Pentax Türkiye Topluluğu
Pentax Dışı => Kızgınlık ve Türlü Şikayetler => Konuyu başlatan: cevdet32 - 05 Şubat, 2014, 10:24:07
-
Merhaba pentax dostları en son yaptıgım satışda başıma gelen durumdan bahsedeyim
kapıda ödemeli olarak gönderdigim ürünün havale masrafına alıcı itiraz etmiştir alıcı yaşadıgı yer itibariyle postaneye arabasıyla gidip almış.
1100TL ÜCRETE 10 TL HAVALE ÜCRETİ KONULMUŞ ALICI 10 TL İÇİN BEN BU 10 TL İÇİN BU KARGOYU TESLİM ALMIYORUM GERİ GÖNDERİYORUM DEMİŞTİR BENDE BU DURUMU İZAH ETTİM 10 TL BENIM HESABIMA GECEN BİR PARA DEGİL HAVALE MASRAFI OLDUGUNU SÖYLEDİM TELEFONDA BİRAZ GERGİNLİK YASANDI BENDE GÖNDERDİGİM URUN GERİ DÖNMESİN KARGODA BAŞINA BİRŞEY GELİR DİYE ALIYA SİZ ALIN KARGONUZU BEN SİZE 10 TL Yİ HAVALE YAPAYIM DEDİM VE GÖNDERDİGİ BANKA HESABINA 10 TL +3 TL HAVALE MASRAFI ÖDEDİM
SİZCE BURADA KİM HAKLI KİM HAKSIZ YORUM SİZE KALMIŞ...
-
Ben sahsim adina cok alisveris yaptim eger ilanda havale kargo masrafi konusulmamissa kargoyu alici oder havale eft gibi masraflarda aliciya aittir. Tabi aksi konusulmussa is degisir. Alan arkadasi tanimam ama 1100 tl de 10 lira nin lafida edilmez ayiptir..
HTC One cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
-
havale masrafı dediğiniz şey kargo ücreti mi, eğer kargo ücreti ise bu iki tarafın karşılıklı taa en baştan anlaşmasına bağlıdır.
örnekle açıklamak gerekirse, ülkemizde tapu masrafları hep alıcıya yıkılır, oysa kanunen tapu masrafları iki taraf için Yüzde 50/50 dir, ama kimse bunu bilmez, bilse de işine gelmez, ev alıyorsun kardeşim öde tapu masraflarını, ödemiyorsan alma gibi tehditvari bir üslup kullanılır, garibim bulmuş kafasına göre bir ev o da hiç sesini çıkarmaz, kuzu kuzu öder tapu parasını.
Ülkemizde Ptt kargonun çalışma mantığı şudur, kapıda ödemede parayı malı alandan alır, götürür sizin ptt hesabınıza yatırır bunun için de 2-3 lira bir para keser yatırılan tutarın içinden. ama hoş olmamış, keşke taa en baştan konuşulsa bu tür şeyler
-
Tam anlamıyla yapılan büyük bi ayıp olmus.havale masrafını alıcı karsılar.bu hep böyledir
iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
-
Bu sorunun muhatabı benim. Hangi ticari ilişkide havale masrafını alıcı ödermiş? Ben ürün için 1100 TL + Kargo diye anlaşmışım. Havale masrafını da karşıya yüklemek bence uyanıklık.
Üstelik satıcıdan banka hesap numarası istenmiş ve hesap numarası olmadığını söylemiş ve sadece posta çeki hesabı olduğunu belirtmiştir. PTT'nin posta çeki hesabı için kestiği komisyonu neden ben ödeyeyim. Bu olayda bu kesintiyi bildiğim için satıcıyı uyararak banka hesabını istedim. Ama satıcı banka hesabı için benim banka hesabım yok, arkadaşımın hesap numarasını vereyim deyince güvenli alışveriş için tarafımca kapıda ödemeli alşıveriş tercih edilmiştir. Yani satıcı doğruyu da söylemiyor.
10 liranın lafı mı olur diyen arkadaşlara da bir sözüm var. 1100 liralık mal satan neden 10 liranın hesabını satıcı yapıyor?
