Pentax Türkiye Topluluğu

Fotoğrafçı Pazarı => Alış-Veriş Arşivi => Tamamlanan Alışverişler => Konuyu başlatan: ithilien - 18 Ekim, 2011, 16:03:39

Başlık: ipad2 16GB Wi-Fi + 3G Black Açılmamış ambalajında BİLKOM ürünü
Gönderen: ithilien - 18 Ekim, 2011, 16:03:39
Katılmış olduğum bir seminerde yapılan çekilişte kazandım ve kullanmayı düşünmediğim için satıyorum.

http://www.sahibinden.com/ilan/alisveris-bilgisayar-tablet-pc-acilmamis-ambalajinda-ipad2-wi-fi-3g-black-61573065/detay/
Başlık: Ynt: ipad2 16GB Wi-Fi + 3G Black Açılmamış ambalajında BİLKOM ürünü
Gönderen: Baha - 18 Ekim, 2011, 21:17:44
Sahibinden.Com'a satıldı deniliyor. :) Satıldı mı? Hayırlı olsun..
Başlık: Ynt: ipad2 16GB Wi-Fi + 3G Black Açılmamış ambalajında BİLKOM ürünü
Gönderen: KaBeş - 22 Ekim, 2011, 09:38:07
Arkadaş ilanı vermiş bir daha da siteye girmemiş. Bence konuyu kapatmak iyi olur. Sahibinden'de de birşey yok.
Başlık: Ynt: ipad2 16GB Wi-Fi + 3G Black Açılmamış ambalajında BİLKOM ürünü
Gönderen: Baha - 22 Ekim, 2011, 12:32:50
Sanırım alışveriş bölümümüze birkaç kural getirmemiz gerek. :)