Pentax Türkiye Topluluğu

Fotoğrafçı Pazarı => Alış-Veriş Arşivi => Tamamlanan Alışverişler => Konuyu başlatan: itasdemir - 19 Şubat, 2014, 01:23:13

Başlık: İmzamdaki "Satılıklar" kısmındaki ekipmanı satıyorum :)
Gönderen: itasdemir - 19 Şubat, 2014, 01:23:13
arkadaşlar kısa ve öz bir ilan açıyorum, başlıkta belirttiğim yerdeki ekipmanlar satılıktır

birden fazla alımlarda bir miktar indirim olabilir

ilanın altına yazmayalım lütfen, sorularınız varsa pm ile ulaşabilirsiniz
Başlık: Ynt: İmzamdaki "Satılıklar" kısmındaki ekipmanı satıyorum :)
Gönderen: excil - 19 Şubat, 2014, 01:33:45
İbrahim abi  PM attım  :D
Başlık: Ynt: İmzamdaki "Satılıklar" kısmındaki ekipmanı satıyorum :)
Gönderen: R`meRt - 19 Şubat, 2014, 08:40:17
İbrahim abi merhaba;

İlanda ki "F 50mm f1.7" lens şu lens midir?

http://www.pentaxforums.com/lensreviews/data/29/Pentax_50_32.jpg (http://www.pentaxforums.com/lensreviews/data/29/Pentax_50_32.jpg)
Başlık: Ynt: İmzamdaki "Satılıklar" kısmındaki ekipmanı satıyorum :)
Gönderen: Melcom - 19 Şubat, 2014, 08:42:23
evet o fotoğraftaki lens
Başlık: Ynt: İmzamdaki "Satılıklar" kısmındaki ekipmanı satıyorum :)
Gönderen: R`meRt - 19 Şubat, 2014, 08:44:39
O fotoğraftaki ise ben o 50mm ve 18-55 wr yi alıyorum. 0532 563 14 01 Hocam arar mısınız, numaranız yok bende.
Başlık: Ynt: İmzamdaki "Satılıklar" kısmındaki ekipmanı satıyorum :)
Gönderen: R`meRt - 19 Şubat, 2014, 08:45:59
Melcom; Geldi mi lensin kardeşim?
Başlık: Ynt: İmzamdaki "Satılıklar" kısmındaki ekipmanı satıyorum :)
Gönderen: Melcom - 19 Şubat, 2014, 08:54:27
yok :( hala bekliyor şubede inşallah bu gun gelecek
Başlık: Ynt: İmzamdaki "Satılıklar" kısmındaki ekipmanı satıyorum :)
Gönderen: itasdemir - 19 Şubat, 2014, 09:17:46
F 50mm f1.7 ve 18-55 WR  Mert beye bu akşam kargolanacak,
diğerleri güncel,
inşallah akşama biter de kargoya gitmişken hepsini gönderirim.
Başlık: Ynt: İmzamdaki "Satılıklar" kısmındaki ekipmanı satıyorum :)
Gönderen: Melcom - 19 Şubat, 2014, 13:58:06
Melcom; Geldi mi lensin kardeşim?

Allah razı olsun geldi lens ve gayet temiz görünüyor teşekkürler
Başlık: Ynt: İmzamdaki "Satılıklar" kısmındaki ekipmanı satıyorum :)
Gönderen: R`meRt - 19 Şubat, 2014, 14:08:29
Hayrını gör kardeşim.
Başlık: Ynt: İmzamdaki "Satılıklar" kısmındaki ekipmanı satıyorum :)
Gönderen: itasdemir - 19 Şubat, 2014, 15:45:51
aşağıdaki ürünler satılıktır, güncel
Başlık: Ynt: İmzamdaki "Satılıklar" kısmındaki ekipmanı satıyorum :)
Gönderen: itasdemir - 20 Şubat, 2014, 14:10:59
ürünleri istanbuldan almak isteyen arkadaşlar için bu akşam bir arkadaşım istanbula geliyor, almak istedikleriniz varsa onunla gönderebilirim kargo ücreti de ödememiş olursunuz

aşağıdaki ekipman satılıktır
Başlık: Ynt: İmzamdaki "Satılıklar" kısmındaki ekipmanı satıyorum :)
Gönderen: itasdemir - 21 Şubat, 2014, 11:55:04
kilit lütfen
Başlık: Ynt: İmzamdaki "Satılıklar" kısmındaki ekipmanı satıyorum :)
Gönderen: Melcom - 21 Şubat, 2014, 12:05:05
sanırım vazgeçtin abi demekki k-5iis vaya k-3 kesin alıyorsun :)
Başlık: Ynt: İmzamdaki "Satılıklar" kısmındaki ekipmanı satıyorum :)
Gönderen: itasdemir - 21 Şubat, 2014, 13:02:28
sanırım vazgeçtin abi demekki k-5iis vaya k-3 kesin alıyorsun :)
yok vazgeçmedim tek tek ilan açayım dedim
yıllardır hayalini kurduğumuz bahçeli ev' in bahçe kısmı oldu gibi
bu gün ortalığı yakabilirim
bu gün benden herşeyi alabilirsiniz
hem de şahane fiyatlara :)
Başlık: Ynt: İmzamdaki "Satılıklar" kısmındaki ekipmanı satıyorum :)
Gönderen: itasdemir - 21 Şubat, 2014, 13:03:29
yeni ilan açacağım için

kilit lütfen
Başlık: Ynt: İmzamdaki "Satılıklar" kısmındaki ekipmanı satıyorum :)
Gönderen: Melcom - 21 Şubat, 2014, 14:04:20
yok vazgeçmedim tek tek ilan açayım dedim
yıllardır hayalini kurduğumuz bahçeli ev' in bahçe kısmı oldu gibi
bu gün ortalığı yakabilirim
bu gün benden herşeyi alabilirsiniz
hem de şahane fiyatlara :)

o zaman bekliyoruz kıyak bi fiyat :) :P
Başlık: Ynt: İmzamdaki "Satılıklar" kısmındaki ekipmanı satıyorum :)
Gönderen: itasdemir - 21 Şubat, 2014, 14:16:25
yeni ilan açtım "Satılık kaliteli lensler" diye, orda son kalan iki lensimi görürsün, fiyatlar şahane olduğu gibi, lensler fabrika temizliğinde, ancak gidip mağazadan alabilirsin bu temizlikte

bu ilanı kilitleyelim lütfen
Başlık: Ynt: İmzamdaki "Satılıklar" kısmındaki ekipmanı satıyorum :)
Gönderen: Melcom - 21 Şubat, 2014, 14:23:30
özellikle sigma'nın fiyatı baya iyiymiş

bu DA ile DA L arasında ne fark var anlamadım? DA L daha iyi not almış formlarda ama DA dan daha ucuz :)
Başlık: Ynt: İmzamdaki "Satılıklar" kısmındaki ekipmanı satıyorum :)
Gönderen: itasdemir - 21 Şubat, 2014, 14:25:39
boş ver şimdi bir sürü açıklama gelir, ikisi de aynı optik, biri metal bayonet biri plastik bayonet, en önemli husus bu bence birinde parasoley var birinde yok, ama ben dışarıdan aldım temin ettim parasoleyi, geriye metal ve plastik bayonet kısmı kalıyor işte