-
ALİ BEY PTT DE OLSA BANKA DA OLSA ALICI HER ZAMAN HAVALE MASRAFINI ÖDER BİR İLKİ SİZDE YAŞADIM AYRICA HANGİ SATICI DERKİ ALICIYA HAVALE MASRFI SİZE AİT VEYA ABANA AİT DİYE
-
ARADAKI FARKI BELKİ ANLAYABİLİRSENİZ 1100 TL İÇİN 10 TL HAVALE ÜCRETİ NERDE BANKADAN EFT İLE YAPILAN 10 TL YE 3 TL MASRAF ÜCRETİ ALINDI
-
Ülkemizde Ptt kargonun çalışma mantığı şudur, kapıda ödemede parayı malı alandan alır, götürür sizin ptt hesabınıza yatırır bunun için de 2-3 lira bir para keser yatırılan tutarın içinden. ama hoş olmamış, keşke taa en baştan konuşulsa bu tür şeyler
Sayın İtasdemir,
Tamda durum budur. Satıcı PTT'nin kestiği masrafıda alıcıya yüklemeye çalışmıştır.
-
Bu sorunun muhatabı benim. Hangi ticari ilişkide havale masrafını alıcı ödermiş. Ben ürün için 1100 TL + Kargo diye anlaşmışım. Havale masrafını da karşıya yüklemek bence uyanıklık.
Üstelik satıcıdan banka hesap numarası istenmiş ve hesap numarası olmadığını söylemiş ve sadece posta çeki hesabı olduğunu belirtmiştir. PTT'nin posta çeki hesabı için kestiği komisyonu neden ben ödeyeyim. Üstelik bu olayda bu kesintiyi bildiğim için satıcıyı uyararak banka hesabını istedim. Ama satıcı banka hesabı için benim banka hesabım yok, arkadaşımın hesap numarasını hesap numarasını verince güvenli alışveriş için tarafımca kapıda ödemeli alşıveriş tercih edilmiştir. Yani satıcı dopruyuda söylemiyor.
10 liranın lafı mı olur diyen arkadaşlara da bir sözüm var. 1100 liralık mal satan neden 10 liranın hesabını satıcı yapıyor?
+1
eğer bahsedilen kesinti bu ise, bu tamamen satıcıdan kesilir, adam hem malın parasını vermiş, hem kargosunu ödemiş, daha ne yapsın Allah aşkına olmadı yıllık hesap işletim ücretini falan da mı ödeseydi,
cevdet beyin bu parayı ödemesi gerekirdi ve bu konuyu da buraya hiç taşımaması gerekirdi. benim kanaatim bu yönde
-
"Alıcı sıfatı" aksi konuşulup anlaşılmadığı takdirde bazı yükümlülükler getiriyor maalesef...
Benim de geçen başıma geldi... Kargo ücreti bi geldi ufacık bir kutu ürün için 15liraya yakın... Adam adresinden aldırmış kargoyu onun ücreti, sms ihbar ücreti, telefon ihbar ücreti bide o kadar büyük olmamasına karşın 2 desi yazılmış vs... İstemeye istemeye de olsa ödemek durumunda kaldım... Adam yoğun ise kargoya bırakamazsa ben de ürüne zamanında ulaşamam sonuçta...
Adamın da banka hesabı yokmuş, PTT'nin de uygulaması bu şekildeyse ödenip alınır... Aksi uygulanan bir prosedür olsa PTT satıcıdan keserdi ücreti... Ama sorumluluk alıcıya ait şu durumda... Tamam kabul; bu tip masrafların sadece Alıcıya çıkması sinir bozan bir durum ama durum böyle maalesef...
Ama bana sorarsanız 10 lira için 3 lira için konuyu buraya taşımak şık değil... Gereksiz bir polemik yaratmış... Soru sorulcaksa da kendinizi dahi katmadan; bu tip alışveriş olsa mesela, kim katlanmalı yada böyle böyle olsa genel prosedür nedir diyip sadece bilgi edinmek amacıyla sorulabilir, en azında suçlama yapmadan prosedür hakkında ne düşünüldüğü ortaya çıkardı...
