Pentax Türkiye Topluluğu
Fotoğrafçı Pazarı => Alış-Veriş Arşivi => Zaman Aşımı => Konuyu başlatan: sahbazpower - 21 Şubat, 2014, 20:24:49
-
(http://i.hizliresim.com/wLRjVo.png)
Cinemaximum Sinema Bileti 7.5TL ( Toplu alımlarda indirim yapılır. )
Sinema bileti kodu, tüm Cinemaximum'larda 31 Aralık 2014 tarihine kadar geçerlidir.
Sinema bileti kodunu tüm Cinemaximum'larda, 3D hariç normal formattaki tüm seans ve günlerde kullanabilirsiniz.
Ben size kod soyleyecegim gisede gorevliye vereceksiniz ve hiçbir ücret ödemeden biletinizi kestireceksiniz.
Bilet kodu almak isteyenlerin mesaj atması yeterli mailimi takip ediyorum 1-2dk içinde dönüş yapacagım.
Ödeme: Kuveyttürk, Enpara, Fastpay
Facebook: http://www.facebook.com/enes.sahbaz.908 (http://www.facebook.com/enes.sahbaz.908)
Daha önce benden bilet alan CanonTürk üyelerinin yorumları:
Kendisinden 10 adet kadar bilet satın aldım sanırım. Hiçbir sorun oluşmuyor :)
Eylüle kadar 10 tane daha alırım :D
Enesden haziranda iki pnr kod aldim. Kullandim herhangi bir sorunla karsilasmadim gisede pnr kodlari soyluyorsun sinema biletini veriyorlar. Cinemaximum da gecerli
#mobil cihazdan gönderildi#
arkadaştan 6 tane aldım 4'ünü kullandım. Yarın tekrar almayı düşünüyorum.
Şimdiden teşekkür ederim
Almayi dusunen arkadaslar hic tereddut etmesin. Enes arkasasimiz da cok ilgili ve sorulariniza aninda yanit veriyor. Guvenilir bir arkadas. Ben kendisinden 4 kod satin aldim. 16 lira ediyor ki, almadan 1 gun once capacity avm'deki cinemaximum'da kiz arkadasimla film izlemistim, iki kisi icin yaklasik 25 lira vermistim.. 8 lira nerede, 25 lira nerede¿ kodlardan ikisini bir arkadasima verdim, sorunsuz kullanmis.
Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2
evvel zaman önce 4 tane almıştım.
bugün kısmet oldu kullanması.
sıkıntısız kullandık.
şimdi özel mesaj atıp başka var mı diye soracağım :)
Zam geldi galiba :) Şaka bie yana arkadaşımızda 5 tane bilet almıştım, sorunsuz bir şekilde kullandım. Teşekkür ederim kendisine.
Enes'ten 10 bilet aldım, sorunsuz kullandım. Teşekkür ederim kendisine
6 tane aldım henüz 2 sini kullandım teşekkür ediyorum kendisine :)
.........
.........
.........
-
satışlar devam ediyor, güncel.
-
10 adet aldım, 4 tanesini kullandım.
kendisine teşekkür ediyorum, hepinize tavsiye ederim ;)
-
güncel, stok gelmiştir.
-
Selam,
Kardeşim Akasya AVM'de LG Imax var orda da kullanabiliyormuyuz bu kodları ?
-
Selam,
Kardeşim Akasya AVM'de LG Imax var orda da kullanabiliyormuyuz bu kodları ?
3D ve IMAX hariç geçerli oluyor... Ara ara ben de alıyorum bu kodlardan...
Donanımhaber'de Alışveriş-Hediye Çeki-Kuponu Satış - Takas - Paylaşım Bölümü var... Orda imax geçerli kodları olan satıcılar var...
-
Eyvallah Fatih teşekkür ettim bilgi için