Pentax Türkiye Topluluğu
Fotoğrafçı Pazarı => Alış-Veriş Arşivi => Zaman Aşımı => Konuyu başlatan: fermentastyon - 25 Aralık, 2013, 21:39:39
-
Selam arkadaşlar,
Cok az kullanabildiğim kameramı satılığa çıkardım, fiyatı 1650tl olarak düşünüyorum shutter 5000 civarı cok az kullanma fırsatım oldu ve artık yoğun is temposu sebebiyle satmak istiyorum.
Dusunenler irtibata geçebilirler, takas vs düşünmüyorum.
25$ degerindeli KEIKO lens protector ile birlikte kabloları vs herseyi eksiksiz, lens gözüyle birlikte iki gözlü çantayı da uygun fiyata verebilirim.
Tesekkurler,
-
satış güncel mi ?
-
MAKİNE HALA SATILIKSA BEN TALİBİM. İNTERNET ÜZERİNDEN SANALPAZARDAN FALAN İLAN AÇARSANIZ ALACAĞIM.