Ama laflar ağızdan çıkmış bi kere :-\
-
İTAŞDEMİR BEY BEN BU GÜNE KADAR YAPTIGIM ALIŞ VERİŞİN HADDİ HESABI YOKTUR BEN KAC DEFA ÜRÜN ALDIYSAM HER DEFASINDA HAVALE ÜCRETİNİ BEN ÖDEDİM KAC DEFA ÜRÜN SATTIYSAMDA HEP ALICI ÖDEMİŞTİR VE BUNU HERKESDE BÖYLE YAPAR
AYRICA NEDEN SAHIBINDEN VE GİTTİDİ GİDİYOR GİBİ SİTELERDE GET İLE ALIŞ VERİŞ YAPANLAR ÜRÜNÜN FİYATI ÖRNEGİN 500 İSE GET İLE SATIYORKEN 550 YAPIYOR DİYE BUNUDA DÜŞÜNDÜNÜZMÜ BEN SÖYLİYEYİM BU 50 TL FAZLALIGI SİTE KOMİSYON OLARAK KESİYOR SATICILAR NEDEN BU PARAYI EKLIYOR OZAMAN 500 OLARAK GET DEN SATIS YAPSIN ELINE 450 GECSIN OZAMAN
AYRICA BEN HER 3 AYDA BİR BANKAYA AİDAT ÖDEMEYE MECBUR DEGILIM VE 3 YILDIR PTT BANKASINI KULLANIYORUM 1 DEFA BİLE BENDEN KART PARASI İSTEMEMİŞTİR NEDEN BOYLE BIR AVANTAJIM VARKEN BANKAYLA CALISAYIM AYRICA BANKA İLE ALİ BEY UCRETI HAVALE ILE BANA GÖNDERSEYDİ HAVALE ÜCRETİNİ ÖDEMEYECEKMİYDİ
-
İTAŞDEMİR BEY BEN BU GÜNE KADAR YAPTIGIM ALIŞ VERİŞİN HADDİ HESABI YOKTUR BEN KAC DEFA ÜRÜN ALDIYSAM HER DEFASINDA HAVALE ÜCRETİNİ BEN ÖDEDİM KAC DEFA ÜRÜN SATTIYSAMDA HEP ALICI ÖDEMİŞTİR VE BUNU HERKESDE BÖYLE YAPAR
AYRICA NEDEN SAHIBINDEN VE GİTTİDİ GİDİYOR GİBİ SİTELERDE GET İLE ALIŞ VERİŞ YAPANLAR ÜRÜNÜN FİYATI ÖRNEGİN 500 İSE GET İLE SATIYORKEN 550 YAPIYOR DİYE BUNUDA DÜŞÜNDÜNÜZMÜ BEN SÖYLİYEYİM BU 50 TL FAZLALIGI SİTE KOMİSYON OLARAK KESİYOR SATICILAR NEDEN BU PARAYI EKLIYOR OZAMAN 500 OLARAK GET DEN SATIS YAPSIN ELINE 450 GECSIN OZAMAN
AYRICA BEN HER 3 AYDA BİR BANKAYA AİDAT ÖDEMEYE MECBUR DEGILIM VE 3 YILDIR PTT BANKASINI KULLANIYORUM 1 DEFA BİLE BENDEN KART PARASI İSTEMEMİŞTİR NEDEN BOYLE BIR AVANTAJIM VARKEN BANKAYLA CALISAYIM AYRICA BANKA İLE ALİ BEY UCRETI HAVALE ILE BANA GÖNDERSEYDİ HAVALE ÜCRETİNİ ÖDEMEYECEKMİYDİ
Cevdet hocam, genel forum jargonunda büyük harf ile yazmak bağırmak vs anlamı taşıdığı için hem de yazı bütünlüğünü bozduğu için zaman zaman moderatör arkadaşlarımız tarafından uyarılmakta... Bilginize...
