Pentax Türkiye Topluluğu
Fotoğraf Paylaşımı => Genel Fotoğraf Paylaşımı => Konuyu başlatan: fatihtekin88 - 20 Ocak, 2014, 03:03:31
-
Serdinç ile Sefa kardeşlerim GöksuPark'ta buluşacaklarmış...
Sağolsunlar evim yakın diye beni de çağırma nezaketi gösterdiler...
Biraz çekim yaptık ayaküstü...
Hertürlü eleştiri ve görüşe açıktır :)
(http://farm6.staticflickr.com/5518/12041787726_ff6d900c26_c.jpg)
(http://farm6.staticflickr.com/5496/12041209803_9c2ebf9207_c.jpg)
(http://farm8.staticflickr.com/7445/12041173003_a8d0f3923c_c.jpg)
(http://farm4.staticflickr.com/3793/12041143993_58094944fb_c.jpg)
(http://farm6.staticflickr.com/5514/12040815965_122222a5a8_c.jpg)
(http://farm8.staticflickr.com/7352/12041051713_f7aac48160_c.jpg)
(http://farm3.staticflickr.com/2863/12040719895_ac4b8ebe27_c.jpg)
(http://farm6.staticflickr.com/5491/12040659705_f4075eb5c8_c.jpg)
(http://farm4.staticflickr.com/3674/12040635545_4528c92364_c.jpg)
(http://farm8.staticflickr.com/7308/12041450786_c11f4b9001_c.jpg)
(http://farm8.staticflickr.com/7296/12040827923_6ffc603cc6_c.jpg)
(http://farm3.staticflickr.com/2831/12041353186_761b58cdaf_c.jpg)
(http://farm4.staticflickr.com/3778/12040761833_b1eb4b9ea4_c.jpg)
(http://farm6.staticflickr.com/5490/12040729143_abbda610da_c.jpg)
(http://farm8.staticflickr.com/7386/12040698473_eca1f021fb_c.jpg)
(http://farm8.staticflickr.com/7302/12041226906_403948b182_c.jpg)
(http://farm4.staticflickr.com/3707/12040350695_ebb5729f30_c.jpg)
(http://farm6.staticflickr.com/5538/12040607073_7539826f3d_c.jpg)
(http://farm3.staticflickr.com/2877/12041132876_cd03f89a34_c.jpg)
(http://farm4.staticflickr.com/3723/12040645064_80528506cb_c.jpg)
(http://farm3.staticflickr.com/2863/12040608284_002f813388_c.jpg)
(http://farm8.staticflickr.com/7385/12040191265_65bed72d55_c.jpg)
(http://farm4.staticflickr.com/3756/12040424573_473a5ff9ee_c.jpg)
(http://farm8.staticflickr.com/7369/12040080705_946ccdcae4_c.jpg)
(http://farm4.staticflickr.com/3756/12040299553_1561b3277f_c.jpg)
(http://farm8.staticflickr.com/7378/12040810856_4b6e9807a5_c.jpg)
(http://farm3.staticflickr.com/2824/12040761426_5dceccd817_c.jpg)
(http://farm4.staticflickr.com/3700/12040253024_94fee2613c_c.jpg)
(http://farm8.staticflickr.com/7352/12040625616_eddf5acb4e_c.jpg)
(http://farm4.staticflickr.com/3666/12040026383_ae49821f84_c.jpg)
(http://farm6.staticflickr.com/5495/12039698185_8925c18d0f_c.jpg)
(http://farm4.staticflickr.com/3743/12039934613_3d7fb2b388_c.jpg)
(http://farm4.staticflickr.com/3825/12039610275_a8b8a6f5ca_c.jpg)
(http://farm6.staticflickr.com/5475/12040414976_cfd903069c_c.jpg)
(http://farm4.staticflickr.com/3709/12039905014_b41982fa0f_c.jpg)
(http://farm8.staticflickr.com/7328/12040332286_14ce7c7b1b_c.jpg)
(http://farm4.staticflickr.com/3714/12040309736_0699637883_c.jpg)
(http://farm3.staticflickr.com/2832/12039701053_35eeda69b5_c.jpg)
(http://farm6.staticflickr.com/5529/12040202176_43291148f8_c.jpg)
-
:D Vay, güzel olmuş.
-
Fatih eline sağlık dostum :D Lightbox'ı da yapalım :D
-
(http://farm8.staticflickr.com/7302/12041226906_403948b182_c.jpg)
WOW !!
fotoğrafların herbiri ayrı güzel kare olmuş :)... Özellikle üstteki :) (tahminen o bir limo)
Şunu ayrı belirteyim, Sefa abimin bu tarzı ne olcak ya :), adam uzun saçla ayrı karizma, kısa saçla ayrı karizma... Helal valla :)
-
:D Vay, güzel olmuş.
