Pentax Türkiye Topluluğu
Yardım Merkezi => Genel Teknik Yardım => Konuyu başlatan: RedAlert2 - 01 Şubat, 2014, 16:10:52
-
Arkadaşlar öncelikle merhaba forumdan bir arkadaşımızdan 18-55 wr lens almıştım , daha sonra k20d body aldım taktım lensi görmüyor 18-55 al2 makinede sorunsuz çalışıyor hiçbir sıkıntı yok bugün Alanya'da bi teknik servise gösterdim fotoğraftaki mavi yerin kırılmış olduğunu söyledi ve gösterdi 18-55 al2 de bu yer yaylı bir şekilde ileri itince geri geliyor 18-55 wr de tamamen serbest durumda fiyat olarakta 100 tl istiyor.. istanbulda ne kadara yaptırılabilir bu parça ?
(http://imageshack.com/a/img607/1047/qtgu.jpg)
-
Merhaba. Kırılma demeyelim de muhtemelen yayı filan çıkmış yerinden. Ne kadara mal olur bilemem ama çok bir şey tutacağını sanmam. İstanbul'da yetkili teknik servis var. PentaxTürk'ten yönlendirildiğini söylersek makul fiyat verecektir. ;)
-
Merhaba. Kırılma demeyelim de muhtemelen yayı filan çıkmış yerinden. Ne kadara mal olur bilemem ama çok bir şey tutacağını sanmam. İstanbul'da yetkili teknik servis var. PentaxTürk'ten yönlendirildiğini söylersek makul fiyat verecektir. ;)
adres ve telefonunu alabilirmiyim hocam
-
merhaba hocam,
kim baktı bilmiyorum ama, 25 metrelik yol üzerinde batı dolmuşlarının giriş yaptığı noktada yolun altında köşede bir canon bayii var. oraya bi göster alanyada bu işlerle uğraşan pek fazla bi yer yok zaten.
-
merhaba hocam,
kim baktı bilmiyorum ama, 25 metrelik yol üzerinde batı dolmuşlarının giriş yaptığı noktada yolun altında köşede bir canon bayii var. oraya bi göster alanyada bu işlerle uğraşan pek fazla bi yer yok zaten.
Ona gösterdim hocam zaten başkada yokmuş heralde zaten 100 tl istedi , siz alanyadamı oturuyorsunuz ?
-
Ona gösterdim hocam zaten başkada yokmuş heralde zaten 100 tl istedi , siz alanyadamı oturuyorsunuz ?
muhtemelen haftaya oradayım ama hangi gün olur bilemiyorum....
ayrıca elinizde al2 varsa wr ile çok da uğraşmayın. bende sırf merak ettiğim için wr almıştım ama kişisel fikrim al2 ile çektiğim fotoğraflar wr den daha iyiydi...
-
bence lensi iade et, sen yapmadıysan, karşı tarafın bunu kabul etmesi gerekir, 100 TL tamir için çok para, lensin sıfır gibi olanı zaten 180-200 lira.
ilk makina ve lensinizde böyle bir durum olması ayrı bir şanssızlık. geçmiş olsun
-
bence lensi iade et, sen yapmadıysan, karşı tarafın bunu kabul etmesi gerekir, 100 TL tamir için çok para, lensin sıfır gibi olanı zaten 180-200 lira.
ilk makina ve lensinizde böyle bir durum olması ayrı bir şanssızlık. geçmiş olsun
Yok hocam benden kaynaklı herhangi bir sorun yok sadece makinaya takıp denedim lensi çalışmadı , aldığım arkadaştanda ses çıkmıyor şuan inş geri dönüş yapar dediğiniz gibi ilk seferde böyle olması canımı sıktı
-
bence satıcıya durumu iletin, sanmıyorum ki inkar etsin, bahsettiğiniz şey farkedilmeyecek bir durum değil çünkü, ondan sonra da forumdan ya da başka sitelerden yeni bir tane edinirsiniz, kalite olarak da AL II veya WR farketmez ikisi de aynı kalite, birinde yağmur, toz ve neme karşı koruma var o kadar, gelmiş-geçmiş olsun