-
TEŞEKKÜRLER BİLMİYORDUM FATİH BEY
-
sevgili fatih, ben alıcı ürüne fazla kargo ödemesin diye paro kart çıkarttım kendime, yurt içi ile her gönderide yüzde 25 indirimli olarak gönderiyorum, üstelik eğer alabilirse şubeden teslim olarak gönderiyorum ki boşuna masraf etmesin diye, ama bizim gibi adamlar azaldı artık
cevdet bey, siz ne derseniz deyin, ne kadar alışveriş yaptığınız ya da ne kadar kargo gönderdiğiniz beni ilgilendirmez, ama ptt ile bir kaç kez alışverişim oldu, her seferinde ücreti ptt hesabıma yatırırken içinden keserler ve eksik olarak yatar yani, 500 lira ise yatacak para hep 497 yatar ve ben buna katlanırım. bir de çiğ olmamak gerekir, ne güzel işte satmışsın almışsın bunları konuşmak bile ayıp,
öte yandan, alıcı herşeye katlanır mantığının yanlış olduğunu size tapu kanunu ile açıkladım ama sanırım kimsenin işine gelmiyor
-
Abi ben sadece basitçe bır soru sordum çünkü ödemem olduğu ıçin kullanmak istediğim halde zararına satmak zorunda kaldım. Onunda sıkıntısı oluyor ıster istemez. Ben ürünlerı aldığım zaman ile bu günü kıyaslayınca zaten dolar kaybından acayip zarardayım.
Demek ıstedığım şuydu mesela hepsiburada.com'dan bir ürün alsak 500 TL'ye. Ödemeyi havale ile yaparken havale masrafını o 500 TL'den kestırıp 490 TL göndersek, malı gönderırler mi?
Ben bu basit mantıktan yazmıştım. Siz dırek bana yüklenincede o sinirle tanıyamadım valla, takma isimleri aklımda tutamamak gibi bir sorunum var sonradan sen yazınca hatırladım. Forumda da yeniyim anca çözüyorum sağını solunu. Yoksa özelden yazardım. Keşke sende buraya yazcağına özelden yazsaydın bellı kı hatırlamıyorum farketmemişim. İşin özü ben masumane bir düşünceyle, biraz da kırıklıkla yazmıştım. Banka hesabı olmayan birinin 10 Tl için patronundan havale yapmasını istemesi bile dert düşünsenize.
Ne oldu bundan sonra alışveriş yaparken tektek herşeyi yazacağım. Bu durum için de tatsızlık olmasın, ben arkadaşa hakkımı helal ediyorum. Yine belirteyim kesinlikle adını sanını anmamıştım bu konuda dikkat etmiştim en başta.
-
Ben kendıme yakısır sekılde 10 tl sini gönderdim güle güle harcasın...
-
ben malın kime satıldıgını belirtmeden isim vermeden yazdım konuyu o bakımdan bir suçlama kabul etmiyorum
-
Arkadaşlar polemiğe gerek yok bunlar birer tecrübe demek ki bundan sonra birçok detayı önceden konuşmak gerek... Bence iki taraf haklarını helal etsinler olsun.... Daha buradan ve birçok yerden alışveriş yapılır belki tekrar karşılıklı alışveriş yaparsınız.... :)
HTC One X cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
-
Konu uzuyor. Sadece bir vurgu yaparak kendi açımdan konuyu kapatmak istiyorum. Konu benim için 10 TL değil, ilke meselesi.
Ben iyiniyetli olmasaydım ürünü geri göndermiştim zaten. Hatta ürünü reddedip yola çıkmışken, arkadaşın 10 TL'yi iade edeceği taahüdü üzerine tekrar dönüp aldım.
-
Arkadaşlar Merhaba,
alışveriş konusunda iki tarafta genellikle bazı sıkıntılar yaşıyor ama lütfen foruma zarar vermeyelim, özellikle de bizim gibi yeni kullanıcılar için önemli bir durum.
yakın zamanda forum yöneticimiz alışveriş kuralları ve alışveriş sonrası yorum yapılabilmesi için eklenen özelliği yayınlamıştı, naçizane o yöntemleri kullanarak hoşumuza gitmeyen durumları belirtelim derim. bir dahaki alışverişlerde o yorumlar okunarak devam edilir böylece forum gündemi fotoğraf ile ilgili konularda güncel kalır.
Osman
-
Bu tarz şeyler olabilir fazla büyütmemek gerekli.
Zaten az sayıdayız birbirimizi kırmayalım.
GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
-
Bu tartışmalar olmasa yeni arkadaşlar hiç mesaj yollamayacaklar :)
10 TL için değecek bir tartışma olmamalı.
Daha önceden başka bir anlaşma yoksa havaleyi ve kargoyu alıcı öder.
