Pentax Türkiye Topluluğu
Fotoğrafçı Pazarı => Alış-Veriş Arşivi => Tamamlanan Alışverişler => Konuyu başlatan: İhtiyar - 26 Şubat, 2014, 19:00:56
-
Arkadaşlar elimde bulunan iki adet K-3 ve bir adet 18-135mm wr lens satılıktır. Takas ve pazarlık teklif etmezseniz sevinirim. Fiyatların gayet makuldür.
Pentax K-3 body-----------------3000 tl
Pentax 18-135mm wr -----------1000 tl ürünler sıfır ve bir yıl uluslar arası garantilidir. Lens body ile alınırsa 900 tl olur.
Telefon 0537 781 80 68
-
Güncel, k-3 isteyenler nerdesiniz, Amerikadan kendiniz getirtseniz bundan pahalıya gelir. fırsat ayağınıza geldi, haydi haydi pamuk eller cebe bugüne özel bir adet k-3 için geçerli gaza geliyorum 18-135 ile alınırsa fiyat 3800 tl oluyor. Bu teklif sadece bir makine için geçerlidir. yani diğer
k-3 ün fiyatı hala 3000 tl dir. Bir adet k-3 bugüne özel 2900 tl lensi almasanız da olur bu da benden olusun. kampanyanın böylesi ne görüldü ne duyuldu :)
-
Arkadaşlar fiyatı psikolojik sınır olan 3000tl altına çekiyorum ve 2999 tl değil :) 2900 tl olarak güncelliyorum
Pentax k-3 2900 tl
18-135mm wr 1000 tl
-
şu k-3 manyak bir alet yav. para olsa.:)
-
hocam hocam 2900 mü offfffffffffff offfffffffffffff
-
arkadaş herkesin içi gidiyor şu K-3 e satılsa da kurtulsak :)
valla düşünen varsa 2. el bile satar bu makineyi 2900 e. alan yaşadı yani.
Ama hepimizin en parasız zamanı mı dır ne :(
-
http://www.teknolojioku.com/haber/zor-sartlarda-en-iyi-fotograflar-icin-pentax-k-3-16570.html (http://www.teknolojioku.com/haber/zor-sartlarda-en-iyi-fotograflar-icin-pentax-k-3-16570.html)
Arkadaşlar yanlış anlamadıysam k-3 türkiye satış fiyatı 4999 tl olarak belirlenmiş. Hadi hayırlı uğurlu olsun. Biz de ne fiyatı 2900 tl abovvvv duyanlar duymayanlara söylesin :)
-
3600 liralık ürüne 5000 lira etiket koyarsan niye Türkiye'den alış veriş yapılmıyor da dışarıdan getirtiliyor diye sorarsın tabii.
Bahsettiğim rakam da Adorama ve BH fiyatı. NAR A.Ş. olarak illa ki daha ucuza mâl ediyorsundur.
Neyse, K-5 IIs yi kaçırdığıma üzüldüm.
K-3'ü de duymayana söyledim ama hâlâ düşünme aşamasında.
Hayırlı satışlar.
-
Tamam açıklıyorum :)
Ben aldım....
-
Hayirli olsun
-
Hayırlı olsun :) dernek mi? kursak acaba :D
-
arkadaşlar k-3 satılmıştır ilan kilitlenebilir