Pentax Türkiye Topluluğu
Fotoğrafçı Pazarı => Alış-Veriş Arşivi => Tamamlanan Alışverişler => Konuyu başlatan: İhtiyar - 27 Ocak, 2014, 22:31:35
-
Arkadaşlar PENTAX 18-55 DA II lens arıyorum elinde olan satmak isteyen pm atabilir, kapakları ve parasoleyi olan tercihimdir. Teşekkürler
-
Arkadaşlar PENTAX 18-55 DA II lens arıyorum elinde olan satmak isteyen pm atabilir, kapakları ve parasoleyi olan tercihimdir. Teşekkürler
iyi akşamlar ahmet bey 18-55 WR verelim :)
-
iyi akşamlar ahmet bey 18-55 WR verelim :)
Abi DA II alacağım o lensi kullanmıştım 16-45 ayarında lens
-
Abi DA II alacağım o lensi kullanmıştım 16-45 ayarında lens
optik aynı zaten üstelik bunda WR özelliği de mevcut, ama neyse sen yine de onu al, iyi alışverişler
-
optik aynı zaten üstelik bunda WR özelliği de mevcut, ama neyse sen yine de onu al, iyi alışverişler
Abi send hiç indirim yapmıyorsun ki alalım, ne fiyat veriyorsan bir kuruş aşağı inmiyorsun :)
-
bu forumda benimle de anlaşamıyorsan, dönüp kendine de bir bakman lazım :)
zarar teklif etmeye gerek yok, kırmızı 200 lüğü ben verdim bu lense ahmetçiğim :)
-
bu forumda benimle de anlaşamıyorsan, dönüp kendine de bir bakman lazım :)
zarar teklif etmeye gerek yok, kırmızı 200 lüğü ben verdim bu lense ahmetçiğim :)
herşey de para değildir abi, ben sende 150 tl ye aldığım bidon kapaklı 18-55 Da II lensimi yine sen dedin diye arkadaşına 110 tl ye sattım.
-
Ama ben yine senden alırım wr lensi 200 tl ye de pentaxforumda Da II lensin daha iyi olduğunu söylüyorlar, o yüzden onu almak istiyorum, wr lik te pek bir işim olmuyor, ama optik kalite aynı olduğunu söylüyorsan wr yi de alabilirim aslında
-
Ama ben yine senden alırım wr lensi 200 tl ye de pentaxforumda Da II lensin daha iyi olduğunu söylüyorlar, o yüzden onu almak istiyorum, wr lik te pek bir işim olmuyor, ama optik kalite aynı olduğunu söylüyorsan wr yi de alabilirim aslında
ahmet alem adamsın
sence daha eski versiyon kit lensin, daha yeni versiyon kit lensten üstün olma ihtimali var mı :)
-
herşey de para değildir abi, ben sende 150 tl ye aldığım bidon kapaklı 18-55 Da II lensimi yine sen dedin diye arkadaşına 110 tl ye sattım.
ulen vicdansız,
bidon kapaklı olduğunu daha almadan söylemedim mi, o lensi zaten 130 liraya ilan açmıştın satmak için, mc145 mehmet abi beni aradı bu lensi senden almış nasıl diye ben de temiz lens dedim, aranızda 110 liraya anlaşmışsınız ben ne yapayım, ben mi dedim 110 liraya ver diye, hafızanı yokla bak, ben sadece mehmet abi iyi biridir güvenebilirsin dedim, mehmet abiye de ahmet bey iyi biridir güvenebilirsin dedim,
şimdi
1- kapağın bidon kapağı olduğunu sanki taaa başta söylememişim gibi bir intiba oluşturuyorsun bu hiç doğru değil
2- sanki bu lensi 110 liraya ver diye ben söylemişim gibi bir intiba oluşturuyorsun bu hiç doğru değil, mehmet abi forumdaysa cevap verirse iyi olur
-
herşey de para değildir abi, ben sende 150 tl ye aldığım bidon kapaklı 18-55 Da II lensimi yine sen dedin diye arkadaşına 110 tl ye sattım.