-
Eskilerin bir sözü var, sözüm forumdan dışarı bir musibet bin nasihattan iyidir diye, iki arkadaşımıza geçmiş olsun diyeyim. Bu konu bundan sonraki alış verişlere referans olsun...
Discovery cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
-
Aşağıdaki link incelenirse bir sorun oluşmaz. Sorun 10-TL değil... Körler sağırlar diyaloğu
http://www.pentaxturk.com/forum/index.php/topic,3984.0.html (http://www.pentaxturk.com/forum/index.php/topic,3984.0.html)
-
Çoğumuz e-ticaret sitelerinden alış-veriş yapıyoruz. Öncesinde pazarlık şansı olan sitelerde bu durum başta konuşulabilirken örneğin hepsiburada da kargo ve eft/havale ücretleri tümden alıcıya aittir. Satıcı belli bir tutarın üzeri için sadece kargoyu üstlenebilir.
-
Abi ben sadece basitçe bır soru sordum çünkü ödemem olduğu ıçin kullanmak istediğim halde zararına satmak zorunda kaldım. Onunda sıkıntısı oluyor ıster istemez. Ben ürünlerı aldığım zaman ile bu günü kıyaslayınca zaten dolar kaybından acayip zarardayım.
Demek ıstedığım şuydu mesela hepsiburada.com'dan bir ürün alsak 500 TL'ye. Ödemeyi havale ile yaparken havale masrafını o 500 TL'den kestırıp 490 TL göndersek, malı gönderırler mi?
Ben bu basit mantıktan yazmıştım. Siz dırek bana yüklenincede o sinirle tanıyamadım valla, takma isimleri aklımda tutamamak gibi bir sorunum var sonradan sen yazınca hatırladım. Forumda da yeniyim anca çözüyorum sağını solunu. Yoksa özelden yazardım. Keşke sende buraya yazcağına özelden yazsaydın bellı kı hatırlamıyorum farketmemişim. İşin özü ben masumane bir düşünceyle, biraz da kırıklıkla yazmıştım. Banka hesabı olmayan birinin 10 Tl için patronundan havale yapmasını istemesi bile dert düşünsenize.
Ne oldu bundan sonra alışveriş yaparken tektek herşeyi yazacağım. Bu durum için de tatsızlık olmasın, ben arkadaşa hakkımı helal ediyorum. Yine belirteyim kesinlikle adını sanını anmamıştım bu konuda dikkat etmiştim en başta.
-
Abi ben sadece basitçe bır soru sordum çünkü ödemem olduğu ıçin kullanmak istediğim halde zararına satmak zorunda kaldım. Onunda sıkıntısı oluyor ıster istemez. Ben ürünlerı aldığım zaman ile bu günü kıyaslayınca zaten dolar kaybından acayip zarardayım.
Demek ıstedığım şuydu mesela hepsiburada.com'dan bir ürün alsak 500 TL'ye. Ödemeyi havale ile yaparken havale masrafını o 500 TL'den kestırıp 490 TL göndersek, malı gönderırler mi?
Ben bu basit mantıktan yazmıştım. Siz dırek bana yüklenincede o sinirle tanıyamadım valla, takma isimleri aklımda tutamamak gibi bir sorunum var sonradan sen yazınca hatırladım. Forumda da yeniyim anca çözüyorum sağını solunu. Yoksa özelden yazardım. Keşke sende buraya yazcağına özelden yazsaydın bellı kı hatırlamıyorum farketmemişim. İşin özü ben masumane bir düşünceyle, biraz da kırıklıkla yazmıştım. Banka hesabı olmayan birinin 10 Tl için patronundan havale yapmasını istemesi bile dert düşünsenize.
