Pentax Türkiye Topluluğu
Fotoğrafçı Pazarı => Alış-Veriş Arşivi => Tamamlanan Alışverişler => Konuyu başlatan: edmklnc - 26 Ocak, 2014, 12:57:23
-
Merhaba, SMC Pentax-DA 35mm F2.4 AL lensi arıyorum. Satmak isteyen arkadaşlar mesaj atarsa sevinirim.
http://www.pentaxforums.com/lensreviews/SMC-Pentax-DA-L-35mm-F2.4-AL.html (http://www.pentaxforums.com/lensreviews/SMC-Pentax-DA-L-35mm-F2.4-AL.html)
-
Başlığı görür mü bilmem Haytaertu hocamızla iletişime geçin elinde bir tane var ve çok temiz.
-
Başlığı görür mü bilmem Haytaertu hocamızla iletişime geçin elinde bir tane var ve çok temiz.
Teşekkürler, ben de kimlerde olduğunu araştırırken Ertuğrul abide de olduğunu gördüm ve çok sevdiği bir lens. Ben bir konuşayım, umarım satar. :)
-
o lens, çok temiz, ve hala türkiye garantili,
-
Satar satar :) ben görüşmüştüm ama nasip olmamıştı, İstanbul'dan aldım.
-
evet bi ara satacaktım, kardeşimdeki lensleri alabilmek için ama o da lenslerini sattı. şimdilik k-01ve 35mm ile mutlu ve mesudum :)
-
:) Sağlık olsun.
Beklemeye devam.
-
:) Sağlık olsun.
Beklemeye devam.
bence bekleme B planını devreye sok :)
-
bence bekleme B planını devreye sok :)
:D İbrahim abi, bu lensi denemeyi istiyorum, şu an için bana en uygun lens de bu. O nedenle a planından umudu kesemeyeceğim. :)
-
:D İbrahim abi, bu lensi denemeyi istiyorum, şu an için bana en uygun lens de bu. O nedenle a planından umudu kesemeyeceğim. :)
;D ;D ;D
-
eğer 35mm açıyı seviyorsan, bir miktar daha biriktir, halpaslan arkadaşımızda var ve satacak galiba FA 35mm f2 lensi bir dene, aralarında ciddi kalite farkı var :)
-
eğer 35mm açıyı seviyorsan, bir miktar daha biriktir, halpaslan arkadaşımızda var ve satacak galiba FA 35mm f2 lensi bir dene, aralarında ciddi kalite farkı var :)
:) İbrahim abi, haklısın, o lensleri de hep düşündüm ancak bütçe durumu uymuyor. Şu an için veya önümüzdeki bir süreç için alabileceğim tek lens aradığım özelliklere sahip 35mm f2.4
Ya değilse çok daha kaliteli lensler var senin de dediğin gibi. Ancak, malesef böyle. :)
-
Lens bulunmuştur, konu kilitlenebilir.
Ayrıca satılık ilanım da açık kaldı, satıldı ve kilitlenebilir yazdıktan sonra da biraz muhabbet ettik konuda :) O konunun da kapatılmasını rica ediyorum. Linki: http://www.pentaxturk.com/forum/index.php/topic,4054.msg42968.html#msg42968 (http://www.pentaxturk.com/forum/index.php/topic,4054.msg42968.html#msg42968)
Teşekkürler.