bu mesajını sonradan fark ettim, en son yazdığın mesajını önce görmüştüm bu mesajında belirttiğin iki hususta yanlış ahmetçiğim,
1- bidon kapağı olduğunu taaa en başta daha ürünü sen almadan sana söylemiştim,
2- 110 liraya ver diye ben söylemedim, mc145 mehmet abi forumdaysa lütfen açıklasın siz aranızda anlaşmışsınız fiyat konusunda bana sadece sordu nasıl lens diye ben de temiz dedim, sonra seninle sohmet ederken de mehmet abi iyi biridir dedim bu kadar, ikinizi de sadece forumdan tanıyorum, ikiniz de benim arkaşımsınız,
mevzu bu.
-
bu mesajını sonradan fark ettim, en son yazdığın mesajını önce görmüştüm bu mesajında belirttiğin iki hususta yanlış ahmetçiğim,
1- bidon kapağı olduğunu taaa en başta daha ürünü sen almadan sana söylemiştim,
2- 110 liraya ver diye ben söylemedim, mc145 mehmet abi forumdaysa lütfen açıklasın siz aranızda anlaşmışsınız fiyat konusunda bana sadece sordu nasıl lens diye ben de temiz dedim, sonra seninle sohmet ederken de mehmet abi iyi biridir dedim bu kadar, ikinizi de sadece forumdan tanıyorum, ikiniz de benim arkaşımsınız,
mevzu bu.
Abi biraz hüsnü zanla yaklaşmak lazım sen dedin diye derken senin arkadaşın veya da forumdan arkadaşımız, tavsiyen üzere verdim arkadaş da itimat etti parasını gönder di lensi kargoladım da, burda bi şikayetim yokki. bi problemde yok zaten. bidon kapaklı kısımda hatırlanması için yoksa zaten bunu alırken söyledin ben de bunu bilerek aldım. İNKAR EDECEK DEĞİLİM. bu olay da ki vurgulamak istediğim senin tavsiyenle arkadaşa lensi sattım yani 110 tl ye forumdan arkadaşa 40 tl zarar ederek verdim 40 tl aşağı vermem benim isteğimle zaten bu önemli de değil zaten. sen dedin derken tavsiyeni kastediyorum, yoksa parasını biz anlaştık. burda vurgulamak istediğim de bizde forumdan arkadaşızya, neden biraz indirim yapmıyorsun demek istiyorum hani daha öncede alışverişimiz olduya. Abi sen lafı te nerelere çektin mehmet çoban abimiz yazsın falan. Bi yanlış anlaşılma olduysa kusura bakma hiç aklımdan geçmeyen şeyleri dile getirdin.
-
vicdansız, işte böyle tatlı dil yılanı deliğinden çıkarırmış,
tamam yarın gönderiyorum lensi
ne verirsen ver
ama 180 den aşağı olmaz haberin olsun :)
-
üstünü mc145 tamamlasın :)
-
Lens ibrahim abimizden yarın alınacak inşallah :) :) ilan kilitlenebilir
-
hayırlı olsun ne güzel bir satış oldu :)
-
ahmet alem adamsın
sence daha eski versiyon kit lensin, daha yeni versiyon kit lensten üstün olma ihtimali var mı :)
Ben bütün kit lensleri kullandım. 18-55 ii daha iyi kesinlikle, tabi16-45 ayarında değil ama şuan en iyi pentax kit lenstir kendisi. Optikler değişmedikçe ha eski ha yeni versiyon, hepsi hikaye :-)
Novo10 Hero cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
-
kafam karıştı ya ???