Ne oldu bundan sonra alışveriş yaparken tektek herşeyi yazacağım. Bu durum için de tatsızlık olmasın, ben arkadaşa hakkımı helal ediyorum. Yine belirteyim kesinlikle adını sanını anmamıştım bu konuda dikkat etmiştim en başta.
bu abi dediğin ve tanıyamadığın kişinin ben olduğumu da söyle de kime hitaben yazdığın anlaşılsın sevgili cevdet32
sen de kusura bakma
demek ki şimdiye kadar hep beni keklemişler, ama ben basit bir mantıkla genelde ilanlarıma şöyle yazarım: maksat iş görülsün, yani satıldığına ve eline paranın geçtiğine sayacaksın. valla ben bazen öyle rakamlar sineye çekiyorum ki, anlatamam.
neyse benim için konu kapandı
-
Neyse ki başlıkta benden önce davranan üyelerimiz çıkmış ve "birbirimizi kırmayalım" demişler. :)
Kızgınlıklar anlaşmazlıklar olabilir ancak birbirimizi kırıcı laflar etmemeliyiz. Başlıkta kırıcı gördüğüm mesajları forum kalitesini de aşağı çekmemek adına kaldırdım. Henüz inceleyemediğim mesajlar da var başlık içerisinde. Gerekli düzenlemeler görülürse yapılacaktır. Şuandan sonra başlıkta karşılıklı atışma dışında, üyelerimizin sadece kişisel yorumlarını yazmasını rica ediyorum.
-Özel mesaj ile "Şu şu mesaj silindi ama şu mesaj duruyor" gibi mesajlar alıyorum. Başlık incelenip gerekli düzenlemeler mutlaka yapılacaktır.-
-
Rasim Bey,
Olay "havale" diye yanlış anlaşılıyor. Hepsiburada ve gitti gidiyor özellikle bu konuda sözleşme yapıyor. Ama gittidiyor size banka komisyon kesecek diye 1100 olan fiyatı 1110 TL yazmıyor. Ya da ödediği komisyonu zaten fiyata ekleyerek tek fiyat veriyor. Sizden tesilmat sırasında ekstra ücret istemiyor.
Bu olay kapıda ödeme var ve posta çeki hesabı var.
Benim bu hesaba yatıracağım para 1100 TL + Kargo. Şimdi PTT bu hesaptan para kesecek diye arkadaş kargoyu gönderirken tutara 1100 TL değil, 1110 TL yazıyor. Bu sizce etik mi?
Cevdet Bey umarım gerçek adımıda mesajınızdan silersiniz.
-
Rica ederim ibrahim abi benim için de kapanmıştır. Tekrar söylüyorum kimseyi kırdıysam özür dilerim. Benim derdim tartışma yaratmak değildi. Ve tabiki de sana yazmıştım yukarda en son eklediklerimi.
-
kargo ve havale parasını alıcı öder bu güne kadar ki aldığım tüm ekipmanlarda kargove havaleyi ben ödedim
çok aradığım veya kullanmak istediğim makinayı ya da lensi bulmuşum 10 lirakargo parasının yada eft parası 2.71 liranın ya da havale parası 10 15 liranın hesabını yapmamamk lazım
-
onu bunu bırakında, hazırda bu konuyu okuyan 20 kişi de varken
NE OLACAK BENİM ŞU K-r' nin Yedek pil işi
-
Bu sorunun muhatabı benim. Hangi ticari ilişkide havale masrafını alıcı ödermiş. Ben ürün için 1100 TL + Kargo diye anlaşmışım. Havale masrafını da karşıya yüklemek bence uyanıklık.
Üstelik satıcıdan banka hesap numarası istenmiş ve hesap numarası olmadığını söylemiş ve sadece posta çeki hesabı olduğunu belirtmiştir. PTT'nin posta çeki hesabı için kestiği komisyonu neden ben ödeyeyim. Üstelik bu olayda bu kesintiyi bildiğim için satıcıyı uyararak banka hesabını istedim. Ama satıcı banka hesabı için benim banka hesabım yok, arkadaşımın hesap numarasını hesap numarasını verince güvenli alışveriş için tarafımca kapıda ödemeli alşıveriş tercih edilmiştir. Yani satıcı dopruyuda söylemiyor.
10 liranın lafı mı olur diyen arkadaşlara da bir sözüm var. 1100 liralık mal satan neden 10 liranın hesabını satıcı yapıyor?
Durum buysa durum farkli hesap açma parası satıcı kendi ödemeli ayrica 10 liranın nasıl olur sözü satıcının 3 lirası içinde gecerli. Burada konu 3-5 degil gibi ilk anlatilan hikaye ve sonra anlatilan cok farkli1. Hikayeye gore haksiz aliciyken gercekte alici haksiz gorunmuyor. Konunun buralara gelmeside iyi olmamis..
