Pentax Türkiye Topluluğu
Fotoğrafçı Pazarı => Alış-Veriş Arşivi => Tamamlanan Alışverişler => Konuyu başlatan: ithilien - 18 Ekim, 2011, 16:03:39
-
Katılmış olduğum bir seminerde yapılan çekilişte kazandım ve kullanmayı düşünmediğim için satıyorum.
http://www.sahibinden.com/ilan/alisveris-bilgisayar-tablet-pc-acilmamis-ambalajinda-ipad2-wi-fi-3g-black-61573065/detay/
-
Sahibinden.Com'a satıldı deniliyor. :) Satıldı mı? Hayırlı olsun..
-
Arkadaş ilanı vermiş bir daha da siteye girmemiş. Bence konuyu kapatmak iyi olur. Sahibinden'de de birşey yok.
-
Sanırım alışveriş bölümümüze birkaç kural getirmemiz gerek. :)