şimdi 18-55 wr olan 18-55 II den keskinmi değilm :)
Ben ikiside optik ve keskinlik olarak aynı diye biliyorum :D
-
Ben bütün kit lensleri kullandım. 18-55 ii daha iyi kesinlikle, tabi16-45 ayarında değil ama şuan en iyi pentax kit lenstir kendisi. Optikler değişmedikçe ha eski ha yeni versiyon, hepsi hikaye :-)
Novo10 Hero cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
Benim de arkadaşımda 16-45 vardı bende de o an 18-55 DA II vardı lensleri baya açık havada çektiğimiz fotolarla kıyasladık 16-45 in üstünlüğü var ama 400 450 tl fazladan para verecek kadar üstünlüğünü göremedik biz, hatta 16-45 lensi olan arkadaşımda benle aynı fikirdeydi. 16-45 iyi bir lens ama 18-55 DA II lensin üstüne 400 tl verilipte alınacak kadar üstün bir lens olduğunu düşünmüyorum ben. bu benim görüşümdür
-
Bende bir test yaptım zamanında. Tokina atx 24-70 f2.8 lens ile 18-55mm WR lensi aynı ayarlarda aynı makina ile çektim.
Makine pentax k10d. Debug modda 2 lensinde AF ayarları Ayrı ayrı yapıldı. AF kalibrasyonundan kaynaklı bir problem olmadığını bilin.
Resimler cropludur. Odaklandığım yer mandallardı ve odak noktası ortadaydı. Sonuç ortada.
Tokina atx 24-70 f2.8 AF li bir lenstir. Manuel değildir.
(http://i.hizliresim.com/wMpZbQ.jpg) (http://hizliresim.com/wMpZbQ)
16-45 veya 18-55 II bilmem ama bence pentax kit lensleri parasının hakkını veriyor.
-
Ben bütün kit lensleri kullandım. 18-55 ii daha iyi kesinlikle, tabi16-45 ayarında değil ama şuan en iyi pentax kit lenstir kendisi. Optikler değişmedikçe ha eski ha yeni versiyon, hepsi hikaye :-)
Novo10 Hero cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
benim de bütün kit lensleri en az 3-5 tur kullanmışlığım vardır,
pentax kit lensleri arasında DAL versiyonu ile DA versiyonu aynı optiktir aralarındaki tek fark plastik-metal bayonet farkıdır, AL II ile WR de aynı optiktir, aralarındaki tek fark WR lehine su hava toz geçirmezlik özelliğidir, bütün bu dört lenste kit lenstir, 16-45 daha iyi bir optiktir, ama aralarındaki fiyat farkı bu kadar olmalı mı olmamalı mı konusu tartışılabilir, ama benim görüşüm 16-45 kesinlikle daha iyi bir optik olmasına karşın kit lensin bir tık iyisidir, ama asla bir tamron 17-50 değildir.
öte yandan kit lensler bizim ülkemizde çok basit görüldüğü için fiyat olarak hep yerlerde sürünür, baktığımızda yurt dışı sitelerde WR lens hep 250 TL ve üzerinde olmasına rağmen bizim ülkemizde 200 TL isteyince yan gözle bakılıyor
-
yine takip ettiğim yurt dışı sitelerde
pentax 12-24 lens hep 1200-1500 TL arasında satılır, ama ben 800 liraya 2 ay ilanda beklettim alan olmadı
pentax 35mm f2.8 limited hep 1000-1200 tl arasında satılır, ama bizim ülkemizde 800 liraya sattınmı öp de başına koy
pentax 50-135 yurt dışında hep 1750 TL civarında veya üzerinde satılır, burda 1600 liraya iki aydır bekleyen lensi görüyoruz
sonuç olarak dolar bu seviyedeyken, ben pentax lenslerin ülkemizde çok daha ucuz olduğunu, lens bulamıyoruz un hikaye olduğunu, mis gibi lensleri mis gibi fiyatlara satan varken milletin hep böyle şüpheyle yaklaştığını veya biraz daha düşer mi diye beklediğini görüyorum, bence şu an fiyatlar oldukça makul, nisan ayı ile birlikte forumda satılık otofocus lensi zor bulacağız, demedi demeyin
-
Bende amerikayla içli dışlı biri olarak pentax lenslerin türkiyede daha ucuz olduğu görüşüne sonuna kadar katılıyorum