Pentax Türkiye Topluluğu

Fotoğrafçı Pazarı => Alış-Veriş Arşivi => Zaman Aşımı => Konuyu başlatan: sahbazpower - 21 Şubat, 2014, 20:24:49

Başlık: Cinemaximum Sinema Bileti Kodu 7.5TL [ 31 Aralık 2014'e Kadar ]
Gönderen: sahbazpower - 21 Şubat, 2014, 20:24:49
(http://i.hizliresim.com/wLRjVo.png)

Cinemaximum Sinema Bileti 7.5TL ( Toplu alımlarda indirim yapılır. )
Sinema bileti kodu, tüm Cinemaximum'larda 31 Aralık 2014 tarihine kadar geçerlidir.
Sinema bileti kodunu tüm Cinemaximum'larda, 3D hariç normal formattaki tüm seans ve günlerde kullanabilirsiniz.
Ben size kod soyleyecegim gisede gorevliye vereceksiniz ve hiçbir ücret ödemeden biletinizi kestireceksiniz.
Bilet kodu almak isteyenlerin mesaj atması yeterli mailimi takip ediyorum 1-2dk içinde dönüş yapacagım.


Ödeme: Kuveyttürk, Enpara, Fastpay
Facebook: http://www.facebook.com/enes.sahbaz.908 (http://www.facebook.com/enes.sahbaz.908)


Daha önce benden bilet alan CanonTürk üyelerinin yorumları:



Alıntı yapılan: tyrung;332042
Kendisinden 10 adet kadar bilet satın aldım sanırım. Hiçbir sorun oluşmuyor :)
Eylüle kadar 10 tane daha alırım :D

Alıntı yapılan: ahmetergul;332615
Enesden haziranda iki pnr kod aldim. Kullandim herhangi bir sorunla karsilasmadim gisede pnr kodlari soyluyorsun sinema biletini veriyorlar. Cinemaximum da gecerli


#mobil cihazdan gönderildi#

Alıntı yapılan: bisquit;334796
arkadaştan 6 tane aldım 4'ünü kullandım. Yarın tekrar almayı düşünüyorum.
Şimdiden teşekkür ederim

Alıntı yapılan: JaCKiE_BrOwN;338236
Almayi dusunen arkadaslar hic tereddut etmesin. Enes arkasasimiz da cok ilgili ve sorulariniza aninda yanit veriyor. Guvenilir bir arkadas. Ben kendisinden 4 kod satin aldim. 16 lira ediyor ki, almadan 1 gun once capacity avm'deki cinemaximum'da kiz arkadasimla film izlemistim, iki kisi icin yaklasik 25 lira vermistim.. 8 lira nerede, 25 lira nerede¿ kodlardan ikisini bir arkadasima verdim, sorunsuz kullanmis.

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2

Alıntı yapılan: chronic;342777
evvel zaman önce 4 tane almıştım.
bugün kısmet oldu kullanması.
sıkıntısız kullandık.
şimdi özel mesaj atıp başka var mı diye soracağım :)

Alıntı yapılan: watcher34;347270
Zam geldi galiba :)  Şaka bie yana arkadaşımızda 5 tane bilet almıştım, sorunsuz bir şekilde kullandım. Teşekkür ederim kendisine.

Alıntı yapılan: ilbey666;355248
Enes'ten 10 bilet aldım, sorunsuz kullandım. Teşekkür ederim kendisine

Alıntı yapılan: uranyum;356954
6 tane aldım henüz 2 sini kullandım teşekkür ediyorum kendisine :)

.........
.........
.........
Başlık: Ynt: Cinemaximum Sinema Bileti Kodu 7.5TL [ 31 Aralık 2014'e Kadar ]
Gönderen: sahbazpower - 27 Şubat, 2014, 15:26:32
satışlar devam ediyor, güncel.
Başlık: Ynt: Cinemaximum Sinema Bileti Kodu 7.5TL [ 31 Aralık 2014'e Kadar ]
Gönderen: daniska - 07 Mart, 2014, 13:06:36
10 adet aldım, 4 tanesini kullandım.
kendisine teşekkür ediyorum, hepinize tavsiye ederim ;)
Başlık: Ynt: Cinemaximum Sinema Bileti Kodu 7.5TL [ 31 Aralık 2014'e Kadar ]
Gönderen: sahbazpower - 07 Nisan, 2014, 12:16:17
güncel, stok gelmiştir.
Başlık: Ynt: Cinemaximum Sinema Bileti Kodu 7.5TL [ 31 Aralık 2014'e Kadar ]
Gönderen: marki - 24 Kasım, 2014, 17:49:27
Selam,
Kardeşim Akasya AVM'de LG Imax var orda da kullanabiliyormuyuz bu kodları ?
Başlık: Ynt: Cinemaximum Sinema Bileti Kodu 7.5TL [ 31 Aralık 2014'e Kadar ]
Gönderen: fatihtekin88 - 24 Kasım, 2014, 18:24:36
Selam,
Kardeşim Akasya AVM'de LG Imax var orda da kullanabiliyormuyuz bu kodları ?

3D ve IMAX hariç geçerli oluyor... Ara ara ben de alıyorum bu kodlardan...

Donanımhaber'de Alışveriş-Hediye Çeki-Kuponu Satış - Takas - Paylaşım Bölümü var... Orda imax geçerli kodları olan satıcılar var...
Başlık: Ynt: Cinemaximum Sinema Bileti Kodu 7.5TL [ 31 Aralık 2014'e Kadar ]
Gönderen: marki - 24 Kasım, 2014, 21:02:06
Eyvallah Fatih teşekkür ettim bilgi için