Pentax Türkiye Topluluğu

Fotoğrafçı Pazarı => Alış-Veriş Arşivi => Tamamlanan Alışverişler => Konuyu başlatan: asimkalkan - 17 Ocak, 2014, 22:35:39

Başlık: Pentax-M 50mm 1.7
Gönderen: asimkalkan - 17 Ocak, 2014, 22:35:39
Çok temiz durumda.
İsteyene fotoğrafları atabilirim.
Sahibindende de ilan var zaten "Kelepir Pentax 50mm" diye aratırsanız

Trink 99 TL

GT-I9300 cihazımdan Tapatalk ile gönderildi

Başlık: Ynt: Pentax-M 50mm 1.7
Gönderen: asimkalkan - 17 Ocak, 2014, 23:26:07
Satıldı kaldırılabilir.

(Forum kurallarına uygun olmadığı için Yöneticilerden özür diliyorum bu arada)

GT-I9300 cihazımdan Tapatalk ile gönderildi

Başlık: Ynt: Pentax-M 50mm 1.7
Gönderen: Baha - 17 Ocak, 2014, 23:27:17
Satıldı kaldırılabilir.

(Forum kurallarına uygun olmadığı için Yöneticilerden özür diliyorum bu arada)

GT-I9300 cihazımdan Tapatalk ile gönderildi



Diğer satıcılar ürününüzün bu kadar hızlı satılmasını kıskanmışlardır. :)

Hayırlı olsun.