Pentax Türkiye Topluluğu
Fotoğrafçı Pazarı => Alış-Veriş Arşivi => Tamamlanan Alışverişler => Konuyu başlatan: itasdemir - 19 Şubat, 2014, 01:23:13
-
arkadaşlar kısa ve öz bir ilan açıyorum, başlıkta belirttiğim yerdeki ekipmanlar satılıktır
birden fazla alımlarda bir miktar indirim olabilir
ilanın altına yazmayalım lütfen, sorularınız varsa pm ile ulaşabilirsiniz
-
İbrahim abi PM attım :D
-
İbrahim abi merhaba;
İlanda ki "F 50mm f1.7" lens şu lens midir?
http://www.pentaxforums.com/lensreviews/data/29/Pentax_50_32.jpg (http://www.pentaxforums.com/lensreviews/data/29/Pentax_50_32.jpg)
-
evet o fotoğraftaki lens
-
O fotoğraftaki ise ben o 50mm ve 18-55 wr yi alıyorum. 0532 563 14 01 Hocam arar mısınız, numaranız yok bende.
-
Melcom; Geldi mi lensin kardeşim?
-
yok :( hala bekliyor şubede inşallah bu gun gelecek
-
F 50mm f1.7 ve 18-55 WR Mert beye bu akşam kargolanacak,
diğerleri güncel,
inşallah akşama biter de kargoya gitmişken hepsini gönderirim.
-
Melcom; Geldi mi lensin kardeşim?
Allah razı olsun geldi lens ve gayet temiz görünüyor teşekkürler
-
Hayrını gör kardeşim.
-
aşağıdaki ürünler satılıktır, güncel
-
ürünleri istanbuldan almak isteyen arkadaşlar için bu akşam bir arkadaşım istanbula geliyor, almak istedikleriniz varsa onunla gönderebilirim kargo ücreti de ödememiş olursunuz
aşağıdaki ekipman satılıktır
-
kilit lütfen
-
sanırım vazgeçtin abi demekki k-5iis vaya k-3 kesin alıyorsun :)
-
sanırım vazgeçtin abi demekki k-5iis vaya k-3 kesin alıyorsun :)
yok vazgeçmedim tek tek ilan açayım dedim
yıllardır hayalini kurduğumuz bahçeli ev' in bahçe kısmı oldu gibi
bu gün ortalığı yakabilirim
bu gün benden herşeyi alabilirsiniz
hem de şahane fiyatlara :)
-
yeni ilan açacağım için
kilit lütfen
-
yok vazgeçmedim tek tek ilan açayım dedim
yıllardır hayalini kurduğumuz bahçeli ev' in bahçe kısmı oldu gibi
bu gün ortalığı yakabilirim
bu gün benden herşeyi alabilirsiniz
hem de şahane fiyatlara :)
o zaman bekliyoruz kıyak bi fiyat :) :P
-
yeni ilan açtım "Satılık kaliteli lensler" diye, orda son kalan iki lensimi görürsün, fiyatlar şahane olduğu gibi, lensler fabrika temizliğinde, ancak gidip mağazadan alabilirsin bu temizlikte
bu ilanı kilitleyelim lütfen
-
özellikle sigma'nın fiyatı baya iyiymiş
bu DA ile DA L arasında ne fark var anlamadım? DA L daha iyi not almış formlarda ama DA dan daha ucuz :)
-
boş ver şimdi bir sürü açıklama gelir, ikisi de aynı optik, biri metal bayonet biri plastik bayonet, en önemli husus bu bence birinde parasoley var birinde yok, ama ben dışarıdan aldım temin ettim parasoleyi, geriye metal ve plastik bayonet kısmı kalıyor işte