Kulağınızı çok çınlattık... Önceden planlanmış olmadığı için haber edemedik, kusura bakmayın :(
Fatih eline sağlık dostum :D Lightbox'ı da yapalım :D
Eyvallah :) Yapalım hacım ;)
WOW !!
fotoğrafların herbiri ayrı güzel kare olmuş :)... Özellikle üstteki :) (tahminen o bir limo)
Şunu ayrı belirteyim, Sefa abimin bu tarzı ne olcak ya :), adam uzun saçla ayrı karizma, kısa saçla ayrı karizma... Helal valla :)
Limo derkeeennnn??? ;D ;D
Emrecim, o benim gariban 50mm 1,8D :)
Adam her şekliyle karizma yeminle :D Bundan sonraki buluşmalara çağırmasak mı acaba?
Goksuda gelip yanına bayanlar sorular soruyor, ilgiyi bi üstüne topluyor... Bu nedir kardeşim yaaaa? ;D
-
Kulağınızı çok çınlattık... Önceden planlanmış olmadığı için haber edemedik, kusura bakmayın :(
Eyvallah :) Yapalım hacım ;)
Limo derkeeennnn??? ;D ;D
Emrecim, o benim gariban 50mm 1,8D :)
Adam her şekliyle karizma yeminle :D Bundan sonraki buluşmalara çağırmasak mı acaba?
Goksuda gelip yanına bayanlar sorular soruyor, ilgiyi bi üstüne topluyor... Bu nedir kardeşim yaaaa? ;D
gördüğün gibi abi nikonla çekilse bile pentax alıyor övgüyü, şaka bi yana ellerine sağlık abim, harbi sağlam kare olmuş... Adamda zaten manken tipi var, o eklenince tavan yapmış.
Ayrıca abim muhabbetlerde bizi anmanız yeter. Kimse zaten biyere gitmiyor bi buluşma daha ayarlarız nolcak :))
Xperia L cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
-
@all eyvallah çok teşekkür ederim ;)
@Fatih, eline sağlık, FF farkı işte :) ''FatihFarkı= FF''
Ben bir şey yapmıyorum, estağfurullah :) artık bir dahakilere misafir gelir izlerim sizleri :D
-
(http://farm8.staticflickr.com/7323/12057245454_e5cd703b1a_z.jpg) (http://www.flickr.com/photos/srdnckaya/12057245454/)
1_108 (http://www.flickr.com/photos/srdnckaya/12057245454/#) by srdnc (http://www.flickr.com/people/srdnckaya/), on Flickr
-
(http://farm8.staticflickr.com/7323/12057245454_e5cd703b1a_z.jpg) (http://www.flickr.com/photos/srdnckaya/12057245454/)
1_108 (http://www.flickr.com/photos/srdnckaya/12057245454/#) by srdnc (http://www.flickr.com/people/srdnckaya/), on Flickr
Wow
Xperia L cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
-
(http://farm6.staticflickr.com/5514/12058097834_6a8437ddc5_z.jpg) (http://www.flickr.com/photos/srdnckaya/12058097834/)
Untitled (http://www.flickr.com/photos/srdnckaya/12058097834/#) by srdnc (http://www.flickr.com/people/srdnckaya/), on Flickr
-
@Fatih, eline sağlık, FF farkı işte :) ''FatihFarkı= FF''
Kardeşim sen adamın dibisin biliyosun dimi :)
(http://farm8.staticflickr.com/7323/12057245454_e5cd703b1a_z.jpg) (http://www.flickr.com/photos/srdnckaya/12057245454/)
1_108 (http://www.flickr.com/photos/srdnckaya/12057245454/#) by srdnc (http://www.flickr.com/people/srdnckaya/), on Flickr
Adam ciddi fotojenik yalnız... Birinde kötü çık arkadaş, yoookkk illa havalı pozlar :)
-
@Fatih hacım saçlardan sonra daha da fena oldu, aramızda gezdirmeyelim bi müddet :D
-
@Fatih hacım saçlardan sonra daha da fena oldu, aramızda gezdirmeyelim bi müddet :D
Saçlar 10 numara oldu hakkaten :) Ben kestirme diyordum ama bi bildiği varmış ;)
-
@Fatih, Serdinç eyvallah çekimi yapanların katkısı büyük ;)
Saç fln işini şeetmeyelim, gören şaşırıyor, beğenmeyenler var benden demesi :)
Güzel gören sizlersiniz, yoksa ben pek bi' artısını göremedim :)
-
(http://farm6.staticflickr.com/5514/12058097834_6a8437ddc5_z.jpg) (http://www.flickr.com/photos/srdnckaya/12058097834/)
Untitled (http://www.flickr.com/photos/srdnckaya/12058097834/#) by srdnc (http://www.flickr.com/people/srdnckaya/), on Flickr
Adam döktürüyor ;)
-
çok güzel çekimler ellerinize sağlık. ;)
-
Adam döktürüyor ;)
Yok be Kardeşim, lensin marifeti o :D