Pentax Türkiye Topluluğu

Pentax Fotoğraf Makineleri => Pentax DSLR Fotoğraf Makinaları => Konuyu başlatan: İhtiyar - 02 Şubat, 2014, 22:02:20

Başlık: Ağzımız sulansın biraz :)
Gönderen: İhtiyar - 02 Şubat, 2014, 22:02:20
Pentax K-3 vs Pentax K-5 II S (http://www.youtube.com/watch?v=SEkQUy--CSE#ws)
Başlık: Ynt: Ağzımız sulansın biraz :)
Gönderen: Pentaxveben - 02 Şubat, 2014, 22:09:56
k3'ten sonra pentax'ın ff makinasını çok merak ediyorum. Nikon d800e'yi parçalayacak mı bakalım:)
Başlık: Ynt: Ağzımız sulansın biraz :)
Gönderen: aghytn - 02 Şubat, 2014, 22:37:55
k3'ten sonra pentax'ın ff makinasını çok merak ediyorum. Nikon d800e'yi parçalayacak mı bakalım:)
umarım su ff i bir an önce cıkarırda bende yakın zamanda nikona istemeyerekte olsa adım atmış olmam :( :(
Başlık: Ynt: Ağzımız sulansın biraz :)
Gönderen: excil - 02 Şubat, 2014, 22:38:18
Ne hasta bekler sabahı,
Ne taze ölüyü mezar.
Ne de şeytan, bir günahı,
Seni beklediğim kadar K-3
Başlık: Ynt: Ağzımız sulansın biraz :)
Gönderen: MC145 - 02 Şubat, 2014, 22:51:01
K-3 henüz fazla kullanıcısı yok gibi. Benim de hayallerimi süslüyor ama, önce bir emeklilik meselelerim var halletmeden alamam.
Başlık: Ynt: Ağzımız sulansın biraz :)
Gönderen: excil - 02 Şubat, 2014, 23:04:19
Ben halletim abi çok şükür oyüzden rahatım, inşallah sizinki de  en kısa sürede çözülür de istediğinizi daha rahat elde edersiniz :)
Başlık: Ynt: Ağzımız sulansın biraz :)
Gönderen: gremlis - 04 Şubat, 2014, 15:17:51
k-3 guzel cihaz ama IIS'i olanlar icin cok cazip degil bence. guzel bir indirim veya kampanya denk gelmedikce K-5 IIS'den K-3'e gecmek cok mantikli degil. bana cok iyi bir noel kampanyasi denk geldigi icin gectim. ama oto fokus ve video ozellikleri sizin icin on plandaysa K-3 IIS'e gore daha makul hale geliyor.
Başlık: Ynt: Ağzımız sulansın biraz :)
Gönderen: excil - 04 Şubat, 2014, 15:20:27
Aslında iis alacaktım 2900 tl k-3 sıfır olunca almamak ayıp olurdu bu gövde tr ye 5000 in üzerinde gelecek

Discovery cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Başlık: Ynt: Ağzımız sulansın biraz :)
Gönderen: ucam1 - 04 Şubat, 2014, 16:00:44
k3 e benimde hevesim var ama şimdilik 2900 e cıkamıyorum malesef lenslerimede kıyamıyorum
Başlık: Ynt: Ağzımız sulansın biraz :)
Gönderen: excil - 04 Şubat, 2014, 16:05:04
Valla keşke imkansız olsa lens satıp makine almak bencede mantıksız ii lensler gidince gövdeyi ne yapacaksız ii gövde ii lens candır :) 6 yı tutturmak gibidir fotoğrafçı için

Discovery cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Başlık: Ynt: Ağzımız sulansın biraz :)
Gönderen: ucam1 - 04 Şubat, 2014, 17:26:07
aynen hocam 3 yıl önce k5 alabilmek için sigma 30 mm 1.4 lensimi satmıştım 750 tl ye bir daha denk gelmedi giden gitti k5 de gitti :)
Başlık: Ynt: Ağzımız sulansın biraz :)
Gönderen: İhtiyar - 04 Şubat, 2014, 19:08:19
makinelerden ziyade videoda ki müzik çok hoş  :) şaka bi yana K-3 k-3 tür, K-5 ii s k-5 ii s tir.  :D böyle bilimsel bir açıklamayı da her yerde bulamazsınız. :)