HTC One cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
-
Postanede ben hiçbir şey yazmıyorum ki. Veznedar hanım hesabımı ve hesaba geçecek parayı soruyor ve evrağı kendi düzenliyor. Belki de beni tanıdıklarındandır orasını bilemiyorum ama kesınlıkle etik olmayacak sekılde ben kendim bırşey yazmadım yazmamda. Neyse bir yanlış anlaşılmadır oldu gıttı diyelim, kimse kimseye argın dargın kalmasın, ibrahim abinin dediği gibi 3-5 adamız şunun şurasında. :)
-
Mutlu biten sonları hep sevmişimdir.. :D
Hava güzel şimdi fotoğraf zamanı.. ;)
-
Mutlu biten sonları hep sevmişimdir.. :D
Hava güzel şimdi fotoğraf zamanı.. ;)
pil yokken neyle çıkacağız
-
İTAŞDEMİR BEY BEN BU GÜNE KADAR YAPTIGIM ALIŞ VERİŞİN HADDİ HESABI YOKTUR BEN KAC DEFA ÜRÜN ALDIYSAM HER DEFASINDA HAVALE ÜCRETİNİ BEN ÖDEDİM KAC DEFA ÜRÜN SATTIYSAMDA HEP ALICI ÖDEMİŞTİR VE BUNU HERKESDE BÖYLE YAPAR
AYRICA NEDEN SAHIBINDEN VE GİTTİDİ GİDİYOR GİBİ SİTELERDE GET İLE ALIŞ VERİŞ YAPANLAR ÜRÜNÜN FİYATI ÖRNEGİN 500 İSE GET İLE SATIYORKEN 550 YAPIYOR DİYE BUNUDA DÜŞÜNDÜNÜZMÜ BEN SÖYLİYEYİM BU 50 TL FAZLALIGI SİTE KOMİSYON OLARAK KESİYOR SATICILAR NEDEN BU PARAYI EKLIYOR OZAMAN 500 OLARAK GET DEN SATIS YAPSIN ELINE 450 GECSIN OZAMAN
AYRICA BEN HER 3 AYDA BİR BANKAYA AİDAT ÖDEMEYE MECBUR DEGILIM VE 3 YILDIR PTT BANKASINI KULLANIYORUM 1 DEFA BİLE BENDEN KART PARASI İSTEMEMİŞTİR NEDEN BOYLE BIR AVANTAJIM VARKEN BANKAYLA CALISAYIM AYRICA BANKA İLE ALİ BEY UCRETI HAVALE ILE BANA GÖNDERSEYDİ HAVALE ÜCRETİNİ ÖDEMEYECEKMİYDİ
mesajda sen kendin soylemissin siteye koyarken komisyonu ekleyip koyuyor saticidiye yani sitede gordugun fiyat kisinin cebinden tam olarak cikacak para yani hesaptan dusen tam meblag. Ve sen bankaya para odemeyeyim diye hesap acmiyorsun ama karsi taraf para odemek istemeyip banka hesabi isteyince bu olmuyor.. ve zarar ettiysen edecegini dusunuyorsan satmamakta ozgursun
HTC One cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
-
pil yokken neyle çıkacağız
:) pil yollayayim abi 4 tane k5 icin var. Isterseniz mavi gokyuzu ve gunes yollayayim mersin civarindan :)
HTC One cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
-
Sayın eminakca biraz geç bir yorum oldu yazdığınız çünkü önceki yazışmalar silindi. Bankada hesabınızda olsa havale ücretini gönderirken veriyorsunuz. O husus yıllık kullanım bedeli vs.den farklı bir şey. Konu kapandı zaten tartışma faslı bitti.
-
:) pil yollayayim abi 4 tane k5 icin var. Isterseniz mavi gokyuzu ve gunes yollayayim mersin civarindan :)
HTC One cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
emin bu sefer de K-5 yok dostum sen en iyisi K-5 yolla 2 pille, gökyüzü burda da masmavi bu gün, ama makina evde kaldı anasını satayım
yok mu K-r piliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
-
yok mu K-r piliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
İbrahim bey sen de yok diyorsan biz ne yapalım. ???