) by zeda3000 (https://www.flickr.com/people/125028414@N03/), on Flickr
(https://farm6.staticflickr.com/5575/14743083350_ff08cc3593_b.jpg) (https://flic.kr/p/osNa3f)IMGP2456 (https://flic.kr/p/osNa3f) by zeda3000 (https://www.flickr.com/people/125028414@N03/), on Flickr
-
(https://farm4.staticflickr.com/3879/14747050107_cbe8d72edb_b.jpg) (https://flic.kr/p/ot9udB)1_IGP0726 (https://flic.kr/p/ot9udB) by hllywz1 (https://www.flickr.com/people/126550694@N06/), on Flickr
-
yaramaz kediler
-
kuşadası karina kedisi
(http://1x.com/images/user/8362558764d7976b2d9cb7778b4d8b6b-hd2.jpg)
-
k3+ 55*
(https://farm4.staticflickr.com/3945/15307613160_d3d02d4e92_b.jpg)
https://www.flickr.com/photos/oktaybakan/15307613160/in/photostream/
-
(https://gp1.wac.edgecastcdn.net/806614/photos/photos.500px.net/86113359/8f0885bf77ef74ff9c5c5914864c04f4618688ca/4.jpg)
Karagöz by Barış Kayhan on 500px (https://500px.com/photo/86113359/karag%C3%B6z-by-bar%C4%B1%C5%9F-kayhan) Yaramaz kedimiz Karagöz
-
Bunlar da benim kediler
(http://i.hizliresim.com/Z1nYzV.jpg)
-
(http://i.hizliresim.com/QgyQOG.jpg)
-
k3+ 55*
(https://farm4.staticflickr.com/3945/15307613160_d3d02d4e92_b.jpg)
https://www.flickr.com/photos/oktaybakan/15307613160/in/photostream/
Bunu şimdi gördüm, kedi kumu-maması vs bir reklam fotoğrafı tadında tüm detaylar, elinize sağlık.
-
gökhan bey, yorumlarınız ve beğeniniz için çok teşekkür ederim,
-
Gövde Pentax K-x, kedileri daha çok lens test objesi olarak kullanıyorum :) Bahçede bol miktarda var
1.Tair 3S 300mm
(https://farm4.staticflickr.com/3955/15542787136_e8feb16204_h.jpg)
2. Domiplan 50mm f2.8
(https://farm4.staticflickr.com/3932/15380858770_af87725333_h.jpg)
3. Domiplan 50mm f2.8
(https://farm6.staticflickr.com/5604/15563820891_bdf2606992_h.jpg)
4. Domiplan 50mm f2.8
(https://farm4.staticflickr.com/3942/15563822791_30f72936e2_h.jpg)
5. Pentax K 135mm f2.5
(https://farm4.staticflickr.com/3940/15380396178_c994db611a_h.jpg)
-
Bu tair'lerin bokehleri gerçekten çok güzel :)
-
Evet Tair kullanması zor ama çok keyifli bir lens.
Bu ara sabun köpüğü bokehlere taktım. Domiplan'dan sonra bulabilirsem başka Meyer lenslerini de denemek istiyorum... Öncelikle kediler üzerinde :)
-
Hayvanlar üzerine deney yapmayın kardeşim ;)
-
Yine Meyer'den 1953 model bir projektör lensi. Lensin kendi bayoneti yok, diyaframı falan da yok, boru gibi birşey. Makinaya takabilmek için eski bir PK adaptörünü lensin arkasına yapıştırdım.
Bokehleri görünce kedi bile şaşırdı! :)
(https://farm4.staticflickr.com/3952/15590579866_17df2a3b0f_h.jpg)
(https://farm6.staticflickr.com/5597/15615081422_ac87e1226e_h.jpg)
(https://farm4.staticflickr.com/3938/15615081622_bec6ec3dfc_h.jpg)
(https://farm6.staticflickr.com/5601/15428660680_c07ac7212e_h.jpg)
(https://farm4.staticflickr.com/3944/15428247347_821246f12d_h.jpg)
-
(https://farm1.staticflickr.com/554/19497568094_6be5b312ae_b.jpg) (https://flic.kr/p/vGW8H9)IMG_3209 (https://flic.kr/p/vGW8H9) by Ahmet GÜSER (https://www.flickr.com/photos/93953968@N02/), on Flickr
-
Güzel kare, elinize sağlık. Az bi renk doygunluğu ile daha harika olabilirdi.
-
Güzel kare, elinize sağlık. Az bi renk doygunluğu ile daha harika olabilirdi.
Teşekkürler Suha Bey. Hiç müdahale etmek istemedim. Ama dediğiniz gibi biraz doygunluk iyi olabilirdi.
-
gdere
nikli arkadaşımızın ham fotoğrafının soluk duruşuna dayanamadım. Canlı halini merak ettim.
görüldüğü gibi ne kadara iyi çekersek çekelim az da olsa fotoğrafın rütuşa ihtiyacı oluyor. Basit bir müdahaleler ile fotoğraf daha bir albenili oluyor. Canlılık, contrast mini doygunluk v.s
(http://oi60.tinypic.com/2n0kos0.jpg)